Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,568,013 views

Dj_Johanna

Posts: 55

#3321 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
Töissä on niin pirun tylsää....*hmph* Pitäis varmaan lähtee kotiin...

--
*Dj_Johanna*

z

Posts: 1,146

#3322 • • z

mayah, 20.9.2005 12:41:

11 tuntia ja 21 minuuttia. Sit mä pääsen pois. Enkä enää koskaan palaa.



*iloinen* lucky you.

sä sentään näet sieltä helsinkiin. / terquin niittykumpu

helsingin paskimmat puolet
1) välimatkat
2) liikenne
3) työpaikat espoossa

kolmoskohta ei todellakaan helpota kahta ensimmäistä..
z

Posts: 1,146

#3323 • • z
... jos hakee reality-seikkaulua, niin suosittelen turistimatkaa espooseen. mieluiten talvisaikaan klo ysin paikkeilla ostoskeskusten mentyä kiinni. ehdottomasti ilman autoa tms kulkupeliä.

lähin grilli/ruokapaikka voi olla jossain 2km:n sohjon takana. sen etsimisen lisäksi muutakin ohjelmaa voi keksiä. esim yrittää tappaa itsensä hyppimällä tasoristeyksestä alas.
Dee

Posts: 73

#3324 • • Dee ass-shaking sista
Yx enkun lehtori Oulun yliopistossa. Aivan hirveä persoona.

--
one love

Mandex

Posts: 296

#3325 • • Mandex
se, jos torstaina on kaikki liput jo menny hämeenkadun approon!!!
ärsyttää nyt jo pirusti pelkkä ajatuskin siitä!!*igor**släp**whaat*
Avatar
#3326 • • GoA Guest
IBM RS6000 koneet, AIX 5.3, IBM DB2 joku 7 versio ja Tivoli etähallintasoftaa luokallinen täynnä jonka kanssa tapellaan edelleen huonojen ohjeiden kanssa. Ja pakko saada valmiiksi huomis aamuksi. Ja täällä ollaan siihen asti että hommat toimii. *repiihiuksiapäästäjahakkaanäppäimistöä/konettahymiö*
sapeli

Posts: 11,768

#3327 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Miks ihmeessä pitää mennä tunkemaan ginin makua yskänlääkkeisiin *toktok* Mä haikein mielin muistelen niitä herkullisia lakritsinmakuisia yskänlääkkeitä lapsuusvuosilta, mut tää maistuu ihan, no, giniltä *eikä* Tai ehkä pitäis ottaa nuo annokset vichyn ja sitruunamehun kanssa *hih*

(Ja ennenkuin kysytte, siinä ei edes ole alkoholia, vaan gini on nimenomaan vain giniaromi. *whaat*)

(edit: pitää opetella käyttämään uusia hymiöitä! *hihu*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Coon--

Posts: 640

#3328 • • Coon-- 5,2 mmol/l

sapeli, 20.9.2005 22:23:
(Ja ennenkuin kysytte, siinä ei edes ole alkoholia, vaan gini on nimenomaan vain giniaromi. *whaat*)

(edit: pitää opetella käyttämään uusia hymiöitä! *hihu*)



Taitaa olla katajanmarja se mikä antaa ginille sen persoonallisen maun *joo*
hemuz

Posts: 2,178

#3329 • • hemuz kätevä emäntä

sapeli, 20.9.2005 22:23:
Miks ihmeessä pitää mennä tunkemaan ginin makua yskänlääkkeisiin *toktok*



No mul on sellast campparinmakust *piis*
sapeli

Posts: 11,768

#3330 • • sapeli jokukukamikä?

Coon, 20.9.2005 22:28:
Taitaa olla katajanmarja se mikä antaa ginille sen persoonallisen maun *joo*



En ois varmaan tajunnu alkaa ees urputtamaan jos tossa purkissakin lukis "katajanmarja-aromi" - mut kun siinä lukee se "giniaromi" niin se alko ellottamaan jo ennenku edes avasin korkkia. *yök* *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

onni3mk

Posts: 3,973

#3331 • • onni3mk Onni on.
Se, et mun pitäs kopioida melkein 10 sivuu todistuksia kelaa ja sossua varten mut mullei oo tulostinta. Mutsin tulostimessa ei oo väriä, joten joudun menee johonkin kirjastoon kopioimaan ja se maksaa taas ihan mukavasti. Ärsyttää, et viedään sit viimisetkin pennit siinä vaiheessa, kun pitäs hakee sitä rahaa *grr**grr*

[pieni]Ei kellään täs lähellä olis tulostinta, jota voisin lainata?[/pieni]

--
Onni on.

Dinsku

Posts: 186

#3332 • • Dinsku
Mua ärsyttää se, että vaikka kuinka tekis töitä ja ylitöitä nii omaan käyttöön laskujen ja muiden pakollisten maksujen ei jää mitään.. *eiei*

Mä oon ämmä ja mun on pakko ostaa edes silloin tällöin uusia vaatteita tai käydä kampaajalla! Viimeks käyny vaateostoksilla keväällä *poks*
kml

Posts: 1,142

#3333 • • kml Keyhole Markup Language
Kun visa electron ei toimi. Tänään piti ostaa digikamera, mutta kortti ei vaihteeksi toiminut. No, siitä sitten käteistä nostamaan. Oho. Nostoraja 200 euroa ja ostokset maksaa 250 euroa. Ei auttanut kun ajaa mutsin töihin hakemaan sen kortti että sain nostettua sen vitun puuttuvan 50 euroa.

Paska peli.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

zenny

Posts: 1,145

#3334 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ei juuri mikää täl hetkel!! *iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#3335 • • Edited candyraver Guest
LÄÄKÄRIT*grr**grr**grr**grr*
määrätään vaan pilleriä pillerin perään eikä oteta kuvia mistää(röntgen) vaikka menis pää kainalossa sinne saatanan vastaanotolle*igor*
"otat tästä vähän särkyyn reseptiä ja tästä vähän lihaksia rentouttavia ja jos on vielä viikon päästä kipee ni ehdottomasti uudestaan tänne."
vitunvittu sanon minä! enkä varmasti oo ainut mielipiteeni kanssa, jos kerta joutuu maksamaan siitä huvista että siellä lääkärillä käy, ni luulis irtoovan sitä koetta/tutkimusta sit kans! ¤%!"&()(½==)!#&%
Elmiira

Posts: 1,446

#3336 • • Elmiira
Kun mun ei anneta katsoa subtv:ltä paskasarjoja,
vaikka haluisin. Syyllä, että: ei makuuhuoneessa oo
hyvä kattoo leffaa (joka tulee neloselta ja joka on jo nähty)

En voi kattoo subia makuuhuoneessa, kun siellä ei oo digiboksia,
eli sub ei näy *grr*

Ja sekin ärsyttää etten taaskaan pääse bilettää,
kun on huomenna aamulla töitä.

Ja oikeestaan ärsyttää just nyt ihan kaikki. *igor*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Optik

Posts: 1,691

#3337 • • Optik Piikkisika/Outopallo

GoA, 20.9.2005 20:56:
IBM RS6000 koneet, AIX 5.3, IBM DB2 joku 7 versio ja Tivoli etähallintasoftaa luokallinen täynnä jonka kanssa tapellaan edelleen huonojen ohjeiden kanssa. Ja pakko saada valmiiksi huomis aamuksi. Ja täällä ollaan siihen asti että hommat toimii. *repiihiuksiapäästäjahakkaanäppäimistöä/konettahymiö*



Ai kän fiil joor pein *joo*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Ninka

Posts: 564

#3338 • • Ninka
jotain toi kakku tuol vittuilee mulle, menee hermot ja käyn hakkaa koht jonku mummon tuol ulkona *grr*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

yawiz

Posts: 236

#3339 • • yawiz

Ninka, 23.9.2005 23:23:
jotain toi kakku tuol vittuilee mulle, menee hermot ja käyn hakkaa koht jonku mummon tuol ulkona *grr*





ei mummoja saa hakata.. mitä pahaa mummot muka on tehny?
Ninka

Posts: 564

#3340 • • Ninka

yawiz, 23.9.2005 23:24:
ei mummoja saa hakata.. mitä pahaa mummot muka on tehny?



Ei mitään, kostan vaan pahaa oloani muihin

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*