Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,651 views

_amy_

Posts: 95

#4321 • • _amy_ kaaospallo
mua ärsyttää ihmiset ketkä ihan vaan vittumaisuuttaan levittää toisista keksittyjä juttuja ja juoruja mitkä ei pidä paikkaansa. Ja mua ärsyttää ihmiset ketkä puuttuu toisten elämään siihen mitenkään kuulumatta ja siitä mitään tietämättä. Mun sietokyky alkaa olemaan todella täynnä itserakkaita mulkkuja ketkä luulee näyttävänsä ite sitä paremmalta mitä paskemmalta saa muut näyttämään. Prkl. Mut toisaalta, ehkä tää maailma vaatii noitakin että tajuis kuin arvokkaita ne aidot tyypit on.

-ah- helpotti.*uuh*
Avernian

Posts: 7,451

#4322 • • Avernian Kerettiläinen

Jutu, 10.4.2006 00:20:
Miehet. Ei vain yksi, vaan kaikki. Itsekkäät paskiaiset, jotka vetää laput silmillä menemään ja korvat lukossa. Voisitteko rakkaat miekkoset joskus ajatella muitakin kuin vain itseänne?! *igor*

Kiitos!



Ei ole sukupuolisidonnaista, muuten. Kiitos! ja *plur*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Fea

Posts: 690

#4323 • • Fea Ithaqua
ku ei tiiä pitäiskö seistä päällään...

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Jna

Posts: 613

#4324 • • Jna
Olin täysin motivoinut itseni lähtemään kuntosalin Power Body tunnille kello 9.45. Sitten ne kehtaa laittaa mulle viestin että tunti on peruttu. Ny joudun siis lähteä tonne kylmään juoksemaan. Ja vielä ilman mp3-soitinta, koska Osku nappas sen mukaansa salille.. *grr**toktok*
Anny

Posts: 666

#4325 • • Anny Hurricane-Munster

_amy_, 12.4.2006 20:58:
mua ärsyttää ihmiset ketkä ihan vaan vittumaisuuttaan levittää toisista keksittyjä juttuja ja juoruja mitkä ei pidä paikkaansa. Ja mua ärsyttää ihmiset ketkä puuttuu toisten elämään siihen mitenkään kuulumatta ja siitä mitään tietämättä. Mun sietokyky alkaa olemaan todella täynnä itserakkaita mulkkuja ketkä luulee näyttävänsä ite sitä paremmalta mitä paskemmalta saa muut näyttämään. Prkl. Mut toisaalta, ehkä tää maailma vaatii noitakin että tajuis kuin arvokkaita ne aidot tyypit on.

-ah- helpotti.*uuh*



Voi kulta!! *lohduttel*

Edelleenkin kannatan nöyryytykseksi sitä paskanlappausta 50-luvun Nokiat ja violetit sammarit jalassa lähimmän navetan takana! *joo*

Love u! *hali*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Freja

Posts: 8,775

#4326 • • Edited Freja Sihteeri
Siis voi kirosanalitania kun voi vaan ärsyttää. Mikä siin on niin vaikeeta toisten ymmärtää joitain asioita, tai siis ARGGGH NNNNNGH, tekis mieli repii hiukset päästä ja vaikka mitä *senkin**grr*

On vaan ihmisiä, joita en voi sietää. En oo tykänny niistä, eikä se mun mielipide tuu ikinä muuttumaan, sori nyt vaan. Kun ei niin ei.

Ja swiddu, se saatanan.... argh.

Sekin ärsyttää etten voi vuodattaa kaikkea raivoa täällä "ääneen". Eikä tällä hetkellä ole puhelimenkaan päässä ketään kelle sen voisi tehdä.

Siis voi elimellä päähän ja lahnalla ja vaikka jollai viidakkoveitselläkin *senkin*

Tulis ny ees mies kotiin ni vois vaikka siihen ees purkaa kaiken kiukun. *igor*

on hetkiä jolloin tarvitsisin sitä tupakkaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fea

Posts: 690

#4327 • • Fea Ithaqua
ku ei voi vetää noita kaikkia tölkkejä tuolta kaapista ku on aamulla duunia.. onneksi on pienet murheet..

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Freja

Posts: 8,775

#4328 • • Freja Sihteeri
En mäkään aamusin kolistele ja rämistele, jos olen herännyt liian aikasin vapaapäivänä ja toinen nukkuu vielä. Vapaapäivänä voi ottaa tirsat sitten kun siltä tuntuu, mutta vois joskus miettiä että joidenkin pitäs jaksaa töissäkin, ja jotkut tarvitsevat sitä unta eivätkä voi ottaa niitä torkkuja keskellä päivää. *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#4329 • • Verano Merituuli
Se, että tää puhelin pärisee jatkuvalla syötöllä johtuen pitkästä viikonlopusta. Myös tuo keväistynyt sää vaikuttaa siihen, että kaikki haluavat soittaa yhtä aikaa.

Tuossa joku hetki sitten ärsytyskynnystä ei vielä ollut täysin ylitetty, mutta nyt aletaan jo olla sillä toisella reunalla. Kaiken kruunaavat korvaan kovalla volyymilla piippaavat faksit *poks* Nytkin korvaan sattuu.
Foxmagon

Posts: 1,329

#4330 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Ihmisten asenteet. Voi jumalauta.. + Pakkorikastelut kuultuihin juttuihin? Toinen perkele. *grr*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#4331 • • Edited *Mirri* Guest
Tiettyyn pisteeseen asti noi paskaläpät jaksaa naurattaa, mut jossain vaihees tulee kyl raja vastaan. Näit juttuja ku kuuntelee ni vaikee uskoo et kysees on aikuset ihmiset. Ku ei saada haluamaansa tai joku ei mee just niinku ite haluu, ni ei muuta ku paskanjauhanta käyntiin ja mitä enemmän kuulijoita ni sitä parempi. Ja luonnollisesti nää jutut väritetään kaikin mahdollisin sateenkaaren värein. Jollei asioita osaa hoitaa aikuismaisesti ni kannattaisko olla hiljaa. Tolla tavoin tekee vaan ittensä naurunalaseks.
Tunnistitko itsesi?
zenny

Posts: 1,145

#4332 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Miehet... tai no Mies!! *grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

daisy

Posts: 39

#4333 • • daisy
Kiire *poks*

--
See tomorrow, Feel today, Say goodbye to yesterday

zenny

Posts: 1,145

#4334 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Se et tili miinuksel ja kelalt ei o tullu vieläkä rahaa... nooo jos huomen sit parempi onni..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Verano

Posts: 4,649

#4335 • • Edited Verano Merituuli
Viime liksassa mulle maksettiin vahingossa erään toisen ihmisen osastopalkkio. Ihmettelin kyllä vähän, että kuinkas tuo noin iso on.. Noh seuraavassa palkassa minulta vähennetään _koko_tuo summa, koska se on helmikuun osastopalkkio, enkä tuolloin ollut laisinkaan töissä.

Onneksi saan kuitenkin normaalin palkkioni viime kuulta, joka ei noin iso kuitenkaan liene. Meillä on siirrytty myös henkilökohtaisiin palkkioihin, ja koska ylitän reilusti kynnysarvot asioissa, joihin palkkio perustuu, niin en ihan puille paljaille joutune.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4336 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Se, että ihmiset uskovat sokeasti ystäviään, eivätkä osaa enää ajatella ollenkaan omilla aivoillaan.. *igor*

Tai ehkä mä olen vaan sitten liian kyyninen ja pessimistinen, kun en enää usko ihmisiä sinisilmäisesti..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

lostgone

Posts: 2,493

#4337 • • lostgone
Yläkerrassa on tapahtunut vesivahinko. Isännöitsijä teki kaikkensa osoittaakseen, että mun kämpän vauriot eivät liittyisi tähän mitenkään vaan olisin ne itse aiheuttanut.*hmph*Kauhea tenttaus: miten käyt suihkussa, miksi täällä ei ole vesivalumajälkiä? Et kai suihkuttele vettä ympäriinsä?*ding**ding*
Onneksi vuokranantajani oli hyvin ritarillinen.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Fresia

Posts: 764

#4338 • • Fresia vähän outo
Kuvankäsittelyohjelma jumittaa tässä koneessa aivan täysillä *grr*

Jos en saa noita tehtäviä tehtyä, jää koko kurssi ens syksylle, eikä tod. kiinnosta tuhlata silloin aikaa tähän yhden paska ohjelman ja koneen takia *toktok*

Oon pulassa muuttoni kanssa, auttamaan lupautuneet vaan ilmoittelee, että sori, en pääse tulemaan. Sinne meni muuttoautokin *uuh* Kai pitää taas soitella siskolle, et jos TAAS tulisivat mut muuttamaan...mutta tiedän jo nyt, että siskolla on menoa, ja toinen sisko on töissä muuttopäivänä. Mitä helvettiä tässä enää keksii *grr*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Fea

Posts: 690

#4339 • • Fea Ithaqua
Shakira kaikin puolin..

--
Booze is the answer. I dont remember the question