14,184 posts, 710 pages, 4,997,229 views
violet_angel, 25.10.2007 16:33:
Olen jopa huomannut itsessäni masokismin muotoja, kun joka päivä metrolla kulkiessani otan sataslehden käteeni ja luen mitä idiootit ja omahyväiset ihmiset meistä yksittäisistä sairaanhoitajista ajattelevat. Tulisipa joku sanomaan minulle suoraan, päin naamaa niin ilkeästi; ettei työni ole muka vaativaa, ei raskasta, eikä edes arvokasta. Miettisivät mitä sanovat...
kiiki, 25.10.2007 18:05:
Pikkupojat jotka tahallaan ärsyttää itsensä kokoista vahtikoiraa aidan vieressä. Äly hoi, älä jätä...
KooKie, 25.10.2007 18:07:
Ja sit päivitellään taas, kun otsikoissa lukee "TAPPAJAKOIRA RAATELI AVUTTOMAN LAPSEN". You get what you...
satumetsä, 25.10.2007 16:31:
---
Hitchhiker, 25.10.2007 15:33:
Saamarin sosiaalipummit jotka tinaa päivästä toiseen tuossa läiympäristössä mun veroraihollani, ruokakuponkeja tommosille pitäisi jakaa (joilla ei saa muuta kuin ruokaa) pelkästään prkl. Ilmanen asuminen, ilmaset juomat, ilmaset safkat ja vielä jää näemmä rahaa pubiinkin, on se jumalauta. Sitten riehutaan yöllä kun tullaan armottomassa tuubassa pois pubista (toki normaalitkin ihmiset tekee tuota), niin ettei toiset saa nukuttua.
---
Jos niillä ei ole äitiä, jolta lainata rahaa?
---
Hitchhiker, 23.10.2007 18:04:
Se että joutuu lainaamaan äidiltä rahaa, kun on maksanut laskun vääränä eräpäivänä ja tili onkin huolellisen budjettiriihen jälkeen heittänyt itsensä miinuksen puolelle (ei siis johdu tuosta laskusta tuo miinus. Nolottaa, kun ei rahat riitä vaikka kokemusta on jo yksin asumisesta kertynyt jo vuoden verran
---
Hitchhiker, 25.10.2007 20:17:
Nuuh mutta siis oikeasti ajateltuna tuo ei ole rahojen oikeaa käyttöä, en mäkään lähe tinaamaan lainattujen rahojen kanssa. Ja mun rahat menee täysin safkaan.
satumetsä, 25.10.2007 20:31:
---
Hitchhiker, 25.10.2007 20:17:
Nuuh mutta siis oikeasti ajateltuna tuo ei ole rahojen oikeaa käyttöä, en mäkään lähe tinaamaan lainattujen rahojen kanssa. Ja mun rahat menee täysin safkaan.
---
Mut löytyy niitä remuavia alkoholisteja rikkaistakin, eivätkä heistäkään kaikki ole työllä rahojaan ansainneet. Ovat saaneet perintöä jne. Onko se sitten oikein sen enempää. Vaikka niiden omia rahoja ovatkin mutta eivät silti ole ansainneet niitä työllä, aivan kuten eivät ole ne sossunkaan asiakkaat.
Mutta joo kyllä musta itsestänikin tuntuu joskus vähän oudolta, kun mietin, että joku käyttää rahansa huumeisiin, jotka on saatu sossusta. Mutta ehkä se on parempi niin, kuin että pöllisivät sitten kaikkea tavaraa. Vaikka saattaahan ne pölliä vielä sossun rahojen lisäksikin.
Mutta noin yleisesti, jos ajattelen köyhää, niin kyllä se nyt mun mielestä saa kaljalla käydä. Ihan niinku saa rikaskin käydä.
Hitchhiker, 25.10.2007 20:41:
Ehkä teksti oli hieman provokatiivisuuden hakemista, jolla taas purettiin omaa huonoa oloa ja ylimääräistä potutusta.
tiiplis, 26.10.2007 18:36:
Räkätautitänään mennyt 50 nenäliinaa 6 tunnissa eli yksi nenäliina 7,5 minuutin välein.
Miinapiina, 27.10.2007 12:37:
---
tiiplis, 26.10.2007 18:36:
Räkätautitänään mennyt 50 nenäliinaa 6 tunnissa eli yksi nenäliina 7,5 minuutin välein.
---
voih, koitahan parantua