Eli lyhennettynä vitun tyhmät asiakkaat.
14,184 posts, 710 pages, 4,803,068 views
sapeli:
Se ärsyttää kun hampaisiin tulee reikiä vaikka kuinka pesee kaks kertaa päivässä hampaat ja pureskelee päivät pitkät purkkaa Mulla kai vaan sattuu olemaan harvinaisen agressiivinen bakteerikanta suussa tjsp
remotion:
---
sapeli:
Se ärsyttää kun hampaisiin tulee reikiä vaikka kuinka pesee kaks kertaa päivässä hampaat ja pureskelee päivät pitkät purkkaa Mulla kai vaan sattuu olemaan harvinaisen agressiivinen bakteerikanta suussa tjsp
---
huuhtele hampaat hyvin pesun yhteydesä, käytä hammaslankainta sillä ienrajoissa ja hampaiden väleissä ne bakteerit muhii, vedä viel lisäks jotain fluoritabletteja, eiköhän se vähän helpota!
Itsellä kanssa huonot hampaat ja vielä lisäks huonot puhdistus tottumukset mut oon nyt yrittänyt käyttää tota hammaslankainta kun sellaisen löysin ja sitä onki helpompi käyttää kuin tavallista hammaslankaa...
innae:
Mummot jotka tulevat vahtimaan viereesi että keräät koiran paskat kadulta pussiin. Niinkuin ei kauempaa huomaisi kun siinä perse pystyssä niitä noukin, vai luulevatkohan he että syön ne? Tokasin yhdelle mammalle joka tuli siihen napittaan ja juputtaan että kyllä hänkin ihan vapaasti voi nämä ulosteet tästä kerätä jos niitä pitää ihan siihen tulla ihailemaan. Läksi pois jupisten jotain iänikuisia mutinoitaan.