RiD, 1.7.2008 15:07:
Työnantaja.
Haistakaa paska. Vituttaa.
lol, niinpä.
mua kyllä vituttaa ihan eri syistä :P
14,184 posts, 710 pages, 4,808,550 views
RiD, 1.7.2008 15:07:
Työnantaja.
Haistakaa paska. Vituttaa.
onni3mk, 2.7.2008 13:25:
Vähän aika sitten huomasin et oon kadottanu kanin kynsisakset. Muistin et oon laittanu ne johonkin ja ajatellu et laitan ne samaan paikkaan muiden kanijuttujen kans niin ne on loogisesti samassa paikassa. No ne ei kumminkaan oo missään loogisessa paikassa.
Nyt huomasin et elacinit on kadonnu.
Sukista jää melkein joka pyykkikerralla yhden parin toinen sukka johonkin. Ei voi tajuu.
Mä oikeesti tarviin semmosia piippareita mun tavaroihin
Siren, 3.7.2008 14:15:
Postilaatikot ja -luukut joita ei oo suunniteltu jakajaystävällisesti
Samu*, 3.7.2008 15:38:
Ihmiset, jotka ruokakauppaan mennessään jäävät nysväämään siihen sisään tullessa ovelta / sähköporteilta metrin parin päähän. Keskustelemaan mitä sitä pitikään ostaa tai arpomaan ihan mitä vaan... Siis argh.
sativa, 3.7.2008 16:49:
Kun ei oo ollut pariin vuoteen koulussa, niin on ruvennut tekeen hirveesti yhdyssanavirheitä!
Erityisesti sanoissa, jotka eivät ole itselle niin tuttuja,
esim. suu seksi
soile, 4.7.2008 08:15:
Oltiin eilen hesessä syömässä. Siinä vieressä istui sitten äiti pikkuisen vauvansa kanssa. Vauva oli ihana ja suloinen ja vaikka mitä, mut oisko se äiti nyt sen verran voinut miettiä, ettei käy vaihtamaan vaippaa siinä ravintolan pöydällä.
Oltiin eilen hesessä syömässä. Siinä vieressä istui sitten äiti pikkuisen vauvansa kanssa. Vauva oli ihana ja suloinen ja vaikka mitä, mut oisko se äiti nyt sen verran voinut miettiä, ettei käy vaihtamaan vaippaa siinä ravintolan pöydällä.
tomii, 4.7.2008 11:42:
---
---
Hah mitä helvettiä? :D Joutu kyl repeemään ääneen, kun luin tän :D Aika ajattelevaista käytöstä taas!
nini, 4.7.2008 01:13:
Joidenkin ihmisten bussikäyttäytyminen.
Ensinnäkin se että jos sen maksun maksaa rahalla, niin eikö niitä hiluja voi laskea valmiiksi kouraan jo siinä pysäkillä bussia odottaessa, eikä alkaa kaivelemaan lompakkoa ties mistä vasta siinä vaiheessa kun seistään jo ovien sisäpuolella.
Toiseksi, bussista poisjäädessä miksi oi miksi ei voi jo bussin hidastaessa mennä sinne ovelle odottamaan aukeamista vaan suvaitaan nousta penkiltä vasta kun bussi on pysähtynyt.
Ja vielä, jos odottaa bussia pysäkillä ja bussin ovet eivät osu sille kohdalle missä seisoo, niin miksei heti voi lähteä niiden pysähdyspaikkaa kohti vaan liikahdetaan vasta kun bussi on pysähtynyt.
Tänään oli stressipäivä :D