Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,564,377 views

Avatar
#6781 • • Fuzzy Guest
No perjaatteessa oon kyl ihan tules tän takii, mut miks ihmeessä Aerosmith ja Metallica tuodaan Suomeen niin peräkkäin? Aerosmith 7.7.'07 ja Metallica 15.7.'07. Kattoo jos saa vaik massii iha yyberisti tän viikon aikana, nii pääsis molempiikattoo.
Mut siis joo *plur* anyway
Ober

Posts: 587

#6782 • • Ober Dog shit taco

KrissKross, 22.2.2007 10:30:
---
Ober, 21.2.2007 16:58:
---
blastic, 21.2.2007 16:46:
---
Ober, 21.2.2007 15:15:
960 e laskuu pelkäst jäätelöstä. TERRVE!!

---


wtf? kerro lisää.

---

Nohh lyhyesti, otin piuhan pois seinästä ku spottivalot tartti sähköä ja mä fiksuna en tajunnu sen olevan pakastin mikä o täynnä jätskii ja tässä sitä nyt ollaan.. toi 960e tuntuu ihan käsittämättömältä
summalta ja haistan jotain palaneen käryä ilmassa jos ne haluu velottaa 2e per jäde.. ei salee maksa tukussa niin paljoa(toivottavasti).
Nohh oma moga ei voi silti ku vituttaa

---


Voi jumalauta et tosiaan maksa suosiolla sitä vajaata tonnia jos ne syyhkii 2€ per jätski. Eikai ne voi edes vaatia myyntihintaa niistä minkään järjen mukaan. Tai siis voi mut kuka on niin mulkku.


hahaha joo repesin ku rupesin miettii kui tyhmänä ne mua pitää
KooKie

Posts: 4,338

#6783 • • KooKie aka. Petress Pan

Fuzzy, 22.2.2007 08:11:
South Parkin tuotantokaudet 8-10!!!



Mun mielestä 10. tuotantokausi on ihan helvetin huippu. (Siis nimenomaan helvetin huippu) :DDD

Mua ärsyttää, että serveri, miltä noita jaksoja ziigailin, on suljettu. :<

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#6785 • • astaroth Guest
koirien ulkoilluttajat, jotka eivät voi kerätä lemmikkiensä jätöksiä

ajattelevatko nämä kyseiset ihmiset ollenkaan, miten vitun paskalle haisee joka paikassa, kun noi lumet joku kaunis päivä sulavat pois? joka vuotinen skenaario vituttaa jo valmiiksi
Janisa

Posts: 2,226

#6786 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Miksi ketussa mun pitaisi tehda jotain ihme paatoksia...? En mina halua! *polkee jalkaa lattiaan*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

tomppi

Posts: 1,600

#6787 • • tomppi thzombie ™

Janisa, 23.2.2007 05:24:
Miksi ketussa mun pitaisi tehda jotain ihme paatoksia...? En mina halua!


Go and buy a magic 8-ball.

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#6788 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
sain eilen viimeinkin jo kahteen kertaan tilaamani
anthony pappan "resolution" -kokoelman... MUTTA
siitä puuttuikin se ensimmäinen levy! (kyseessä
siis on kolmen vinyylin julkaisu).

toki laitoin jo asiasta reklamaatiota levykauppaan
ja varmaan homma hoituu ihan suosiolla, mutta
vähän ärsyttää kuinka ton yhden fakin levyn kans
on joutunut säätämään!

enpä kuitenkaan anna tämän vastoinkäymisen pilata
muuten ihan mukavaa viikkoa ja ihan lupaavaa
viikonloppua :P

EDIT: toi puuttuva levy on lähetetty tänään! :)

--
dasinoaisnvs

Avatar
#6789 • • Edited Annakins Guest
Miten voi olla niin äärettömän vaikeaa käyttää sen verran aivojaan, että hiukan katsoisi kuinka monta kertaa välittää saman dokumentin yksikön työntekijöille? Ja jättäisi välittämättä ne viestit, joista esim. puuttuu liite!
laite

Posts: 2,994

#6790 • • laite MastahWankah

Annakins, 23.2.2007 11:05:
Miten voi olla niin äärettömän vaikeaa käyttää sen verran aivojaan, että hiukan katsoisi kuinka monta kertaa välittää saman dokumentin yksikön työntekijöille? Ja jättäisi välittämättä ne viestit, joista esim. puuttuu liite!


Mä suosittelen lämpimästi palautteen antamista joko suoraan kyseiselle henkilölle, tai hänen esimiehelleen ;)
Saara

Posts: 1,954

#6791 • • Saara #2970
Saatanan flunssa :E olisin mieluummin töissä.

Mut jotain hyvääkin, jaksoin jopa kytkeä koneeni muuton jälkeen :D pari kolme viikkoa siihen menikin :D

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#6792 • • Annakins Guest

laite, 23.2.2007 11:12:
---
Annakins, 23.2.2007 11:05:
Miten voi olla niin äärettömän vaikeaa käyttää sen verran aivojaan, että hiukan katsoisi kuinka monta kertaa välittää saman dokumentin yksikön työntekijöille? Ja jättäisi välittämättä ne viestit, joista esim. puuttuu liite!

---

Mä suosittelen lämpimästi palautteen antamista joko suoraan kyseiselle henkilölle, tai hänen esimiehelleen ;)



Oon huomauttanut asiasta niin monta kertaa, että vaikutan jo varmaan tosi tylyltä. Olen pyytänyt, että katsovat vähän mitä jakavat ja että eivät laita mulle meilejä, joista näkee suoraan, että tulleet mulle jo suoraan lähettäjältä. Ja silti se on niin vaikeeta. (Meillä on siis yksikölle s-postilaatikko ja usein viestit lähetetään sekä varsinaiselle vastaanottajalle, että myös yksikön laatikkoon.)

Kerran laskin saaneeni saman dokarin 7 kertaa, joista 4 kertaa se oli tullut kyseisiltä sihteereiltä...
KooKie

Posts: 4,338

#6793 • • KooKie aka. Petress Pan

Fuzzy, 22.2.2007 21:14:

http://www.southparkzone.com/ *plur*



Oot mun tän päivän *hihu* ja *nauru* ja *plur* ja *pihkassa*.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

anniharha

Posts: 1,937

#6795 • • anniharha
Nyt ei paljoa naurata. Oon taas kipeänä. Menihän tässä just melkein puolitoista viikkoa edellisestä kuumepäivästä. Miksi, miksi, miksi? *grr*

--
and though my words could save the world they never come out right

wammi

Posts: 627

#6796 • • wammi

wammi, 21.2.2007 15:07:
takuuhuollosta tappeleminen pesukonehuoltajan kanssa.

+kaikki muukin tuntuu nyt takkuavan ihan syntisen paljon.



ei hitto.siin meni 102e niin turhuuteen, ku vaan olla voi.*dissaa*
Janisa

Posts: 2,226

#6797 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

tomppi, 23.2.2007 05:39:
---
Janisa, 23.2.2007 05:24:
Miksi ketussa mun pitaisi tehda jotain ihme paatoksia...? En mina halua!
---

Go and buy a magic 8-ball.



Meinasin eilen jatkaa tohon viestiini etta pitaako mun hankkia sellainen pirun pallo, jota taalla myydaan kaikkialla, muttei tarvinnut -sa luit mun ajatukset... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Saara

Posts: 1,954

#6798 • • Saara #2970
Miksi nenäsumutteen pitää maistua niin saatanan pahalle, kun se rupee valumaan nieluun ? Olis ihan kiva hengittää nenän kautta, mut en haluis suihkutella tota mun sieraimiin sen takia et se maistuu kauheelle.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#6799 • • Rujo Mutantti Guest
thboiqybnåt098yqmåv0f vitun mainokset.
Miks noista pitää tehhä sellasia että kone/selain muuttuu reagoimattomaks. Ainii, on ainakin aikaa kytätä noita vilkkuvia ja huutavia ällötyksiä.
Jago

Posts: 4,039

#6800 • • Jago un-trained monkee
kauhee pääkipu..
bilefiiliskin alhaalla kun päähän vaan sattuu*uuh*
eikai auta kun vetää toinen aspiriini ja toivooo että se katoo sillä*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe