Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,347 views

pirpeli

Posts: 5,533

#13041 • • pirpeli
Tällä hetkellä ihan kaikki.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#13042 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Näppäinäänet puhelimessa, onko niitä pakko pitää päällä? argh! piip piip piip napu napu. *poks*

ja sitten toinen juttu, liikuntakykyiset laiskat paskat joiden on pakko ängetä metroaseman hissiin samaan aikaan lapsien tai pyörän kanssa matkustavien kanssa kun ei sitten jaksa astella niitä 20 pientä rappusta siinä vieressä *igor*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

BT

Posts: 164

#13043 • • BT
Sanat " jossain vaihees " *toktok* Esim. Mä soitan sulle jossain vaihees.
Sssan*

Posts: 651

#13044 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Mul on vapaapv ja pihalla sataa...
Vapaapäivä *hymy* Vesisade *hmph*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Umbala

Posts: 769

#13045 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Ammattitaidottomat taksikuskit.
Oli tänään lääkäriaika, ja yllättäen myöhästyin metrosta joten piti turvautua taksiin. En muista milloin olisin viimeeksi ollut yhtä epämukavassa kyydissä. Ensinnäkään kuski ei tahtonut millään ymmärtää etten osaa neuvoa häntä perille, vaikka nykyään jokaisesta autosta kohtuu näppärä Gbs systeemi taitaa löytyä ja sen kanssa antamani osoitteen perusteella luulisi matkanteon kohtuu helppoa olevan.
Lisäksi itse kyyti oli yhtä tasaista, kuin juuri kortin saaneen 18v jässikän kyydissä. Jos tuosta matkasta joutuu maksamaan itsensä kipeäksi, olisi mielestäni toivottavaa, ettei niska kipeytyisi jatkuvien pikku kiihdytysten sekä jarrutusten johdosta.

Sairaalat.
Mä ymmärrän, että sairaala ympäristö on raskas ja hektinen, mutta sairaaloiden tarjoama asiakaspalvelu kaipaisi mielestäni kohennusta. Vai voitteko kuvitella, että yritys joka kilpailee markkinoista voisi toimia seuraavalla tavalla.
Yritin soittaa ja perua röntgen aikani, päivää ennen itse röntgeniä, röntgenin aukioloaikojen sisäpuolella, ja henkilö joka puheluuni vastasi, ilmoitti ettei paikalla ole ketään joka voisi ilmoitukseni vastaanottaa. Taustalla lienee jokin sairaalan politiikka, mutta koska joudun tietysti käyttämättömästä ajasta maksamaan, sapettaa tuo hieman.
Lisäksi jos olet varannut ajan asioidaksesi jossain yrityksessä, ja kyseisen yrityksen aikataulu olisi jäljessä, saapuessasi ajoissa paikalle, sinua tuskin istutettaisiin odottamaan tunnin varatun aikasi yli, ilman mitään ilmoitusta.

Yllättävän paljon voikin heikosti sujunut aamu nostaa yleistä vitutuskäyrää, mutta onneksi kyseiset ongelmat ovat sellaisia etten niistä joudu päivittäin kärsimään.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Takyon

Posts: 2,945

#13047 • • Takyon Möwkö

Replying to Mikä ärsyttää?:

Lumi^^, 3.9.2009 19:53:
---
Takyon, 28.8.2009 15:49:
"Asiakaspalvelijamme ovat edelleen varattuja" 20 sek välein.. Noin 50 kertaa tullu jo *grr*

---

Det kostar ingenting att köa.



Ei varmaan maksakaan mut kun se tuli ihan oikeesti 20 sek välein niin se alko vituttamaan :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Jokke L

Posts: 1,203

#13049 • • Jokke L [GoodMusic]
Kun kone on joskun niin v****n hidas!

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Mimir

Posts: 1,366

#13050 • • Mimir Rouva Yninä
Nyt alkaa jo naurattaa kun suututtaa niin paljon :D

Taustaa: Kävin maanantaina allekirjottamassa vuokrasopimuksen tolpallisesta autopaikasta. En tuolloin huomannut kysyä, missä paikka tarkalleen sijaitsee, lähinnä kai siksi, että oletin sen olevan tuossa pihassa. Lähempi tarkastelu osoitti, että tossa meidän alapihalla paikka ei ole, joten oletin seuraavaksi viereisen talon parkkipaikkaa. Siellä paikalla, jonka numero meillä on, on auto, eikä saamamme avain sopinut tolppaan millään lailla, joten ihmeteltiin sitten, että millähän parkkipaikalla se meidän paikka sitten muka on. Soitin kiinteistöyhtiöön, mutta tämä ei lopulta tuonut tulosta, sellaista paikkaa ei löytynyt, joka vastaisi numeroa ja johon avain sopisi.

Tänään menin paikan päälle sillä ajatuksella, että jos vaikka oon ihan blondi ja väärällä parkkipaikalla (ei ois eka kerta). Selitin tilanteen, johon nainen toteaa, että "et sä sen avaimen perusteella voi mitään päätellä". Selitin tilanteen uudestaan ja pyysin saada nähdä ihan kartan parkkipaikasta, johon hän suostui lopulta hyvin pitkin hampain. Selvisi, että paikka on tosiaan juuri se, jolla joku pitää jo autoaan ja jonka tolppaan saamamme avain ei sovi. Selitin tämän uudestaan, jolloin nainen jo korottaa ääntään ja sanoo, että "kuten jo äsken sanoin, et voi päätellä siitä avaimesta mitään, koska eihän se välttämättä sovi siihen tolppaan". Siinä vaiheessa sain jo kysyttyä, että mitä helvettiä, miten niin ei välttämättä sovi jos se avain on mulle annettu ja mä maksan vuokraa siitä tolpallisesta paikasta. Vastaus oli "no ei me voida tietää jos se on menny rikki ja siihen on vaihdettu avain". Kysyin kohteliaasti miten tästä eteenpäin, ja neuvo oli "vie lappu sen toisen auton ikkunaan ja jos se ei parin päivän kuluessa siirry, niin ilmota se rekkari meille niin koetetaan selvitellä asiaa". Ehdotin, että tai mitäpä jos vaan soitan jonkun hinaamaan sen pois, jolloin täti hermostui taas, että "äläpä nyt mene asioiden edelle".

En vaan tajua. Jos mä kerran maksan siitä paikasta vuokraa ni miksi hitossa mun pitäis jättää jotain lappuja ja odotella päiviä, jos joku viittis siirtää autoansa? Se täti anto mulle toisen avaimen tolppaan kokeiltavaks, mutta se ei myöskään kyllä sovi siihen. Nyt olen koettanut soittaa sinne jo muutamia kertoja mutta eihän sieltä kukaan vastaa...

[/end of avautuminen. Kiitos ja anteeksi]

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#13051 • • Reivaaja Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

Mimir, 4.9.2009 12:41:
Nyt alkaa jo naurattaa kun suututtaa niin paljon :D

Taustaa: Kävin maanantaina allekirjottamassa vuokrasopimuksen tolpallisesta autopaikasta. En tuolloin huomannut kysyä, missä paikka tarkalleen sijaitsee, lähinnä kai siksi, että oletin sen olevan tuossa pihassa. Lähempi tarkastelu osoitti, että tossa meidän alapihalla paikka ei ole, joten oletin seuraavaksi viereisen talon parkkipaikkaa. Siellä paikalla, jonka numero meillä on, on auto, eikä saamamme avain sopinut tolppaan millään lailla, joten ihmeteltiin sitten, että millähän parkkipaikalla se meidän paikka sitten muka on. Soitin kiinteistöyhtiöön, mutta tämä ei lopulta tuonut tulosta, sellaista paikkaa ei löytynyt, joka vastaisi numeroa ja johon avain sopisi.

Tänään menin paikan päälle sillä ajatuksella, että jos vaikka oon ihan blondi ja väärällä parkkipaikalla (ei ois eka kerta). Selitin tilanteen, johon nainen toteaa, että "et sä sen avaimen perusteella voi mitään päätellä". Selitin tilanteen uudestaan ja pyysin saada nähdä ihan kartan parkkipaikasta, johon hän suostui lopulta hyvin pitkin hampain. Selvisi, että paikka on tosiaan juuri se, jolla joku pitää jo autoaan ja jonka tolppaan saamamme avain ei sovi. Selitin tämän uudestaan, jolloin nainen jo korottaa ääntään ja sanoo, että "kuten jo äsken sanoin, et voi päätellä siitä avaimesta mitään, koska eihän se välttämättä sovi siihen tolppaan". Siinä vaiheessa sain jo kysyttyä, että mitä helvettiä, miten niin ei välttämättä sovi jos se avain on mulle annettu ja mä maksan vuokraa siitä tolpallisesta paikasta. Vastaus oli "no ei me voida tietää jos se on menny rikki ja siihen on vaihdettu avain". Kysyin kohteliaasti miten tästä eteenpäin, ja neuvo oli "vie lappu sen toisen auton ikkunaan ja jos se ei parin päivän kuluessa siirry, niin ilmota se rekkari meille niin koetetaan selvitellä asiaa". Ehdotin, että tai mitäpä jos vaan soitan jonkun hinaamaan sen pois, jolloin täti hermostui taas, että "äläpä nyt mene asioiden edelle".

En vaan tajua. Jos mä kerran maksan siitä paikasta vuokraa ni miksi hitossa mun pitäis jättää jotain lappuja ja odotella päiviä, jos joku viittis siirtää autoansa? Se täti anto mulle toisen avaimen tolppaan kokeiltavaks, mutta se ei myöskään kyllä sovi siihen. Nyt olen koettanut soittaa sinne jo muutamia kertoja mutta eihän sieltä kukaan vastaa...

[/end of avautuminen. Kiitos ja anteeksi]



Jos yhtään välität naapurisuovusta, joudut sietämään välillä vitutustakin. Toki saat hinauttaa sen vittuun jos haluat.

Täti oli väärässä, mutta ei kai se nyt rupea neuvomaan miten tuhotaan välit naapureihin?
Ei se naapurisi ole vittuillakseen sitä autoa siihen laittanut. Kuhan on huomannut että siinä ei kukaan autoa pidä, joten on ominut sen itselleen.

Vähän ymmärrystä ja joustoa tähän palloon.
Mimir

Posts: 1,366

#13052 • • Mimir Rouva Yninä

Replying to Mikä ärsyttää?:

Reivaaja, 4.9.2009 14:10:
---
Mimir, 4.9.2009 12:41:
Nyt alkaa jo naurattaa kun suututtaa niin paljon :D

---alkujupinat---

---


Jos yhtään välität naapurisuovusta, joudut sietämään välillä vitutustakin. Toki saat hinauttaa sen vittuun jos haluat.

Täti oli väärässä, mutta ei kai se nyt rupea neuvomaan miten tuhotaan välit naapureihin?
Ei se naapurisi ole vittuillakseen sitä autoa siihen laittanut. Kuhan on huomannut että siinä ei kukaan autoa pidä, joten on ominut sen itselleen.

Vähän ymmärrystä ja joustoa tähän palloon.



Joo, oot tuossa ihan oikeassa. Ehkä kirjoitin alunperinkin liian tunnekuohuissa tuota. Se on ihan totta, että aina asiat kannattaa alottaa ystävällisesti eikä se tietenkään sen asiakaspalvelijan vika ollut, että paikallamme on toisen auto. Se, mistä vedin niin suuret palkokasvit nenääni, oli sen naisen asenne, joka oli se, että he eivät ole vastuussa mistään (liittyen siis erityisesti niihin avaimiin). Hänen näkemyksensä tuolloin oli myös, että minun on maksettava paikasta vuokraa, vaikken saa autoani siihen eikä minulla ole myöskään avainta tolppaan, mikä minusta taas on kohtuutonta.

Keskustelin asiasta vielä myöhemmin puhelimitse ja sain asiallista palvelua sekä sovittiin, miten hoidamme auton siirron, avaimet ja maksut. Se oli kaikki, mitä alunperin kaipasinkin. Olen vaan sillai herkkä, että otan herkästi itseeni jos itse esitän asiani kohteliaasti ja saan vittuilua ja äänen korottamista takaisin.

--
[Wings are growing on her.]

ninscu

Posts: 635

#13053 • • ninscu candydelic

Replying to Mikä ärsyttää?:

Mimir, 4.9.2009 14:44:
Joo, oot tuossa ihan oikeassa. Ehkä kirjoitin alunperinkin liian tunnekuohuissa tuota. Se on ihan totta, että aina asiat kannattaa alottaa ystävällisesti eikä se tietenkään sen asiakaspalvelijan vika ollut, että paikallamme on toisen auto. Se, mistä vedin niin suuret palkokasvit nenääni, oli sen naisen asenne, joka oli se, että he eivät ole vastuussa mistään (liittyen siis erityisesti niihin avaimiin). Hänen näkemyksensä tuolloin oli myös, että minun on maksettava paikasta vuokraa, vaikken saa autoani siihen eikä minulla ole myöskään avainta tolppaan, mikä minusta taas on kohtuutonta.

Keskustelin asiasta vielä myöhemmin puhelimitse ja sain asiallista palvelua sekä sovittiin, miten hoidamme auton siirron, avaimet ja maksut. Se oli kaikki, mitä alunperin kaipasinkin. Olen vaan sillai herkkä, että otan herkästi itseeni jos itse esitän asiani kohteliaasti ja saan vittuilua ja äänen korottamista takaisin.



No olipas ärsyttävää asiakaspalvelua.. Ei ihmekään että vedit herneen nenään, koska eiköhän kaikki tollasessa tapauksessa ois vetänyt. Mutta toivottavasti asia selviää piakkoin ja saat autosi parkkiin. Lappua vaan sinne autonlasiin.

--
.. grooving with the eternal now ..

yertle

Posts: 421

#13054 • • yertle
Farkkujen ostaminen! Ostin viis vuotta sitte viimeks farkut. Hyvät oli, haluun samanlaiset taas. Mutta missään ei muka myydä LEVIKSIÄ!? MITÄ!
m1kk3

Posts: 5,560

#13055 • • Edited m1kk3 no-life
toi perkeleen yläkerran remontti. Vittu kaks kuukautta joku aivokääpiö rempannu, eiks se ny perkele vois alkaa olemaan pikkuhiljaa jo valmis *toktok* Ja nyt viimeset kaks päivää aamusta iltaan saa kuunnella ihan vitun kovaa vasaralla tms. paukuttamista voi saatana *senkin*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

thomas

Posts: 5,618

#13056 • • thomas

Replying to Mikä ärsyttää?:

mikke, 9.9.2009 12:02:
toi perkeleen yläkerran remontti. Vittu kaks kuukautta joku aivokääpiö rempannu, eiks se ny perkele vois alkaa olemaan pikkuhiljaa jo valmis *toktok* Ja nyt viimeset kaks päivää aamusta iltaan saa kuunnella ihan vitun kovaa vasaralla tms. paukuttamista voi saatana *senkin*



pist vähän musaa kaveriks sille remppaajalle *senkin*
turquoise

Posts: 732

#13057 • • turquoise e-ra2co
Naiset.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Vertina

Posts: 65

#13058 • • Vertina
oon taas tälläinen uniongelmainen joka ei saa nukutuksi ja töihin pitäis jaksaa mennä kuudeksi joka aamu *eiei*
Avatar
#13059 • • Reivaaja Guest
Ray:n pelikone otti ja kaatu ku ängin sinne kolikoita. (Jos jotain kiinnostaa, kone on 2.66 Celeron ja käyttis Ray:lle optimoitu Linux.)
Myyjä toteaa ilmoitukseeni rikkinäisestä pelikoneesta ja rahoistani ''se on varmaan sit rikki'' ja käveli pois. :D

On kyllä eka kerta ku pelikone ottaa ja kaatuu mun nähdäkseni.
noemi

Posts: 535

#13060 • • noemi

Replying to Mikä ärsyttää?:

yertle, 4.9.2009 21:08:
Farkkujen ostaminen! Ostin viis vuotta sitte viimeks farkut. Hyvät oli, haluun samanlaiset taas. Mutta missään ei muka myydä LEVIKSIÄ!? MITÄ!



Aaargh mikään ei oo NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ ku farkkujen ettiminen..ihan sama minkä kokonen on, housut on AINA väärän kokosia* :C

*ja jos jotenkin maagisesti onnistuu löytämään sopivat ja vielä kivan näköset, ne maksaa vähintään 50 euroa enemmän ku muut kokeillut pöksyt...

--
Oikeutta koneille!