Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,601,553 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8821 • • Aurinkoneiti

Hitchhiker, 3.9.2007 16:43:
Joku voisi tulla ja laittaa mullekkin ruokaa välillä, nyt ei vain itseä jaksaisi millään viitseisi ryhtyä tuohon puuhaan ja pitäisi vielä siivotakkin mutta juuri nyt ei kumpikaan oikein jaksaisi kiinnostaa *nyyh*.



Samanlainen olo minullakin, joten kävin hakemassa kiinalaisesta hyvää ruokaa.*slurps*
RiD

Posts: 2,817

#8822 • • RiD Nukemi
Minä olla tulossa kipiäksi. Voi homo.

--
*super* *possu*

Avatar
#8823 • • Annakins Guest

Miika, 3.9.2007 13:28:
---
Annakins, 2.9.2007 15:45:
Joku oli ilmeisesti käynyt käsittelemässä mun (jo muutenkin kovia kokenutta) pyörää sillä seurauksella, että lukko on vääntynyt eikä sitä saa auki.
---


Koska haet Specializedin kotiin? Se on hyvä pyörä vaikken ole nähnytkään, tai sitten siitä saa sellaisen.



heti ku meen Lontooseen ja saan selville onko se vielä siellä.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#8824 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
työ työ työ työ työ työ työ työ työ *igor*

--
dasinoaisnvs

Mellu-

Posts: 4,006

#8825 • • Mellu-
täällä sataa vettä *hmph* nii ja nukuin liian pitkää.. tervemenoo yöunet *dissaa* tahtois rytmin niiku kohalleen *toktok*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Heli

Posts: 1,489

#8826 • • Heli vai kuka se oli
ku mul on vaan 2 taukoo työpäivässä.

--
ei se väärin ole.

sapeli

Posts: 11,768

#8827 • • sapeli jokukukamikä?

H3li, 3.9.2007 18:42:
ku mul on vaan 2 taukoo työpäivässä.



Tauot... mitä ne on? *ding*

No, uus työpaikka haussa *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tiiplis

Posts: 1,043

#8829 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 3.9.2007 09:26:
työkkäri ja työvoimapoliittiset lausunnot ja lautakunnat ja se ku kaikki sanoo ihan eri juttuja
*toktok* *grr*

kiva täs ny ootella et tuleeko karenssia vai ei *igor* *igor*



Ne on kyllä niiiiiiiin p*seestä että ei ole tosikaan. *grr* Sen opiskelun takiako ne?

--
italia litania nainati lailati

Miinapiina

Posts: 3,494

#8830 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 3.9.2007 20:10:

Ne on kyllä niiiiiiiin p*seestä että ei ole tosikaan. *grr* Sen opiskelun takiako ne?



eiku lähinnä oman muistamattomuuden takia... ku ois ollut aika työkkäriin, mut pienempi sairastu tosi kovaan kuumeeseen sinä päivänä ja koitin hommata lapsenvahtia, mut en saanut, ja yllätys yllätys unohin perua sen ajan... no sit muistin sen kaks päivää ton jälkeen et oon unohtanut sinne ilmottaa, ja ne laitto työnhaun voimaan ja sano et siihen tulee kahen päivän katkasu tukiin...

sit tuleekin kirje työkkäristä, et pitää antaa joku selvitys... no mä laitoin kaikki todistukset lääkärikäynneistä ja tein sen selvityksen... puhelimessa sanottiin et menee 5.9 olevaan kokoukseen käsittelyyn. sit ku palautin ne laput, ni mulle sanotaan et menee kuukaus... huoh. ja ku koitin kysellä ja sanoin et oli luvattu et menee tohon kokoukseen, ni vastaus oli (tosi "asiakaspalveluhenkisesti")
et "no jos sulle on kerta luvattu, ni kai se sit noin menee..." argh, oisko ollut paha vaiva tarkistaa??
no sit ite soitin tänään ja sanottiin et tuossa kokouksessa käsitellään. huh!!

mut siinä vaiheessa ku lapsi sairastuu, ja ku itekseen niiden kanssa on, ni tollanen ajan peruminen unohtuu tosi helposti (vaikka ei tietty pitäis)... *toktok*


ja tänään kuulin et vaikka toi opiskelu on vaan kahtena iltana viikossa ja joskus lauantaisin, ni silti täytyy ilmottaa työkkäriin, tehdä joku selvitys ja se menee sit lautakunnan käsiteltäväks, vaikka tuo koulutus on hyväksytty sellaseks ettei vaikuta tukiin millään lailla... (on vielä maksullista koulutusta)
ja se et lahti on ainut kaupunki jossa näin toimitaan... muissa kaupungeissa, jossa tätä koulutusta järjestetään, riittää, et ilmottaa työkkäriin (ei mitään lautakuntajuttuja)
ihmettelen vaan, et miks pitää mennä lautakunnan kautta, ja sen vuoksi ehkä tulee katko maksatuksiin, vaikka lopputulos on joka tapauksessa sama: ei vaikuta tukiin tuo koulutus...

lahti *sydän*

--
pinkki on pop!!!

tiiplis

Posts: 1,043

#8831 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 3.9.2007 20:43:
---clips ---



Uskoisin et toi tapaamisen missaaminen ei aiheuta karenssia eikä se koulutuskaan, kunhan haluavat päteä. Itse joutunut kanssa antamaan selvityksiä illalla tapahtuvasta opiskelusta avoimessa yliopistossa pari vuotta sitten. Halusin tehdä jotain kun ei duunia löytynyt eikä työkkärin koulutuksiin päässyt. Eihän nyt kukaan saa turhan aktiivinen ja omatoiminen olla... Ainakaan täällä Lahessa. *justjoo*

--
italia litania nainati lailati

Miinapiina

Posts: 3,494

#8832 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 3.9.2007 21:35:

Uskoisin et toi tapaamisen missaaminen ei aiheuta karenssia eikä se koulutuskaan, kunhan haluavat päteä. Itse joutunut kanssa antamaan selvityksiä illalla tapahtuvasta opiskelusta avoimessa yliopistossa pari vuotta sitten. Halusin tehdä jotain kun ei duunia löytynyt eikä työkkärin koulutuksiin päässyt. Eihän nyt kukaan saa turhan aktiivinen ja omatoiminen olla... Ainakaan täällä Lahessa. *justjoo*



juu, toivon todella et toi missaaminen ei aiheuta... eikä toi koulutuskaan muuten, mut sen ajan ku se selvitys on käsiteltävänä, ni kela kait ei saa maksaa mitään, ennen ku sieltä tulee se päätös, joka on aina myönteinen (siis ainakin ton koulutuksen osalta) siksi saattaa tulla niit maksukatkoksii... *hmph* *eiei* *eikä*

ja ei missään nimessä omatoiminen saa olla *eiei* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

sune

Posts: 2,096

#8833 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

KittyCleo, 1.6.2006 17:24:
Kun kakarat kiljuu ja kesän tullen ne vaan on lisänny voluumia ja sit ku meidä rapus on alkanu ravaa jotai kakaroita ja just niitä pakoon muutin keskustaan. En voi sietää niiden iloista kimeää ääntä ja typeriä tuijottavia ilmeitä!!!!!!!!!AAAAAAAAARGHHH!!!!!!1!!yks!! Pilaa hyvän fiiliksen täysin. Sit jos vaikka harrastaa seksuaalisia toimenpiteitä ja ulkoo kuuluu kakaran rääkäsy niin jos mä oisin mies ni mul ei ainaka seisois enään viikkoon. ...haluun paidan jossa lukee "KÄYTTÄKÄÄ EHKÄSYÄ" oikein isolla ja meen johki puistoo hengaa mis on valitettavan nuoria äitejä päiväkävelyllä kuolaavien pikku paskaperseiden kans.
*grr* *grr* *hmph*

ps. mul on näköjää tylsää



tsiisus millasta paskaa kirjotat tänne...*eiei*

--
ei kovin ihku eikä plur

Bellezaaa

Posts: 573

#8834 • • Bellezaaa Afrodite*

sune, 3.9.2007 21:55:
---
KittyCleo, 1.6.2006 17:24:
Kun kakarat kiljuu ja kesän tullen ne vaan on lisänny voluumia ja sit ku meidä rapus on alkanu ravaa jotai kakaroita ja just niitä pakoon muutin keskustaan. En voi sietää niiden iloista kimeää ääntä ja typeriä tuijottavia ilmeitä!!!!!!!!!AAAAAAAAARGHHH!!!!!!1!!yks!! Pilaa hyvän fiiliksen täysin. Sit jos vaikka harrastaa seksuaalisia toimenpiteitä ja ulkoo kuuluu kakaran rääkäsy niin jos mä oisin mies ni mul ei ainaka seisois enään viikkoon. ...haluun paidan jossa lukee "KÄYTTÄKÄÄ EHKÄSYÄ" oikein isolla ja meen johki puistoo hengaa mis on valitettavan nuoria äitejä päiväkävelyllä kuolaavien pikku paskaperseiden kans.
*grr* *grr* *hmph*

ps. mul on näköjää tylsää

---


tsiisus millasta paskaa kirjotat tänne...*eiei*



Todellakin!*grr*
ja kiljuuko muka rappukäytäväs????
Ite oon ainaki opettanu et rappukäytäväs EI EI EI möykätä EI!!!!

On sul vähän vääränlainen käsitys lapsista täytyy sanoa jaaa....
hmmm....kaikki lapset ei oo katsos samanlasia suustansa tai tavoiltaan, vanhempien kasvatustavoista paljon riippuu minkälainen lapsesta kasvaa...

ja mitkä ovat valitettavan nuoret äidit???
Ite oon ainaki kokenut, että aikoinaan kun nuorena sai pikkuprinssin tähän maailmaan jaksoin valvoa ja hoitaa...
nyt sitä valvomista enää ei jaksaiskaan kun on saanut pikkuprinssin ekalle luokalle yeps*iloinen*
tiiplis

Posts: 1,043

#8835 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 3.9.2007 21:48:
--- maksukatkoksii ---



Niitäpä just. Maksavat kyllä takautuvasti mut eipä se siinä vaiheessa lohduta kun olet ollut esim. kuukauden ilman rahaa... *hmph* Pidetään peukkuja et asia ratkeaa hyvin ja hyvin nopeasti.

--
italia litania nainati lailati

Miinapiina

Posts: 3,494

#8836 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 4.9.2007 09:18:
---
Miinapiina, 3.9.2007 21:48:
--- maksukatkoksii ---
---


Niitäpä just. Maksavat kyllä takautuvasti mut eipä se siinä vaiheessa lohduta kun olet ollut esim. kuukauden ilman rahaa... *hmph* Pidetään peukkuja et asia ratkeaa hyvin ja hyvin nopeasti.



juu ei lohduta ei... *uuh*
huomen niillä se kokous on ja ylihuomenna saa tiedon.
siihen asti saa viel jännittää et mikä on tuomio!!

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#8837 • • Edited Heli vai kuka se oli
äsken oli yli 1000 tilil, maksoin laskuvuoren ja jäi 193. *jaksaajaksaa*

--
ei se väärin ole.

tiiplis

Posts: 1,043

#8838 • • tiiplis also available in sober
Tyypit, jotka kuvittelee (erheellisesti *pahis*) olevansa parempia/arvokkaampia kuin toiset ja sen perusteella kohtelee toisia ylimielisesti. Ystävällisiä tai edes normikohteliaita ollaan silloin kun se itselle sopii (tai niille jotka luokitellaan kavereiksi eli joiden kanssa dokataan vapaa-ajalla). Siitä tulee todella hedelmällistä yhteistyötä *igor*

IhQ työyhteisö *plur* *hmph* *persettänäyttel*

--
italia litania nainati lailati

Jago

Posts: 4,039

#8839 • • Jago un-trained monkee

H3li, 3.9.2007 18:42:
ku mul on vaan 2 taukoo työpäivässä.

lucky you..
mulla ei oo yhtään.. pitää syödä siinä välissä kun ei oo asiakkaita ja jos on kokoajan asiakkaita, ni en mä tiiä missä välissä pitäis kerkee syyä

Nyt ärsyttää just se että pitää lähtee duuniin.. Oon henkisesti ulostanut itteni tästä paikasta viimesen viikon aikana, kun oon tajunnu miten perseestä tää diili on mun puolelle.. Kaikki muut voittaa tässä systeemissä, paitsi mä*hmph*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

alphamagic

Posts: 3,628

#8840 • • alphamagic
Tyrehtymätön nenäverenvuoto *toktok*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.