Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,740,578 views

Freja

Posts: 8,775

#4381 • • Freja Sihteeri
Mua ärsyttää nyt kaikki. Myös se, että mun mielestä MSN ja Messenger on kaks eri asiaa. MSN = Microsoft Networks ja Messenger on messenger. Si ku joku sanoo et "tuu MSN" tai jotai muuta vastaavaa, ni tekis mieli aina korjaa et PERKELE se mikää mese oo!
En siis nyt väitä että ihmisten tarvitsisi katsoa mistä puhuu, vaan kerroimpahan vaan että tää ärsyttää mua ja ystävät rakkaat, älkää puhuko mulle ikinä et "tuu msn" koska mä viel joku kerta meen vaa msn.fi-sivuille iha vaa sen takia et oon nii samperin hankala nipottaja.

Tänää ihan selvästi ärsyttää tämmöset elämääkin pienemmät asiat. Vois joskus ärsyyntyä oikeistakin asioista ehkä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fyrisch

Posts: 4,525

#4382 • • Edited Fyrisch

Freja, 29.4.2006 10:51:
Mua ärsyttää nyt kaikki. Myös se, että mun mielestä MSN ja Messenger on kaks eri asiaa. MSN = Microsoft Networks ja Messenger on messenger. Si ku joku sanoo et "tuu MSN" tai jotai muuta vastaavaa, ni tekis mieli aina korjaa et PERKELE se mikää mese oo!



Msn on ihan hyvä lyhenne messengerist, vaikka alkuperänen Msn lyhenne tulee muista lauseista kuin Messenger.. Msn lyhennettä käytän ite kans..

Eniten muo ärsyttää se et porukka sanoo mese!

xD siis tuux mezee..

'ai onks sul mersu?'

edit: teksti
Pumis

Posts: 816

#4383 • • Pumis Kike / Fab4
Voi hitto ja tuskan parahdus *senkin*
Perjantaina asenneettiin erääseen paikkaan uuden hienot nosto-ovet. Tänään soi puhelin :" Tää toinen ovi puolessa välissä ja ei liiku mihinkään, voitko tulla katsomaan ja tietty kans korjaamaan."
Asennusfirmassa on puhelinvastaaja, joka tuskin korjaa yhtään ovea.
No menin paikalle ja väkivaltaa ja voimaa käyttäen se saatiin kokonaan ylös, ja ei muuten ole menossa alas, vaikka itse ukko ylijumala sitä haluaisi.

- Vituttaa huono suunnittelu ja toteutus, mä sit yritän paikkailla toisten virheitä *toktok*
Nyt duunikänny kii, ja wappuilee *hymy*
Neko

Posts: 943

#4384 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää

Freja, 29.4.2006 10:51:
Mua ärsyttää nyt kaikki. Myös se, että mun mielestä MSN ja Messenger on kaks eri asiaa. MSN = Microsoft Networks ja Messenger on messenger


Asiat vaan muotoutuu käytössä toisin.

Kuten 'kovo', joka tarkoittaa nykyään (monen mielestä ainakin) kovalevyä, vaikka se ei sitä alunperin tarkoittanutkaan (ei ainakaan pelkästään sitä).
r0n

Posts: 2,258

#4385 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
just nyt ei mikään. lälläslää *plur*

--
6er reihe

Avatar
#4386 • • astaroth Guest
se kun toi pässi akka ei tajua, että clark kent on teräsmies

jumalauta se otti vain silmälasit pois! IDIOOTTI!
Avatar
#4387 • • Equalizer Guest

astaroth, 29.4.2006 18:37:
se kun toi pässi akka ei tajua, että clark kent on teräsmies

jumalauta se otti vain silmälasit pois! IDIOOTTI!



*nauru*
Kolera

Posts: 4,256

#4388 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kaverin emäntä joka tossuttaakseen lujemmin parisuhteeseen päättää lopettaa pillerit ja jättää kertomatta tästä äijälle ja nyt puskee mukulaa. Ilmeisesti kaveri on käynyt vieraissa jossain vaiheessa mutta vittu sitä parisuhdetta lujiteta yllärimukulalla. Toivottavasti mukula on rakastettu ja lopulta haluttu.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#4390 • • Freja Sihteeri

Kolera, 29.4.2006 18:47:
Kaverin emäntä joka tossuttaakseen lujemmin parisuhteeseen päättää lopettaa pillerit ja jättää kertomatta tästä äijälle ja nyt puskee mukulaa. Ilmeisesti kaveri on käynyt vieraissa jossain vaiheessa mutta vittu sitä parisuhdetta lujiteta yllärimukulalla. Toivottavasti mukula on rakastettu ja lopulta haluttu.



Ei tää on just tätä *eiei* EI NÄIN. Kävi myös yhdelle kaverille, et kertoi että heille on tulossa vahinkolapsi. Suhde muuten lopussa. Teki mieli sanoa että jos se ennen söi pillereitä ni miten muka yhtäkkiä vahinkolapsi tulee? Ämmä tietty innoissaan, mies nyt ei niin, hän kun ei olisi ikinä halunnut edes lapsia. Ny ne on si sen lapsen takia vielä yhdessä mutta mies käy vierais minkä kerkiää. Voi hemmetti noita oljenkorsia mitä jotkut käyttää *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Grizzley

Posts: 2,893

#4391 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Niksu
kuulee itsestään selän takana mitä uskomattominta skeidaa


...ja just sulla on varaa syyttää muita ihmisiä tästä aiheesta...

--
Signature summarily executed for treason

sune

Posts: 2,096

#4392 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Grizzley, 29.4.2006 19:54:
---
Niksu
kuulee itsestään selän takana mitä uskomattominta skeidaa

---

...ja just sulla on varaa syyttää muita ihmisiä tästä aiheesta...



*tirsk*

--
ei kovin ihku eikä plur

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4393 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
LAPSELLISUUS!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Yoni

Posts: 440

#4395 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Näin kännissä ei mikään... *nauru*
Jammailija

Posts: 3,224

#4396 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 29.4.2006 21:14:
LAPSELLISUUS!


Samaa mieltä. Ihme hiekkalaatikkomeininkiä*ding*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

sale

Posts: 1,235

#4398 • • sale
Kaikkien kusipäiden seläntakana paskanpuhuminen mihin ei ihan aina kumminkaan ole aihetta...*grr*
*Stardust*

Posts: 202

#4399 • • *Stardust*
Pesuaineden jämät vaatteissa, kesällä muurahaiset nivusissa ja humalaiset idiootit jotka öykkäroi tuoppiensa kanssa ihan kun niissä olisi kovinkin tiivis kansi...

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)