14,184 posts, 710 pages, 4,808,640 views
inneah, 17.7.2008 09:44:
Ku tää maailma on niin pieni, tai no Suomi ehkä.... mut kummiski.
Jonku tapaat ni se on jonku sun kaverin exän kaiman serkkun pikkuserkku ... vittu!
Kaikki tuntee kaikki, en kestä!!!!!!!
Missä kaikki "uudet" ihmiset on!?
palava, 17.7.2008 13:11:
Ku vaikka kuinka luulee et ajattelee _järkevästi_ tai vaikka kuinka mukamas _tiedostaa_ asioita täs elämässä ni silti pitää häröillä meneen koko ajan fiilispohjalta ja ihmetellä myöhemmin et ai näin tuli taas tehtyy... Aaaargh!!!
MissKoo, 17.7.2008 10:13:
Huonot parturikampaajat
^Petunia, 18.7.2008 15:35:
tää tauti Stna!!
no onneks nyt eikä ens vknloppuna ku alkaa loma
MUT SILTI!!
Haluan pärjätä ITSE!
Olen 16v ja olen raskaana. Lapsen isä on 17v työtön joten hän ei voi avustaa meitä. Haluan oman asunnon ja haluan pärjätä ITSE! Mitä tukia minä saan? Saako sossussa toimentulotukea? Entäs Kelalta asumistukea? Pitääkö ylä-aste käydä loppuun vai voinko ruveta heti työttömäksi ja saada työttömyys korvauksia? Saako lapsilisä? Haluan pärjätä ITSE!
Ei nimimerkkiä
ipe, 21.7.2008 12:29:
Onko Suomessa liikkellä muutenkin joku epidemian lailla leviävä tyhmyys-virus?
ipe, 21.7.2008 12:29:
Vittu morjes! Nimimerkki "Ei nimimerkkiä" haluaa siis pärjätä IHAN ITSE yhteiskunnan kustannuksella. Tarkoittaako se nyt sitten sitä että ihan riittää että pankkitilille kilahtaa riittävästi rahaa kerran kuussa. Että ihanko itse meinasit tehdä ruokasi, pestä pyykkisi ja jopa ehkä hoitaa sen äpärälapsesikin!? Pitikö hankkiutua raskaaksi 16-vuotiaana jos ei edes tajua tiedustella ensisijaisesti Kelalta/sossusta näitä tukiasioita? Onko Suomessa liikkellä muutenkin joku epidemian lailla leviävä tyhmyys-virus?