Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,269 views

Jago

Posts: 4,039

#8781 • • Jago un-trained monkee
Mä spreijasin puol pulloo dödöö tohon kumipuuhun, kun ällötti siinä olevat ötökät*sars*.
(Luin heti sen jälkeen että mäntysuopaliuos olis varmaan tehokkaampaa*hmph*)
Tääl kämpässä haisee kyllä ihan hirveeltä ja kauhee pääkipukin tästä muodostuu..*nuha*
Saa nähä oonko kohta jossain ihmeolotiloissa täällä noista kaasuista*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#8782 • • Jago un-trained monkee
Mulle on laitettu väärin työvuorolistaan aikataulut..
Muuten ihan fine, mutta en kyllä tosiaan oo furyjen jälkeisenä lauantaina aikeissa mennä duuniin kokopäiväseksi..
Pitää lähtee soittelee sinne ja yrittää saada noita vaihettuu jotenkin*hmph*
Mua ei yhtään haittais olla jonain toisena päivänä pidempään. mulle on laitettu melkeempä liian lyhyitä vuoroja muina päivinä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

josbe

Posts: 1,982

#8783 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Selkä-/niskakivut. Vaikka niistä on tullu kärsittyä viimeiset 20 vuotta, niin välillä voi vain ihmetellä, miten se vaikuttaa koko yleiskuntoon päästessään näin pahaksi. Onneksi sentään aamulla ehdin venyttelemään, muuten olis tällä hetkellä sellaset kivut että oksat pois.
Freja

Posts: 8,775

#8784 • • Freja Sihteeri

Jago, 30.8.2007 13:40:
Mä spreijasin puol pulloo dödöö tohon kumipuuhun, kun ällötti siinä olevat ötökät*sars*.
(Luin heti sen jälkeen että mäntysuopaliuos olis varmaan tehokkaampaa*hmph*)
Tääl kämpässä haisee kyllä ihan hirveeltä ja kauhee pääkipukin tästä muodostuu..*nuha*
Saa nähä oonko kohta jossain ihmeolotiloissa täällä noista kaasuista*nauru*



TUULETA hyvä mies!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#8785 • • Jago un-trained monkee

Freja, 30.8.2007 16:07:
---
Jago, 30.8.2007 13:40:
Mä spreijasin puol pulloo dödöö tohon kumipuuhun, kun ällötti siinä olevat ötökät*sars*.
(Luin heti sen jälkeen että mäntysuopaliuos olis varmaan tehokkaampaa*hmph*)
Tääl kämpässä haisee kyllä ihan hirveeltä ja kauhee pääkipukin tästä muodostuu..*nuha*
Saa nähä oonko kohta jossain ihmeolotiloissa täällä noista kaasuista*nauru*

---


TUULETA hyvä mies!


Joo laitoin samantien spreiatessa keittiön ikkunan auki, että pääsis eroon noista höyryistä. Oli kyllä aika pökerryttävät hajut täällä jonkin aikaa*tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#8786 • • Freja Sihteeri
Ei noi ees kuulu mun "pisteeseen", mut pari tyyppiä, jotka ei tee töitä :( jos on merkitty puol viiden vuoro, niin pitäis tehdäkin niitä töitä siihen puol viiteen asti eikä lopettaa vähä yli neljä *grr* Aion kyl viel joku päivä avautua jollekin, koska toisten tekemättömyys tuottaa toisille sitten enemmän töitä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#8787 • • Freja Sihteeri

Freja, 30.8.2007 16:22:
Ei noi ees kuulu mun "pisteeseen", mut pari tyyppiä, jotka ei tee töitä :( jos on merkitty puol viiden vuoro, niin pitäis tehdäkin niitä töitä siihen puol viiteen asti eikä lopettaa vähä yli neljä *grr* Aion kyl viel joku päivä avautua jollekin, koska toisten tekemättömyys tuottaa toisille sitten enemmän töitä.



Sama ärsyttää vieläkin. Yhellä sovittu tauko, neljä muuta paikalla, joista yks vaa tekee tunnollisesti työnsä, eikä kukaan puutu tohon meininkiin *uuh*
Käy sääliks.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#8788 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 30.8.2007 16:21:
---
Freja, 30.8.2007 16:07:
---
Jago, 30.8.2007 13:40:
Mä spreijasin puol pulloo dödöö tohon kumipuuhun, kun ällötti siinä olevat ötökät*sars*.
(Luin heti sen jälkeen että mäntysuopaliuos olis varmaan tehokkaampaa*hmph*)
Tääl kämpässä haisee kyllä ihan hirveeltä ja kauhee pääkipukin tästä muodostuu..*nuha*
Saa nähä oonko kohta jossain ihmeolotiloissa täällä noista kaasuista*nauru*
---
TUULETA hyvä mies!
---
Joo laitoin samantien spreiatessa keittiön ikkunan auki, että pääsis eroon noista höyryistä. Oli kyllä aika pökerryttävät hajut täällä jonkin aikaa*tirsk*



No about 4 tuntia myöhemmin kun mä tulin kotia niin tuo hais vielä rappukäytävään asti *sars* *pökr* *nauru* Ehkä on aika hommata meille oikeata ötökkäkarkotetta *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#8789 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 31.8.2007 09:43:
No about 4 tuntia myöhemmin kun mä tulin kotia niin tuo hais vielä rappukäytävään asti *sars* *pökr* *nauru* Ehkä on aika hommata meille oikeata ötökkäkarkotetta *vink*


Joo, mut näihin kyseisiin ötököihin pitäisi toimia mäntysuopaliuos

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#8790 • • Annakins Guest

Jago, 31.8.2007 10:00:
---
sapeli, 31.8.2007 09:43:
No about 4 tuntia myöhemmin kun mä tulin kotia niin tuo hais vielä rappukäytävään asti *sars* *pökr* *nauru* Ehkä on aika hommata meille oikeata ötökkäkarkotetta *vink*

---

Joo, mut näihin kyseisiin ötököihin pitäisi toimia mäntysuopaliuos



Joo, mut älä kokeile fairyliuosta, se tappaa sen kasvin. nimim. en jaksanut ostaa mäntysuopaa *justjoo*
Foxmagon

Posts: 1,329

#8791 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Eräs kusipäinen ihminen, joka ei maksa velkojaan ja palauttaa lainaamansa tavaran rikkinäisenä. Vituttaa ettei pysty tekemään asialle yhtään mitään. Periaatteessa voisin vauhdittaa asioita, mut niin pitkälle en haluais mitenkään mennä. Dr. Phil, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä. *igor*
PS. Emme ole keskusteluväleissä.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

sapeli

Posts: 11,768

#8792 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 31.8.2007 10:00:
---
sapeli, 31.8.2007 09:43:
No about 4 tuntia myöhemmin kun mä tulin kotia niin tuo hais vielä rappukäytävään asti *sars* *pökr* *nauru* Ehkä on aika hommata meille oikeata ötökkäkarkotetta *vink*
---
Joo, mut näihin kyseisiin ötököihin pitäisi toimia mäntysuopaliuos



Puutarha.net:in mukaan toluliuos toimii, 20-30% voimakkuudella - se on muutenkin lopussa ni sitä vois ostaa *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#8793 • • Jago un-trained monkee

Annakins, 31.8.2007 10:03:
---
Jago, 31.8.2007 10:00:
---
sapeli, 31.8.2007 09:43:
No about 4 tuntia myöhemmin kun mä tulin kotia niin tuo hais vielä rappukäytävään asti *sars* *pökr* *nauru* Ehkä on aika hommata meille oikeata ötökkäkarkotetta *vink*

---

Joo, mut näihin kyseisiin ötököihin pitäisi toimia mäntysuopaliuos

---


Joo, mut älä kokeile fairyliuosta, se tappaa sen kasvin. nimim. en jaksanut ostaa mäntysuopaa *justjoo*


Mä eilen jo kokeilin käyttä sellasen halpis dödön joka haisi ihan hyttyskarkotteelle*nauru*
kyl siinä osa kuoli, mutta ei se erityisen tehokasta ollut hajuhaittoihin nähden*lmao*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Worin

Posts: 526

#8794 • • Worin
Raidia vaan niin jo ottaa ötökät kylmää. Ainoo vaan et tähän aikaan vuodesta on jotain ihme banaanikärpäsiä joita saa tappaa kerran viikossa.
milessi

Posts: 188

#8795 • • milessi Jai
Ei ainakaan sama ärsyttävä kämppis, joka ei osaa olla yöllä ihmisiksi kun haluaisin nukkua! *dissaa* Vittu miten ihmiset on niin itsekeskeisiä, ettei voi ajatella muita sen vertaa että Yrittäisi edes olla hiljaa??! *grr*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Avatar
#8796 • • Taika Guest
mun hiirisormeen sattuu*hmph*

yritin vaihtaa hiirikättä mutta sen 10 minuutin aikana, mitä vasemmalla kädellä yritin sitä hiirtä ohjailla, sain suljettua välitysohjelman ainakin neljä kertaa sekä melkein hukattua pari tilausta plus luotua pari hyvin erikoista asiakasprofiilia*nauru* ehkä tää perjantai ei vaan ole oikea päivä kokeilla jotain noinkin "vaikeaa"*joo**justjoo*
aivastus

Posts: 499

#8797 • • aivastus Ärsyttävä
Windowsin oletusäänet. Ja kun ne on joillain aika kovalla. Ja ilmeisesti siinä koneessa on joku ongelma, viimeisen 30min aikana se on nyt käynnistetty ja sammutettu ties miten monta kertaa :|

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Nelli

Posts: 127

#8799 • • Nelli
Autosta oli aamulla akku loppu, vaikkei valot tai mikään muukaan ollu mun käsittääkseni päällä. Sinne jäi sit Hyvinkäälle. *justjoo* Oottelin kyytiä 45min tuolla ulkona (suht vilposta ilman takkia, onneks paisto aurinko), koska ei ollu avaimia poikaystävän kämppään. Kohta pitäis lähtee hakee se kotiin..
hippifriikki

Posts: 16

#8800 • • hippifriikki
Ihmiset jotka eivät osaa pitää aikatauluista kiinni, ei sitten niin millään. Odotellaan edelleen. *toktok*