Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,635,037 views

Claquesous

Posts: 3,206

#4661 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ulkona sataa vittu vettä!

--
32. of December

KooKie

Posts: 4,338

#4662 • • KooKie aka. Petress Pan
Erään nimeltämainitsemattoman neidin yliolkainen käytös. Voisi opetella suunnittelemaan menojaan vähän tarkemmin ja jättää hehkuttelut pois, jos lopulta kuitenkin lähes aina feidaa tapahtumat. Harvinaisen törkeetä tollainen käytös kavereita kohtaan, alkaa käpy palamaan ydintä myöten. Voi jäädä ne menot sen kanssa aika minimiin, kerta ikinä ei voi olla varma suunnitteluajan pituudesta riippumatta, että onko se lopulta kykeneväinen/halukas oikeesti toteuttamaan niitä suunnitelmia.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

zeuzz

Posts: 526

#4663 • • Edited zeuzz digital punk

KooKie, 20.6.2006 18:27:
Erään nimeltämainitsemattoman neidin yliolkainen käytös. Voisi opetella suunnittelemaan menojaan vähän tarkemmin ja jättää hehkuttelut pois, jos lopulta kuitenkin lähes aina feidaa tapahtumat. Harvinaisen törkeetä tollainen käytös kavereita kohtaan, alkaa käpy palamaan ydintä myöten. Voi jäädä ne menot sen kanssa aika minimiin, kerta ikinä ei voi olla varma suunnitteluajan pituudesta riippumatta, että onko se lopulta kykeneväinen/halukas oikeesti toteuttamaan niitä suunnitelmia.



:D juu noi on kyl tosiystäviä parhaimmillaan! Sitten kun vielä lisäksi ollaan kuin ei mitään olis tapahtunutkaan, niin ai ihanuutta! Tekisi mieli lyödä (omaa tai kaverin) päätä seinään.

edit: siis selkäänpuukotustapauksissa yleensäkin
hemuz

Posts: 2,178

#4664 • • hemuz kätevä emäntä

zeuzz, 20.6.2006 18:07:
muuttojärjestelyt v i t u t t a a a a a a a a a ! ! ! asdfdasäfkm%¤"&!!¤!#"4ngghhhh *igor**toktok*



Mä vast tuskailen kämpän haun kanssa *grr*
nimimerkki: kuun vaihteessa koditon, toisten nurkissa nyhjöttäjä
zeuzz

Posts: 526

#4665 • • zeuzz digital punk

hemuz-, 20.6.2006 19:08:
---
zeuzz, 20.6.2006 18:07:
muuttojärjestelyt v i t u t t a a a a a a a a a ! ! ! asdfdasäfkm%¤"&!!¤!#"4ngghhhh *igor**toktok*

---


Mä vast tuskailen kämpän haun kanssa *grr*
nimimerkki: kuun vaihteessa koditon, toisten nurkissa nyhjöttäjä



odottaminen on pahinta... mullakaan ei oikein tahtonu löytyä mitään, joten tarjousajan umpeutuessa viime viikon perjantaina oli pakko tyytyä Hoas:n kimppakämppään *justjoo* hyvä puoli kuitenkin siin on se, et ei ole vuoden määräaikaisia vuokrasopimuksia ja pääsee muuttamaan pois kuukauden irtisanomisajalla *hymy* täytyy nyt varmaan vaan ootella, et vapautuuko Nuorisosäätiöltä tms asuntoa vuoden sisään...
Avatar
#4666 • • + Guest
URG!
oooo

Posts: 1,249

#4667 • • oooo
Se kun mun xbox ei toimi!!!!!! ja just sain sen..olis kivoja pelejä ja ihan kiva pelata niitä *uuh*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4668 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tajuun 5.20 töihin herätessäni ettei mulla oo kahvia *ding* Kiva tähän aikaan aamusta, mietin jo hetken et miten oikeen selviin töihin asti *nauru* no onneks sain kaivettuu viel sellasen ruokalusikallisen kokoon ja keitettyy siitä yhet hikiset sumpit.. *nauru* *addikti*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Lerna

Posts: 320

#4669 • • Lerna
en saanu kokoyönä unta ollenkaa :/
äm

Posts: 2,376

#4671 • • äm
Juhannusitkeminen.

"KAIKKI muut lähtee mökille tai vaasaan tai raumalle tai jonneki, mut mä joudun jäämään himaan"

"KAIKKI muut lähtee viettämään juhannusta, mut mä joudun jäädä himaan, ku ei oo rahaa"

"KAIKILLA on suunnitelmia juhannukseks paitsi mulla"


Jos kyse on siitä, että kaveriporukkasi on tosiaan lähdössä jonnekin ilman sinua, mieti olisiko syy joku näistä:

- olet porukan ainoa sinkku ja sinua ei haluta mukaan, koska jossain vaiheessa joko isket kännissä jonkun toisen naista/miestä tai itket, miten kukaan ei rakasta sinua, tai alat vaan räyhätä, että vitun pariskunnat, te ette ota mua yhtään huomioon.

- olet porukan ainoa seurusteleva ja teitä ei haluta kuhertelemaan muiden ilonpidon joukkoon. Varsinkaan, kun kokemuksesta tiedetään, että tappelette muutaman kaljan jälkeen AINA.

- olet tunnetusti niin persaukinen, että joutuisit pummaamaan joltain sekä kyydin, ruoat, juomat että sisäänpääsyt ja leiriytymisetkin. Ei kukaan halua elättää laiskaa lokkipaskaa.

- et ole muuten ollut ystäviisi missään yhteydessä. Nyt yhtäkkiä, kun "kesän suuri juhla" on ovella, kaipaatkin heitä, kun huomasit, ettei muitakaan ole. He saattoivat haistaa taka-ajatuksesi?

- olet muuten vaan paskaa seuraa. Sitä ei kumoa edes juhannuksena nautitut suuret juomamäärät.

Eniten ehkä riepoo se, että suuri osa näistä vinkujista yrittää herättää viesteillään ystäviään tajuamaan, että "hei, senkin vois kutsua mukaan!"
Arvaa mitä: ne on miettineet sun kutsumista jo ja tehneet päätöksensä. Ei sua ole unohdettu kutsua. Sut on "unohdettu" kutsua.

Ja mitä jos onkin oikeasti unohdettu? Testaa, äläkä itke: "Moi, te olette kuulemma menossa xx:ään juhannukseksi, voisinko tulla mukaan?"
Mikäli et halua pahaa mieltä, tulkitse vastaus oman mielesi mukaan.
"Joo, tottakai voit tulla, sehän olisi hauskaa!" ja "Joo, tottakai voit tulla, sehän olisi hauskaa!" voidaan sanoa kahdella tavalla ja tarkoittaa kahdella tavalla.
Lopputulos on se, että pääset mukaan ja joko ainoastaan sinä olet onnellinen tai hyvällä tuurilla se ei loppujenlopuksi ole kenestäkään huono ratkaisu.

Niin tai näin. Jos tarkoituksesi on lokkeilla muiden rahoja ja juomia koko juhannus, älä änkeä mukaan, joohan. Yritä tajuta ihan itse, että voit kokeilla ens vuonna uudestaan, kun olet hankkinut töitä ja maksanut edelliset velkasi.

Hyvää juhannusta kaikille!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Dacey

Posts: 671

#4672 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Trixie, 20.6.2006 09:12:
Meidän asunnon sauna efekti*hikoil**grr* Kämpässä ei saa ees nukuttuu saatika muutenkaan olla ja ei auta vaikka on ikkunat auki, mutta kun ilma ei kierra. Kesä on kyllä ihanaa, mut jotain pitäis tehsä et sais asunnon inhimillisemmäx*joo*



tuttu fiilis.. ilma kierrä mihinkään, ja aurinko paistaa sen kuutisen tuntia suoraan tänne. auta armias jos haluu kukille valoa ja unohtuu sälekaihtimet iltapäiväks auki. Nukkumisesta tuu yhtään mitään kun on niin kuuma *uuh* mut onneks nyt sataa ja ilma raikastuu ja syksykin tulee *joo*
martina

Posts: 1,875

#4673 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
kaikki.*igor*
nomic

Posts: 4,120

#4674 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kun kirj0itetaan 0 o:n paikalle. *igor* Ei v0a olla niin vaikeaa kirj0ittaa sitä o:ta, kuiteskin perus qwerty-näppiksessä se 0 0n o:n yläpu0lella. Ihme vammailua taas ja angstaan kun alkoi savukelakko *grr* ja ärsyttää kun v menee jengillä kaksoiveeksi ja sit ärsyttää kun ällä muuttuukin äffäksi. aargh!!!
"(0rkiitti) 0n kiwesten tulehdus. Se w0i tulla muun muassa sik0taudin k0mplikaati0na. Sik0tautiin sairastuneista miehistä n0in 30–40 % saa kiwestulehduksen. Kiwestulehduksen 0ireina ovat mm. weren esiintyminen spermassa, kipu kiveksissä ja j0skus kuume. Kivestulehdus saattaa j0htaa miehen hedelmättömyyteen, mutta muuten se ei ole yleensä waarallinen. Aika hyvä fiiwis siis! *tirsk* *tirsk* *tirsk*
"

Tapan kaikki! *igor*

Sit mua ärsyttää se, kun nykyisessä ragna-servussa ei olekkaan samoja cardeja, mihin olen aero2:lla tottunut. Ei voi rodiin pistellä cruiser cardeja x4, tai voi, mutta ei niissä ole +4 Dexiä. :I
Optik

Posts: 1,691

#4675 • • Optik Piikkisika/Outopallo

nomic, 25.6.2006 09:30:
Kun kirj0itetaan 0 o:n paikalle. *igor* Ei v0a olla niin vaikeaa kirj0ittaa sitä o:ta, kuiteskin perus qwerty-näppiksessä se 0 0n o:n yläpu0lella. Ihme vammailua taas ja angstaan kun alkoi savukelakko *grr* ja ärsyttää kun v menee jengillä kaksoiveeksi ja sit ärsyttää kun ällä muuttuukin äffäksi. aargh!!!
"(0rkiitti) 0n kiwesten tulehdus. Se w0i tulla muun muassa sik0taudin k0mplikaati0na. Sik0tautiin sairastuneista miehistä n0in 30–40 % saa kiwestulehduksen. Kiwestulehduksen 0ireina ovat mm. weren esiintyminen spermassa, kipu kiveksissä ja j0skus kuume. Kivestulehdus saattaa j0htaa miehen hedelmättömyyteen, mutta muuten se ei ole yleensä waarallinen. Aika hyvä fiiwis siis! *tirsk* *tirsk* *tirsk*
"

Tapan kaikki! *igor*

Sit mua ärsyttää se, kun nykyisessä ragna-servussa ei olekkaan samoja cardeja, mihin olen aero2:lla tottunut. Ei voi rodiin pistellä cruiser cardeja x4, tai voi, mutta ei niissä ole +4 Dexiä. :I



Tähän vuodatukseen jatkan vielä huomioni kiinnittänyt teinien/pissiksien/muiden vajokkien tapaa runnella esimerkiksi joku sanan taivutusmuoto sellaiseksi mikä ei käy järkeen mitenkään..

TJEU:

Yksikkömuoto: Kuva, kuvan, kuvassa, kuvalla...jne
Monikkomuoto: kuvien, kuvissa, kuville, kuvia..jne
Ärsytysmuoto: quvein,quveja,kuvei jne.. *grr**igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Fresia

Posts: 764

#4676 • • Fresia vähän outo
Säätäminen *toktok* Ja se, että on paikat pirun jumissa eilisestä ja tästä työpäivästä... melkein 300 e:n ansiot yhdeltä viikonlopulta kyllä lämmittää, mutta fyysisesti oon aivan *poks* Ja henkisesti aivan pihalla *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#4677 • • astaroth Guest

Optik, 25.6.2006 14:51:
Tähän vuodatukseen jatkan vielä huomioni kiinnittänyt teinien/pissiksien/muiden vajokkien tapaa runnella esimerkiksi joku sanan taivutusmuoto sellaiseksi mikä ei käy järkeen mitenkään..

TJEU:

Yksikkömuoto: Kuva, kuvan, kuvassa, kuvalla...jne
Monikkomuoto: kuvien, kuvissa, kuville, kuvia..jne
Ärsytysmuoto: quvein,quveja,kuvei jne.. *grr**igor*


eniten naurattaa/itkettää, kun tällaista palikkatekstiä löytyy jostain äidinkielen ylioppilasaineista. jestas sentään, vaikka itsekin a:n kirjoitin, niin ei multa nyt jumaklavita löytynyt mitään hymiöitä tekstistä :D
asdf

Posts: 3,155

#4678 • • asdf
Ärsyttävää ku pelkään kaikkia ötököitä niin helvetisti että tollasen vähän hyttystä suuremman lentävän jonkun tappaminen on ihan mahdottoman vaikeaa. *poks* Joutuu varmaan siirtyy olohuoneeseen nukkumaan, tulee muuten kuuma jos joutuu koko ajan hautaamaan päänsä peiton alle.

Ja perkele mä haluan pitää tota ikkunaa auki, tänne sulaa muuten *grr* Seuraava hankinta hyttysverkko siis. Äägh!
Caro²

Posts: 5,301

#4679 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Zenni, 26.6.2006 01:56:
hyttysverkko siis. Äägh!


Suosittelen mielenterveyden vuoksi sadistisempaa, joskin työläämpää ratkaisua. Osittainen hyttysverkko joka jättää ikkunaan sopivan raon.... TUULETTIMELLE!!!

*surrur* ja aamulla lapioidaan kuolleita ötököitä *lauleskel*

PS. Isoimmat ötökät jaksaa lennellä tuulettimen ohi, joten kandee laittaa verkko "tiiviisti" vispilän reunojen kohille, että ne öllit pääsee niinsanotusti "imuun" *hihu*
Avatar
#4680 • • niomic Guest

Caro², 26.6.2006 02:31:
---
Zenni, 26.6.2006 01:56:
hyttysverkko siis. Äägh!

---

Suosittelen mielenterveyden vuoksi sadistisempaa, joskin työläämpää ratkaisua. Osittainen hyttysverkko joka jättää ikkunaan sopivan raon.... TUULETTIMELLE!!!

*surrur* ja aamulla lapioidaan kuolleita ötököitä *lauleskel*

PS. Isoimmat ötökät jaksaa lennellä tuulettimen ohi, joten kandee laittaa verkko "tiiviisti" vispilän reunojen kohille, että ne öllit pääsee niinsanotusti "imuun" *hihu*



Millä perusteella muutenkin hyvin paineita kestävät (suhteessa kokoonsa ja painoonsa) hyönteiset menis niin paskaks jossain tuulettimessa? Varsinkin kun mun fysiikan oppien perusteella tuulettimen lapojen ympärillä on koko ajan jonkinlainen ilmatyyny paitsi tarkasti lapojen pyörimissuunnassa edessä olevan lavansivun kohdalla :G Tosin kaipa jos tuulettimessa on kohtuu tiheä ritilöinti, ni pikkulinnut sit törmää ritilään ja menee paskaks :[

Henk koht en kyl tue yhtään tommosta sadismia. Älykkäämpinä meidän pitäis just panostaa siihen et homma toteutetaan itseä tyydyttävällä tavalla unohtamatta muiden elävien tarpeita ja puutteita. Eli verkko kokonaan eteen ja sit se tuuletin siihen :/