Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,026 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8041 • • Aurinkoneiti

pyhimys, 26.6.2007 17:15:
Kävelykadulla päivystävät Amnestyn "käännyttäjät". 20 metrin matkalla kolme kertaa piti sanoa tuolle "kiinnoistaisko ihmisoikeusasiat" jargonille, että ei kiitos. Ei paljon kiinnosta kuukausittain antaa rahaa vaan siksi, että joku organisaatio pysyisi pystyssä. Muutenkin tuo on aina oma taiteenlaji saada välteltyä noita kyselijöitä.



Mulla on aina kiukkunen ilme, kun näen nuo tyypit. Ne ärsyttää suunnattomasti. Joten ne ei lähesty mua.
pyhimys

Posts: 622

#8042 • • pyhimys

Anata, 26.6.2007 18:13:
---
pyhimys, 26.6.2007 17:15:
Kävelykadulla päivystävät Amnestyn "käännyttäjät". 20 metrin matkalla kolme kertaa piti sanoa tuolle "kiinnoistaisko ihmisoikeusasiat" jargonille, että ei kiitos. Ei paljon kiinnosta kuukausittain antaa rahaa vaan siksi, että joku organisaatio pysyisi pystyssä. Muutenkin tuo on aina oma taiteenlaji saada välteltyä noita kyselijöitä.

---


Mulla on aina kiukkunen ilme, kun näen nuo tyypit. Ne ärsyttää suunnattomasti. Joten ne ei lähesty mua.



Ei ne kyllä tajua vihjettä vaikka itsellä olisi vihainen ilme päällä ja kävelisin viistottain poispäin ko. tyypeistä. Ensimmäiselle jaksaa olla vielä kohtelias, mutta seuraaville ei sitten enää niinkään.

Kerran jäin jutustustelemaan näiden kanssa, kun luulin, että pitäisi vaan heittää nimmari jonkun hyvän asian puolesta, mutta ei... Ei siitä jutusta meinannut tulla loppua ja lopussa tuli sitten se, että pitäisi kuukausittain antaa joku summa niille suoraveloituksella... Juu, kiitos ei.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8043 • • Aurinkoneiti

pyhimys, 26.6.2007 18:21:
---
Anata, 26.6.2007 18:13:
---
pyhimys, 26.6.2007 17:15:
Kävelykadulla päivystävät Amnestyn "käännyttäjät". 20 metrin matkalla kolme kertaa piti sanoa tuolle "kiinnoistaisko ihmisoikeusasiat" jargonille, että ei kiitos. Ei paljon kiinnosta kuukausittain antaa rahaa vaan siksi, että joku organisaatio pysyisi pystyssä. Muutenkin tuo on aina oma taiteenlaji saada välteltyä noita kyselijöitä.

---


Mulla on aina kiukkunen ilme, kun näen nuo tyypit. Ne ärsyttää suunnattomasti. Joten ne ei lähesty mua.

---


Ei ne kyllä tajua vihjettä vaikka itsellä olisi vihainen ilme päällä ja kävelisin viistottain poispäin ko. tyypeistä. Ensimmäiselle jaksaa olla vielä kohtelias, mutta seuraaville ei sitten enää niinkään.

Kerran jäin jutustustelemaan näiden kanssa, kun luulin, että pitäisi vaan heittää nimmari jonkun hyvän asian puolesta, mutta ei... Ei siitä jutusta meinannut tulla loppua ja lopussa tuli sitten se, että pitäisi kuukausittain antaa joku summa niille suoraveloituksella... Juu, kiitos ei.



Olen aatellut, että vois näyttää samalla hampaita ja äristä kuin koira.*pahis*
Muhvi-

Posts: 303

#8044 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Olla köyhä aina, tai siis ettei oo varaa ostaa kuussa ku ehks yks laukku ja ruokaa. :(

Ku valmistun ja saan 3 kertaa enempi rahaa säästän heti ja meen hakee Tukholmasta aidon Diorin laukun!!!!!

Mut vuos o pitkä aika tavaraa rakastavalle. :(

--
It was once my life - it was my life at one time.

NextAce

Posts: 2,505

#8045 • • NextAce Alienated
Tuulikellot*grr**dissaa*

--
-Alienation-

-----

Freja

Posts: 8,775

#8046 • • Freja Sihteeri
Yks.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hallucinogen

Posts: 8,190

#8047 • • hallucinogen Edain

Muhvi-, 26.6.2007 19:04:
Olla köyhä aina, tai siis ettei oo varaa ostaa kuussa ku ehks yks laukku ja ruokaa. :(

Ku valmistun ja saan 3 kertaa enempi rahaa säästän heti ja meen hakee Tukholmasta aidon Diorin laukun!!!!!

Mut vuos o pitkä aika tavaraa rakastavalle. :(


Ei vaan kertakaikkiaan pysty ymmärtää naisten rakkautta laukkuihin :D.

--
pikku-*possu*

sapeli

Posts: 11,768

#8048 • • Edited sapeli jokukukamikä?

hallucinogen, 26.6.2007 19:56:
---
Muhvi-, 26.6.2007 19:04:
Olla köyhä aina, tai siis ettei oo varaa ostaa kuussa ku ehks yks laukku ja ruokaa. :(

Ku valmistun ja saan 3 kertaa enempi rahaa säästän heti ja meen hakee Tukholmasta aidon Diorin laukun!!!!!

Mut vuos o pitkä aika tavaraa rakastavalle. :(
---
Ei vaan kertakaikkiaan pysty ymmärtää naisten rakkautta laukkuihin :D.



Tai kenkiin *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hane

Posts: 242

#8049 • • hane
alennusmyynnit->sotkevat asiakkaat->asiakkaat jotka luulevat olevansa jollain villillä torilla->asiakkaat, jotka ei lähde pois vaikka liike on SULJETTU!!!*eikä*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Jone

Posts: 8,258

#8050 • • Jone Archibald Haddock
Vanhana ja kärttyisenä paskana mua ärsyttää suunnattomasti se, että jotkut mua nuoremmat ihmiset kuvittelevat että ikärajat eri juttuihin koskevat kaikkia muita paitsi heitä itseään. 18-kesäiset ovat tunkemassa K22-pippaloihin, koska "käyttäytyvät normaalia ikäistään paremmin" ja kakskymppiset ovat tunkemassa K24-tapahtumiin, koska "ei se nyt mitään haittaa."

Perkele. Miksi sitä ei voi ymmärtää, että kun jossain tapahtumassa on asetettu ikäraja, niin se tarkoittaa että paikalle toivotaan ainoastaan sitä vanhempia ihmisiä? Mä olen ihan kivasti käyttäytyvä 28-vuotias kundi eikä mun olemisestani mestoilla nyt usein ole mitään konkreettista haittaa, mutta en kyl silti tunkis 50-vuotiaiden diskoon ihan vaan kiinnostuksesta tapahtumaa kohtaa, koska kunnioitan sitä että ne haluavat hengata porukassa, jonka ne tuntevat enemmän omakseen.

Sanoinko vielä et "perkele?"











Jopas helpotti.
Freja

Posts: 8,775

#8051 • • Freja Sihteeri
Pitäs yrittää tehä töitä mutta ohjelmat sanoo cannot find serveriä. No mikäs täs surffailles *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Siren

Posts: 826

#8052 • • Siren Seinäruusu
Duunikavereitten vittuilu *igor*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Illustrator

Posts: 3,171

#8053 • • Illustrator
Vettä sataa aina ku on vapaapäivä! *grr*
Freja

Posts: 8,775

#8054 • • Freja Sihteeri
Olin väärässä päivässä pienen hetken tänään *uuh*
Lupasin mennä toiseen paikkaan vaikka olin odottanu innolla huomisiltaista(luulin et se oli ylihuomenna) kuolemaa *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

UnityF

Posts: 15,721

#8055 • • UnityF joo just se
PRKL pleikkari. *dissaa*
Ostettiin pari kk sitten uus pleikkari kakkonen. Se lakkas toimimasta. Vein sen takaisin ja se lähti huoltoon. 2 viikkoa se oli huollossa ja saatiin kokonaan uusi pleikkari. Nyt sitten tää uusi pleikkari sekoilee ja muuttaa kielen espaniaksi ja kun koitti mennä nettiin niin se ei mee. *dissaa*

Meillä on viellä vanha vara pleikkari joka on jo jeesuteipillä kiinni ym se on ostettu vuonna nakki ja muussi mut siinä noi nettipelit kyllä toimii. Vähänkö ärsyttää *grr*
Huomenna sitten taas soittoo vpd:hen ja taas palauttamaan tota uutta *poks*

ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄÄ *poks*
josbe

Posts: 1,982

#8056 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Että en voi olla avuksi tuolle ihanalle kissalle, jolla on ihan liikaa pentuja mahassa, ja oon vaan ite ihan liian tyhmä. =/
crissy

Posts: 1,958

#8057 • • crissy
se ku yritän soittaa työvuoroja ja tiedän et siel o joku jo vaikka paikka ei oo auki mut ei vastata puhelimeen...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8058 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
vittuperkelesaatana *grr* yliopiston salien aukioloajat *eiei* miten helvetis työssäkävä ihminen voi treenata noilla aukioloajoilla? oon pakannu jo kaikki treenivaatteet ja hätäilly koko aamun, et pääsis salille edes joskus, niin nyt huomaan et kumpulan sali on 1½kk remontissa. Ja keskustan sali aukee 14.45, ja mä meen sillon töihin.

nimim. kohta entinen asiakas, vaik muut salit maksaa 5x enemmän

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Greed

Posts: 178

#8059 • • Greed Esp`03
Tää hiton suomen kesä.. Ainut lomaviikko koko kesänä ja on satanu koko viikon *grr*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Heli

Posts: 1,489

#8060 • • Heli vai kuka se oli
alavatsakipu säteilee selkään, mikä tekee elämisestä tuskaisaa.

--
ei se väärin ole.