Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,409 views

Tiinuliinu81

Posts: 510

#11841 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Super-Kerttu, 13.10.2008 12:53:
Tää vitun lihominen! *possu* Vaatteet ei mahdu enää päälle ja ahdistaa!? *igor*

Joo pinnallista, mut mä vaan oon tarkka painostani.. Täytyy varmaan lopettaa syöminen, kun tälläkin syömisellä lihoo!? *ding*



Mä lihoin kesällä kahdessa kuukaudessa 10 kg, mikä teki hyvää mutta oli aika veemäistä, kun vaatteet, varsinkin alaosat menivät pieniksi. Osa vaatteista oli vielä suht uusia, kesäkuussa ostettu. Nyt onneksi lihominen jämähtänyt tähän mutta kyllä tympi ostaa uusia vaatteita pieneksi jääneiden uusien tilalle*igor*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

$

Posts: 1,802

#11842 • • $ Destination weekend!
Virolainen "asiakaspalvelu"!

Eilen SEBE:n bussissa ei saanut laittaa matkalaukkua bussin tavaratilaan. Syy: Kuskia ei nappannut avata luukkua. Veipä sitten koko penkkirivin täydessä bussissa. Oma lukunsa on Perjantain 14.15 lähtö Tartu-Tallinna jota välttelen viimeiseen asti. Vittuileva, töykeä ja impulsiivinen jätkä.

Tänään: Asuntolan magneettikortti oli jo puolikuntoinen saadessani sen. Nyt se on lähes päreinä mutta uutta ei annetta ennen kun vanha ei enää toimi.

Palvelu ravintolassa nyt on aivan omaa luokkaansa. Baltic Guide jaksoi muistuttaa suomalaisia tipin antamisesta mutta töykeällä käytöksellä sitä ei heru.

Nyt lähden ostamaan tulostinta. Katsotaan miten käy.
Lyylikki

Posts: 2,975

#11843 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

wiwi, 13.10.2008 12:30:
Jippu. Yks epämiellyttävimmistä julkisuuden henkilöistä tällä hetkellä. Laukoo urpoja kommenttejaan joka lehdessä ja vikisee siitä, kuinka on elänyt elämänsä "vereslihalla". Muija on 23 ja ilmeisesti kokenut elämässään jo abt kaiken. *justjoo* Ei mitään mahista ees yrittää kuunnella sen musiikkia koskaan kun sen persoona tappaa kaiken kiinnostuksen.

No, kukin tyylillään tai jotain. Ehkä se on vaan niin hiton suuri taiteilija että tällainen kuolevainen ei voi sitä ymmärtää.



Sillä on ihan kiva äänenväri ja siinä on semmonen vähän erikoinen sointi siinä sen äänessä, mutta ei vaan pysty kuuntelemaan niitä biisejä. Jotenkin niissä on niin paljon yliyrittämistä niissä sanoituksissa, että huoh. Mä tykkään enemmän sellaisesta, että asioista joko puhutaan niitten omilla nimillä tai sitten jätetään kuulijan päätettäväksi, mutta että ei käytetä sellasia tekotaiteellisia vertauskuvia.

Levyn sain äitiltä joululahjaksi joku vuosi sitten, pakko oli kuunnella sitä autossa muutaman kerran. Viime vuonna sain äitiltä Irina Björklundin sahanvingutus CD:n, enkä sitäkään ole voinut kuunnella kertaakaan, sillä jokin Irinan persoonassa klikkaa myös hyvin vahvasti. *hmph* FAIL
Jutu

Posts: 3,054

#11844 • • Jutu Blondi
Joudun suorittamaan yhen kurssin itsenäisesti kun se jäi suorittamatta keväällä saikun takia. Noh, nyt sitten tää opettaja vaan laittaa lisää tehtäviä koko ajan ja täytyy oikein miettiä, että mitenköhän mä sitten aion suoriutua tästä. Muutenkin on niin väsynyt työpäivän jälkeen, niin siihen sitten vielä muut työssäoppimistehtävät ja nyt sitten toi. Ei hyvää päivää. Onneks ens viikko lomaa jolloin voi paneutua tohon. Jee, koskahan sitä viettäis oikeesti lomaa *igor*. Katotaan vaan niin joululomalla varmaan väännän opinnäytetyötä siellä Espanjassa.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

$

Posts: 1,802

#11845 • • $ Destination weekend!

$, 13.10.2008 16:31:
Virolainen "asiakaspalvelu"!

Nyt lähden ostamaan tulostinta. Katsotaan miten käy.



No niin.

Kaikki napit ja säätimet Samsungin Itä-Euroopan markkinoille suunnatussa elektroniikassa "brändätään" venäjäksi. Onhan se kiva että tässäkin maassa 30% väestöstä voi käyttää lasertulostinta omalla äidinkielellään. Mites ne 70%?

Tietokonekaupan tietoliikkenneyhteydet olivat poikki. LOL. Ei siis voinut maksaa kortilla. Eikä antaa käteisalennusta. No nyt on tulostin joten menköön. Asiakaspalvelija sentään oli kiva.
onni3mk

Posts: 3,973

#11846 • • onni3mk Onni on.
Nyt lähtee järki!!

Miten videon masterointi voi olla aina näin hankalaa *toktok* Joku on aina pielessä ja ei vaan onnistu vaik kaikki on muka oikein.

*itun kone herjaa aikakoodista vaik se on laitettu ihan oikein *grr*

--
Onni on.

Eruska

Posts: 70

#11847 • • Eruska
se että olen liian kiltti..en osaa olla ilkeä milloin sitä pitää..ja sit kaikki vaan puukottaa ja pettää mua -.- pakko vaihtaa tätä mun olemusta -.-

--
"CyBeRNeTiC TrOlL

Kolera

Posts: 4,256

#11848 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tää levoton syljeneritys vkl jäljiltä vieläkin.

niin ja tähän 6h uneen tottumattomuus. haukotuttaa mut perkele olisin mä voinu ton 4-6 välinki nukkua. Nytku menee takas tohon sänkyy ni tulee salee uni ja oon ihan vitun kuuppa turvoksis ku herätys pärähtää 50min päästä soimaa =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hemuz

Posts: 2,178

#11849 • • hemuz kätevä emäntä

Kolera, 14.10.2008 04:54:
tää levoton syljeneritys vkl jäljiltä vieläkin.

niin ja tähän 6h uneen tottumattomuus. haukotuttaa mut perkele olisin mä voinu ton 4-6 välinki nukkua. Nytku menee takas tohon sänkyy ni tulee salee uni ja oon ihan vitun kuuppa turvoksis ku herätys pärähtää 50min päästä soimaa =P



lopeta se ryyppääminen!
kuolo

Posts: 90

#11850 • • kuolo elo
joukkoraiskaukset kaisaniemen puistossa

--
18 and life to go
and counting..

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#11851 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
se kun täällä on aina kaikki übermakee noina hemmetin
bank holiday -viikonloppuina, eikä jaksais ilman unta ja/
tai krapulassa sit maanantaina töihin :/

sunnuntaina 26. päivä on DEAF:n päätösbileet, joissa on
soittamassa vain Model 500, Laurent Garnier ja Vladislav
Delay... toisessa mestassa puolestaan olis Thomas P.
Heckmann.

noh, pakko sitä on liikenteeseen lähtee ja kärsiä maanantai..
mut vois olla edes eri päivinä noi ja vaikka pe/la!

--
dasinoaisnvs

tiiplis

Posts: 1,043

#11852 • • tiiplis also available in sober
Tavarantoimittajat aina vaan.

--
italia litania nainati lailati

moksu

Posts: 1,386

#11853 • • moksu [Dimension]
Kyll on vaikeeta saada alansa työtä. Nyt tämä työllistymisprosessi on kestänyt jo 6,5 viikkoa ensimmäisestä yhteydenotosta ja ehkä, siis en usko kun vasta oikeasti saan puhelun, saan tietää huomenna mitä työtehtävää ehdotetaan.. vaikeeta.
Jammailija

Posts: 3,224

#11854 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mun mielest seksi toisen kans on yleensä kahdenkeskinen ja henkilökohtainen asia. Mua vaan kummastuttaa ihmiset, jotka haluu ruotia jonkun toisen kanssa harrastamastaan seksistä ääneen ja kaikkien kuullen.

Ja onpa vastaan tullut henkilöitä, jotka tuntevat tarvetta avautua juuri silloin, kun hänen ex-seksikumppaninsa nykyinen puoliso on samassa tilassa. Ku nää on näit tilanteita, jotka sattuessaan herättävät kysymyksen: Miksi?
*nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Sand3

Posts: 1,157

#11855 • • Sand3 satuolento

Super-Kerttu, 13.10.2008 12:53:
Tää vitun lihominen! *possu* Vaatteet ei mahdu enää päälle ja ahdistaa!? *igor*

Joo pinnallista, mut mä vaan oon tarkka painostani.. Täytyy varmaan lopettaa syöminen, kun tälläkin syömisellä lihoo!? *ding*



Jep I join the club. Mä oon tullut siihen tulokseen et aina talvea vasten lihoo *ding* kai mun keho kuvittelee raukka parka paleltuvansa täällä suomen "talvessa" ja yrittää sen perusteella sitten kerätä ihrarengasta ympärilleen. Ja tää lihominen vaikuttaa itsetuntoonkin *uuh*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

josbe

Posts: 1,982

#11856 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Jammailija, 14.10.2008 16:38:
Ja onpa vastaan tullut henkilöitä, jotka tuntevat tarvetta avautua juuri silloin, kun hänen ex-seksikumppaninsa nykyinen puoliso on samassa tilassa. Ku nää on näit tilanteita, jotka sattuessaan herättävät kysymyksen: Miksi?
*nauru*


Tarpeesta korostaa itseään? Loukatakseen toista? Antaakseen takaisin? Mustasukkaisuudesta? Jne. jne. :)

Eiks je?
Mark

Posts: 7,311

#11857 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Tällä hetkellä googletalk suunnattomasti *dissaa* vitun paska ei päästä sisään mun google tunnareilla ja nyt löi kaiken lisäks mun tilin lukkoon. HV google.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Nelli

Posts: 127

#11858 • • Nelli
Ärsyttää yks koulukaveri, joka ei viitti käydä koulussa, mut viittii kuitenkin aina kopioida multa tehtävät. Myös kotitehtävät, jotka oon itte laskenu.

Ärsyttää toinen kaveri, jolle poikaystävä on AINA ykkössijalla kaikessa. Kaverit jää heti taka-alalle, kun poikaystävä ilmestyy näköpiiriin tai lähettyville. Myös jatkuva ihokontakti kuuluu asiaan. Plus hätääntyminen, jos toinen hetkeksi katoaa näköpiiristä. Puhelin käy kuumana kaikki koulupäivät, aivan jatkuvasti...

Kämppis ärsyttää myös. Eikö aikuisen ihmisen pitäis osata siivota jälkensä, tai ylipäätään siivota?! Onko roskien vieminen ylitsepääsemättömän vaikeeta? Onko oikein, että muut maksaa autopaikastaan, mutta tää pitää jatkuvasti autoaan vieraspaikalla?

Joo, mä tiedän että voisin itte vaikuttaa näihin asioihin puhumalla näitten tyyppien kanssa. Oon vaan niin saamaton siinä, ja sekin ärsyttää.

Näitten lisäks ärsyttää vielä tää koko kämppäasia, tää odottelu ja tietämättömyys. ARGH.
René Patrick

Posts: 826

#11859 • • René Patrick
On joku parvekeremontti menos ja viimiset pari viikkoa noi on poraillu noita parvekkeita irti. Menisin iltavuoroon ja sais nukkua vähä pidempään, mut samantien kun kello lävähtää 9.00, niin tärähtää kyl porakii käyntiin. Muina aamuina viel hetken pyörimisen ja ääneen totuttelun jälkeen on viel pystyn nukkumaan, mutta tänä aamun olikii vuorossa meidän parveke, niin ei enää onnistunkaa. Tippuu vissii tavaratkii hyllyiltä! *igor**toktok**grr**eiei**senkin*
Liina

Posts: 161

#11860 • • Liina Ratamurmeli
Tää pimeys, harmaus ja sade ja se että sitä ei pääse pakoon mihinkään ulkomaille lämpimään. Roodoksella lomalla oleva pomoni vielä vääns veistä haavassa lähettämällä pari päivää sitten mailin, että "kolkyt astetta lämmintä jne..." *poks* *dissaa*