Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,740,524 views

Freja

Posts: 8,775

#11501 • • Freja Sihteeri
Asiat.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larpap

Posts: 402

#11502 • • larpap UG
Domi niminen henkilö ärsyttää ja painaa mieltä jatkuvasti
Chadonna

Posts: 152

#11503 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.

larpap, 20.8.2008 16:09:
Domi niminen henkilö ärsyttää ja painaa mieltä jatkuvasti



Samaa mieltä!! *justjoo*

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Gleba

Posts: 549

#11508 • • Gleba
niiiin erilaiset työajat toisen kanssa *grr*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

larpap

Posts: 402

#11511 • • larpap UG
hyvää jatkakaa ihmiset
Fakiiri

Posts: 462

#11512 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Ihmiset ketkä luule kaiken pyörivän vain ittensä ympärillä *dissaa*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

-Santtu-

Posts: 1,965

#11513 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Se kun ihmiset vastaa ryhmäviesteissä bilekutsuihin ilmoittamalla tulevansa paikalle tms. Ketä kiinnostaa..laittais vaikka suosikkeihin.
sapeli

Posts: 11,768

#11514 • • sapeli jokukukamikä?

-Santtu-, 22.8.2008 08:16:
Se kun ihmiset vastaa ryhmäviesteissä bilekutsuihin ilmoittamalla tulevansa paikalle tms. Ketä kiinnostaa..laittais vaikka suosikkeihin.



Just ton takia mä yleensä laitan tommosiin bileryhmiksiin sen "älä ilmoita uusista viesteistä"-merkin. *joo* Sitä ennen oli itsellänikin ärsykkeenä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Santtu-

Posts: 1,965

#11515 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

sapeli, 22.8.2008 08:18:
---
-Santtu-, 22.8.2008 08:16:
Se kun ihmiset vastaa ryhmäviesteissä bilekutsuihin ilmoittamalla tulevansa paikalle tms. Ketä kiinnostaa..laittais vaikka suosikkeihin.

---
"älä ilmoita uusista viesteistä"-merkin. *joo*



Niin mäkin laitan, mut sit ne yleensä unohtuu saman tien, ja ei nää jos järjestäjä laittaa esim. jotain lisäinfoa. Mä en kuitenkaan laita bileitä suosikkeihin ellen ole ihan varma vielä oonko menossa.
sapeli

Posts: 11,768

#11516 • • sapeli jokukukamikä?

-Santtu-, 22.8.2008 08:33:
---
sapeli, 22.8.2008 08:18:
---
-Santtu-, 22.8.2008 08:16:
Se kun ihmiset vastaa ryhmäviesteissä bilekutsuihin ilmoittamalla tulevansa paikalle tms. Ketä kiinnostaa..laittais vaikka suosikkeihin.
---
"älä ilmoita uusista viesteistä"-merkin. *joo*
---
Niin mäkin laitan, mut sit ne yleensä unohtuu saman tien, ja ei nää jos järjestäjä laittaa esim. jotain lisäinfoa.



Tuo on kyllä totta, eli ei tuokaan ihan täydellinen ratkaisu ole. *hmph* Mut aika mahdotonta taitaa olla muuttaa kaikkien klubbarilaisten postaustapoja ja raportointitottumuksia. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Santtu-

Posts: 1,965

#11517 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts

sapeli, 22.8.2008 08:35:
Mut aika mahdotonta taitaa olla muuttaa kaikkien klubbarilaisten postaustapoja ja raportointitottumuksia. *hih*



Yks vaihtis ois et järjestäjä laittas itse viestiin että "please älä räjäytä tätä ryhmistä typerillä postauksilla" ellei sitten erikseen halua että jokainen kutsuttu ilmoittaa siinä onko tulossa vaiko eikö*piis* Noh, mut eipä tää klubbari nyt niin tärkee oo et mun maailma tohon kaatus, toi nyt vaan on ollu tommonen ikuisuusärsytys*nauru*

edit: Toinen asia erikseen on sit nää puhelinnumeroryhmikset, siis jos joku on hävittänyt kaikkien numerot.. Yksityisviestit on keksitty vastaamista varten. En mä ainakaan viiti mun numeroa ihan yleisesti jaella tuolla ties kelle.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#11518 • • Hitchhiker
Se kun ihmiset eivät osaa jonottaa ja takana olevan on pakko kommentoida asiointipisteessä että "liiku nyt eteenpäin, täällä on ihmisiä takana" (edessä oli vielä asiakas) vaikka hyvin näkee myyjän juuri vastaavan puhelimeen. Samainen henkilö sanoin vanhemmalle rouvalle, että tässä on jono jossa odottaa vaikkakin kyseinen rouvashenkilö siirtyi pois keskeltä kulkuväylää.

Vaikka onkin vanhus ja heitä pitäisi kunnioittaa, niin ei se kunnioitus kuitenkaan kaikkea anna periksi. Kyseinen herrashenkilö (ilmeisesti jo eläkkeellä, joten minnekkään ei voi olla kiire (hieman kärjistetty)) käyttäytyi muutenkin asiattomasti ja jonoa ei todellakaan ollut, kuin se kolme henkilöä (minun jälkeeni) ja ainoa asia mitä kyseinen herra halusi, oli lotto-kuponki. Sanoin vain kyseiselle miehelle, "anteeksi, mutta mahdoitko mahdollisesti nähdä nuo henkilöt jotka olivat juuri äsken ennen minua ja juuri poistuivat, joten siirryn nyt pisteen eteen odottamaan palvelua ja annan henkilön puhua puhelunsa loppuun (aikaa taisi mennä se muutama sekunti)".

Ärsytttää se, että joidenkin on vain pakko päästä sanomaan tyhjästä ja purettava se oma kiukkunsa muihin ihmisiin, vaikka mitään todellista sanomisen aihetta ei ole. Jos palvelupisteessä on yksi henkilö joka vastaa puhelimeen ja hoitaa asioinnin asiakkaiden kanssa, niin voisi ottaa sen oman odotusaikansa hieman rauhallisemmin eikä äyskiä muille ihmisille turhasta.

Niin ja siirryin heti siihen pisteen eteen, kun edellinen asiakas oli siirtynyt tarvittavalle etäisyydelle, ei ole mitään järkeä lähteä rynnimään eteenpäin, mieluummin annan tilaa siirtyä pois kuin hypätä suoraan syliin.

*hikoil*Tulipas pitkä postaus.
Jone

Posts: 8,258

#11519 • • Jone Archibald Haddock
Tupakoinnin lopettamisesta johtuvat nikotiinin vieroitusoireet.

[X] Ärtyvyyden lisääntyminen
[X] Ahdistuneisuus
[X] Keskittymisvaikeudet
[X] Levottomuus
[X] Alakuloisuus
[X] Kärsimättömyys
[X] Univaikeudet
[X] Tupakanhimo
[ ] Painonnousu
[ ] Päänsärky
[ ] Huimaus

8 / 11.

Siistii.
Avatar
#11520 • • Annakins Guest
Koko viikko ollu henkisesti niin raskas ja perseestä, että duunit on tökkiny ja joudun siis viikonloppuna vääntää yhden taustan jonka deadline maanantaina klo 8. Jeejee.