Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,627,194 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11442 • • Edited Hitchhiker
Unohdin taas tilata parturin, takaruoska alkaa olemaan jo sen mittainen että voidaan melkein puhua takatukasta. Ei luulisi olevan niin vaikeaa tehdä yhtä soittoa ja tilata se saamarin parturi.

+Unirytmi on täysin sekaisin, nukkumaan joskus puoli viiden aikoihin ja ylös joskus yhden jälkeen *dissaa*.
asdf

Posts: 3,155

#11443 • • asdf
Viddu nytkö se digiboksi sit pamahti >:(
anniharha

Posts: 1,937

#11444 • • anniharha
Ihanaa miten mua syyllistetään siitä, että nyt ei vaan mee kauheen hyvin enkä jaksa olla yltiöpositiivissosiaalinen kovinkaan montaa hetkeä päivässä. Muutenkin vituttaa niin helevetisti, niin sit yks tyyppi vielä lapioi paskaa niskaan siks että kokee loukkaavana, etten vaivaudu piristymään vaan sen takia, ettei hänen tartteis kattoa ku mul on huono päivä.

Tämä päivä voi olla se päivä, jolloin jos se tulee vielä häiritsemään mun ainoastaan mp3-soittimen seuraa sietävää angstieristyneisyyttä, niin mä huudan sille päin naamaa niin kauan, että jompikumpi lentää koulusta pihalle.

--
and though my words could save the world they never come out right

sapeli

Posts: 11,768

#11445 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Mun mielestä on idioottimaista että hammaslääkärissä käynti on "omalla ajalla", eli vähennetään palkasta. *dissaa*

Aika harvoin taitaa saada kello 16:30 jälkeen hammaslääkäriaikoja, ja onhan näitä kuitenkin pidettävä kunnossa... Tyhmä systeemi sanon minä.

Edit: itse asiassa jos yksityiselle pääsisi työajan jälkeen niin säästäisin siinä sen 30-40e kun en menettäisi siltä ajalta palkkaa... Loppukustannus voisi olla lähes sama ja saisin varmaan nopeammin seuraavan ajan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#11446 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

sapeli, 14.8.2008 10:20:
Mun mielestä on idioottimaista että hammaslääkärissä käynti on "omalla ajalla", eli vähennetään palkasta. *dissaa*

Aika harvoin taitaa saada kello 16:30 jälkeen hammaslääkäriaikoja, ja onhan näitä kuitenkin pidettävä kunnossa... Tyhmä systeemi sanon minä.



no onpas todellakin typerää. juu, ei taida kunnalliselle tuohon aikaan aikoja saada :(

meillä onneks ei oo tuollaista systeemiä *hymy*

--
pinkki on pop!!!

-xx-

Posts: 5,001

#11447 • • Edited -xx- Dr. -xx-, PhD
Day 46/??
Odotan edelleen "kärsivällisesti" tietoa siitä, missä sijaitsen ensi vuonna.

edit: äsken tuli mailia aiheesta "You have indicated to us ... that you are currently a visa holder. Please indicate the type of visa that you currently hold" blah blah blah
EN ole missään vaiheessa väittänyt että olisi voimassaoleva viisumi. Eikö ne VIELÄKÄÄN voi kertoa missä mennään. Viisumikysely vaikuttaa lupaavalta tosin. Pitäisiköhän ihan soittaa ja kysyä (taas)...

--
kiitos ja anteeksi ^^

AnderS

Posts: 470

#11449 • • Edited AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Suomen lainsäädäntö! Joka tietyissä asioissa tuntuu olevan ajalta ennen nuijasotaa!
10-

Posts: 239

#11450 • • 10- Sairaalan Miekka
Jalka ihan huolella poikki ja 3kk tasan ei mitään tekemistä.. arg! pitää varmaan alkaa kirjottaa jotain omaelämänkertaa ja miettiä kuinka tähän on tultu.

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

Avatar
#11451 • • REivaaja Guest

tiiainen, 13.8.2008 17:34:
Onneks sä vastaat asioihin aina toinen toistaan laadukkaammilla postauksillas*hihu*
Sori dear, et ees sä yllä ihan tuollaiseen kasaan herneitä vaikka kuinka imartelisit ittees*hihu*

*sydän* (platoninen)
Takyon

Posts: 2,945

#11452 • • Edited Takyon Möwkö
Voi vitun winblows! Kesken leffan loppupläjäyksen päätti bootata koneen ja jälkeenpäin vaan toteaa että "sori, koneellesi on asennettu joku vitun tärkee päivitys joka VAATI automaattista reboottia".

Vittu HV!

edit. Kaiken lisäksi puolet noista päivityksistä koski softia joita mä en edes käytä, osa on jopa blokattu.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Individual

Posts: 10,942

#11453 • • Individual HYPNO!

Juhgu, 14.8.2008 17:39:
---
Gleba, 13.8.2008 17:57:
---
Onneks näin postilaisena ei monesti päivässä kuulekaan tuota "ei laskuja"-vitsiä...hah hah.

---


"Mikä ärsyttää" -aiheen alle vois kyl listata sen, kuinka monet eivät tule ajatelleeksi että itsestäänselvien läppien kohteet ovat kuulleet ne itsestäänselvät läpät satoja kertoja --> väsynyttä ja rasittavaa. (Ja usein ne satoja kertoja kuultavat läpät on aika huonoja jo ensimmäisellä kerralla.)



o/
Näyttelijä Otto Kanerva kävi meillä spiikkaamassa yhden spotin ja totta kai mun piti, ku alettiin vetää ekaa spiikkiä sisään, möläyttää että: "Otetaan eka otto..eh eh et varmaan ole koskaan kuullutkaan tätä läppää?" Kyl se oli. :)
noena

Posts: 3,138

#11454 • • noena first breath after coma
.. se, että olen suunnitellut ostavani uuden puhelimen puolen vuoden sisään (koska vanha alkaa olla aika loppuun kulutettu ja kärsinyt) enkä nyt löydä mitään uutta mikä oikeasti vastaisi tuota vanhaa luuria, sen verran hyvät ominaisuudet siinä kumminkin on et en sen takia haluaisi luopua siitä, mut jos se nyt on mennossa koko ajan huonompaan kuntoon niin ei sille vaan voi mitään :(

--
TwistedLife™ Amusement Park

Rouman

Posts: 35

#11457 • • Rouman Bileeeet!
Pistetään väsymyksen piikkii tä et tä on vääräl osastol... ei saa sakottaa.. ainakaan liikaa, tai no eka kertahana on aina ilmainen eiks se mee sillee?? :DD
miGGi

Posts: 236

#11458 • • miGGi ...same shit, different asshole...
töihin palaaminen loman jälkee...*grr**dissaa*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11459 • • Hitchhiker
Sellaiset "kaverit", jotka ovat kavereita vain kun he tarvitsevat jotakin.
Kolera

Posts: 4,256

#11460 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kun tyhmyydestä sakotetaan. Kattelin just tossa mailia johon oli tullut torstaina jo postia notta vuokravakuudesta ottavat 110e pois koska toinen uunipelti(40e) puuttui. luulin että se olis ollu omani mut ei sit =P 70e taas tuli siitä että eteisen kattopistorasia laitettiin takaisin.
jos minä tai uus asukas olis tienny(ja siten ilmottanu puutteista) jotain tommosista kustannuksista ni olisin nyt sit 110e rikkaampi =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä