Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,848 views

wammi

Posts: 627

#8182 • • wammi
-sateen takia peruuntuneet työvuorot(mitkä näkyy vähemmän mukavana asiana palkkakuitissa)
-sähläpupu, joka levitti just jyvänsä ympäri kämppää
-duunin pedovuoropäällikkö
-vitun intti

prkl.
Kit^

Posts: 798

#8183 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ku asiat ei mee ku haluis.. *uuh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

LactoPhilus

Posts: 268

#8184 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
VITTU MUA VITUTTAA TÄNÄÄN KAIKKI SAATANA, KAIKKI MENEE REISILLE MIKÄÄN EI TOIMI. TEKIS MIELI HAKKAA KAIKKI... on kivaa olla yksityisyrittäjä.. vittu *dissaa*
Poppana

Posts: 207

#8185 • • Poppana Tehotyttö
Lääkärissä juokseminen*grr*

--
*hellokitty*

Freja

Posts: 8,775

#8186 • • Freja Sihteeri
Semmonen ihanan ahdistava epätietoisuus <3

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8187 • • Aurinkoneiti
Heti ärsyttää, kun pitäisi tehdä jotakin.
Kolera

Posts: 4,256

#8188 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Ku sieltä vitun pesutuvan kuivaushuoneesta sakki ei viitti viedä niitä vitun kuivia vaatteitaan pois. just maksimissaan mahtuu 3-4:n koneellisen pyykit sinne kuivumaan. Ei sitä viittis ruveta nyppii niitä sieltä vittuukaa mut kai se nyt sit on pakko ellei sieltä täs puoles tunnis joku tajua nyppii omiaan pois.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

milessi

Posts: 188

#8189 • • milessi Jai

Kolera, 13.7.2007 08:05:
Ku sieltä vitun pesutuvan kuivaushuoneesta sakki ei viitti viedä niitä vitun kuivia vaatteitaan pois.



heh, ihan samaa mieltä. oon monesti (ja vielä aionkin kunhan muistan ja tarpeeksi vittuunnun) meinannut iskeä lapun oveen "tiedoksenne: pyykit kuivuvat normaalisti vuorokauden kuluessa. jos olisit ystävällinen etkä jättäisi pyykkejäsi viikkokausiksi roikkumaan". aina saa olla nostelemassa niitä sivuun ja läjään, kun valopäät jättää ne toisinaan kuukaudeksikin naruille *grr*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

milessi

Posts: 188

#8190 • • milessi Jai
lisäksi vielä solun kämppikset, kun nyt olosuhteiden pakosta taas kesän joudun sellaisessa asumaan. toinen metelöi aamulla niin vtusti, että siihen herää väkisinkin. toisekseen samainen henkilö jättää suihkun jälkeen lattian kuivaamatta ja pistää oven vielä tiukasti kiinni, ettei kylppäri pääse vahingossakaan kuivumaan. ei saatana, pakko sanoa ennen kuin tulee ruumiita.. *dissaa*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Tarsu

Posts: 2,449

#8191 • • Tarsu
vittumainen, ylimielinen ja kaiken ammattitiedon/ -taidon itsellään pitävä kollega!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

RiD

Posts: 2,817

#8192 • • RiD Nukemi
Vitun perjantai 13pv. Tänään ois pitäny jäädä kotiin nukkumaa. Ei luonnistu työnteko sit yhtään.

--
*super* *possu*

Verano

Posts: 4,649

#8193 • • Verano Merituuli
Vittu jee, tää vitun käsi tulee aika vitun kalliiks. ARGH! Palkkaa tuli tänään niin pieni summa, ettei sitä voi edes kutsua palkaksi. Plus nyt kaikki fysioterapialaskut ~ 800 egee. Kelalta saan jotain pientä niistä takas -joskus. Kolme saikkukuukautta sain duunista rahaa (miinus lisät), josta olen toki iloinen. Tää vika kuu sit kelalta korvausta, en tiedä milloin se tulee. Nyt sit alkaa maanantaina osasairauspäiväraha, aka oon duunissa neljä tuntia päivässä, eli palkan voikin sitten laskea siitä. Vitun käsi saatana. Noh, tärkeintä toki, että se tulis kuntoon.

*poks* potenssiin tsiljoona.
Zandy

Posts: 273

#8194 • • Zandy
Viime aikoina on kovasti ärsyttänyt ihmiset, jotka eivät osaa fiksusti ilmaista itseään puhelimessa. Mun mielestä ihan jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi puhelimessa osata 1. esitellä itsensä ja 2. selkeästi kertoa mitä asiansa koskee.

Hei, olen Matti Meikäläinen ja haluaisin puhua tutkija Aino Meikäläisen kanssa.

tai sitten

Ööö, onks Aino? Kuka? Aino! Anteeksi kuka Aino? No siis ööö mä haluisin Ainon kanssa puhuu... Niin eli mikähän mahtaa olla tämän Ainon sukunimi? Ai, tartteeks sun se tietää? "huokaus"

*igor*


Viikonloppu, tule jo!!
yana

Posts: 877

#8195 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Umbala, 11.7.2007 17:47:
Minä
Vitsi kun pitää olla niin ahne, että vaihtaa hyvän kännykkäliittymän vaivaisen 60e perässä DNA:n noh "vastaavaan" Muuten hyvä, mutta puhelin ei löydä enään kenttää mun työpaikalla, no eipä haittaa enhän mä vietä siellä kuin sen kolmasosan päivästäni. *uuh*



ei toissa puhuta yksityisasioita!
MaSari

Posts: 1,986

#8196 • • MaSari space jammer
*grr**eiei**senkin**grr**dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Kit^

Posts: 798

#8197 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ei pääse ajatuksiaan karkuun.. eikä väsytä.. huoh.. onneks sentää huomen ei tarvii herää.. mut silti.. kaipais juttuseuraa.. jonkun jonka kaa hengailla just nytte.. ei jaksais taas pyöritellä samoja asioita päässään.. *eikä*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Jocular

Posts: 1,359

#8198 • • Edited Jocular Janni
Käytiin juhlistaa systerin kaverin polttareita eräässä erittäin kuuluisassa ja hyväksi kehutussa ravintelissa aivan ytimen tuntumassa.. Paikka oli mielettömän kuuma, ahdistava ja hikinen. Ruokaa saimme odottaa tunnin verran vaikkakin tuon kerroksen sali oli lähes tyhjä (ehkä ko. paikalla vain yksi keittiö, joka on paikan kokoon suhteutettuna vähän).

Ruoka, jonka tilasin, ei pitänyt olla tulista. Noh, ensitöikseni sain kaapia pihvin päältä pari senttiä pois erittäin vahvoja jalapeenosiipaleita. Pihviä sahatessani mietin miten sitkeä 20 euron pihvi voi olla.. Sitkeää, tuntui kuin olisi syönyt 200grammaa jänteitä. Puolet pihvistä jäi syömättä sen jalapeenotulisuuden ja sitkeyden vuoksi.. Ruokajuomaksi tilasimme pari kannullista sangriaa, hinta ehkä hieman yllätti mutta vielä enemmän hämmästystä toi makuaistimus siitä, että kyseessä ei todellakaan ollut mitään sangriaa. Ehkä kannut mehua olisi ollut lähempänä kuvaamaan tuota "janonsammuttajaa".

Pöytävälit ko. paikassa olivat ainakin siinä salissa niin ahtaat, että tarjoilija ei mahtunut pöytien väliin vaan ojensi ruoat pöydän päästä eteenpäin välitettäviksi. *ding*

Itse ajelin tuon fiaskon jälkeen kotosalle viettämään mukavaa loppuiltaa, joka nyt on osoittautunut kolmen pöytäseurueemme, itseni mukaanlukien, osalta edestakaiseksi vessassa ravaamiseksi. Eipä siitä sen enempää ja ko. paikka boikottiin mukavista myyjätyttösistä huolimatta.

Tämän kaiken kivan lisäksi kurkkua on särkenyt lähes viikon, ja päätin tuossa äsken sitten peilailla vähän kurkkuun, josko vuosien takainen ihana ystävämme angiina olisi jälleen palannut. Nielurisat on poistettu, mutta peilistä irvisti kovin lohduton näky. *toktok* *lääkärinaikaavarail*

Nii joo, ja huomen pitäs mennä loman jälkeen töihin.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avernian

Posts: 7,451

#8199 • • Avernian Kerettiläinen

Jocular, 15.7.2007 01:37:
Käytiin juhlistaa systerin kaverin polttareita eräässä erittäin kuuluisassa ja hyväksi kehutussa ravintelissa aivan ytimen tuntumassa..--



Raflan nimi? Tiedetään muutkin välttää.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Jocular

Posts: 1,359

#8200 • • Jocular Janni

Avernian, 15.7.2007 09:19:
---
Jocular, 15.7.2007 01:37:
Käytiin juhlistaa systerin kaverin polttareita eräässä erittäin kuuluisassa ja hyväksi kehutussa ravintelissa aivan ytimen tuntumassa..--

---


Raflan nimi? Tiedetään muutkin välttää.



Cantinawest.

Ja tän sanottuani tulee ryöppy vastakommentteja kuinka paras se paikka on..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.