Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,569,172 views

domi

Posts: 7,069

#3361 • • domi Työn sankari.
Se,että etnisen taustan omaavilla ihmisillä (mm. tummaihoisilla) on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla.
Karvinen

Posts: 699

#3363 • • Karvinen SekaiSin MariSta
no se että ihmiset ei voi kysyy multa jotain mitä haluisin et ne kysyy, mut eihän ne voi kysyy jos ne ei tiiä et mitä haluun niiden kysyvän. .. *ding*

voisin tietty vihjasta asiasta että ne vois yrittää ymmärtää kysyy. . *justjoo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

onni3mk

Posts: 3,973

#3364 • • onni3mk Onni on.

Karvinen, 26.9.2005 21:06:
no se että ihmiset ei voi kysyy multa jotain mitä haluisin et ne kysyy, mut eihän ne voi kysyy jos ne ei tiiä et mitä haluun niiden kysyvän. .. *ding*



Tää on mustakin niin ärsyttävää! Ja vielä ärsyttävämpää on, et jos vihjailee ja ne ei tajua siltikään. Ja sit ei tiedä, et eikö ne tajua vihjettä, vai ei halua kysyä. Ja sit jos vihjailee liikaa, niin sit on tyrkky.

--
Onni on.

Ninka

Posts: 564

#3365 • • Ninka

Karvinen, 26.9.2005 21:06:
no se että ihmiset ei voi kysyy multa jotain mitä haluisin et ne kysyy, mut eihän ne voi kysyy jos ne ei tiiä et mitä haluun niiden kysyvän. .. *ding*

voisin tietty vihjasta asiasta että ne vois yrittää ymmärtää kysyy. . *justjoo*



Mitä sä haluut mun kysyvän?

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Karvinen

Posts: 699

#3366 • • Karvinen SekaiSin MariSta

onni3mk, 26.9.2005 21:09:
---
Karvinen, 26.9.2005 21:06:
no se että ihmiset ei voi kysyy multa jotain mitä haluisin et ne kysyy, mut eihän ne voi kysyy jos ne ei tiiä et mitä haluun niiden kysyvän. .. *ding*

---


Tää on mustakin niin ärsyttävää! Ja vielä ärsyttävämpää on, et jos vihjailee ja ne ei tajua siltikään. Ja sit ei tiedä, et eikö ne tajua vihjettä, vai ei halua kysyä. Ja sit jos vihjailee liikaa, niin sit on tyrkky.



nii'i, miks ihmiset on niin monimutkasia *eikä*


Ninka, 26.9.2005 21:14:
Mitä sä haluut mun kysyvän?



Mä haluisin et sä . . . . . . . . . ! *nauru* *pus*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Supersonicways

Posts: 86

#3367 • • Supersonicways
Ääliöt jotka ajavat yksisuuntaista katua....niin, ja liikenneympyrää [iso]väärään suuntaan[/iso] *grr*
Nyt on kaverin Audi jonkun aikaa ilman etumaskia *uuh*

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.

mekaanikko

Posts: 1,176

#3368 • • mekaanikko don selecta

Sir Dominique Trévisan, 26.9.2005 10:06:
Se,että etnisen taustan omaavilla ihmisillä (mm. tummaihoisilla) on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla.



Älä pelkää, kaikilla ihmisillä on etninen tausta! Hence: kaikilla on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla!

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

domi

Posts: 7,069

#3369 • • domi Työn sankari.

mekaanikko, 27.9.2005 14:16:
---
Sir Dominique Trévisan, 26.9.2005 10:06:
Se,että etnisen taustan omaavilla ihmisillä (mm. tummaihoisilla) on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla.

---


Älä pelkää, kaikilla ihmisillä on etninen tausta! Hence: kaikilla on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla!


*jiihaa*
sapeli

Posts: 11,768

#3370 • • sapeli jokukukamikä?

Sir Dominique Trévisan, 26.9.2005 10:06:
Se,että etnisen taustan omaavilla ihmisillä (mm. tummaihoisilla) on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla.



Ironista sinänsä, mutta esim. USAssa on myytti että pohjoismaalaisilla on aikamoiset varustukset *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

domi

Posts: 7,069

#3371 • • domi Työn sankari.

sapeli, 27.9.2005 14:23:
---
Sir Dominique Trévisan, 26.9.2005 10:06:
Se,että etnisen taustan omaavilla ihmisillä (mm. tummaihoisilla) on usein isompi penis, kuin valkoihoisilla.

---


Ironista sinänsä, mutta esim. USAssa on myytti että pohjoismaalaisilla on aikamoiset varustukset *hih*


Japanissa taitaa myös tuo sama luulo olla. Mutta USA:ta ei oo, koska Japanilaisten mukaan he elävät epäterveellisesti *nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#3372 • • Jutu Blondi
Mun veli oli sitten syönyt mun tän päivän ruoan. Ei tässä oliskaan ollut nälkä *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

UnityF

Posts: 15,721

#3373 • • UnityF joo just se
minä itse ja mun ajatukset... pää hajoo.*poks*
Fresia

Posts: 764

#3374 • • Fresia vähän outo
Menee hermo itseeni. Eikö joskus vois olla kokonaan hyvä päivä ja katsoa asioita positiivisesti *dissaa* Ja sekin ärsyttää, että muuton myötä ei oo parinsadan kilsan etäisyydellä ketään kelle puhua. Ja niitä jotka on siellä kaukana ei enää kiinnosta. Asioitahan parantaa hurjasti tää mun "positiivisuus"...*toktok*

Ja lampussa on kärpänen. Eikö se kuole koskaan *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#3375 • • Freja Sihteeri
Vaikka kuinka napsis kuvia niin ei, minusta ei saa hyvää kuvaa :( ärsyttää kun miljoona ilmettä väännän ja asentoa ja valaistusta ja kaikkea mutta ei, minusta ei saa hyvää kuvaa *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

rose

Posts: 1,047

#3376 • • rose vakaasti epävakainen
Liian pienien perunoiden kuoriminen juustohöylällä. Siinä on sormet vaarassa... Kuorimaveitsi on hieno keksintö.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Verano

Posts: 4,649

#3377 • • Verano Merituuli
Voisinkohan joskus herätä niin aikaisin, että ehtisin kävellä duuniin *igor* Pois duunista kyllä kävelen, mutta herään aina niin armottoman myöhään, että hyvä kun edes (silloin tällöin) ehdin ajoissa duuniin.
miikku

Posts: 111

#3378 • • miikku
no vittu kaikki!!!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3380 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Nyt kun muistan valittaa, niin mua ärsyttää meidän pesuhuoneen liian korkeella olevat pyykkinarut *igor* oon sentään ihan normaalimittanen, en mielestäni lyhyt (160cm) ja joudun hyppäämään puol metrii ilmaan että saan vaatteen narulle roikkumaan *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D