14,184 posts, 710 pages, 4,802,774 views
Josssu, 18.8.2008 15:37:
Kiinteistöfirman mies.. Mä nimenomaan laitoin paperille isolla ,että soittakaa ennenkuin tulette sisälle, koska teen paljon yövuoroja ja nukun päivisin.
No mitäs kävikään. Herään siihen, että ovi aukeaa ja miehen ääni huutaa, että kiinteistöfirmasta. Jepjep kiva. Olin sängyssä nukkumassa vähissä vaatteissa.. Viimekerralla olin tyyliin suihkussa ilman pyyhettä
zeuzz, 17.8.2008 17:18:
oma saamattomuus toisinaan...
juon kaakaota murokulhosta, koska en viitsi tiskata astioita.
Super-Kerttu, 19.8.2008 09:06:
Tää HELVETIN firma.. Mä en tajua mitä vittua mä täällä vielä teen!? Olen hakenut 3 eri mestaa sisäisesti täällä. Yhteen ei ollut tarpeeksi kokemusta, yhteen oli liikaa kokemusta ja sit viimeiseen paikkaan mitä hain, mikä sijoittui osaamiseltaan noiden kahden aiemman väliin, en päässyt edes haastatteluun!!?? VOI VITUN PASKAA! Ne haluu pitää mut vaan täällä osastolla, kun osaan nää hommat´.. Ei halua hankkia ketään uutta tänne, joten mun kohtalona on istua täällä lopun elämääni. Vittu.. Mä en ikinä tuu saamaan mitään duunia ja mitään vitun uraa..
*GRR*
Super-Kerttu, 19.8.2008 09:06:
Tää HELVETIN firma.. Mä en tajua mitä vittua mä täällä vielä teen!? Olen hakenut 3 eri mestaa sisäisesti täällä. Yhteen ei ollut tarpeeksi kokemusta, yhteen oli liikaa kokemusta ja sit viimeiseen paikkaan mitä hain, mikä sijoittui osaamiseltaan noiden kahden aiemman väliin, en päässyt edes haastatteluun!!?? VOI VITUN PASKAA! Ne haluu pitää mut vaan täällä osastolla, kun osaan nää hommat´.. Ei halua hankkia ketään uutta tänne, joten mun kohtalona on istua täällä lopun elämääni. Vittu.. Mä en ikinä tuu saamaan mitään duunia ja mitään vitun uraa..
*GRR*
Mjooh..mä alan tekemään niitä vauvoja.. Saispa kerrankin edes tuntea itsensä tärkeeksi ja tarpeelliseksi..