Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,129 views

oooo

Posts: 1,249

#8061 • • oooo
Saatanan vittu. Tässä talossa on jo melkein kuukausi sitten tullut joku vuoto jonnekkin. Ei saanut käyttää lämmintä vettä, kun omalla vastuulla. Meni aikaa ja tuli infoa, että nyt ei saa käyttää kylmääkään vettä, vaan se pitää keittää. Suihkussa voi käydä normaalisti. Meni aikaa ja tuli infoa, että talossa ei ole saatavilla lämmintä vettä keskiviikkona, eli eilen. Vittu joo ei ole lämmintä vettä...ihan sama, kun vettä ei edes kunnolla toisesta raanasta tule ja toisesta raanasta tulee liiankin hyvin ja se mikä tulee on ruskeaa ja paskaa täynnä.

Mites tänään sitten ilmeisesti pitäis kaikki pelata. Noh vettä ei tule kunnolla keittiöstä, vaikka kuinka valutan, eikä se vesi näytä käyttökelpoiselta. Lisäksi mun patterit lorisee ja kuulostaa siltä kun vettä valuis lattialle. Koko asunto humisee.

Eli mitä. Kaikki on nyt sitten kunnossa ja vuoto korjattu vai.
En kyllä itse lähtis juomaan tota vettä niinku suosittelevat, vaikka kuinka keittäisin. Vaatteetki tulee ruskeiksi, jos pesee. Haistakaa vittu. En todellakaan mene tohon paskaveteen lillumaan.

Pitääkö mun nyt soittaa jonnekki, kun mitään infoa ei tule mistään.
hallucinogen

Posts: 8,190

#8062 • • hallucinogen Edain
Monennenkohan kerran sanon, että kämppis. Nyt toi idari ehdotti, että mä kävisin tankkaa sen auton kun se on kännissä ja kun sanoin, että en käy koska herään huomenna aikaiseen ja pitää hoitaa asioita ja mennä töihin. Niin alkaa valitus, että kun ei voi hoitaa asioita. Vittu minunko asia on tankkaa toisen auto. Niin ja yhteisissä tiloissa ihan vitunmoinen siivo ja ei ole kuin yksi henkilö jota kiittää siitä.

--
pikku-*possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#8063 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 28.6.2007 16:22:
alavatsakipu säteilee selkään, mikä tekee elämisestä tuskaisaa.



höhlää... *hali*

--
pinkki on pop!!!

Jone

Posts: 8,258

#8064 • • Edited Jone Archibald Haddock
Ihmiset, joiden on pakko manipuloida toisia ihan vaan oman pahan olonsa takia ja joiden mielestä aivan samantekevää mitä muille tapahtuu sen johdosta kunhan sen oman pahan olonsa vaan saa pikaliimafiksattua sillä.

Cheers vaan.
Karski

Posts: 6,049

#8065 • • Karski Pomon kätyri
Se kun paine kasvaa ja tuntuu että pää räjähtää jo
heti aamusta.

Pressure21.gif

Viel jonkin aikaa tota niin sit seuraa tätä:

falling_down.jpg

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8066 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
heräsin aikasemmin, et olis kerenny tekemään jotain ennen töitä, mut koko aamupäivä menikin masistellessa neljän seinän sisällä *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

typ0

Posts: 1,892

#8068 • • typ0 syntax error
kusipää "pomot"

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

crissy

Posts: 1,958

#8069 • • crissy
yks toinen foorumi on TAAS huoltokatkon alla joka kestää 1-2h.....
domi

Posts: 7,069

#8070 • • domi Työn sankari.
Se että vaikka kuinka hyvin koittaa hommansa tehdä, niin aina löytyy valittamista. Ellei muusta, niin siitä et oon haalinut kaikki hommat itelleni. Ja miksiköhän ne on tulleet mulle? Koska kukaan muu ei oo niihin ottanut kantaa puoleen ja toiseen. JA siltikään se ei oo oikein. Perkeleen perkele.
crissy

Posts: 1,958

#8071 • • crissy

mayah, 29.6.2007 12:54:
---
crissy, 29.6.2007 12:52:
yks toinen foorumi on TAAS huoltokatkon alla joka kestää 1-2h.....

---


Kymmenen käskyä, numero yksi:

1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

Ni miten tyyppi voi käyttää jotain toista forumia?



*tirsk**tirsk*
vivesteri

Posts: 309

#8072 • • vivesteri karmea mörkö

domi, 29.6.2007 12:55:
Se että vaikka kuinka hyvin koittaa hommansa tehdä, niin aina löytyy valittamista. Ellei muusta, niin siitä et oon haalinut kaikki hommat itelleni. Ja miksiköhän ne on tulleet mulle? Koska kukaan muu ei oo niihin ottanut kantaa puoleen ja toiseen. JA siltikään se ei oo oikein. Perkeleen perkele.

*lohduttel**antihali*
Freja

Posts: 8,775

#8073 • • Freja Sihteeri
ÄRRRRRRH erinäiset asiat mitä täällä on ja kuinka mulle pitää valittaa heti jos perseeni nostan, KAI MÄ NYT VITTU SAAN PITÄÄ SEN YHEN PUOLEN TUNNIN TAUON KOKO VITUN PÄIVÄNÄ ET SAAN SYÖTYÄ, NI SÄ VOIT SI RAUHAS SAATANA KÄYDÄ PUOLEN TUNNIN VÄLEIN RÖÖKIL VITTU PERKELE ARGH!

*IGOR*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

$

Posts: 1,802

#8074 • • $ Destination weekend!
Aurinko sateen jälkeen.

Satais ny oikeesti koko päivän eikä vaan aamusta.

Kosteus+porottava helleaurinko+sopimaton vaatetus=vitutus
Caro²

Posts: 5,301

#8075 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
nyt täytyy sanoa, että ärsyttää aika vitusti.

Keskiviikkona meni 45mm tankoa rälläköidessä metallisiru vasempaan silmään joka saatiin poistettua sieltä tänään silmälääkärin toimesta. Sarveiskalvo on ny ohuempi, silmä on vitusti valoherkempi ja se valoherkkyys vaikuttaa myös toiseen silmään niin, että pilviselläkin säällä on vaikea katsella.

Näin keskittymisvaikeuksia omaavalle henkilölle keskittyminen on nyt entistä enemmän vaikeaa kun ei pysty rekisteröimään informaatiota tavalliseen tapaan millään ilveellä. Syvyysnäkö on liki nolla ja etäisyyksien arviointi siinä samalla melkosen hankalaa. Joku niin vitun yksinkertanen asia kun oven kahvasta kiinniottaminenkin edellyttää kaksi yritystä ensimmäisen yrityksen mennessä kahvan edustan haparointiin etäisyyden arvioinnin pettäessä..


PERKELE!.

Ps. Vittu kun ärsyttää tämmöne avuton olo..

nenäkin on punanen kun se vuotaa samaa tahtia silmän kanssa..

PPS. Mainitsinko jo, että tänään on kaverin lapsen nimiäiset jossa pitäisi olla paikalla kummin ominaisuudessa sekä valokuvaamassa.. No eihän siihen valokuvaamisen tarvita onneksi kuin yksi silmä. Mutta ko. tapahtumassa vituttaa se, että sen piti olla ulkona ja täällä helvetti soikoon sataa vettä..
tomppi

Posts: 1,600

#8076 • • Edited tomppi thzombie ™
Vesisade:
Ei jaksa tehdä töitä kun sataa koko ajan.
Ei paljon kiinnosta ajaa Helsinkiin kuntelmaan Immortal kun sataa.
Koht menee varmaan sähkö poikki.

Työnjohto:
"Tehkää se noin, poistakaa toi..." Noh, tehdään sit kuten herra käskee mut nyt se menee ihan varmasti päin helvettiä. prkl.. aaargh.. 19 työpäivää viel, sit lomalle.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Blues

Posts: 5,414

#8077 • • Blues Koning van Afrika

Caro², 29.6.2007 15:45:
nyt täytyy sanoa, että ärsyttää aika vitusti.

Keskiviikkona meni 45mm tankoa rälläköidessä metallisiru vasempaan silmään joka saatiin poistettua sieltä tänään silmälääkärin toimesta. Sarveiskalvo on ny ohuempi, silmä on vitusti valoherkempi ja se valoherkkyys vaikuttaa myös toiseen silmään niin, että pilviselläkin säällä on vaikea katsella.

Näin keskittymisvaikeuksia omaavalle henkilölle keskittyminen on nyt entistä enemmän vaikeaa kun ei pysty rekisteröimään informaatiota tavalliseen tapaan millään ilveellä. Syvyysnäkö on liki nolla ja etäisyyksien arviointi siinä samalla melkosen hankalaa. Joku niin vitun yksinkertanen asia kun oven kahvasta kiinniottaminenkin edellyttää kaksi yritystä ensimmäisen yrityksen mennessä kahvan edustan haparointiin etäisyyden arvioinnin pettäessä..



Silmä lopulta tottuu tuohon mutta näkö ei tule olemaan ihan niin hyvä mitä ennen. Etäisyyksien arviointiin voi silmälasit auttaa jonkin verran..ainakin mulla ne toimii hyvin autolla ajettaessa..ei tule peräänajoja :D
Nimim. metalliputki silmään 10v sitten. Tottumiseen meni kyllä jonkin aikaa jolloin tuli kärsittyä päänsärystä ikävän paljon.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8078 • • Aurinkoneiti
Exavopuoliso...kieroutunut paskiainen...manipuloija.*igor**poks*... Onnaksi ei enää vaikuta mun elämääni.
Funktion

Posts: 1,720

#8079 • • Funktion over 9000
Kipeenä pienessä kuumeessa, ja pakko lähtee töihin koska on ihan helvetillinen kiire ilta..

V***n kesätapahtumat...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

lostgone

Posts: 2,493

#8080 • • Edited lostgone
Ärsytyksen kohteita mun harjoittelusta:

Mä unohdin palauttaa tän xxx baarin narikkalapun, Voisitko sä palauttaa sen? Totta kai ja pepsodent [siis ootko sä nyt jumalauta ihan tosissas sitä mieltä että mä otan auton ja ajan keskustaan vain palauttaakseni narikkalapun joka on jäänyt räkälästä sun taskuun?]

Lähes yhtä palkitsevaa on se, kun ihminen kääntää naama norsunvitulla-ilmeensä kulmahampaat vilkkuen teennäiseksi hymyksi suoraan sun silmien edessä, osoittaakseen miten jalo hän voikaan olla tällaista maanmaatosta kohtaan.

Ruokatunnit ovat onneksi ruhtinaallisen tunnin pituisia, eli ehdin ruokatunnillani eka viedä jotkut ihmiset toiseen paikkaan syömään ja sit hakemaan toiset ihmiset toisesta ravintolasta. Tän hetkinen ruokalistani o että yhtenä päivänä takapenkillä jonkun röyhtäsy haisi kebabilta, yhtenä päivänä tais olla kiinalaista ja tänään olikin sitten ranskalaisia.

Onneksi mä käytän "kesälomani" ja mahdollisuuden tienata rahaa tähän hienouteen. Pitäisi kai ajatella positiivisesti, että muutama on jopa oppinut mun nimenkin. Täytyyhän niiden jotenkin mua kutsuu paikalle, kun niilllä on jotain tärkeää tehtävää mulle.
*hmph*

On sentään ollut muutama positiivinenki juttu noitten vastapainoksi.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.