14,184 posts, 710 pages, 4,812,821 views
innae:
Tuo saatanan rakki. Kaikki pitää taas tuhota. Laturi on taas syöty paskaksi (kas kun ei ole saanut säkäriä vaikka oli seinäs kii) eli saan käyttää vanhaa puhelinta ja käydä ostaan uus laturi huomen. Teen tosta piskistä rukkaset viel joku aamu kun se ei taaskaan anna mun nukkua ja on tehnyt jotain pahojaan*pahis*
=Sasha=:
Tietyt tyhmät ihmiset jotka ei käytä päätään ollenkaan.
innae:
Teen tosta piskistä rukkaset viel joku aamu kun se ei taaskaan anna mun nukkua ja on tehnyt jotain pahojaan*pahis*
sapeli:
---
innae:
Teen tosta piskistä rukkaset viel joku aamu kun se ei taaskaan anna mun nukkua ja on tehnyt jotain pahojaan*pahis*
---
No et ehkä kuitenkaan Teillä on selkeä viha-rakkaus-suhde: useina päivinä se on sun päivän hymy ja kyllä se sitten on äidin vaavi Sä oot oikeesti ihan pehmo
Airvision:
On tullut kirveltyä tätä jo aikasemminkin,mut kirvelenpä nyt viellä ajankuluks...missä viipyy mun ständit?? *piru*
Reipas pari kuukautta jo olleet tilauksessa eikä mitään tietoa...liikkeessä ei osata sanoa mitään *piru* ja maksanutkin oon jo *kivatsulle*
UnityF:
---
Airvision:
On tullut kirveltyä tätä jo aikasemminkin,mut kirvelenpä nyt viellä ajankuluks...missä viipyy mun ständit?? *piru*
Reipas pari kuukautta jo olleet tilauksessa eikä mitään tietoa...liikkeessä ei osata sanoa mitään *piru* ja maksanutkin oon jo *kivatsulle*
---
etteis sua olis huijattu?