Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,463 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4341 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Se, että haluis ulos bilettää..mut ei oo yhtään massii..*grr* *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

rose

Posts: 1,047

#4342 • • rose vakaasti epävakainen
Puuh! *toktok* Just nyt se että on oppinut odottamaan ihmisiltä jotain. Vittu muutan maalle ja hankin 20 lehmää ja kanan. Elän sitten niiden kanssa loppuelämäni enkä puhu kenellekään mitään *toktok*

--
TwistedLife™ Amusement Park

zenny

Posts: 1,145

#4343 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Vitun kotona istuminen ja tää sinkkuus... nyt taas alko ottaa päähän vaik vähää aikaa ollu mitää ongelmii ton asian kans.. *grr* *toktok*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4344 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
BYROKRATIA!! *igor*

--
dasinoaisnvs

Fea

Posts: 690

#4345 • • Fea Ithaqua
oma naama-olotila..

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Avatar
#4346 • • Edited astaroth Guest
kun tää helvetin känni ei lähde millään pois. oon hoiperrellu himassa koko päivän. ja illalla voidaan odottaa sitten darraa, joka kestää jonnekin tiistaihin

mikä v*ttu mun kroppaa kiikastaa? lopetin dokaamisen eilen, perkele!
zeuzz

Posts: 526

#4347 • • zeuzz digital punk
nihkeily *igor*
rainy

Posts: 208

#4348 • • rainy
No ärsyttää ja ärsyttää mut ei oo koko viikonloppuna ollu oikeen minkäänlaista bilefiilistä ja tänään sitten juuri tunti sitten tuli sellainen. Tossa juonu jo siideriä ja kamalasti tekis mieli lisää ja nähdä ihmisiä, mutta tänään ei oo ketään menossa mihinkään! *kivatsulle* No mut voihan sitä yksinäänki kotona riehua...
Late

Posts: 3,441

#4349 • • Edited Late team Lasse
ärr!! *igor*
MiMoSa

Posts: 1,664

#4350 • • MiMoSa
Kokeet! Vielä 4 päivää koulua ennen kesälomaa, eikä yhtään jaksais enää lukea!*uuh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jutu

Posts: 3,054

#4351 • • Jutu Blondi
Olin taas niin oikeassa *grr**igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

lostgone

Posts: 2,493

#4352 • • lostgone
Tv-tarjonta taas vaihteeksi.*dissaa* Kumpikohan oli tänään huonompi? Pimp my ride brittien versiona vai Levottomat 3 kun mikään ei riitä.*täh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Zandy

Posts: 273

#4353 • • Zandy
Mun ryhmätyö ryhmäni!! Ei VITTU!

*dissaa**grr**toktok*


AAAAAARGHHHH!! En edes muista milloin jotkut mulle oikeastaan täysin tuntemattomat ihmiset olis näin suunnattoman paljon ärsyttäneet mua.
r0n

Posts: 2,258

#4354 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

rose, 22.4.2006 18:47:
Puuh! *toktok* Just nyt se että on oppinut odottamaan ihmisiltä jotain. Vittu muutan maalle ja hankin 20 lehmää ja kanan. Elän sitten niiden kanssa loppuelämäni enkä puhu kenellekään mitään *toktok*



Ei kannata laskea mitään minkään varaan ts. liikaa olettaa.
Toki aina voi parasta odottaa, mut kantsii myös varautua pahimpaan.
Ettei vaan putoa liian korkealta *hymy*

--
6er reihe

rose

Posts: 1,047

#4355 • • rose vakaasti epävakainen

ceecee, 24.4.2006 12:21:
---
rose,
---
Ei kannata laskea mitään minkään varaan ts. liikaa olettaa.
Toki aina voi parasta odottaa, mut kantsii myös varautua pahimpaan.
Ettei vaan putoa liian korkealta *hymy*



No näinpä. Jotenkin tuntuu että juuri tästä osiosta tuli taasen opintopisteitä lisää oikeen kunnolla. Mutta kyynistyminenkin on tyhmää, koska sillä tavalla menettää vain itse omasta elämästään hyviä asioita. Kai tää sitten on sitä aikuistumista *justjoo*

--
TwistedLife™ Amusement Park

r0n

Posts: 2,258

#4356 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

rose, 24.4.2006 12:27:

No näinpä. Jotenkin tuntuu että juuri tästä osiosta tuli taasen opintopisteitä lisää oikeen kunnolla. Mutta kyynistyminenkin on tyhmää, koska sillä tavalla menettää vain itse omasta elämästään hyviä asioita. Kai tää sitten on sitä aikuistumista *justjoo*



Näin on näppylät. Kantapään koulu opettaa ja itseasias sillä tavalla parhaiten oppiikin ns. virheistään. *hymy*

--
6er reihe

mariq

Posts: 2,154

#4358 • • mariq

rose, 24.4.2006 12:27:
---
ceecee, 24.4.2006 12:21:
---
rose,
---
Ei kannata laskea mitään minkään varaan ts. liikaa olettaa.
Toki aina voi parasta odottaa, mut kantsii myös varautua pahimpaan.
Ettei vaan putoa liian korkealta *hymy*
---
No näinpä. Jotenkin tuntuu että juuri tästä osiosta tuli taasen opintopisteitä lisää oikeen kunnolla. Mutta kyynistyminenkin on tyhmää, koska sillä tavalla menettää vain itse omasta elämästään hyviä asioita. Kai tää sitten on sitä aikuistumista *justjoo*


Sitten kun vielä oppisi sen tasapainon; "opi tämä asiasta tästä 'virheestä' mutta älä ota sitä liian vakavasti, ettet kyynisty.." *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

rose

Posts: 1,047

#4359 • • rose vakaasti epävakainen

mariq, 24.4.2006 12:55:

---

Sitten kun vielä oppisi sen tasapainon; "opi tämä asiasta tästä 'virheestä' mutta älä ota sitä liian vakavasti, ettet kyynisty.." *justjoo*



Niin no, periaatteessa virheitä ei voi omassa elämässä tehdä (ellei puhuta moraalisesti vääristä teoista). On vain kokemuksia, joista voi oppia erilaisia asioita. Ja kyynistymistä estämässä ovat hyvät ystävät (ja symbiootti). Koska ystävistä ainakin minä löydän asioita joita elämässä eniten arvostan, eiväthän ne muuten olisi ystäviäni.

--
TwistedLife™ Amusement Park

twistedsushi

Posts: 211

#4360 • • twistedsushi Nihil declaro
Ärsyttää se kun kaikki on tääl vaa niin ärsyyntyneitä *eiei* *toktok*

ja sit ku muut on ärsyyntyneitä ni alkaa sit ihan itteäkin ärsyttää se ku kaikki on niin ärsyyntyneitä... ärsyttää *nauru*

--
Itse valitset puolesi.