Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,641 views

Jago

Posts: 4,039

#9461 • • Jago un-trained monkee
facebook tuntuu vievän klubbarista hirveesti porukkaa, mutta eipä niitä mun tuttuja facebookissa niin paljoo oo, että siellä sais itte kulutettuu aikaa samallalailla*hmph*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

oooo

Posts: 1,249

#9462 • • oooo

Miinapiina, 1.11.2007 20:51:
joo siis ihme kilikali se äijä, ja kummemmaks asian tekee se, et sillä itellään on lapsi, sellai teini-ikänen kotona asuva poika *ding*
et luulis et tietäis et lapsista kuuluu ääntä...



Mitähän kaikkea se tekee omalle pojalleen *poks*

Kaikenlaista.. toivottavasti asia selviää. Kamala mies.
Kit^

Posts: 798

#9463 • • Kit^ ihme höpöttäjä
joutua lähteä bileistä kotiin, ku aamulla on töitä.. tieteki just sillo ku menee alkaa olla parhaimmillaa.. *uuh*

toisaalt ihan hyvä ku ei voi aina riekkua ulkona nii pitkää ku mahd..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Freja

Posts: 8,775

#9464 • • Freja Sihteeri
Se, kun 7 ihmistä 12sta lähtee samaan aikaa röökille *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

jusqu

Posts: 762

#9465 • • jusqu pilipalipilotti
Kello ei ole edes kymmentä ja mun iPodista akku vetelee jo viimeisiään :( Unohdin ladata sen eilen.

--
*pupu**piis*

RiD

Posts: 2,817

#9466 • • RiD Nukemi
Pakkasin mukaani neljät housut, yhdet on puvunhousut ja kahdet ovat likaisena. Pesin eilen ainoat vaaleat housut ja nyt vittu ne on ihan ketsupissa kun kippasin ranskalaiset syliini. Tänään pitäis mennä johonki läskiäisiin ja ei yhtään kiinnostais ja housutki on spermassa vittu apua lol.

Keppi.

--
*super* *possu*

Heli

Posts: 1,489

#9467 • • Heli vai kuka se oli
mun uudessa,kalliissa ja kahisevassa takissa on joku autosta tullu tahra.
siis jotain pikeä tai mitä hittoa niissä nyt onkaan, jostain ovesta varmaan tarttunu.
ai että!!! *igor*

--
ei se väärin ole.

kiiki

Posts: 491

#9468 • • kiiki hankala
Tyyppi joka sanoo "muistathan että puhuminen auttaa, tule kertomaan jos joku asia painaa". Ko. henkilön kanssa ei voi jutella normaalisti koska se murskaa oman mielipiteensä läpi, lannistaa ja alistaa henkisesti.

Juu mä tuun puhumaan sit taas kun ahistaa *dissaa*
lostgone

Posts: 2,493

#9469 • • lostgone
Mun koulussa on välillä niin raivostuttavan epäoleellisia ja paskasti hoidettuja asioita sotkemassa mun mielenkiintoa.*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#9470 • • Mao & Taikahattu UG-///
Haista vittu-meininki töissä!
Kaikki mitä teet on joko väärin tai huonosti tehty... *igor*

Vittuako sitä mulle pitää kiukutella, jos oot pitäny perjantain vapaata ilman järkevää syytä
ja nyt joudut tekemään pitkiä päiviä, et saat otettua hommat kiinni... *dissaa*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Jago

Posts: 4,039

#9471 • • Jago un-trained monkee
tänää on ollu tosi puolkuntonen olo ja kauheen saamaton fiilis. Ei oo oikeestaan mielenkiintoo tehä ees sellasia asioita, joista normaalisti tykkäisin, saati sitten velvollisuuksiani*hmph*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Rubicon

Posts: 550

#9472 • • Rubicon
Miten voi olla taas näin vaikeeta saada ittensä hereille ja liikkeelle?!
Onks oikeesti ihan pakko mennä töihin ku ei yhtään huvita?

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Miinapiina

Posts: 3,494

#9473 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kävin tänään työkkärissä. oli varattuna aika kello 9.00.
olin ajoissa paikalla ja oottelin et se työntekijä tulis kanssa paikalla.
ei näy ei kuulu.
kävin sit kysymässä yhdeltä toiselta työntekijältä, et voisko hän tarkistaa kelle mulla ois aika ollut, ku tää kyseinen henkilö ei ollut huoneessa.
tää toinen tyyppi neuvo istuu ja oottaa, et tää työntekijä tulee paikalle. ei edelleenkään näy eikä kuulu.

sit tää keltä kävin sitä aikaa kysymässäkin, tulee siihen odotustilaan, ja ihmettelee ku se ei vieläkään oo tullut... koputti oveen ja kurkkas sinne huoneeseen, joka oli pimeenä, siel ei siis oltu ees käyty.. hmmm...
no sit tää kiva avulias työntekijä meni kysyy siit viereisestä huoneesta (jossa oli jo asiakas) et missähän mahtaa olla tää henkilö (kelle mun piti mennä). no sekää ei tiennyt mitään, mut varmuuden vuoks tarkisti OMAN kännynsä, ja siellä oli viesti tältä tyypiltä, et hän vie lapsensa sairaanhoitajalle kymmeneks, et aamuasiakkaat pitäis hoitaa!! just joo *justjoo*

eli se ei siis ollut työpaikalleen ilmottanut ettei tuu aamulla, vaan lähettänyt toisen työntekijän omaan kännyyn viestin... *ding* *toktok*

ois voinut sinne työkkäriin soittaa et hänel on menoa, jos joku muu ois voinut hoitaa aamuasiakkaat tai ees siirtää niien aikaa *grr*

no sit mun piti viel oottaa et yks työntekijä, kenen aamuasiakas oli perunut, ois ottanut mut vastaan, mut silläki kesti ja kesti...

no sit tää, kuka tätä juttuu selvittikin (et missä tää yks luuhaa) ni anto mulle uuen ajan, ettei tartte siel työkkäris enää norkoilla!

et kyl vähä ärsytti / ärsyttää

--
pinkki on pop!!!

Janisa

Posts: 2,226

#9474 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Miinapiina, 6.11.2007 16:43:

*tyokkarin tati on vienyt lapsensa laakariin*



Ihan vaan oli pakko puuttua, silla muistathan etta ihmisiahan me kaikki vaan ollaan ja sentas OLI ilmoittanut vievansa lapsensa laakariin... Omassa entisessa duunipaikassa minakin ilmoitin TEKSTIVIESTILLA tai soittamalla ns. tyokaverille, joka myos samalla oli tietynhenkinen esimieheni, mutta ei siis pomoni. Tama siksikin etta a) talon puhelimeen ei valttamatta vastattu edes ennenkuin toimisto ns. "virallisesti" aukeaisi ja b) oli jo etukateen sovittu etta isoa pomoa ei tallaisilla asioilla vaivata vaan NIMENOMAAN niita kanssatyoskentelevia, jotta voivat ottaa minunkin hommat hoidettavakseni. *joo*

En pahalla, mutta toisinaan vaan tuntuu etta kun se maitolasi kaatuu lattialle, niin koko maailma kaatuu samalla.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9475 • • Hitchhiker
Aikuisten ihmisten lapsellisuus.
Miinapiina

Posts: 3,494

#9476 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Janisa, 7.11.2007 18:30:

Ihan vaan oli pakko puuttua, silla muistathan etta ihmisiahan me kaikki vaan ollaan ja sentas OLI ilmoittanut vievansa lapsensa laakariin...



En pahalla, mutta toisinaan vaan tuntuu etta kun se maitolasi kaatuu lattialle, niin koko maailma kaatuu samalla.



eipä haitannut se että oli vienyt lapsensa lääkärin, mut ois voinut ilmottaa siitä sinne työpaikalle, eikä ihmiselle, joka ei sitä viestiä ees ollut nähnyt...
tai ees ois sit vaikka soittanut. mun mielestä noinki tärkee asia hoidetaan muulla tavalla ku tekstarilla, eli siis soittamalla, että varmistutaan siitä et se viesti/asia menee perille.

ja onneks en oo sellanen tossukka et oisin vaan istunut siellä ja oottanut et koskakohan täti mahtaa tulla paikalla, vaan menin kysymään muilta... siinähän oisin sit istunut, eikä kukaan ois osannut tulla kertomaan, et mul ei ookkaan aikaa *toktok*

ja meillä kaatuu päivittäin parikin maitolasia ja vaikka mitä muuta, et ei se mun maailma ainakaan siihen kaadu *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#9477 • • Freja Sihteeri
Olin sit unohtanut, et meil o tänää toimikorttikuvaus. Näytän iha hirveeltä *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MissKoo

Posts: 1,289

#9478 • • MissKoo
Pimeys. En saa itteäni hereille sit millään ja käynnistyminen kestää ihan sikana. Tätä iloa sit jatkuukin ainakin tammikuun lopulle saakka. Ois pitänyt ottaa se talviloma etelän aurinkoon tähän väliin, eikä vasta maaliskuulle..
Verano

Posts: 4,649

#9479 • • Verano Merituuli

Freja, 8.11.2007 08:40:
Olin sit unohtanut, et meil o tänää toimikorttikuvaus. Näytän iha hirveeltä *igor*



Mä muistin! :D Tuli jopa meikattua, normisti ei töihin oikein ehdi, kun oon niin aamutorkku.
Freja

Posts: 8,775

#9480 • • Freja Sihteeri

Verano, 8.11.2007 09:56:
---
Freja, 8.11.2007 08:40:
Olin sit unohtanut, et meil o tänää toimikorttikuvaus. Näytän iha hirveeltä *igor*

---


Mä muistin! :D Tuli jopa meikattua, normisti ei töihin oikein ehdi, kun oon niin aamutorkku.



Onneks duunikaveril on meikit mukana :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been