Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,636,524 views

Calumet

Posts: 216

#13081 • • Calumet

Replying to Mikä ärsyttää?:

Hansu, 24.9.2009 18:49:
Ai että mun verenpaine pomppaa uusiin korkeuksiin joka ikinen kerta kun kuulen sen aivan saatanan vajaan Lauri Tähkän rääkyvän yksinkertaisia biisejään ja apukoulusanoituksiaan joka vitun tuutista.

Sama täällä. Ihmetyttää vähän kun kaikki joiden kanssa olen kyseisestä artistista keskustellut sanoo että ihan paskaa mutta, levy myi platinaa päivässa.. :s
Takyon

Posts: 2,945

#13082 • • Takyon Möwkö
Mua ärsyttää jo koko yhtyeen nimikin..

657161638.jpg

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

pirpeli

Posts: 5,533

#13083 • • pirpeli
Justiinsa tällä hetkellä koko iltapäivän ja alkuillan kestänyt migreeni, siihen lisäyksenä törkeää kieltä käyttävät pikkulissut, huutava pleikkapeli ja yks ärsyttävä tyyppi täällä nuokkarilla. Mitäkö vielä? No, huomennakin iltavuoro.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#13084 • • Edited opmdevil Guest
Minua ärsyttää nämä saamerin Numarkin x2 värkit. Jostain kumman syystä about puolen tunnin välein päättää cd jäädä hyppimään parin sekunnin looppia. Sitten ottaa cd:n ulos ja iskee sisään niin toimii taas ok, puolen tunnin ajan. Heti kun saa veronpalautuksen niin nämä lelut lähtee myyntiin ja ostan jotkut isojen poikien PIONEERIT tai vastaavat vekottimet.


Edit...
Nyt se saatana temput teki! Suostuu soittamaan kolmekymmentä sekuntia ja sitten se jää jumiin. No, nyt sitten soitetaan niin, että vasen kontrolli tulee dekiltä ja oikea puoli seratolta hiiripelillä. On se niin hilpeää! Minä heitän tämän kohta seinään!
Nasutin

Posts: 265

#13086 • • Nasutin
Mua ärsyttää niin vitusti mun "muka-alkoholisti" ystävät! :) Aina ollaan menossa mut sit kun mä pitkästä pitkästä aikaa oon menossa kaikki peruu! Entäs sit et on sunnuntai!?!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Freja

Posts: 8,775

#13087 • • Freja Sihteeri

Replying to Mikä ärsyttää?:

Nasutin, 27.9.2009 21:55:
"muka-alkoholisti" ystävät!



Ekaa kertaa nään ton negatiiviseksi tarkoitettuna *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nasutin

Posts: 265

#13088 • • Nasutin

Replying to Mikä ärsyttää?:

Freja, 27.9.2009 22:13:
---
Nasutin, 27.9.2009 21:55:
"muka-alkoholisti" ystävät!

---


Ekaa kertaa nään ton negatiiviseksi tarkoitettuna *nauru*



Sillon kun ite pääsee harvoin missään käymään ja kerrankin johonkin on lähdössä toivoisi jotain seuraakin. Olkaa ihmiset sitten kunnon alkoholisteja ja lähtekää vaikka onkin hieman krapula ja sunnuntai! *grr*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Freja

Posts: 8,775

#13089 • • Freja Sihteeri

Replying to Mikä ärsyttää?:

Nasutin, 28.9.2009 10:31:
Sillon kun ite pääsee harvoin missään käymään ja kerrankin johonkin on lähdössä toivoisi jotain seuraakin. Olkaa ihmiset sitten kunnon alkoholisteja ja lähtekää vaikka onkin hieman krapula ja sunnuntai! *grr*



Sunnuntai on kyllä ehottomasti paras päivä ulkoiluun *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nasutin

Posts: 265

#13090 • • Nasutin

Replying to Mikä ärsyttää?:

Freja, 28.9.2009 10:37:
---
Nasutin, 28.9.2009 10:31:
Sillon kun ite pääsee harvoin missään käymään ja kerrankin johonkin on lähdössä toivoisi jotain seuraakin. Olkaa ihmiset sitten kunnon alkoholisteja ja lähtekää vaikka onkin hieman krapula ja sunnuntai! *grr*

---


Sunnuntai on kyllä ehottomasti paras päivä ulkoiluun *joo*



Samaa mieltä! Mutta ens kerrallahan kun mulla on tollainen tilanne tiedänkin ottaa yhteyttä suhun! *nauru*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Jone

Posts: 8,258

#13092 • • Jone Archibald Haddock
Pointblog.fi

Kyseisen paskasaitin käyttäjien pisteiden toivossa kirjoitetut täysin yhdentekevät riipustelut ryssivät ihan mukavasti blogilista.fi:n "tuoreet kirjoitukset"-listan eikä sieltä enää löydä mitään mielenkiintoista vaikka kuinka haluaisi.
Scrapyard

Posts: 11

#13093 • • Scrapyard Just sellanen vtun wannabe.
Duuni, työpaikan ketun hidas kone ja netti sekä lähialueen teinit *hmph* *eiei*

--
d^^b

wiwi

Posts: 1,575

#13094 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Äaaarghhh ku pitää olla niin harvinaisen saamaton urpo, ettei lukuisista vitun muistutuksista huolimatta PYSTY hoitamaan asioita ajoissa. Ois ollu ihan liian helppoa uusia käyttöluvat ennen ku ne vanhenee. Paljon kivempi selvittää asiaa monen mutkan kautta ja odotella tässä että ehkä joskus huomenna pääsen katsomaan sähköpostini, varsinkin kun olisi aika tärkeitä asioita joihin tarvitsisin sitä.

Ei mulla muuta. Vituttaa.

Ostakaa viallinen pää? Halvalla lähtis.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Umbala

Posts: 769

#13095 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Hemmetin valmistajien asettamat MAP:t ja RRP:t (suositus/vähittäismyyntihinnat)

Sinänsä ihan hyvä keksintö, jolla voidaan estää jälleenmyyjiä polkemasta hintoja. Olis ihan toimiva, jos valmistaja valvois, että kaikki jotka kyseisiä tuotteita myy niitä myös noudattais. Se kun ei kuitenkaan ole mahdollista, koska tavara liikuu niin paljon ympäri maailmaa, että vaikka jokin verkkokauppa tuon MAP:n alittaisi ei valmistaja välttämättä tiedä kenen jälleenmyyjän kautta kyseinen verkkokauppa on tuotteensa ostanut. Nyt siis käytännössä kaikki muut paitsi valmistajan lähellä olevat kauppiaat myy tuotteita alle MAP:n ja kyllähän se nyt vähän vaikuttaa jos toinen verkkokauppa mainostaa samaa tuotetta 299, jota itse joudun mainostamaan 330€. Tähän kun laitetaan vielä päälle se, että Jenkeillä on eri MAP kuin Euroopassa, alkaa touhussa olla jo vähän kusetuksen makua. Eli asiakkaat tarkistavat hinnan Jenkkikauppojen sivuilta ja tulevat ihmettelemään miksi kaikki on täällä niin kallista. Onneksi kyseessä on vain markkinointihinnan rajoitus, ja sopivia pakettiratkaisuja tekemällä sitäkin voi vähän kiertää.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

ninscu

Posts: 635

#13096 • • ninscu candydelic
Tulin 50vitun5 km koululle tekeen erästä rästitehtävää ja totesin ettei täällä ole sitä hemmetin ohjelmaa enää missään jolla se tehdään! *toktok*

--
.. grooving with the eternal now ..

Slim_Jim

Posts: 573

#13097 • • Slim_Jim
Työhuoneessa 26 astetta lämmintä.
Hiki pursuaa. Vittu tuota koneellista ilmastointia @¤!
Jone

Posts: 8,258

#13098 • • Edited Jone Archibald Haddock
Nyt ei enää edes ärsytä vaan suoranaisesti vituttaa.

Suomi on selkeästi hyvän menon maa. Siitä kertovat tämän päivän uutisotsikot:

"Vanhaselle eduskunnan luottamus"
Miten voi olla mahdollista, että epäluottamuslause kaatuu numeroin 117-27? Ihan oikeasti hei. Miten se voi olla mahdollista? Kansan luottamusta Matti tai hallitus ei ole nauttinut enää aikoihin (ainakaan mielipidemittausten varjolla), mutta ilmeisesti vitut siitä.

"Yle-maksu käyttöön vuonna 2012, suuruus selviää myöhemmin"
Koko "Yle-maksu" / mediamaksu on niin järkyttävää bautaa, että miten ihmeessä sellainen voi mennä läpi? Kuinka vieraantuneita Arkadianmäellä ollaan kansalaisten arkitodellisuudesta, pitääkö Yleä tekohengittää vaikka loputtomiin millä keinolla hyvänsä ja... sukkavitunpuikot. Ei voi ymmärtää.

"Suomi haluaa täysin savuttomaksi maaksi"
Nonni. "Suomi on ensimmäisenä maana maailmassa laatimassa tupakkalakia, jonka tavoitteena on tupakkatuotteiden käytön lopettaminen." Hyvähyvä. Jos kansa ei kerran lopeta vaarallista tupakanpolttoa vapaaehtoisesti oman etunsa nimissä, niin pistetään se sitten lopettamaan väkipakolla.

Totalitaarinen Suomi rules ok.
Avatar
#13099 • • Reivaaja Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jone, 1.10.2009 16:37:
Nyt ei enää edes ärsytä vaan suoranaisesti vituttaa.

Suomi on selkeästi hyvän menon maa. Siitä kertovat tämän päivän uutisotsikot:

"Vanhaselle eduskunnan luottamus"
Miten voi olla mahdollista, että epäluottamuslause kaatuu numeroin 117-27? Ihan oikeasti hei. Miten se voi olla mahdollista? Kansan luottamusta Matti tai hallitus ei ole nauttinut enää aikoihin (ainakaan mielipidemittausten varjolla), mutta ilmeisesti vitut siitä.

"Yle-maksu käyttöön vuonna 2012, suuruus selviää myöhemmin"
Koko "Yle-maksu" / mediamaksu on niin järkyttävää bautaa, että miten ihmeessä sellainen voi mennä läpi? Kuinka vieraantuneita Arkadianmäellä ollaan kansalaisten arkitodellisuudesta, pitääkö Yleä tekohengittää vaikka loputtomiin millä keinolla hyvänsä ja... sukkavitunpuikot. Ei voi ymmärtää.

"Suomi haluaa täysin savuttomaksi maaksi"
Nonni. "Suomi on ensimmäisenä maana maailmassa laatimassa tupakkalakia, jonka tavoitteena on tupakkatuotteiden käytön lopettaminen." Hyvähyvä. Jos kansa ei kerran lopeta vaarallista tupakanpolttoa vapaaehtoisesti oman etunsa nimissä, niin pistetään se sitten lopettamaan väkipakolla.

Totalitaarinen Suomi rules ok.



Tupakkalaki. Vituttaa.
Ylen tekohengitys. Mä oon vaikka sen kannalla. Jälleen se nähtiin kellä on vähiten hallituksen kupissa. Ylellä. MTV 45min vain seuraa trendejä.
Jone

Posts: 8,258

#13100 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Mikä ärsyttää?:

Reivaaja, 1.10.2009 17:34:
Ylen tekohengitys. Mä oon vaikka sen kannalla. Jälleen se nähtiin kellä on vähiten hallituksen kupissa. Ylellä. MTV 45min vain seuraa trendejä.



Niin, Ylen ohjelmahan toimi käytännössä Vanhasen hyväksi. Se ohjasi huomion sopivasti pois muista epämääräisyyksistä tuomalla sensaatiomaisemman tilalle muutamaksi päiväksi. Lopulta KRP ei tutki mitään, Ylen toimitus ei sano mitään ilman asian tutkintaa ja siitä käräjöintiä ja pääministerimme ilmeisesti pitää tosta selvittyään sekä lahjusjuttua että kaikkea muuta itseään koskevaa kerralla loppuunkäsiteltynä ja vastattuna.

Et HIANOO.

No, ainakin voitin punkkupullon vedonlyönnissä.