Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,502 views

Avatar
#9441 • • gnomex Guest
Laki, joka on vuodelta miekka ja kilpi ja sen takia aiheuttaa työturvallisuusriskejä nykyisessä maailmassa. Ala-asteikäinenkin keksisi nykyään parempia toimintamalleja kuin silloiset lainlaatijat. Voi elämä...

Henkilö, joka ottaa kaiken tosissaan mitä hänelle sanoo. Ei pätkääkään huumorintajua ja stressaa vielä turhemmista asioista kuin minä (mikä on jo sinänsä ihme :D). Hankkis elämän! Toisaalta, häntä on hauska provosoida kun kilahtelee olemattomista asioista, haha *uros*
Avatar
#9442 • • gnomex Guest

MiMoSa, 1.11.2007 11:07:
Mun yks miespuoleinen työkaveri, joka tuijottaa vaan kaikkien meidän firman nuorten naisten tissejä ja persettä!*dissaa* Ja se tekee sen vielä ihan avoimesti.*senkin* Samalla kun tervehtii, se tuijottaa tissejä ja sit kun kattoo sivusta kun se kävelee jonkun naisen ohi takaapäin, niin persettä se tuijottaa koko ajan. Hyi, mikä ällö!*poks*


Ei muuta ku hopparit ja hupparit päälle, tuijottaako enään sen jälkeen. Varmasti syy siihen tuijottamiseen on tiukat ja paljastavat vaatteet. Toisaalta, jos työpaikan sääntöihin kuuluu pitää sellaisia vaatteita niin minkäs teet... Mene sanomaan asia päin naamaa kaikkien kuullen, saapahan nöyryytystä.
Avatar
#9443 • • Annakins Guest

gnomex, 1.11.2007 11:38:
Varmasti syy siihen tuijottamiseen on tiukat ja paljastavat vaatteet.



Ja naistenhan pitää pukeutua kaapuihin juuri siksi, että miehet eivät osaa hallita halujaan.

Tervemenoa Lähi-itään.
Avatar
#9444 • • Edited gnomex Guest

Annakins, 1.11.2007 11:47:
---
gnomex, 1.11.2007 11:38:
Varmasti syy siihen tuijottamiseen on tiukat ja paljastavat vaatteet.
---


Ja naistenhan pitää pukeutua kaapuihin juuri siksi, että miehet eivät osaa hallita halujaan.

Tervemenoa Lähi-itään.


Olet ilmeisesti aika sarkasmintajuton ihminen, onnea... Hoppari/huppari oli juuri sitä. Sanoinko että se tuijottelu on naisten syytä, en! Sanoin että miesten tuijottelun syy on naisten vaatteissa. Syyllistänkö naista, en.

edit:
Meinasin alkaa romaania tähän kirjottamaan eettisistä syistä ja tämän tuijottelun subjekti/objekti -tekijöistä, mutta miksi vaivautua jos luetun ymmärtäminen tässä foorumissa on hakusessa.

Suoraan sanoen kyllä nyt taas VITUTTAA ANKARASTI että laitetaan sanoja suuhun! Kiitos ja anteeksi. Rakastakaa toisianne.
Avatar
#9445 • • Annakins Guest

gnomex, 1.11.2007 11:51:
---
Annakins, 1.11.2007 11:47:
---
gnomex, 1.11.2007 11:38:
Varmasti syy siihen tuijottamiseen on tiukat ja paljastavat vaatteet.
---


Ja naistenhan pitää pukeutua kaapuihin juuri siksi, että miehet eivät osaa hallita halujaan.

Tervemenoa Lähi-itään.

---

Olet ilmeisesti aika sarkasmintajuton ihminen, onnea... Hoppari/huppari oli juuri sitä. Sanoinko että se tuijottelu on naisten syytä, en! Sanoin että miesten tuijottelun syy on naisten vaatteissa. Syyllistänkö naista, en.



No hyvä. Mun sarkasmintaju on selkeästi kadoksissa.
MiMoSa

Posts: 1,664

#9446 • • MiMoSa

gnomex, 1.11.2007 11:38:
---
MiMoSa, 1.11.2007 11:07:
Mun yks miespuoleinen työkaveri, joka tuijottaa vaan kaikkien meidän firman nuorten naisten tissejä ja persettä!*dissaa* Ja se tekee sen vielä ihan avoimesti.*senkin* Samalla kun tervehtii, se tuijottaa tissejä ja sit kun kattoo sivusta kun se kävelee jonkun naisen ohi takaapäin, niin persettä se tuijottaa koko ajan. Hyi, mikä ällö!*poks*

---

Ei muuta ku hopparit ja hupparit päälle, tuijottaako enään sen jälkeen. Varmasti syy siihen tuijottamiseen on tiukat ja paljastavat vaatteet. Toisaalta, jos työpaikan sääntöihin kuuluu pitää sellaisia vaatteita niin minkäs teet... Mene sanomaan asia päin naamaa kaikkien kuullen, saapahan nöyryytystä.


Ei oo vaatteilla vaikutusta, ihan sama mitkä kuteet on päällä niin se tuijottaa... Mulla ei kyllä oo pokkaa mennä siitä suoraan sanomaan, toivottavasti jollakin muulla olis.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#9447 • • gnomex Guest

MiMoSa, 1.11.2007 12:09:
Ei oo vaatteilla vaikutusta, ihan sama mitkä kuteet on päällä niin se tuijottaa... Mulla ei kyllä oo pokkaa mennä siitä suoraan sanomaan, toivottavasti jollakin muulla olis.


Onko tuijottaja semmonen likanen vanha äijä? Tai sitten semmonen keski-ikäinen tai nuorekas keski-ikäinen mukamas-adonis joka ajelee Audilla? Ne on pahimpia...

Ilmoitus esimiehellekään ei varmaan auta jos esimies on samanlainen niljake.
Avatar
#9448 • • gnomex Guest
Tuijottaminenkaan ei sinänsä ole rangaistavaa, mutta...

Laki naisten ja miesten välisestä tasa-arvosta:
(http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1986/19860609)


7 §
Syrjinnän kielto

.
.
.

Seksuaalista häirintää ja häirintää sukupuolen perusteella samoin kuin käskyä tai ohjetta harjoittaa sukupuoleen perustuvaa syrjintää on pidettävä tässä laissa tarkoitettuna syrjintänä.



Se, onko kuvaamasi tuijottelu sitten seksuaalista häirintää, on sitten viranomaisten päätös... Toisaalta myös se, miten kohde suhtautuu tuijotteluun, vaikuttaa asiaan.
MiMoSa

Posts: 1,664

#9449 • • MiMoSa

gnomex, 1.11.2007 12:14:
Onko tuijottaja semmonen likanen vanha äijä? Tai sitten semmonen keski-ikäinen tai nuorekas keski-ikäinen mukamas-adonis joka ajelee Audilla? Ne on pahimpia...

Ilmoitus esimiehellekään ei varmaan auta jos esimies on samanlainen niljake.


Just sellanen likanen vanha äijä!*dissaa* Esimies on kyllä hyvä tyyppi eikä yhtään sellanen.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

josbe

Posts: 1,982

#9450 • • josbe suomalainen juhlakinkku

gnomex, 1.11.2007 11:51:
Suoraan sanoen kyllä nyt taas VITUTTAA ANKARASTI että laitetaan sanoja suuhun! Kiitos ja anteeksi. Rakastakaa toisianne.


Vaikka kuinka yritin lukea sarkasmia tekstisi rivien välistä, nyt kun asiasta mainitsit, niin vaikeaa se oli sittenkin. Jos sarkasmin ilmaisu on vähän hakusessa, niin ei ehkä kannata hiiltyä ihan noin paljon. *vink*
KooKie

Posts: 4,338

#9451 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

josbe, 1.11.2007 12:39:
---
gnomex, 1.11.2007 11:51:
Suoraan sanoen kyllä nyt taas VITUTTAA ANKARASTI että laitetaan sanoja suuhun! Kiitos ja anteeksi. Rakastakaa toisianne.

---

Vaikka kuinka yritin lukea sarkasmia tekstisi rivien välistä, nyt kun asiasta mainitsit, niin vaikeaa se oli sittenkin. Jos sarkasmin ilmaisu on vähän hakusessa, niin ei ehkä kannata hiiltyä ihan noin paljon. *vink*



Jaa, en mäkään tosta gnomexin aiemmasta tekstistä sarkasmia havainnut, mutten myöskään mitään tarkoituksellista sormenosoittelua. Faktahan se on, että mies tuijottaa (varmemmin) "ällöllä tavalla", jos nainen pukeutuu emmm... aistillisesti.

Edit. Tosin neuvo vaihtaa pukeutumistyyliä tarvitsee tietty sen sarkasminhipun kumppanikseen.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#9452 • • Annakins Guest
Meillä on sitten rekrytointikielto kuulemma voimassa ja sen aikana ei sopimuksia jatketa.

On aika haista vittu fiilikset kaikesta just nyt.

Kummasti kaikki paska kasaantuu samaan aikaan.

*dissaa*
Avernian

Posts: 7,451

#9453 • • Avernian Kerettiläinen

gnomex, 1.11.2007 11:36:
Laki, joka on vuodelta miekka ja kilpi ja sen takia aiheuttaa työturvallisuusriskejä nykyisessä maailmassa. Ala-asteikäinenkin keksisi nykyään parempia toimintamalleja kuin silloiset lainlaatijat. Voi elämä...
--



Mikä laki on kyseessä?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

jusqu

Posts: 762

#9454 • • jusqu pilipalipilotti
Eräs nettilevykauppa. Tilasin toissapäivänä sieltä levyjä ja sain spostia et "Eimeilookaasori. Haluutkovaihtaatilaukses?". No, tilasin sitten eri nipun levyjä sieltä ja äsken tuli postia että "Sorieimeiloositäkään". Päivittäisivät nettisivujaan! :DD AARGH!

--
*pupu**piis*

Amma

Posts: 2,383

#9455 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Irtohiukset. Varsinkin vaatteissa, lattialla, lavuaareissa, vessanpöntöissä (ne kuuluu roskikseen). Ällöttää. Ahistaa.

--
*etsiskel*

aurinko

Posts: 895

#9456 • • aurinko mustikkainen noitanainen
"Bosnialaiset" "kerjäläiset"

Nainen kävelee minua vastaan kaupungilla lastenrattaiden kanssa ja kysyy puhunko englantia. Vastaan, että kyllä. Tämän jälkeen nainen selittää, kuinka he eivät ole paikallisia ja maahanmuuttovirastokin on jo suljettu..

Tässä vaiheessa tokaisen, että justiinsa ja jatkan matkaani. Voi nyyh ja kyynel. Olisi voinut tippua enemmän sympatioita jos en olisi kuullut samaa tarinaa muutama vuosi sitten Helsingissä. Tarina olisi siis jatkunut niin, että voisinkohan mitenkään antaa hieman rahaa, että lapsiparka saisi jotakin syötävää.

Viimeksi annoin pari euroa ja jälkikäteen harmittelin, että miksen antanut juuri ostamastani ruisleivästä osaa :D

Keksikää ees uusia tarinoita ja lopettakaa nälkäisten opiskelijoiden kiusaaminen!!

Harmittaa kyllä niitten pikkuisten takia :(

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Miinapiina

Posts: 3,494

#9457 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
uuuh, joutu ottaa yhteen naapurin ukon kanssa *igor*
oli käynyt mun mutsille aukoo päätä siitä et MUN lapsi itkee välillä yöllä *toktok*
oli myös muistanut mainita, et "se akka pitää kaihtimia kiinni koko päivän, ja vois välillä viedä lapsiaan ulos"
äiti oli sit tähän vastannut et lapset ovat tarhassa päivisin, jolloin oli alkanut vittuilemaan ja haistattelemaan ja sanonut et "älä mulle tollassia puhu" *toktok*

no sit ku mä tulin kotiin ni siinähän se ukko seiso pihassa, joten menin kysymään, et teitäkö se lapsen itku vaivaa?
ja sit ku se alotti sen saarnan, voi vittu mikä idiootti!!
kysyin siltä monta kertaa, et käsittääks se, et mä en ketään tarkotuksella huudata ja et mitä hän sit neuvois tehtävän että miina ei itkis...
"laita sille tissi suuhun, keitä vaikka puuroo, anna sille ruokaa"
MITÄ VITTUA!????!! (ja nyt puhutaan sit täs kuus 2-vee täyttävästä ipanasta joka silloin tällöin itkee yöllä herätessään, esim painajaisten, kasvukipujen tms takia, ja ei todellakaan huuda koko yötä)

koitin siinä sit selittää, et ei kuule tollaset auta...
sit se rupes selittää omasta lapsuudestaa, johon totesin, että ei vois vähempää nyt kiinnostaa (ukonki asenne oli suht hanurista) et mä lähen hakee nyt niitä lapsia...
tää alkaa huutelee perään, et "nyt sen on loputtava, nyt tähän tulee loppu!!!"

koitin viel kysellä, et milläköhän se ukkeli sen huudon lopettais, et oisko sillä jotain valttikortteja kuten isännöitsijä, poliisi, lastensuojelu.... koska eihän se nyt meille tuu mitää itkua lopettamaan.
ja vielä kerroin, et siinä vaiheessa ku niitä lappusia alko postiluukusta tippumaan, olen ollut yhteydessä isännöitsijään, jonka kanta oli se, et ei tartte välittää tollasista urpoista, koska lapsista lähtee ääntä, joskus päivisin joskus öisin... ja mun ei tarttis ruveta mihinkään "erityisiin operaatioihin" itkun lopettamiseks, sillä sille ei voi mitään PISTE! ja sano viel (isännöitsijä) et ei todellakaan aio katella ja kuunnella jos porukka alkaa valittamaan lapsen itkusta.

siinä vaiheessa ku olin tän sille kertonut ni tuli mun naaman eteen huutamaan, että tapellaan sit, tapellaan sit... uuh *igor* sopii mulle khyl, koska mitään väärää ei olla tehty, vaikka tää ukko luulee, että täällä HUUDATETAAN lapsia, argh!!
sen se tajus et kyllä lapset joskus itkee mut kuulemma rajansa kaikella (eli yöllä ei sais kuuluu mitään), et kyllä hänki vois alkaa huutaa öisin...

siinä sit meitin taistella mun isä oli tulossa töistä, ja tää ukko alko muuttuu agressiiviseks, ja kävi huutaa et juu tuolta tulee huoltomies, sanon sille... (juu, siitä vaan, ehkä seki kuitenki tietää miten nää asiat menee)
iskä tuli siihen ja tää ukko alko huutaa sille samaa läppää musta, akka sitä ja akka tätä...
sit sille sanottiin et vois nyt pikkuhiljaa lopettaa, se ei sille asialle mitään voi ja turhat uhkailut ei auta, ni tää alkoo mesoo et haenko pumppuhaulikon??!! *toktok*

mä lähin siitä sit hakee lapsia, ja se oli viel huutanut käytävässä, et menee porukoiden oven taakke sen pumppuhaulikkonsa kanssa...

vittu saatana, mitä tästäki viel seuraa *uuh* *igor*

--
pinkki on pop!!!

prinsessa__

Posts: 59

#9458 • • prinsessa__

Miinapiina, 1.11.2007 17:43:
uuuh, joutu ottaa yhteen naapurin ukon kanssa *igor*
oli käynyt mun mutsille aukoo päätä siitä et MUN lapsi itkee välillä yöllä *toktok*
oli myös muistanut mainita, et "se akka pitää kaihtimia kiinni koko päivän, ja vois välillä viedä lapsiaan ulos"
äiti oli sit tähän vastannut et lapset ovat tarhassa päivisin, jolloin oli alkanut vittuilemaan ja haistattelemaan ja sanonut et "älä mulle tollassia puhu" *toktok*

no sit ku mä tulin kotiin ni siinähän se ukko seiso pihassa, joten menin kysymään, et teitäkö se lapsen itku vaivaa?
ja sit ku se alotti sen saarnan, voi vittu mikä idiootti!!
kysyin siltä monta kertaa, et käsittääks se, et mä en ketään tarkotuksella huudata ja et mitä hän sit neuvois tehtävän että miina ei itkis...
"laita sille tissi suuhun, keitä vaikka puuroo, anna sille ruokaa"
MITÄ VITTUA!????!! (ja nyt puhutaan sit täs kuus 2-vee täyttävästä ipanasta joka silloin tällöin itkee yöllä herätessään, esim painajaisten, kasvukipujen tms takia, ja ei todellakaan huuda koko yötä)

koitin siinä sit selittää, et ei kuule tollaset auta...
sit se rupes selittää omasta lapsuudestaa, johon totesin, että ei vois vähempää nyt kiinnostaa (ukonki asenne oli suht hanurista) et mä lähen hakee nyt niitä lapsia...
tää alkaa huutelee perään, et "nyt sen on loputtava, nyt tähän tulee loppu!!!"

koitin viel kysellä, et milläköhän se ukkeli sen huudon lopettais, et oisko sillä jotain valttikortteja kuten isännöitsijä, poliisi, lastensuojelu.... koska eihän se nyt meille tuu mitää itkua lopettamaan.
ja vielä kerroin, et siinä vaiheessa ku niitä lappusia alko postiluukusta tippumaan, olen ollut yhteydessä isännöitsijään, jonka kanta oli se, et ei tartte välittää tollasista urpoista, koska lapsista lähtee ääntä, joskus päivisin joskus öisin... ja mun ei tarttis ruveta mihinkään "erityisiin operaatioihin" itkun lopettamiseks, sillä sille ei voi mitään PISTE! ja sano viel (isännöitsijä) et ei todellakaan aio katella ja kuunnella jos porukka alkaa valittamaan lapsen itkusta.

siinä vaiheessa ku olin tän sille kertonut ni tuli mun naaman eteen huutamaan, että tapellaan sit, tapellaan sit... uuh *igor* sopii mulle khyl, koska mitään väärää ei olla tehty, vaikka tää ukko luulee, että täällä HUUDATETAAN lapsia, argh!!
sen se tajus et kyllä lapset joskus itkee mut kuulemma rajansa kaikella (eli yöllä ei sais kuuluu mitään), et kyllä hänki vois alkaa huutaa öisin...

siinä sit meitin taistella mun isä oli tulossa töistä, ja tää ukko alko muuttuu agressiiviseks, ja kävi huutaa et juu tuolta tulee huoltomies, sanon sille... (juu, siitä vaan, ehkä seki kuitenki tietää miten nää asiat menee)
iskä tuli siihen ja tää ukko alko huutaa sille samaa läppää musta, akka sitä ja akka tätä...
sit sille sanottiin et vois nyt pikkuhiljaa lopettaa, se ei sille asialle mitään voi ja turhat uhkailut ei auta, ni tää alkoo mesoo et haenko pumppuhaulikon??!! *toktok*

mä lähin siitä sit hakee lapsia, ja se oli viel huutanut käytävässä, et menee porukoiden oven taakke sen pumppuhaulikkonsa kanssa...

vittu saatana, mitä tästäki viel seuraa *uuh* *igor*



vittu et on tervettä porukkaa...siis naapuris...*toktok*
Lyylikki

Posts: 2,975

#9459 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Miinapiina, 1.11.2007 17:43:

siinä sit meitin taistella mun isä oli tulossa töistä, ja tää ukko alko muuttuu agressiiviseks, ja kävi huutaa et juu tuolta tulee huoltomies, sanon sille... (juu, siitä vaan, ehkä seki kuitenki tietää miten nää asiat menee)
iskä tuli siihen ja tää ukko alko huutaa sille samaa läppää musta, akka sitä ja akka tätä...
sit sille sanottiin et vois nyt pikkuhiljaa lopettaa, se ei sille asialle mitään voi ja turhat uhkailut ei auta, ni tää alkoo mesoo et haenko pumppuhaulikon??!! *toktok*

mä lähin siitä sit hakee lapsia, ja se oli viel huutanut käytävässä, et menee porukoiden oven taakke sen pumppuhaulikkonsa kanssa...

vittu saatana, mitä tästäki viel seuraa *uuh* *igor*



Eikös tommonen tuliaseella uhkailu ala mennä jo sen verran vakavaksi, että kannattaisi ottaa yhteyttä poliisiin? Tai mistä minä tiedän. Jos tuommoisia uhkailee, niin kannattaa varmaan hieman yrittää ottaa etäisyyttä siihen, eikä ainakaan provosoitua, kun tuntuu siltä, että tyypillä viiraa päässä vähän enemmänkin.

Hitto ihmisille pitäis olla pakolliset testit, ennen kuin ne saa muuttaa kerrostaloon. Selvähän se on, että elämisestä kuuluu ääniä. Esimerkiksi vessan vetäminen yöllä ei mun mielestä pitäisi herättää ketään toisessa asunnossa nukkuvaa, mutta kummasti siitä aina valitetaan. Mutta tosiaan sähän siis ihan varmaan itse et haluaisi yöllä nukkua täysiä unia, vaan pelkästään nautit siitä, että muksu huutaa *justjoo*

Tsemppiä nyt ja toivotaan, että asiaan löytyisi joku fiksu ratkaisu (eli se päälö muutais pois).
Miinapiina

Posts: 3,494

#9460 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Lyylikki, 1.11.2007 20:29:

Eikös tommonen tuliaseella uhkailu ala mennä jo sen verran vakavaksi, että kannattaisi ottaa yhteyttä poliisiin? Tai mistä minä tiedän. Jos tuommoisia uhkailee, niin kannattaa varmaan hieman yrittää ottaa etäisyyttä siihen, eikä ainakaan provosoitua, kun tuntuu siltä, että tyypillä viiraa päässä vähän enemmänkin.

Hitto ihmisille pitäis olla pakolliset testit, ennen kuin ne saa muuttaa kerrostaloon. Selvähän se on, että elämisestä kuuluu ääniä. Esimerkiksi vessan vetäminen yöllä ei mun mielestä pitäisi herättää ketään toisessa asunnossa nukkuvaa, mutta kummasti siitä aina valitetaan. Mutta tosiaan sähän siis ihan varmaan itse et haluaisi yöllä nukkua täysiä unia, vaan pelkästään nautit siitä, että muksu huutaa *justjoo*

Tsemppiä nyt ja toivotaan, että asiaan löytyisi joku fiksu ratkaisu (eli se päälö muutais pois).



joo siis ihme kilikali se äijä, ja kummemmaks asian tekee se, et sillä itellään on lapsi, sellai teini-ikänen kotona asuva poika *ding*
et luulis et tietäis et lapsista kuuluu ääntä...
mut joo oli se aika outo, ku eka se siin kuunteli ku mesosin sille noista jutuista ja sit muuttu agressiiviseks *toktok*

sanoin sille myös, että jos kerrostaloelämä ei maistu ni voi muuttaa poiskin, koska ääniähän kerrostalossa kuuluu väkisinkin... ja esim toi vessan vetäminen, ei se mua koskaa oo herättänyt, mut sillon ku miro oli vauva, ja mul univaikeuksia, ni naapurin denat ku dokas ni joka kerta ku ne kävi vessassa ni se kuulu meille asti. mut eipä käynyt mielessä valittaa siitä ku itehän oon asumismuotoni valinnut!

ja myös tosta sille mainitsin, et luuleeks se tosiaan, et mä ja miro täällä nukutaan, ku toinen itkeskelee... ja se vaan hoki et rajansa kaikella, nyt siihen tulee loppu. ja ku koitin kysyä et mihis toimenpiteisiin se aikoo ryhtyä, ni ei osannut ees vastata.

ja ymmärtäisin sen vitutuksen, jos tätä tapahtuisi JOKA yö, mutta ku se on aika harvoin ku miina itkee, mut äänihän sillä on kova, niinku muillakin perheenjäsenillä *tirsk*
ja jos se itku jatkuis läpi yön, mut sitä ei ees kauaa kestä. sitä vaan vituttaa herätä kesken unien, joo ymmärrän, mut vois vähän miettii tota miten sit sen asian ilmasee. koska mä oon muutaman kerran niitä lappuja laittanut tonne alakerran ilmotustaululle,(koska mulle tuli postilaatikosta lappuja) et jos lapsen itku häiritsee ni saa tulla ihan henk.koht keskustelemaan, oisin vaikka voinut kertoo et mistä se johtuu... (aikasemmin mainitut painajaiset, kasvukivut, ja se et tääl oltiin just noin 8 viikkoo kipee, ja miten pieni lapsi ilmasee, et koskee... no itkemällä)

mut vois tosiaan mennä itteesä siin vaiheessa ku rupee mun elämään puuttumaan siinä mielessä et onko mulla ne kaihtimet auki vai kiinni *lmao*
ei meinaan ukkeli ollut ihan selvinpäin... *känni*

joo, toivon todellakin et joku ratkasu tms löytyis, koska en jaksa taistella, vaikka tiiänkin et mitään pahaa ei olla tehty ja meitin puolella on isännöitsijäkin...

--
pinkki on pop!!!