Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,462 views

innae

Posts: 1,377

#1581 • • innae PaskaJätkä
Tuo saatanan rakki. Kaikki pitää taas tuhota. Laturi on taas syöty paskaksi (kas kun ei ole saanut säkäriä vaikka oli seinäs kii) eli saan käyttää vanhaa puhelinta ja käydä ostaan uus laturi huomen. Teen tosta piskistä rukkaset viel joku aamu kun se ei taaskaan anna mun nukkua ja on tehnyt jotain pahojaan*pahis*

--
PaskaJätkä

lohikarme

Posts: 1,730

#1582 • • lohikarme RitariVittupää

innae:
Tuo saatanan rakki. Kaikki pitää taas tuhota. Laturi on taas syöty paskaksi (kas kun ei ole saanut säkäriä vaikka oli seinäs kii) eli saan käyttää vanhaa puhelinta ja käydä ostaan uus laturi huomen. Teen tosta piskistä rukkaset viel joku aamu kun se ei taaskaan anna mun nukkua ja on tehnyt jotain pahojaan*pahis*



Kannattaisko sitä ehkä kouluttaa? *ding*

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#1583 • • Enkeli Guest

=Sasha=:
Tietyt tyhmät ihmiset jotka ei käytä päätään ollenkaan. *grr*



So true!!!
innae

Posts: 1,377

#1584 • • innae PaskaJätkä

lohikarme:
---
innae:

---


Kannattaisko sitä ehkä kouluttaa? *ding*




On kyllä koulutettu, mutta on vain päiviä kun mikään ei menen perille, ja sillon on laturit ja likaset sukat vaarassa*hih*

--
PaskaJätkä

Humppabeibi

Posts: 91

#1585 • • Humppabeibi Söpöilijä
Kone-ja moottorioppi! *dissaa*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

sapeli

Posts: 11,768

#1586 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
Teen tosta piskistä rukkaset viel joku aamu kun se ei taaskaan anna mun nukkua ja on tehnyt jotain pahojaan*pahis*



No et ehkä kuitenkaan *nauru* Teillä on selkeä viha-rakkaus-suhde: useina päivinä se on sun päivän hymy ja kyllä se sitten on äidin vaavi *hihu* Sä oot oikeesti ihan pehmo *hali*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#1587 • • innae PaskaJätkä

sapeli:
---
innae:
Teen tosta piskistä rukkaset viel joku aamu kun se ei taaskaan anna mun nukkua ja on tehnyt jotain pahojaan*pahis*

---


No et ehkä kuitenkaan *nauru* Teillä on selkeä viha-rakkaus-suhde: useina päivinä se on sun päivän hymy ja kyllä se sitten on äidin vaavi *hihu* Sä oot oikeesti ihan pehmo *hali*




*hyshys* Ei sitä saanut kertoa*hihu* Nytkin se nukkuu niin söpösti tos jalkojen juuressa*hih* Sillä on vaan päiviä kun ei lääkkeet tehoo*nauru*

--
PaskaJätkä

hemuz

Posts: 2,178

#1588 • • Edited hemuz kätevä emäntä
Parittomat sukat. Aina se toinen kaveri on kadoksissa *grr*
Ei viittis faijapuolelle tehä sellast parii et toinen on pinkki ylipolvensukka ja toinen tennis-sukka *vink*
Tiikerriii

Posts: 1,113

#1589 • • Tiikerriii Tj
paljon joutunut olemaan yksin *grr**nyyh*

--
RÄYH!!!!

zenny

Posts: 1,145

#1590 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Senku tietäsin ni viisas oisin.. on vaa ihan tosi ärsyyntynny olo...*grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

kirsch

Posts: 267

#1591 • • kirsch kyny hippi
Se kun lemmikkifretti jäi mulle kun asun nykyisin yksin.
Ei ole tarpeeksi aikaa olla kotona, jolloin se parka on siellä yksin.*nyyh*

Sit ku menee himaan ni se on tosi aggressiivinen, ku ei oo kenenkään kanssa voinu telmiä.
Eilenki se rikko yhen lasin, ku oli päässy pöydälle kiipeen.. ja kaato kukkamaljakon ja mun nuotit kastu..
*kivatsulle* mut silti *nyyh*

*eiei*
zari

Posts: 716

#1592 • • zari Team Tamppaajat
se että syysloma on vasta 47 viikolla - kiitos työharjottelun

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

kiiki

Posts: 491

#1593 • • Edited kiiki hankala
hevosurheilu on nastaa: esteratsastuksen olympiakultamitalistin hevosella positiivinen dopingnäyte *dissaa*

edit: ja toinen positiivinen näyte yhdeltä kultaa voittaneen joukkueen hevoselta...

*grr**grr**grr*
Pätkis

Posts: 1,038

#1594 • • Pätkis Pikkis

Juhgu:
---
zari:
se että syysloma on vasta 47 viikolla - kiitos työharjottelun
---
Anteeksi mikä, syysloma? *hmph*


Anteeksi mikä, LOMA *täh* *igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

micqo

Posts: 1,094

#1595 • • micqo
On tullut kirveltyä tätä jo aikasemminkin,mut kirvelenpä nyt viellä ajankuluks...missä viipyy mun ständit?? *piru*
Reipas pari kuukautta jo olleet tilauksessa eikä mitään tietoa...liikkeessä ei osata sanoa mitään *piru* ja maksanutkin oon jo *släp**kivatsulle**dissaa**grr*
UnityF

Posts: 15,721

#1596 • • UnityF joo just se

Airvision:
On tullut kirveltyä tätä jo aikasemminkin,mut kirvelenpä nyt viellä ajankuluks...missä viipyy mun ständit?? *piru*
Reipas pari kuukautta jo olleet tilauksessa eikä mitään tietoa...liikkeessä ei osata sanoa mitään *piru* ja maksanutkin oon jo *släp**kivatsulle**dissaa**grr*



etteis sua olis huijattu? *täh**ding*
micqo

Posts: 1,094

#1597 • • micqo

UnityF:
---
Airvision:
On tullut kirveltyä tätä jo aikasemminkin,mut kirvelenpä nyt viellä ajankuluks...missä viipyy mun ständit?? *piru*
Reipas pari kuukautta jo olleet tilauksessa eikä mitään tietoa...liikkeessä ei osata sanoa mitään *piru* ja maksanutkin oon jo *släp**kivatsulle**dissaa**grr*

---


etteis sua olis huijattu? *täh**ding*



-Jaa-a....en osaa sanoa....en jaksa ainakaan uskoa....tai mistä sitä koskaan tietää...*hmph*
sapeli

Posts: 11,768

#1598 • • sapeli jokukukamikä?

eve:
uni ei tuu *hmph*



aivan *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Skrapa

Posts: 157

#1599 • • Skrapa
just tällä minuutilla se että miks mä oon aina yksin.. *uuh*

--
No more pain, I'm floating away..

stimbeh

Posts: 400

#1600 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Koulu... *grr*

--
Flow with the go.