Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,453 views

UnityF

Posts: 15,721

#1641 • • UnityF joo just se
VAALImainokset... milloin vaalit on ohi? kauan viellä kärsin ?

Siis koita nyt siinä jakaa flaikkuja _bileisiin_ kun porukka on tullu jo muutaman päivän kysymään ketä mä oon ja mitä mä edustan... huoh en jaksa enää korjaa vaan vastaan oon fonky ja numeroni on 404.. *pahis*

Se mikä on ärsyttävää että vanhemmat jotka ei jaa"ammatikseen" flaikkuja / mainoksia ja koittaa nyt saada niitten omaa mainosta kansan taskuihin ym niin ne on surkeita siis ohhoh... ja mä luulin että mä oon välillä liian tyrkyllä niitten kanssa... Mut tänään todistin kun joku nainen kokoomuksesta juoksi oikeen yhen mummelin perään ja tiputti sen mainoksen sen mummon laukkuun. eli kajosi toisen omaisuuteen.
Toiset (muistakin puolueista kuin vian kokoomuksesta ) tunki niitä puolväkisin ihmisten käsiin ja olivat muutenkin tosi törkeitä...

Ja sitten joku kehtaa tulla viellä mulle valittaa että mä törkytän niitä lappusia niin *kivatsulle* mä sentään vain ojentelen kättäni ja jos joku ei sitä haluu ottaa niin ei ota ja jos joku ottaa niin sanon aina kiitos tai tervetuloa.


terv. fonkyn ja 404 flaikkutyttönen...
sapeli

Posts: 11,768

#1642 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Se kun pitää joidenkin lupausten ja suunnitelmien vuoksi missata muita kivempia juttuja joista ei olis voinu tietää aikaisemmin *uuh*

edit: liian laimeat hymiöt *grr* *hmph* *eiei* *igor* *dissaa* *kivatsulle*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Elmiira

Posts: 1,446

#1643 • • Elmiira
Omat ihmissuhteet, jotka ei toimi...*grr*
Muiden ihmissuhteet, jotka ei toimi ja joihin mut sotketaan... *grr*

Mietin tässä, et pitäis varmaan katsoa peiliin, kun en tuu enää toimeen ihmisten kanssa niinku ennen... Niin tai en kyllä oo enää yhtä kiltti ja helposti periksiantava kuin ennen *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

UnityF

Posts: 15,721

#1644 • • UnityF joo just se

Avernian:
Ilmaista mainosta Vapaan Suomen Liiton ehdokkaalle # 404, Kauko Laihanen, 65v. Saa nuorekkaamman imagon sun kautta ;)



*lmao*
Avatar
#1645 • • astaroth Guest
- Saamattomat uudet duunikaverit, jotka eivät opi mitään. Muutama on ollut jo toista kuukautta duunissa, ja ovat edelleen kuin ensimmäistä päivää.

- Ihmiset, jotka sanoo majoneesin "majoneessi". Prkl!

- Se, että maailmassa on mitä tyhmemmän kuuloisia värejä, esim.:
-> Aniliininpunainen: Vittu se on pinkki! Tai jos ei, niin sitten se on oudon-vaaleanpunainen!
-> Rosa: Se on ihan sama, kuin edellinen!
-> Beige: Se on vaaleanruskea, vaikeissa tapauksissa keltaisenruskea!
-> Turkoosi: Se on harmaansininen (tai mikä nyt onkaan, en muista millainen se on!)
-> Sitten löytyy kaiken maailman ihme "biisoninkarvanatomiprotoninpunaisia" ja ties mitä ärsyttäviä värejä!*grr*

Ja mitäs muita idioottimaisia värejä löytyykään...? Eikö edes tästä asiasta voitaisi ajatella tyhmästi ja yksinkertaisesti, kuin miehet?
Amma

Posts: 2,383

#1646 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Coon:
Klubbarin etusivun mainos jossa Anita Hirv(iö/onen) mainostaa Zerofortyä *kivatsulle*


Lisätään tähän noi kaikki näiden sivujen mauttomat, ylivärikkäät, vilkkuvat mainokset. *eiei*

--
*etsiskel*

Jone

Posts: 8,258

#1647 • • Edited Jone Archibald Haddock

Astaroth:
- Se, että maailmassa on mitä tyhmemmän kuuloisia värejä, esim.:
-> Aniliininpunainen: Vittu se on pinkki! Tai jos ei, niin sitten se on oudon-vaaleanpunainen!
-> Rosa: Se on ihan sama, kuin edellinen!
-> Beige: Se on vaaleanruskea, vaikeissa tapauksissa keltaisenruskea!
-> Turkoosi: Se on harmaansininen (tai mikä nyt onkaan, en muista millainen se on!)
-> Sitten löytyy kaiken maailman ihme "biisoninkarvanatomiprotoninpunaisia" ja ties mitä ärsyttäviä värejä!*grr*



Hohohooh! :DDDD

Noi nimet tietyille väreille on oikeasti sangen käteviä varsinkin kun tekee duuneja, joilla on värien kanssa hyvin läheisesti tekemistä. Todella paljon helpompaa kuvailla vaikka toiselle ihmiselle puhelimessa jotain niihin liittyvää asiaa kun ei tarvitse viitata niihin täysin epämääräisesti. Eihän sitä sit mitään voi sille, että maailmassa näkyy olevansa värisokeiden lisäksi myös muita ihmisiä, joille värien hanskaaminen on liian vaikea juttu. *nauru*

Aniliininpunainen ei muuten ole lähelläkään pinkkiä.
Rosa taas ei ole lähelläkään aniliininpunaista.
Beige ei ole vaalenruskeaa, eikä varsinkaan keltaruskeaa.
Turkoosi taas on lähinnä sinivihreää, ei harmaansinistä. (Itseasiassa turkooseja on vieläpä useita)

Päivän väriknoppailut (tm).
Pätkis

Posts: 1,038

#1648 • • Pätkis Pikkis

Astaroth:
-> Sitten löytyy kaiken maailman ihme "biisoninkarvanatomiprotoninpunaisia" ja ties mitä ärsyttäviä värejä!*grr*


Mä oon miettiny kans ihan samaa, etenkin joissain postimyyntimeikkikatalogeissa on mitä ihmeellisimpiä värien kuvauksia. Tarttis tulla mukana opas joka näyttää kuvin mitä ko värimääritelmä tarkoittaa *ding* Ymmärrän kyllä että ne on käteviä termejä ammattilaisille. MUTTA KUN en ole yksi heistä *nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Lallu

Posts: 356

#1649 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
tää päivä....kohta pitää mennä töihin, täällä ei oo muuta ruokaa kuin hk blåå ja maksalaatikkoa, mun lompakko on kateissa, vatsaan koskee ja tee maistuu silliltä..*uuh* mut turhaan mä valitan... huomenna on taas kaikki hyvin! *hymy*
Epailija

Posts: 5,636

#1651 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.
Piti mennä aikaisin laitokselle lukemaan kokeeseen, mutta mitä teenkään... Oma kurinalaisuuden puute siis.

Edit: Hittojako itken. Perse ylös tuolista ja menoksi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hemuz

Posts: 2,178

#1652 • • hemuz kätevä emäntä
Kaverin ex muija, lololololo. Perkeleen mustasukkanen vaikka ollaa tunnettu kaverinkaa ainaki 5v. Ja siis ex muija nii mitäs se ottaa herneit nenää *grr**kivatsulle**piru*
armed_ahmed

Posts: 35

#1653 • • armed_ahmed armed_ahmed
tyhm.

--
korvat soi vieläkin.

UnityF

Posts: 15,721

#1654 • • UnityF joo just se
se että mun kone tilttasi vähän aikaa sitten ja kovalevy leikkasi kiinni... Kovan työn jälkeen sain hankittuu toisen koviksen ja sain pelastettuu vähän musaa vanhalta koneelta... NOOH eilen kone tilttasi uudestaan.. *poks*
tässä kovalevyssä nyt on joku hiton kampa /neula? vääntyny että kone ei löydä käyttöjärjestelmää... joten *taputapu* vain mun koneelle kun tykkää hajoilla 2 päivän välein...
Taas istun broidin koneella huoh...
stimbeh

Posts: 400

#1655 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Tuo Passeli-mainos. *igor*

--
Flow with the go.

Avatar
#1656 • • RINY Guest
Tää vitun puuveistos kurssi, ei mitään tekemistä ja täl pitäs olla toho kahtee asti, kaikki meni jo syömään ja nyt nökötän yksin tyyliin täällä. *eiei*
UnityF

Posts: 15,721

#1657 • • UnityF joo just se

Sade*:
Tää vitun puuveistos kurssi, ei mitään tekemistä ja täl pitäs olla toho kahtee asti, kaikki meni jo syömään ja nyt nökötän yksin tyyliin täällä. *eiei*



tee flaikkuteline.. *joo* *iloinen*
Snowie

Posts: 601

#1658 • • Snowie Ihku Hiutale
Minä itse! *kivatsulle*
mehto

Posts: 99

#1659 • • mehto
Se, että YHTS ei ota puhelimella hammaslääkärivarauksia vastaan....en mää ehdi sinne aamulla mennä aikaa jonottamaan.

--
...clubbing since 1993 ...

sapeli

Posts: 11,768

#1660 • • sapeli jokukukamikä?
Se kun ihmiset ei osaa laittaa quote-tageja oikein... Mut ihan vaan pikkasen ärsyttää, ei pahasti *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.