Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,635,445 views

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#9401 • • Mao & Taikahattu UG-///
Ihmiset ketkä ei vastaa sähköposteihin! *igor*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

KooKie

Posts: 4,338

#9402 • • KooKie aka. Petress Pan

violet_angel, 25.10.2007 16:33:

Olen jopa huomannut itsessäni masokismin muotoja, kun joka päivä metrolla kulkiessani otan sataslehden käteeni ja luen mitä idiootit ja omahyväiset ihmiset meistä yksittäisistä sairaanhoitajista ajattelevat. Tulisipa joku sanomaan minulle suoraan, päin naamaa niin ilkeästi; ettei työni ole muka vaativaa, ei raskasta, eikä edes arvokasta. Miettisivät mitä sanovat...



Paras (eli idioottimaisin) tekstaripalstan anti tossa männäpäivänä kuului perusteiltaan jotakuinkin näin: "Miten kukaan voi pitää itseään 500e:n palkankorotuksen arvoisena? Ette ole sen tärkeämpiä, kuin muutkaan työntekijät. Itsekästä uhata työtaistelulla ihmisten henkiä." Imho hyvin kieroa ajattelua, etteivät "sairaanhoitajat olisi muita työntekijöitä tärkeämpiä" ja heti perään mainita, että ilman heitä ihmishenkiä menetetään. :D Vittu, että osaa ihmiset olla nutipäitä.

Ps. Mä olen kyllä ihan samaa mieltä, että media asettelee pirunsarvia nyt sisarhentovalkoisten kutreille ja nutipäät taivastelee tekopyhinä, kuinka pahoja ihmisiä sairaanhoitajat ovatkaan. Itseasiassa multa kaikki respectit sille, että sairaanhoitajat ovat valmiita ajattelemaan itseään ja ajamaan omia etujaan nyt. Äitini kanssa keskustellessa hänen mielipiteensä tuli varsin hyvin selväksi: Hänen ja monien kanssasisarten omatunto ei kestä ihmishenkien menetystä, joten radikaalit toimenpiteet eivät tule kysymykseen. Minä totesin siihen suht ykskantaan, että sittenpähän kärsitte: jos ei osaa itseään asettaa etusijalle, on nykymaailmassa turha odottaa kenenkään muunkaan tekevän niin. Ja nythän sen huomaa, kun ihmiset parahtavat heti ja kääntävät syyttävät sormensa sairaanhoitajien puoleen, kun heidän etunsa (toimiva sairaanhoito ja/tai alempi verotus) ovat uhattuina.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

larzizi

Posts: 1,661

#9403 • • larzizi
Koneen toimimattomuus *grr* *dissaa* Tatti otassa kasvaa päivä päivältä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

kiiki

Posts: 491

#9404 • • kiiki hankala
Pikkupojat jotka tahallaan ärsyttää itsensä kokoista vahtikoiraa aidan vieressä. Äly hoi, älä jätä... *whaat*
KooKie

Posts: 4,338

#9405 • • KooKie aka. Petress Pan

kiiki, 25.10.2007 18:05:
Pikkupojat jotka tahallaan ärsyttää itsensä kokoista vahtikoiraa aidan vieressä. Äly hoi, älä jätä... *whaat*



Ja sit päivitellään taas, kun otsikoissa lukee "TAPPAJAKOIRA RAATELI AVUTTOMAN LAPSEN". You get what you...

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

kiiki

Posts: 491

#9406 • • kiiki hankala

KooKie, 25.10.2007 18:07:


Ja sit päivitellään taas, kun otsikoissa lukee "TAPPAJAKOIRA RAATELI AVUTTOMAN LAPSEN". You get what you...



My point exactly! Ja kuka joutuu vastuuseen? NO MINÄ! *dissaa*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#9407 • • Edited Hitchhiker

satumetsä, 25.10.2007 16:31:
---
Hitchhiker, 25.10.2007 15:33:
Saamarin sosiaalipummit jotka tinaa päivästä toiseen tuossa läiympäristössä mun veroraihollani, ruokakuponkeja tommosille pitäisi jakaa (joilla ei saa muuta kuin ruokaa) pelkästään prkl. Ilmanen asuminen, ilmaset juomat, ilmaset safkat ja vielä jää näemmä rahaa pubiinkin, on se jumalauta. Sitten riehutaan yöllä kun tullaan armottomassa tuubassa pois pubista (toki normaalitkin ihmiset tekee tuota), niin ettei toiset saa nukuttua.

---


Jos niillä ei ole äitiä, jolta lainata rahaa? *vink*



---
Hitchhiker, 23.10.2007 18:04:
Se että joutuu lainaamaan äidiltä rahaa, kun on maksanut laskun vääränä eräpäivänä ja tili onkin huolellisen budjettiriihen jälkeen heittänyt itsensä miinuksen puolelle (ei siis johdu tuosta laskusta tuo miinus. Nolottaa, kun ei rahat riitä vaikka kokemusta on jo yksin asumisesta kertynyt jo vuoden verran

---



Nuuh mutta siis oikeasti ajateltuna tuo ei ole rahojen oikeaa käyttöä, en mäkään lähe tinaamaan lainattujen rahojen kanssa. Mun rahat menee täysin safkaan ja minä maksan lainani takaisin.
oooo

Posts: 1,249

#9408 • • oooo

Hitchhiker, 25.10.2007 20:17:
Nuuh mutta siis oikeasti ajateltuna tuo ei ole rahojen oikeaa käyttöä, en mäkään lähe tinaamaan lainattujen rahojen kanssa. Ja mun rahat menee täysin safkaan.



Mut löytyy niitä remuavia alkoholisteja rikkaistakin, eivätkä heistäkään kaikki ole työllä rahojaan ansainneet. Ovat saaneet perintöä jne. Onko se sitten oikein sen enempää. Vaikka niiden omia rahoja ovatkin mutta eivät silti ole ansainneet niitä työllä, aivan kuten eivät ole ne sossunkaan asiakkaat.

Mutta joo kyllä musta itsestänikin tuntuu joskus vähän oudolta, kun mietin, että joku käyttää rahansa huumeisiin, jotka on saatu sossusta. Mutta ehkä se on parempi niin, kuin että pöllisivät sitten kaikkea tavaraa. Vaikka saattaahan ne pölliä vielä sossun rahojen lisäksikin.

Mutta noin yleisesti, jos ajattelen köyhää, niin kyllä se nyt mun mielestä saa kaljalla käydä. Ihan niinku saa rikaskin käydä.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#9409 • • Hitchhiker

satumetsä, 25.10.2007 20:31:
---
Hitchhiker, 25.10.2007 20:17:
Nuuh mutta siis oikeasti ajateltuna tuo ei ole rahojen oikeaa käyttöä, en mäkään lähe tinaamaan lainattujen rahojen kanssa. Ja mun rahat menee täysin safkaan.

---


Mut löytyy niitä remuavia alkoholisteja rikkaistakin, eivätkä heistäkään kaikki ole työllä rahojaan ansainneet. Ovat saaneet perintöä jne. Onko se sitten oikein sen enempää. Vaikka niiden omia rahoja ovatkin mutta eivät silti ole ansainneet niitä työllä, aivan kuten eivät ole ne sossunkaan asiakkaat.

Mutta joo kyllä musta itsestänikin tuntuu joskus vähän oudolta, kun mietin, että joku käyttää rahansa huumeisiin, jotka on saatu sossusta. Mutta ehkä se on parempi niin, kuin että pöllisivät sitten kaikkea tavaraa. Vaikka saattaahan ne pölliä vielä sossun rahojen lisäksikin.

Mutta noin yleisesti, jos ajattelen köyhää, niin kyllä se nyt mun mielestä saa kaljalla käydä. Ihan niinku saa rikaskin käydä.


Toki idiootteja löytyy jokaisesta ihmisryhmästä, sitä en väitä ja en väitä sitäkään että kaikki jotka nostavat sosiaalitukea olisivat denareita tai narkkareita.

Ja jokaisellahan on oikeus välillä käydä maistelemassa vähän olutta ja saada vaikka siitä mielihyvää, mutta siinä vaiheessa kun se on jokapäiväistä niin se ei vain ole hyväksyttävää omasta mielestäni.

Ehkä teksti oli hieman provokatiivisuuden hakemista, jolla taas purettiin omaa huonoa oloa ja ylimääräistä potutusta *hymy*.
oooo

Posts: 1,249

#9410 • • Edited oooo

Hitchhiker, 25.10.2007 20:41:
Ehkä teksti oli hieman provokatiivisuuden hakemista, jolla taas purettiin omaa huonoa oloa ja ylimääräistä potutusta *hymy*.



Noo mut saahan ihmistä ärsyttää ja sillon tulee sanottuakin ronskisti joskus.

Ja joo kyllä muakin ärsyttää joskus suunnattomasti, että joku alkkis tulee höyryissään jauhamaan mulle jotain ja melskaamaan kuinka ei ole rahaa...vaikka tässä yritinkin pyhää leikkiä *iloinen*

Ymmärrän heitä mutta kyllä muaki toisinaan ärsyttää.
tiiplis

Posts: 1,043

#9411 • • tiiplis also available in sober
Räkätauti *hmph* tänään mennyt 50 nenäliinaa 6 tunnissa eli yksi nenäliina 7,5 minuutin välein.

--
italia litania nainati lailati

kinderi

Posts: 1,783

#9412 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä.

Mä vaan valitan ja ruikutan ja kiukuttelen ja itken ja tiuskin ja masistelen ja makaan ja löhöön ja röhnötän ja..ja..ja.. Niih. Oon ihan ämmä. *dissaa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kemuttaja

Posts: 385

#9413 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Kolistelevat kaverit la aamulla klo 9:30 *grr**poks* kun koittaa potee krapulaa rauhassa *nauru*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Heli

Posts: 1,489

#9414 • • Heli vai kuka se oli
no tää ku ilmat kylmenee,nii naama meinaa tippua pois!
emmä tiä millä tätä pärstää pitäis rasvata nii et vois rauhas käyttää meikkivoidetta ilman et näyttää rupiselta perunalta. ja sit pitäis ne finnit ja muut myös välttää, mission impossible i'd say! *grr*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#9415 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 26.10.2007 18:36:
Räkätauti *hmph* tänään mennyt 50 nenäliinaa 6 tunnissa eli yksi nenäliina 7,5 minuutin välein.



voih, koitahan parantua *lohduttel*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#9416 • • candyraver Guest
Se, että heräsin tunnin etuajassa salille(sali aukee vasta 10.00), kun en tajunnut laittaa kelloa soimaan tuntia myöhemmin, vaikka kyllähän mä ennen nukkumaan menoa tiesin, että kelloja siirretään yöllä ja että saa nukkua tunnin pidempään*toktok*
maiu

Posts: 328

#9417 • • Edited maiu ..miau..
ärsyttää ihan älyttömästi se, että tulin tunnin liian aikasin töihin, kun en muistanu kääntää kelloja.. Ja hirvee darra.. Ois kyllä se tunti lisää unta tehny todella hyvää. Mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

edit. OHO. ^ onneks joku muuki unohtanu.. :)

--
sitä saa, mitä tilaa

tiiplis

Posts: 1,043

#9418 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 27.10.2007 12:37:
---
tiiplis, 26.10.2007 18:36:
Räkätauti *hmph* tänään mennyt 50 nenäliinaa 6 tunnissa eli yksi nenäliina 7,5 minuutin välein.

---


voih, koitahan parantua *lohduttel*



Eilen jo oli parempi olo mut nyt taas on pää räkää täysi *eiei**grr* Ja huomenna on pakko mennä töihin...

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#9419 • • Freja Sihteeri
Bussikuskit, jotka tulee minuutti lähtöajan jälkeen pysäkille ottamaan ihmisiä kyytiin, ja on viel viidenkin minuutin päässä siitä siinä hemmetin pysäkillä, vaikka ihmisiä ei tullu enää kyytiin.

Teki mieli huutaa et "voitasko me jo lähtee".

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lostgone

Posts: 2,493

#9420 • • lostgone
Tuolla jossain ulkona on jotain liian kallista, jolle jotain sattuessa mua tullaan osittain osoittelemaan, vaikka mulla ei pitäis olla mitään tekemistä sen kanssa. Argh. *dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.