Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,548,075 views

Jutu

Posts: 3,054

#6821 • • Jutu Blondi
Voi helvetti mikä päivä oli taas töissä. Pomokin sano, että ei oo koskaan nähnyt mua niin vittuuntuneena mitä olin tänään. Ensinnäkin niitä asiakkaita tuli heti puol kahestatoista asti ja niitähän sitten tuli ja tuli ja tuli ja tuli ja tuli. Toiseksi, tuli kuormat tänään ja mikä ärsyttävintä: ei ollut aikaa purkaa niitä joten ne sitten täytti koko helvetin keittiön. Ja sitten kun on kiire ja tavarat ei oo siellä missä pitäis niin vähemmästäkin se jortikka kasvaa otikkoon. Kolmanneksi nyt vois mainita sen, että en oo saanut aikaiseksi hommata omaa kämppää ja alkaa pikkuhiljaa vituttaa tää helvetinmoinen pomppiminen Nastola-Mäntsälä välillä. *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Janisa

Posts: 2,226

#6822 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Se etten loyda radiokanavaa josta ei tulis jotain hiton mainoksia...! Ma niin vihaan kuunnella kaikenmaailman lassytyksia siina valissa... *toktok*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Miinapiina

Posts: 3,494

#6823 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mun telkun kaukosäädin on pöllitty sillä aikaa ku mä nukuin / torkuin aamulla... sit ku kysyy että missä se on ni vastaus on että jemmassa ja sit ku kysyy missä jemma on ni piilossa, ja sit ku kysyy että missä piilo on ni vastaus on että sä et näe sitä piiloa.. jaahasta! ja sit ku taas kysyy ni se onkin hävyksissä... *ding*

kohta joutuu muodostamaan etsintäpartion ja lähtee ettii sitä, ja siinä onkin sit projektia!

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#6824 • • *Mirri* Guest
Vähän kaikki. *igor*
Zapa

Posts: 1,393

#6825 • • Zapa Mr Wrangler
Etten osaa tehdä päätöstä lähtisikö ulkomaille duuniin pysyvästi vai ei. Tietty paikkakin pitäisi ekaks olla, nyt oon sentään päässyt jo selailu-asteelle duunipaikkojen suhteen.
Rubicon

Posts: 550

#6826 • • Rubicon
Tänään taas vähän kaikki mut pääpiirteissään oma laiskuus ja tehottomuus itelle tärkeitä asioita kohtaan joissa myös valitettavasti on deadlinet. Pää hajoo ja taas vaan ihan oman itteni takii.
Lisäks rassaa tietynlainen epätietoisuus,koska pystyn tiettyjen olosuhteiden pakosta tekemään elämääni koskevia isoja päätöksiä vasta puolen vuoden päästä.
Hajooooooooooooooooooooooooon.plur.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Zandy

Posts: 273

#6827 • • Zandy
Pakolliset yleisopinnot...ja varsinkin niiden tentteihin lukeminen...varsinkin näin vikana iltana...

*hmph*
DJ Rx

Posts: 2,527

#6828 • • DJ Rx FINRG Recordings
Toi vitun elisan mainos ku ton saatanan horon pitää aukoo naamaa tossa mainoksessa PRKL

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Foxmagon

Posts: 1,329

#6829 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
En edes viitsi sanoa. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Janisa

Posts: 2,226

#6830 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Zapa, 28.2.2007 12:53:
Etten osaa tehdä päätöstä lähtisikö ulkomaille duuniin pysyvästi vai ei. Tietty paikkakin pitäisi ekaks olla, nyt oon sentään päässyt jo selailu-asteelle duunipaikkojen suhteen.



Suosittelen. *joo* *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

sune

Posts: 2,096

#6831 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Jälleen kerran ärsyttää toi ilma ja yllättäen toi pasilan paskala. Minkä helvetin takia MINÄ saan paskemman arvosanan edellisestä jaksosta kuin eräs neiti X ?

Töistä saadut arvosanat molemmilla samat, poissaoloja yhtä paljon, mulla syy kipeenä olo ja tällä neiti X:llä poissaoloihin syy etelänmatka ! MITÄ VITTUA!! *dissaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

lunake

Posts: 800

#6832 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Se, että panettaa! ..ja sen lisäks kaipais kainalokaveria..
Pois se minusta! Hyi! *eikä**hmph*

--
Hedelmällisyys on påp!

KooKie

Posts: 4,338

#6833 • • KooKie aka. Petress Pan
Krapula estää tehokkaan historian opiskelun. :(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#6834 • • Annakins Guest
Sunnuntaina pois muuttanut kämppis oli aika tehokkaasti vienyt lääkekaapista mm. kaikki MUN laastarit, Strepsilsit, särkylääkkeet sekä desinfiointiaineen!
Zapa

Posts: 1,393

#6835 • • Zapa Mr Wrangler

Janisa, 1.3.2007 17:12:
---
Zapa, 28.2.2007 12:53:
Etten osaa tehdä päätöstä lähtisikö ulkomaille duuniin pysyvästi vai ei. Tietty paikkakin pitäisi ekaks olla, nyt oon sentään päässyt jo selailu-asteelle duunipaikkojen suhteen.

---


Suosittelen. *joo* *vink*



*vink* Joo niin minäkin, oon ollut jo 2v Lontoossa aikoinaan duunissa (6 vuotta sitten). Nyt jos lähtis toiselle "reissulle" johonkin muualle. Espanja kiinnostaa mutta kun kieltä ei osaa, ehkä sen oppis...
Janisa

Posts: 2,226

#6836 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Zapa, 1.3.2007 19:07:
---
Janisa, 1.3.2007 17:12:
---
Zapa, 28.2.2007 12:53:
Etten osaa tehdä päätöstä lähtisikö ulkomaille duuniin pysyvästi vai ei. Tietty paikkakin pitäisi ekaks olla, nyt oon sentään päässyt jo selailu-asteelle duunipaikkojen suhteen.

---


Suosittelen. *joo* *vink*

---


*vink* Joo niin minäkin, oon ollut jo 2v Lontoossa aikoinaan duunissa (6 vuotta sitten). Nyt jos lähtis toiselle "reissulle" johonkin muualle. Espanja kiinnostaa mutta kun kieltä ei osaa, ehkä sen oppis...



Espanjan oppii muuten alyttoman nopeesti! Kyllahan kaikki nyt vahintaan sen yhden oluen osaa tilata... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Zapa

Posts: 1,393

#6837 • • Zapa Mr Wrangler

Janisa, 1.3.2007 20:16:
---
Zapa, 1.3.2007 19:07:
---
Janisa, 1.3.2007 17:12:
---
Zapa, 28.2.2007 12:53:
Etten osaa tehdä päätöstä lähtisikö ulkomaille duuniin pysyvästi vai ei. Tietty paikkakin pitäisi ekaks olla, nyt oon sentään päässyt jo selailu-asteelle duunipaikkojen suhteen.

---


Suosittelen. *joo* *vink*

---


*vink* Joo niin minäkin, oon ollut jo 2v Lontoossa aikoinaan duunissa (6 vuotta sitten). Nyt jos lähtis toiselle "reissulle" johonkin muualle. Espanja kiinnostaa mutta kun kieltä ei osaa, ehkä sen oppis...

---


Espanjan oppii muuten alyttoman nopeesti! Kyllahan kaikki nyt vahintaan sen yhden oluen osaa tilata... *vink*



No nimenomaan, eihän sitä muuta tarvita. Duunipaikallakin voi sitten vaan tilailla koko ajan työkavereilta una cervezaa *nauru*
Janisa

Posts: 2,226

#6838 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Zapa, 1.3.2007 20:20:
---
Janisa, 1.3.2007 20:16:
---
Zapa, 1.3.2007 19:07:
---
Janisa, 1.3.2007 17:12:
---
Zapa, 28.2.2007 12:53:
Etten osaa tehdä päätöstä lähtisikö ulkomaille duuniin pysyvästi vai ei. Tietty paikkakin pitäisi ekaks olla, nyt oon sentään päässyt jo selailu-asteelle duunipaikkojen suhteen.

---


Suosittelen. *joo* *vink*

---


*vink* Joo niin minäkin, oon ollut jo 2v Lontoossa aikoinaan duunissa (6 vuotta sitten). Nyt jos lähtis toiselle "reissulle" johonkin muualle. Espanja kiinnostaa mutta kun kieltä ei osaa, ehkä sen oppis...

---


Espanjan oppii muuten alyttoman nopeesti! Kyllahan kaikki nyt vahintaan sen yhden oluen osaa tilata... *vink*

---


No nimenomaan, eihän sitä muuta tarvita. Duunipaikallakin voi sitten vaan tilailla koko ajan työkavereilta una cervezaa *nauru*



Ja tuolla menolla sa puhut nopsasti jopa parempaa Epsanjaa kuin paikalliset! *pepsodent*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#6839 • • Annakins Guest
Työkaveri, joka yskii keuhkonsa pihalle 10 minuutin välein hyvin äänekkäästi.
HayD

Posts: 179

#6840 • • HayD pikku-h
miks puhelin jää himaan just silloin ku sitä tarvii eniten? ärsyttävää*toktok*