Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,508 views

martina

Posts: 1,875

#11821 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Freja, 10.10.2008 21:08:

Hammastahnan haju (ja makukin) on ihan kamalaa. Se vaan on jotain tuskallisen yököttävää, ja jos vähänkin haistan sitä jossain, alkaa kakominen.

Yäk. *sars*

Itseasias pelkkä ajatuskin sai voimaan pahoin.



Miten sä peset omat hampit? :o
Hitchhiker

Posts: 1,754

#11822 • • Edited Hitchhiker
Hl2 crachaa jostakin syystä, vaikka aikaisemmin on toiminut. Mutta ei, nyt vain ei toimi ja kaikki yritetty lävitse, eli siis kaikki olemassa olevat ohjeet on käyty lukemassa ja mikään niistä ei tunnu toimivan.
%

Posts: 568

#11823 • • %
Ärsyttävä yskä, viikon köhinyt alkais pikkuhiljaa riittää. *poks*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

kinderi

Posts: 1,783

#11824 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tällä viikkolla oon päässy nukkumaan siinä 2-3 hujakoilla. Ei vaan uni tule. Pikkusen rupee vatia kiristään kun väsyttää kuitenkin koko ajan *hmph*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

hemuz

Posts: 2,178

#11825 • • hemuz kätevä emäntä
Vitun meuhkaava mäyrä naapurissa.
Ja meni sitte verkkopankkitunnarit jumiin *piis*
Freja

Posts: 8,775

#11826 • • Freja Sihteeri

martina, 10.10.2008 22:10:
Miten sä peset omat hampit? :o



Mmmm siis sellast perus "sinisen hammastahnan" hajua inhoon. Ite käytän joko eucalyptuksen tai sitten tuota limen makuista hammastahnaa :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tir

Posts: 951

#11827 • • tir
tuo basso-lehden mainos joka pyörii tuossa oikealla.
kuva on rasittava. ja tuo liike ärsyttää kun tapahtuu näkökentän rajoilla.

lisäksi näyttää siltiä että äijä hieroisi nännejään tuossa... *igor*
Kolera

Posts: 4,256

#11828 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
nää vitun spasmiset darranykimiset etenkin käsissä ja nyt näemmä vähän jaloissakin.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

zenny

Posts: 1,145

#11829 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Lehtipuhaltimet, varsinki jos niiden kans puhalletaa oman parvekeen alla... *grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Marjo

Posts: 1,796

#11831 • • Marjo pupuTupuna

zenny, 13.10.2008 08:59:
Lehtipuhaltimet, varsinki jos niiden kans puhalletaa oman parvekeen alla... *grr*


Juurikin ne! Oli tarkoitus nukkua pitkään, että jaksaa valvoa ensi yön töissä. Eikös ne hemmetin puhaltimet aloittaneet ennen kahdeksaa ja ysiin asti puhalsivat pihassa. Ei tullut enää uni, ei..*grr*
Timce

Posts: 5,381

#11832 • • Timce
Naapuri, joka imuroi 6:40 aikoihin. No mikäs siinä, jos on duunissa yöt ja nukkuu päivät, mutta vois sitä vähän naapureitakin ajatella.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Syder

Posts: 2,255

#11833 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Sokos hotel vantaa ja tipat drinkis *igor* (ja ei, drinkki ei ollu yksin missää välis vaa suoraa tiskiltä ottamisen jälkee filmi veke)

--
Divida et impera.

wiwi

Posts: 1,575

#11834 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Jippu. Yks epämiellyttävimmistä julkisuuden henkilöistä tällä hetkellä. Laukoo urpoja kommenttejaan joka lehdessä ja vikisee siitä, kuinka on elänyt elämänsä "vereslihalla". Muija on 23 ja ilmeisesti kokenut elämässään jo abt kaiken. *justjoo* Ei mitään mahista ees yrittää kuunnella sen musiikkia koskaan kun sen persoona tappaa kaiken kiinnostuksen.

No, kukin tyylillään tai jotain. Ehkä se on vaan niin hiton suuri taiteilija että tällainen kuolevainen ei voi sitä ymmärtää.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#11835 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää vitun lihominen! *possu* Vaatteet ei mahdu enää päälle ja ahdistaa!? *igor*

Joo pinnallista, mut mä vaan oon tarkka painostani.. Täytyy varmaan lopettaa syöminen, kun tälläkin syömisellä lihoo!? *ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Elmiira

Posts: 1,446

#11836 • • Elmiira

Super-Kerttu, 13.10.2008 12:53:
Tää vitun lihominen! *possu* Vaatteet ei mahdu enää päälle ja ahdistaa!? *igor*



Sama. Eniten ärsyttää, kun melkein kaikki housut puristaa *poks*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

tiiplis

Posts: 1,043

#11837 • • tiiplis also available in sober

wiwi, 13.10.2008 12:30:
Jippu. Yks epämiellyttävimmistä julkisuuden henkilöistä tällä hetkellä. Laukoo urpoja kommenttejaan joka lehdessä ja vikisee siitä, kuinka on elänyt elämänsä "vereslihalla". Muija on 23 ja ilmeisesti kokenut elämässään jo abt kaiken. *justjoo* Ei mitään mahista ees yrittää kuunnella sen musiikkia koskaan kun sen persoona tappaa kaiken kiinnostuksen.

No, kukin tyylillään tai jotain. Ehkä se on vaan niin hiton suuri taiteilija että tällainen kuolevainen ei voi sitä ymmärtää.



Mua kans, ja just toi 23-vuotiaan kaikenkokeneisuus ja synkkyys. Paitsi ärsyttävää, se on myös aika naurettavaa. Tosin olen alkanut epäillä että ainakin osa jutuista on lauottu kieli poskessa (tai ainakin toivon että on, olisi pelottavaa jos hää olisikin tosissaan esim. viimeisimmän Nyt-liitteen haastattelussa).

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#11838 • • Annakins Guest
Mun tiiminvetäjä. Taas vaihteeksi.
crissy

Posts: 1,958

#11839 • • crissy

wiwi, 13.10.2008 12:30:
Jippu. Yks epämiellyttävimmistä julkisuuden henkilöistä tällä hetkellä. Laukoo urpoja kommenttejaan joka lehdessä ja vikisee siitä, kuinka on elänyt elämänsä "vereslihalla". Muija on 23 ja ilmeisesti kokenut elämässään jo abt kaiken. *justjoo* Ei mitään mahista ees yrittää kuunnella sen musiikkia koskaan kun sen persoona tappaa kaiken kiinnostuksen.

No, kukin tyylillään tai jotain. Ehkä se on vaan niin hiton suuri taiteilija että tällainen kuolevainen ei voi sitä ymmärtää.





WORD!!!
Liina

Posts: 161

#11840 • • Liina Ratamurmeli

Super-Kerttu, 13.10.2008 12:53:
Tää vitun lihominen! *possu* Vaatteet ei mahdu enää päälle ja ahdistaa!? *igor*

Joo pinnallista, mut mä vaan oon tarkka painostani.. Täytyy varmaan lopettaa syöminen, kun tälläkin syömisellä lihoo!? *ding*



Sama vika. Lopetin polttamisen n. vuos sitten ja siitä hyvästä sitten tullu joku 7kg lisää ja tuntuu että paisun vaan kokoajan *possu* *igor*