Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,560,381 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13661 • • Aurinkoneiti
Seurakunta lähettää omaa lehteään minulle, vaikka oon eronnut kirkosta. Syynä tähän on kuulemma joko se, että ovessani ei ole kieltoa ilmaisjakelulehtiä varten. Tai sitten seurakunta yrittää ystävällisesti saada mieltäni muuttumaan. Liittymään uudelleen kirkkoon. Ei onnistu! Miten loukkaavaa! Mutta eihän kristinusko ole kohdellut milloinkaan ketään kunnioittavasti ja sallivasti. Mutta se lehti vois olla oivallinen nuotionsytyke. *igor*
nomic

Posts: 4,120

#13662 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Replying to Mikä ärsyttää?:

uus messenger. ei vittu mitä paskaa.



Eihän sitä microsoftin clientiä ole pakko käyttää, kun on paljon erilaisia vaihtoehtoja. Itse jätin sen aikoja sitten suosiolla pois, kun oli sen verran bloatti. Mennyt psyykelääkkeitäkin vähemmän!
Hendryk

Posts: 510

#13663 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Mitenkäs se Raamatussa menikään: "...Kuudentena päivänä Jumala loi miesten pitkät kalsarit, ja seitsemäntenä Hän häpesi"?

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Jimmyfi

Posts: 904

#13664 • • Jimmyfi
vanhemman isoveljen pentuja + emakkoo.. melua sotkua ja ARGH liian aikasia herätyksiä perkl1

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Quakey

Posts: 692

#13665 • • Quakey
en yleensä hermostu kauheen helposti mut nyt... aaghhhhh!!! missasin sit hyvät bileet maailman kyrvimmän yövuoron takia >.<.. ja eilen kun nukuin työvuoron ohi niin kukaan ei ees huomannu! S:
lopez

Posts: 1,972

#13666 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Tälläiset tärähtäneet.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Freja

Posts: 8,774

#13668 • • Freja Sihteeri
Parkkiksella hääräävä traktori/kaivuriyhdistelmä, joka aloitti maan raapimisen/lumen kolaamisen/ton vitun koko kortteliin kaikuvan ja kumisevan melun tänään, lauantai-vitun-aamuna klo 7.
Ei kellää ois tietoo voiko tollasista mennä kitisee johki ettei se toistu? Vai täytyykö vaa hyväksyä että yksityiselle parkkikselle taloyhtiön hiljaisuusaikana lunta kolaamaan tulo on ihan jees?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Oj

Posts: 1,349

#13669 • • Oj Keep it FILTHY
Olla lihakaupassa töissä tällee joulun alla *igor*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

m1kk3

Posts: 5,560

#13670 • • Edited m1kk3 no-life
Tää joulunaika noin yleensäkin. Vittu että alkaa tulemaan korvista ulos toi jatkuva lässytys, kaupassa ei voi käydä ilman noita helvetin joulurenkutuksia ja jos katot telkkarista vaikka ruokaohjelmia ni jokaisessa on perkele joulu sitä ja joulu tätä. Official seal of vittu mitä paskaa [tm]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

No, onneks kohta se on ohi ja alkaa alennusmyynnit -> shoppailemaan *kuolaa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Janisa

Posts: 2,226

#13671 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Replying to Mikä ärsyttää?:

Parkkiksella hääräävä traktori/kaivuriyhdistelmä, joka aloitti maan raapimisen/lumen kolaamisen/ton vitun koko kortteliin kaikuvan ja kumisevan melun tänään, lauantai-vitun-aamuna klo 7.
Ei kellää ois tietoo voiko tollasista mennä kitisee johki ettei se toistu? Vai täytyykö vaa hyväksyä että yksityiselle parkkikselle taloyhtiön hiljaisuusaikana lunta kolaamaan tulo on ihan jees?



Aina ennen muakin ärsytti jos joku aura-auto herätti mut ennen aikojaan metelöimällä, mutta nyt täytyy myöntää, että maksaisin vaikka siitä ilosta että täällä Helsingissä aura-autot surrais koko yön ja tyhjentäis noi pirun kadut ja jalkakäytävät!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jago

Posts: 4,039

#13672 • • Jago un-trained monkee
Harmitta vaatteiden ostelun hankaluus. Löysin eilen alennusmyynneistä tosi kivan takin, joka istuu tosi hyvin hartioista, mutta sehän tarkoittaa, että alapuolelta pääsee tuulemaan sisään. Edelline takki oli tiukka hartioista, mutta alapuolelta ei tuullut. Eli ärsyttää, että on niin hankala löytää vaatteita, jotka istuu ja silti näyttää hyvältä.
Noh. halvalla se lähti, ettei kauheesti haittaa, vaikka joutuisin uuden ostamaan

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jokke L

Posts: 1,203

#13673 • • Jokke L [GoodMusic]
tänään v*tutti aika suunnattomasti se et työkaverit kommentoi siihe mitä mä syön. "miks syöt tollee, ei tost oo sulle mitää hyötyy." jos mä syön rasvaa ja proteiinia, hiilihydraattien sijaan, ni mikä vitun aihe se on puuttuu soisten syömisiin. *hmph* en mäkään mee kommentoimaan jos joku käy joka päivä mäkkäris syömäs. imo, se on ihan jokaisen oma asia mitä suuhunsa laittaa. eikö? ens kerral sanon et nyt se pää pois perseestä ja kato vaan omaa napaa. x)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jago

Posts: 4,039

#13674 • • Jago un-trained monkee
kämppikset*grr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#13675 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mikä ärsyttää?:

tänään v*tutti aika suunnattomasti se et työkaverit kommentoi siihe mitä mä syön. "miks syöt tollee, ei tost oo sulle mitää hyötyy." jos mä syön rasvaa ja proteiinia, hiilihydraattien sijaan, ni mikä vitun aihe se on puuttuu soisten syömisiin. *hmph* en mäkään mee kommentoimaan jos joku käy joka päivä mäkkäris syömäs. imo, se on ihan jokaisen oma asia mitä suuhunsa laittaa. eikö? ens kerral sanon et nyt se pää pois perseestä ja kato vaan omaa napaa. x)


Mä koen joka päivä samaa. Syös salaattia ja siinä joko pelkkää fetaa tai sitten myös kanaa.
Joka päivä tulee joko kommenttia siitä että mun annos on niin kaunis, jonka jälkeen tulee selittelyjä siitä miten nekin haluis salaattii, muttei jaksa tehä. Sitten tulee kyselyä siitä oonko kasvinsyöjä(huom se juusto ja kana) ja että oonko jollain dieetillä. Sitten alkaa keskustelu siitä miten ne on vaihtelvasti dieeteillä, mutta ei pysy niillä tai lihoo siitä huolimatta(sitten ne ottaa jostain palan suklaata ja sanoo, ettei tää siihen vaikuta). Kaiken tän jälkeen joku sanoo siitä, että syöminen on nautinto ja että elämästä pitää nautttia. Sitten kaikki yhdessä ääneen sanoo samaa.
Ai siis mä en nauti elämästä enää, koska syön myös vihanneksia???? Justhan te puhuitte siitä miten te haluisitte kanssa salaatin, mutta ette jaksa sitä tehä*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hemuz

Posts: 2,178

#13677 • • hemuz kätevä emäntä
Aamulla olo on ihan ok. Töihin kun pitäis lähtee, niin johan rupee taas kolottaa ja jomottaa.
noena

Posts: 3,138

#13678 • • Edited noena first breath after coma
Juuri tällä hetkellä moni asia liittyen kotiin ja ihmissuhteisiin mutta ehdottomasti kaikista eniten se, että olen hukannut MP3-soittimeni jonnekin meidän ~90m2 kämppään noin kaksi viikkoa sitten, enkä vieläkään ole löytänyt sitä *toktok* *kivatsulle* *grr*

EDIT. hahahaahaaaa päivän naurut, laitoin kivatsulle hymiön vanhasta tottumuksesta, vaikka eihän sitä ole moneen vuoteen täällä enää ollutkaan :'D

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#13679 • • Annakins Guest
Ehehehehehe. Ensin oli liian vahan toita ja nyt liikaa. *poks*
yellowblaaer

Posts: 211

#13680 • • yellowblaaer
Viime aikoina pistänyt silmään suomalainen peruskateus. *dissaa*