Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,561,491 views

lostgone

Posts: 2,493

#6801 • • lostgone
Perkeleen puolalainen. *dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

DJTidyVicious

Posts: 286

#6803 • • DJTidyVicious Tidy Addict
Kun nykyää ei oo rahaa oikee bileisii mennä :(

--
Tidy Addict
I Love VC

tir

Posts: 951

#6804 • • tir
:( ja ärsytys tuntuvat nyt liian laimeilta ilmaisuilta.
olen raivoissani.

silputut lehdet ja mainokset... pikkujuttu.
pyödältä syöty ruoka... en edes huomaa.

muttakun pari päivää sitten ostamani kirja on silputtuna lattialla, niin räjähdys.
saakelin pentu!!! täällä olisi ollut niin paljon muutakin tuhottavaa!*senkin**grr*
vinsku

Posts: 749

#6805 • • vinsku huba huba
Mulkaa ei oo rahaa *snif*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

lostgone

Posts: 2,493

#6806 • • lostgone

crissy, 24.2.2007 17:05:
---
lostgone, 24.2.2007 16:32:
Perkeleen puolalainen. *dissaa*

---


mitä pahaa se puolalainen on nyt tehny? *tirsk*

On ollut mun näkökulmasta aikaansaamaton ja mun pitää jatkuvasti suunnitella tekemisiäni sen mukaan. *dissaa* Italialaisessa ei ole minusta vikaa, mutta se ei ollut paikalla, joten sen ei voi olettaa pelaavan samaa peliä.*uuh*Vai ootko sä mun kaa eri mieltä?*täh* Mut on tyhmää q se tavallaan komppaa puolalaista sen takia.*uuh*
Ny mä sit toivon että oltais vaan tehty homma turkkilaisten kanssa niin oltais oltu nopeammin valmiita (tai siis kyl me salaa puolalaiselta tehtiinkin) q etiophialaisen kanssa (tosin hän on Super), mutta toisaalta jos se algerialainenkin oli niin ja näin, niin minkäs teet.*ding* Mut kivat taas puolalaisen kanssa q sillä ei ole ketään muuta vainottavaa q minut.*dissaa*

Kävin muuten parturissa tänään, tiedätkö missä maassa mahtaa olla Saigon?*täh*

*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

crissy

Posts: 1,958

#6807 • • Edited crissy

lostgone, 25.2.2007 03:13:
---
crissy, 24.2.2007 17:05:
---
lostgone, 24.2.2007 16:32:
Perkeleen puolalainen. *dissaa*

---


mitä pahaa se puolalainen on nyt tehny? *tirsk*

---
On ollut mun näkökulmasta aikaansaamaton ja mun pitää jatkuvasti suunnitella tekemisiäni sen mukaan. *dissaa* Italialaisessa ei ole minusta vikaa, mutta se ei ollut paikalla, joten sen ei voi olettaa pelaavan samaa peliä.*uuh*Vai ootko sä mun kaa eri mieltä?*täh* Mut on tyhmää q se tavallaan komppaa puolalaista sen takia.*uuh*
Ny mä sit toivon että oltais vaan tehty homma turkkilaisten kanssa niin oltais oltu nopeammin valmiita (tai siis kyl me salaa puolalaiselta tehtiinkin) q etiophialaisen kanssa (tosin hän on Super), mutta toisaalta jos se algerialainenkin oli niin ja näin, niin minkäs teet.*ding* Mut kivat taas puolalaisen kanssa q sillä ei ole ketään muuta vainottavaa q minut.*dissaa*

Kävin muuten parturissa tänään, tiedätkö missä maassa mahtaa olla Saigon?*täh*

*justjoo*




Second that! *poks**poks**pökr*

tuliko ulee tukka?
sune

Posts: 2,096

#6808 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Miks tää arkeen paluu on aina niin vitun vaikeeta. *ding* Lomaviikko menny hujauksessa ja nyt ku se alkaa olee ohi niin vitutus alkaa kasvaa kummasti. Kauhulla mietin huomista päivää ku ei vois vähempää kiinnostaa tehdä yhtään mitään. *igor* Vaikka asiat on hyvin ni silti tuntuu et kaikki on perseellään ihan vaan sen takia ettei jaksa tätä viimistä 4 viikkoa mitä tota paskaa koulua on jäljellä! *grr*
Ja tää puoltoist kuukautta kestäny biletauko saa sata varman lopun ens perjantaina *dissaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

lostgone

Posts: 2,493

#6809 • • lostgone

crissy, 25.2.2007 10:20:
---

Second that! *poks**poks**pökr*

tuliko ulee tukka?


Joo'o, oon nyt tosi sokeria. *hihu* Voin leikata muovipussista pohjan pois kun vedän pussin päähän kuvauksiin.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Eminem

Posts: 66

#6810 • • Eminem Pikakivääri
Bongaa "Skene-julkkis" -topic*toktok* ja koko skene vöyhötys!!!*släp*
Avatar
#6811 • • astaroth Guest
noi sennheiserit, jotka joutuu näköjään pistämään jo kolmatta kertaa huoltoon

mikä v*ttu noita vaivaa? >:(
vinsku

Posts: 749

#6812 • • Edited vinsku huba huba
Tanssii tähtien kanssa *eiei*

Edit. Plus se, et opettajat on niin tarkkoja deadlinejensä kans ja sit ne ei vittu ite koskaan palauta mitään ajoissa! Olis kiva kun hirveellä kiireellä tehny kaiken valmiiks ja joo joo saatte ennen koetta aineet yms ja sit kokeet palautuspäivänä ni vaik kokeenpalautuspäivästä on jo kaks viikkoo ni ei silti kuulu mitään takasi! Ärsyttää! Sama juttu sit kurssinumeroiden kans, kattoo et saaks ne tänään laitettuu numeroita tonne nettiin ku tänään on päivä jollon ne pitää olla et ehtii välitodistukseen! Perkele *dissaa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

wammi

Posts: 627

#6813 • • wammi
mun mielestä toi ellen tossa oikeessa laidassa vois pitää pienempää metelii:P
sare

Posts: 100

#6814 • • sare
se etten ikinä lukenu kokeisiin ja tulos oli sen mukanen*senkin*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Kolera

Posts: 4,256

#6815 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
paskantärkeät känniset "olen suojatiellä ja voin vaikka vittuuksissani pysähtyä sun eteen keskelle sitä suojatietä ku tuut risteyksen yli" ihmiset. Jos mä nyt saatana haluan aja risteyksestä pois etten ole muiden autoilijoiden tiellä niin ei se tarkota sitä että mä yritän vittu ajaa sun yli. siinä ku joku olis viel kosauttanu perseesee ni olis akka saanu huutia.

Miks perkeleessä näissä englannin lakritsipusseis on niin vitusti tota kuralakua ja niin saatanan vähän noita täytelakuja!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Sallakat

Posts: 2,220

#6816 • • Sallakat jungle, baby !
se, että toi vitun elisa mainos alkoi höpöttelemään mulle kun laitoin klubituksen aamulla auki. kaiuttimet oli jäänyt kovalle. Ellei elisa ole maksanut klubitukselle mainosrahaa vähintään 153 miljardia niin sitte ei voi millään hyväksyy jotain noin AAAARARRRRRRRRGGGHHHH
*on aika tappaa-hymiö just tähän näin*
Foxmagon

Posts: 1,329

#6817 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Oma aikaansaamattomuus ja mielenkiinnon puute tärkeisiin asioihin. *igor*

I quit.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#6818 • • Edited cjet Guest
Lukujärjestyksen hajanaisuus ja tunti siellä tunti täällä viikon parin välein.. Menin taas iha turhaan sinne susirajan toiselle puolelle kylmään Espooseen.. *grr*

Ja sit vituttaa ku kaikki tunkee linkkeinä noita "Pablo Francisco" älämölö-komedia juttuja.. kuka vittu niitä jaksaa kattoo? Internet on selkeesti jollain tasol rikki. *toktok*
Avatar
#6819 • • Edited ikj Guest
vitun elisa idols mainos! ->
Santutar

Posts: 405

#6820 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Ihmisten välinpitämättömyys... mullaki olis asiaa mutta ku ei kiinnosta niin ei...*igor**poks*