Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,860 views

Kit^

Posts: 798

#9421 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ei saa taaskaa unta.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#9422 • • Mao & Taikahattu UG-///
Ihmiset (tai siis yksi tietty), ketkä ei osaa joko lukea tai sitten sisäistää lukemaansa!

Elikkäs, olen jo hetken kaupannut kameraani ja nyt useamman sähköpostin jälkeen mahdollinen ostaja lupautui sen ostamaan.
Tämä kyseinen henkilö asuu Imatralla, mutta oli kuitenkin viikonloppuna käymässä Helsingissä kirjamessuilla, joten kameran omistajan vaihdos piti myös käydä helposti.

Sitten tänään, kun tapasin ostajan, niin ensimmäisenä, kun otin kameran laukustani hän toteaa "Ai kyse olikin vanhemmasta mallista?"

Mitä helvettiä?!? Äijä oli koko ajan luullut, että on tulossa ostamaan PowerShot G7:aa, vaikka olen koko ajan puhunut hänelle G6:sta (ylläri ylläri koska sitä olen myymässä)!
Noh, siinähän sitten äijä aloitti otsan raapimisen ja miettimisen, että missä on mennyt vikaan.
Ja lopultahan se selvisi, äijä ei ollut kertaakaan kiinnittänyt huomiota G:n jälkeiseen numeroon ja oli vielä printannut screenshotin huuto.net:stä missä myydään G7:aa...

Ja nyt harmittaa, kun en suoraan sanonut kuinka paljon tämä minua vituttaa!
Ei paljoakaan pahoittelut ja anteeksi pyynnöt enää hetkauttanut!

PRKL! Antakaa mulle joku pommi, niin Imatralla on yks talo vähemmän! *dissaa*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Freja

Posts: 8,775

#9423 • • Freja Sihteeri
Kun nää mun hiukset menee nii helposti takkuun.

Viime yönä oon nähnyt jotain liikkuvia unia, koska mun letti oli takaa ihan takussa. Menikin aamu sit niitä selvitellessä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#9424 • • Jago un-trained monkee
olla kipeenä*hmph*
kurkkukipee ja nokka valuu..*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Tintti

Posts: 59

#9425 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
Tämä jatkuva kipeenä olo!!! On tässä leppoisasti mennyt sängynpohjalla lähes koko h*mmetin syksy. Kyllä alkaa hermot olemaan "suhteellisen virittyneenä" *nuha*
Janisa

Posts: 2,226

#9426 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Se etta tan mun oudon nuha-koha-yska-flunssan takia mun koko Halloween menee ihan pieleen. *eiei*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Timce

Posts: 5,381

#9427 • • Timce
Lyhennyksen RIP käyttö. Ja kieli oli mikä?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

RiD

Posts: 2,817

#9428 • • RiD Nukemi
Halloween ja trick or treat ipanat jota pimputtaa mun helvetin ovikelloa n. 5minuutin välein.

Oispa mulla jotain rotanmyrkkyä ja karkkeja.

Helvetti!

--
*super* *possu*

kinderi

Posts: 1,783

#9429 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Se,että kaikki jauhaa vaan vauvajuttuja ollessaan raskaana.. Ja mä aion jatkaa samaa linjaa!

Mua ärsyttää se,että joka paikassa,siis AIVAN JOKA PAIKASSA toitotetaan että kaksoset syntyy yleensä VÄHINTÄÄN KUUKAUDEN ENNEN AIKOJAAN.
Minkäs vitun takia ei voida mainita samalla että "joo,tosin ihan yhtä moni saattaakin päästä loppuun asti,tosin sillon oot ihan hajalla ja paskana ja vihaat kaikkia ja kaikkea ympärilläs. Sä hajoot suht totaalisesti,mutta mitään apuja et kuitenkaan saa koska vauvoilla on kaikki hyvin." *dissaa*

Joojoo,mitä pitemmälle niin sen parempi..Jos et tiedä niin ole hiljaa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Miinapiina

Posts: 3,494

#9430 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 1.11.2007 08:44:

"Sä hajoot suht totaalisesti,mutta mitään apuja et kuitenkaan saa koska vauvoilla on kaikki hyvin." *dissaa*



*lohduttel*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#9431 • • Annakins Guest
Heräsin taas ties kuinka monentena aamuna putkeen jo valmiiksi huonolla tuulella eikä asiaa parantanut ollenkaan Postitalon ala-aulan jouluvalot. Kohta alkaa joululaulut soida ja joka paikassa toitotetaan joulua, jonka mieluiten viettäisin jollakin eteläisen pallonpuoliskon mahdollisimman autiolla saarella. Yksin.
anniharha

Posts: 1,937

#9432 • • anniharha

Annakins, 1.11.2007 08:58:
Jouluvalot. Kohta alkaa joululaulut soida ja joka paikassa toitotetaan joulua, jonka mieluiten viettäisin jollakin eteläisen pallonpuoliskon mahdollisimman autiolla saarella. Yksin.


*sars*
Mulle joku naapurisaari tai etelänapa.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#9433 • • Annakins Guest

anniharha, 1.11.2007 09:00:
---
Annakins, 1.11.2007 08:58:
Jouluvalot. Kohta alkaa joululaulut soida ja joka paikassa toitotetaan joulua, jonka mieluiten viettäisin jollakin eteläisen pallonpuoliskon mahdollisimman autiolla saarella. Yksin.

---

*sars*
Mulle joku naapurisaari tai etelänapa.



Etelänavalla on liian kylmä, ei sinne voi mennä.
anniharha

Posts: 1,937

#9434 • • anniharha

Annakins, 1.11.2007 09:01:
Etelänavalla on liian kylmä, ei sinne voi mennä.


Pipo päähän niin hyvin tarkenee.

Pohjoisnapa olis ehkä sittenkin viihdyttävämpi, siellä on jääkarhuja. Pistetään harkintaan.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#9435 • • Edited Annakins Guest

anniharha, 1.11.2007 09:05:
---
Annakins, 1.11.2007 09:01:
Etelänavalla on liian kylmä, ei sinne voi mennä.

---

Pipo päähän niin hyvin tarkenee.

Pohjoisnapa olis ehkä sittenkin viihdyttävämpi, siellä on jääkarhuja. Pistetään harkintaan.



Mun mielest Bikiniatolli vois olla hyvä kohde.

edit: typo? typo.
crissy

Posts: 1,958

#9436 • • crissy
yritän saada työpaikkalääkärille aikaa mut on pikkasen ajanvaraukses ruuhkaa...

panhuilumusa vituttaa...
crissy

Posts: 1,958

#9437 • • Edited crissy

kindertin, 1.11.2007 08:44:
Se,että kaikki jauhaa vaan vauvajuttuja ollessaan raskaana.. Ja mä aion jatkaa samaa linjaa!

Mua ärsyttää se,että joka paikassa,siis AIVAN JOKA PAIKASSA toitotetaan että kaksoset syntyy yleensä VÄHINTÄÄN KUUKAUDEN ENNEN AIKOJAAN.
Minkäs vitun takia ei voida mainita samalla että "joo,tosin ihan yhtä moni saattaakin päästä loppuun asti,tosin sillon oot ihan hajalla ja paskana ja vihaat kaikkia ja kaikkea ympärilläs. Sä hajoot suht totaalisesti,mutta mitään apuja et kuitenkaan saa koska vauvoilla on kaikki hyvin." *dissaa*

Joojoo,mitä pitemmälle niin sen parempi..Jos et tiedä niin ole hiljaa.



jos vauvoilla on asiat hyvin mut mutsilla ei niin kyllä siin vaihees täytys oikeesti saada se aika siihen käynnistykseen...

ei oo vauvoille hyvä jos mutsi o riekaleina jo ennen syntymää saatikka sen jälkeen..

varsinkin kun kysees on kaksosraskaus (yhtään vähättelemättä yksösraskautta) nii onhan se aina tuplasti rankempi niin kropalle kuin hermoille..
pupuankka

Posts: 869

#9438 • • pupuankka poly-wtf?!
Hankaluudet elämän järjestämisessä *eiei* Pikkujuttuja, mut odottamattomat vaikeudet nimenomaan ärsyttävät. Kaiken piti olla kunnossa ja sitten tulikin takaiskuja...voi hitto. *pökr*
KooKie

Posts: 4,338

#9439 • • KooKie aka. Petress Pan

kindertin, 1.11.2007 08:44:
että kaksoset syntyy



Älä ärsyynny neiti kaunoinen. Mulla on ollut unelmana saada kaksoset, mutta chances are säälittävät. (On mun vaari isän puolelta kyllä kaksonen, jos tota sukua pitääpi tutkia.) ...Joten pieni kateus hiipii hipiään! Jaksamisia nyt ja vielä enemmän kun ne lapset on pieniä ja on kaksi suuta, jotka hiljentää ja syöttää. ;D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

MiMoSa

Posts: 1,664

#9440 • • MiMoSa
Mun yks miespuoleinen työkaveri, joka tuijottaa vaan kaikkien meidän firman nuorten naisten tissejä ja persettä!*dissaa* Ja se tekee sen vielä ihan avoimesti.*senkin* Samalla kun tervehtii, se tuijottaa tissejä ja sit kun kattoo sivusta kun se kävelee jonkun naisen ohi takaapäin, niin persettä se tuijottaa koko ajan. Hyi, mikä ällö!*poks*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*