Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,924 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#4681 • • hallucinogen Edain

Optik, 25.6.2006 14:51:
---
nomic, 25.6.2006 09:30:
nipsnaps


Lisätään joukkoon vielä tapa kirjoittaa isoja ja pieniä kirjaimia sekaisin esim. vItTu ja siihen kun lisätään numerot vielä, esim. v1T7U, niin alkaa päässä napsua :D

--
pikku-*possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#4682 • • pirpeli
Tää aamu tuo ennusteen siitä, etei lomallakaan sitte varmasti nukuta tätä puol kasia pidempään*igor*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#4683 • • Taika Guest
vaihteeksi sonera*dissaa*
..kunpa jonain aamuna ei olisi YHTÄÄN teknistä ongelmaa..
hallucinogen

Posts: 8,190

#4684 • • hallucinogen Edain

Taika, 26.6.2006 08:12:
vaihteeksi sonera*dissaa*
..kunpa jonain aamuna ei olisi YHTÄÄN teknistä ongelmaa..


Tilasin lisäkaistaa Soneralta ja sitten hyvissä ajoin viime kuussa pistin sen kesän ajaksi katkolle niin tulihan sieltä jotain vajaan 2kk lasku(jota ei mun käsittääkseni ois pitänyt tulla). Noh katoin laskun päivää et koska pitäs olla vika päivä toiminnassa ja se oli 22.päivä ja hyvin toimi viel se extra nopeus :D
Kuiteskin kun soittaa toistamiseen niin "ei täällä mitään semmosta näy". Taitaa olla muiden internet-operaattoreiden asiakaspalvelumanuskassa kohta, "älä koskaan katkaisen laskutusta ekalla pyynnöllä". On nimittäin ollu samanlaisia ongelmia muissakin mut aina ne kyl kytkee heti mut irtisanominen tms tuntuu aina olevan kovin vaikeaa

--
pikku-*possu*

Dacey

Posts: 671

#4685 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
oon joku helvetin pelastava enkeli *grr*
villelope

Posts: 2,846

#4686 • • villelope Lope of Lope & Kantola

nomic, 25.6.2006 09:30:
Kun kirj0itetaan 0 o:n paikalle. *igor* Ei v0a olla niin vaikeaa kirj0ittaa sitä o:ta, kuiteskin perus qwerty-näppiksessä se 0 0n o:n yläpu0lella. Ihme vammailua taas ja angstaan kun alkoi savukelakko *grr* ja ärsyttää kun v menee jengillä kaksoiveeksi ja sit ärsyttää kun ällä muuttuukin äffäksi. aargh!!!



&

Optik, 25.6.2006 14:51:
---
TJEU:

Yksikkömuoto: Kuva, kuvan, kuvassa, kuvalla...jne
Monikkomuoto: kuvien, kuvissa, kuville, kuvia..jne
Ärsytysmuoto: quvein,quveja,kuvei jne.. *grr**igor*



Kuvailitte juuri ensikosketukseni klubbariin. Tuohon kun lisätään vielä hymiö-overload, niin soppa on valmis.

Ajan mittaan on kyllä tapahtunut joko parannusta täällä viestimisessä tai sitten olen tullut vain immuuniksi. *insertrandomhymiöhere*

*pepsodent*
xandra

Posts: 281

#4687 • • xandra bambi
Tyhmät sukulaiset (vai pitäiskö sanoa sukulaiNEN), josta johtuen ei pääse omalle mökilleen kuukauteen *möksmöks* *grr*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Foxmagon

Posts: 1,329

#4688 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Tyhmät antibiootit ku aiheuttaa pahaa oloa. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Gleba

Posts: 549

#4689 • • Gleba
allergia. väsymys.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#4690 • • Aziz Combat Fighter
Mimmillä hirvee menovaihde kokoajan silmässä ja itte oon vaan töissä töissä töissä ja töissä.

Sit se siivoo kämpän niinku se asuis siellä yksin, ja piilottaa/hukkaa puolet tavaroista mitä tartten. Kiva alkaa etsimään duunin kulkukorttia puol tuntia ennen vuoron alkua :(
-Santtu-

Posts: 1,965

#4692 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Oma pää. Miten voi olla niin tyhmä paska idiootti ääliö lahopää.
asdf

Posts: 3,155

#4693 • • asdf

Caro², 26.6.2006 02:31:
---
Zenni, 26.6.2006 01:56:
hyttysverkko siis. Äägh!

---

Suosittelen mielenterveyden vuoksi sadistisempaa, joskin työläämpää ratkaisua. Osittainen hyttysverkko joka jättää ikkunaan sopivan raon.... TUULETTIMELLE!!!

*surrur* ja aamulla lapioidaan kuolleita ötököitä *lauleskel*

PS. Isoimmat ötökät jaksaa lennellä tuulettimen ohi, joten kandee laittaa verkko "tiiviisti" vispilän reunojen kohille, että ne öllit pääsee niinsanotusti "imuun" *hihu*



Kaiken kaikkiaan aika loistava idea, varsinkin kun just haluan nähdä niiden ötököiden kärsivän *pahis**nauru* Eli nyt vaan toteuttamaan tätä, tuuletin multa löytyykin omasta takaa jo valmiiks!
domi

Posts: 7,069

#4694 • • domi Työn sankari.
Sanat "fiiwis" ja "kuvei". Niitähän ei voi kirjoittaa "fiilis" ja "kuvia", kuten äidinkielessämme opetetaan.

Saatanan teinit*grr*

Ainii, seki ärsyttää etten päässytkään lentokoneeseen ja lomalle, kiitos lentoyhtiön "mukavat" säännöt.
hallucinogen

Posts: 8,190

#4695 • • hallucinogen Edain
Ärsytttää... oikeastaan paremminkin vituttaa se, että scifi-sarjojen dvd-bokseista saa maksaa "scifi-extraa". x-files, babylon5, stargate ovat kaikki 50e tai yli per tuotantokausi ja kun katsoo stargaten uudempia kausia niin toiseksi uusin maksoi 90e ja uusin 180e (neljän jakson seteissä á 29.95 ja tämmöisiä levyjä oli 6kpl). Katselutuntia kohden hinta ei muodostu yhtä koviksi kuin elokuvissa, mutta kun nämä sarjat on esitetty jopa Suomen tv:ssä ja pyörii uusintoina silloin tällöin niin hinta tuntuu liian suurelta kun ne ois voinu ihan laillisesti tv:stä nauhottaakin.

--
pikku-*possu*

äm

Posts: 2,376

#4696 • • äm

domi, 27.6.2006 11:44:

Ainii, seki ärsyttää etten päässytkään lentokoneeseen ja lomalle, kiitos lentoyhtiön "mukavat" säännöt.



Tuli tästä mieleen, että mä näen punaista joka kerta, kun katson "Lentokenttä"-ohjelmaa.
Miten niillä apinoilla on pokkaa riehua omien mokiensa takia?!

"Mitä sitten, että tulin kentälle tunnin myöhässä ja kone on lähtenyt, TILATKAA SE TAKAISIN SAATANA!"

"Hei cam oon! Check-in on sulkeutunut 10 minuuttia sitten, kyllähän te MUT voitte vielä päästää, eihän mulla ole matkalaukkujakaan!"

"Olen itse varannut lentoni päivämäärälle 5.7. ja nyt on 6.7. mutta enhän minä voinut tietää, että lippuni oli ostettu jo eiliselle! Vaadin päästä koneeseen!"

"Kyllä. Sanoin turvatarkastuksessa vitsinä kantavani pommia. Ei teillä ole silti oikeutta pitää minua täällä säilössä. Hei, sehän oli VITSI!"

"Tämähän on syrjintää, miten niin minä en saa tuoda 20-senttistä leipäveistä ja ilotulitteita koneeseen?"

"Shiish mhähän oon otthanu vhain nheljä drinkkiä, enhän mhinä ole liian humalassa lhentääkseni!"

Ja sitten "Vaadin saada esimiehesi paikalle!" tai "En lennä xx-yhtiöllä enää IKINÄ!"

Voisin mennä kauppojen lisäksi lentokentille töihin "siviilinyrkiksi". Hakkaisin aina asiakaspalvelutilanteen päätteeksi ne urpot, joille työtehtävissä olevat asiakaspalvelijat eivät voi sanoa pahasti, vaikka haluaisivat.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

hallucinogen

Posts: 8,190

#4697 • • hallucinogen Edain

äm, 27.6.2006 13:50:
Voisin mennä kauppojen lisäksi lentokentille töihin "siviilinyrkiksi". Hakkaisin aina asiakaspalvelutilanteen päätteeksi ne urpot, joille työtehtävissä olevat asiakaspalvelijat eivät voi sanoa pahasti, vaikka haluaisivat.


Oot kyl maailman ihanin *sydän*

Mut joo siinä ohjelmassa on välillä sellaisia voittajia et pieni selkäsauna naiselta vois edesauttaa järjen palaamista apinan tasolta perus ääliön tasolle.

--
pikku-*possu*

Dana

Posts: 647

#4698 • • Dana
alkoi v*ttaa kun mietin tossa asioita jota inhoan ihmisissä. eihän niin saisi ajatella toisesta, mut just nyt...! Nyt saa, tän hetken suustaa tulee ärräpäitä kun ajattelen tiettyjä henkilöitä... *dissaa**igor*
Avatar
#4699 • • Annakins Guest

domi, 27.6.2006 11:44:
Sanat "fiiwis" ja "kuvei". Niitähän ei voi kirjoittaa "fiilis" ja "kuvia", kuten äidinkielessämme opetetaan.

Saatanan teinit*grr*

Ainii, seki ärsyttää etten päässytkään lentokoneeseen ja lomalle, kiitos lentoyhtiön "mukavat" säännöt.



Mitäs ne on tällä kertaa säätäny? (tällä kertaa viittaa useampiin kuulemiini tarinoihin)
domi

Posts: 7,069

#4700 • • domi Työn sankari.

Annakins, 27.6.2006 14:18:
---
domi, 27.6.2006 11:44:
Sanat "fiiwis" ja "kuvei". Niitähän ei voi kirjoittaa "fiilis" ja "kuvia", kuten äidinkielessämme opetetaan.

Saatanan teinit*grr*

Ainii, seki ärsyttää etten päässytkään lentokoneeseen ja lomalle, kiitos lentoyhtiön "mukavat" säännöt.

---


Mitäs ne on tällä kertaa säätäny? (tällä kertaa viittaa useampiin kuulemiini tarinoihin)


Liian korkee verenpaine heidän mielestään, pieni kone, eivät ota riskiä et selviäisin hengissä helsingistä prahaan.