uuuh, joutu ottaa yhteen naapurin ukon kanssa
oli käynyt mun mutsille aukoo päätä siitä et MUN lapsi itkee välillä yöllä
oli myös muistanut mainita, et "se akka pitää kaihtimia kiinni koko päivän, ja vois välillä viedä lapsiaan ulos"
äiti oli sit tähän vastannut et lapset ovat tarhassa päivisin, jolloin oli alkanut vittuilemaan ja haistattelemaan ja sanonut et "älä mulle tollassia puhu"
no sit ku mä tulin kotiin ni siinähän se ukko seiso pihassa, joten menin kysymään, et teitäkö se lapsen itku vaivaa?
ja sit ku se alotti sen saarnan, voi vittu mikä idiootti!!
kysyin siltä monta kertaa, et käsittääks se, et mä en ketään tarkotuksella huudata ja et mitä hän sit neuvois tehtävän että miina ei itkis...
"laita sille tissi suuhun, keitä vaikka puuroo, anna sille ruokaa"
MITÄ VITTUA!????!! (ja nyt puhutaan sit täs kuus 2-vee täyttävästä ipanasta joka silloin tällöin itkee yöllä herätessään, esim painajaisten, kasvukipujen tms takia, ja ei todellakaan huuda koko yötä)
koitin siinä sit selittää, et ei kuule tollaset auta...
sit se rupes selittää omasta lapsuudestaa, johon totesin, että ei vois vähempää nyt kiinnostaa (ukonki asenne oli suht hanurista) et mä lähen hakee nyt niitä lapsia...
tää alkaa huutelee perään, et "nyt sen on loputtava, nyt tähän tulee loppu!!!"
koitin viel kysellä, et milläköhän se ukkeli sen huudon lopettais, et oisko sillä jotain valttikortteja kuten isännöitsijä, poliisi, lastensuojelu.... koska eihän se nyt meille tuu mitää itkua lopettamaan.
ja vielä kerroin, et siinä vaiheessa ku niitä lappusia alko postiluukusta tippumaan, olen ollut yhteydessä isännöitsijään, jonka kanta oli se, et ei tartte välittää tollasista urpoista, koska lapsista lähtee ääntä, joskus päivisin joskus öisin... ja mun ei tarttis ruveta mihinkään "erityisiin operaatioihin" itkun lopettamiseks, sillä sille ei voi mitään PISTE! ja sano viel (isännöitsijä) et ei todellakaan aio katella ja kuunnella jos porukka alkaa valittamaan lapsen itkusta.
siinä vaiheessa ku olin tän sille kertonut ni tuli mun naaman eteen huutamaan, että tapellaan sit, tapellaan sit... uuh
sopii mulle khyl, koska mitään väärää ei olla tehty, vaikka tää ukko luulee, että täällä HUUDATETAAN lapsia, argh!!
sen se tajus et kyllä lapset joskus itkee mut kuulemma rajansa kaikella (eli yöllä ei sais kuuluu mitään), et kyllä hänki vois alkaa huutaa öisin...
siinä sit meitin taistella mun isä oli tulossa töistä, ja tää ukko alko muuttuu agressiiviseks, ja kävi huutaa et juu tuolta tulee huoltomies, sanon sille... (juu, siitä vaan, ehkä seki kuitenki tietää miten nää asiat menee)
iskä tuli siihen ja tää ukko alko huutaa sille samaa läppää musta, akka sitä ja akka tätä...
sit sille sanottiin et vois nyt pikkuhiljaa lopettaa, se ei sille asialle mitään voi ja turhat uhkailut ei auta, ni tää alkoo mesoo et haenko pumppuhaulikon??!!
mä lähin siitä sit hakee lapsia, ja se oli viel huutanut käytävässä, et menee porukoiden oven taakke sen pumppuhaulikkonsa kanssa...
vittu saatana, mitä tästäki viel seuraa