Replying to Mikä ärsyttää?:
---
Dna:n ns. "asiakaspalvelijat"...jeesus mitä porukkaa! Maailman yksinkertaisimpaan kysymykseeen oli vastaus "en mä kyllä nyt oikein tiedä...ehkä sun pitäis soittaa tekniseen tukeen"
Sillä lailla!
On vissiin pojat ja tytöt sinne palkattu ulkonäön ja puhekyvyn perusteella mutta ei ne herranperkeleet
tajua vissiin oikeasti mistään! Hiukanko alkaa nyt sieppaamaan! Ja tää ei jää tähän...jatkoa seuraa kun vain saan sen mikälie "teknisen tuen" kiinni...jotenkin veikkaan ettei ne osaa ajaa edes polkupyörällä!
---
Jos saa kysyä että mikä tää sun "maailman yksinkertaisin kysymys" oli?
Edelleen asiakaspalvelijat toimii niiden koulutuksen mukaan. Niillä on myös tarkat ohjeet siitä mikä kuuluu niiden toiminta-alueeseen ja mikä ei. Jos asiakaspalvelijalla ei ole tarvittavaa koulutusta antaa sulle 100% varmaa vastausta kysymykseesi niin silloin sut pitäisi kääntää osaavalle asiakasneuvojalle. Näin meillä ainakin Itellassa.
Turha sun on niille aspan kavereille riehua. Enemmän siitä on hyötyä kun jätät palauttees sinne minne se kuuluu eli johtoportaaseen kuten tässä joku jo kerkes mainita
Joo, mulla kans Så-Neralla vastaavia kokemuksia. Aspan kaveri sanoi, että tietää tästä kyseisestä asiasta ja et siitä on sanottu ennenkin, hän osaa auttaa. No auttoi kyllä, muttei niin kuin oisin tarvinnut, eli antoi väärän vastauksen. Seuraava puheluni käännettiin tekniseen ja sieltä kundi kertoi heti oikean vastauksen. Ihmettelin tälle teknisen kaverille, että miksi aspan kaveri väitti tietävänsä ja yritti auttaa, vaikka mahdollisesti tiesi, että ei siihen pysty. Itse en tehnyt asiasta sen isompaa numeroa, enkä antanut palautetta, koska koin, että kaveri ihan tosissaan kuitenkin yritti auttaa, vaikka mua toisaalta vituttikin soitella niiden viis euroa minuutti maksavaan asiakastukeen sitten se kaks tai kolme kertaa sen ekan juupon takia. :)