Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,627,195 views

a-j

Posts: 785

#8681 • • a-j
elisan "itse suomalainen" tv-mainos

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

anniharha

Posts: 1,937

#8682 • • anniharha
Perjantai on parin tunnin päästä enkä oo vielkää keksiny mitä sitä tekis. Ei kiinnostele jäädä himaan mut ei myöskään oo mitään syytä päätyä mihinkään tiettyyn paikkaan. Ihan auki, niin suunnitelmat kuin persekin. Vois mennä koulun jälkeen randomilla kyselee Vaajakosken abc:n pihalle että mahtuuko johonkin kyytiin, sieltä kulkee porukka neljään suuntaan niin eiköhän sitä ainaki johonkin päätyis. Rovaniemelle vaikka.

Äfäfä vittugöö, on tylsää jo valmiiks.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#8683 • • Annakins Guest
Joku ämmä, jolla on maailman käkättävin nauru, nauraa joka s**tanan ilta todella usein ja todella myöhään niin, että koko sisäpiha raikaa. Kyseessä on todellakin ihminen eikä esim. varis. Ja tätä on jatkunut nyt n. 2 viikkoa joka ilta.
hemuz

Posts: 2,178

#8684 • • hemuz kätevä emäntä
Olin pariviikkoa sitten lapsenlikkana ja rahoja ei ole kuulunut vieläkään. *piis*
_U

Posts: 21

#8685 • • _U

hemuz, 24.8.2007 00:14:
Olin pariviikkoa sitten lapsenlikkana ja rahoja ei ole kuulunut vieläkään. *piis*



Tuskinpa sitä rahan vuoksi tehdään? Kyse on auttamisesta, ja se on itsekkyyttä alkaa vaatimaan vaatimalla rahoja palveluksesta.

Nimim. Tietyistä asioista ei kannata huudella julkisesti.
Avatar
#8686 • • Edited astaroth Guest

_U, 24.8.2007 01:11:
Tuskinpa sitä rahan vuoksi tehdään? Kyse on auttamisesta, ja se on itsekkyyttä alkaa vaatimaan vaatimalla rahoja palveluksesta.


täh? itsekkyyttä on luvata rahaa työstä ja jättää maksamatta

edit: siis jos rahallisesta palveluksesta on ollut alunperin kysymys
_U

Posts: 21

#8687 • • _U

astaroth, 24.8.2007 01:15:
---
_U, 24.8.2007 01:11:
Tuskinpa sitä rahan vuoksi tehdään? Kyse on auttamisesta, ja se on itsekkyyttä alkaa vaatimaan vaatimalla rahoja palveluksesta.

---

täh? itsekkyyttä on luvata rahaa työstä ja jättää maksamatta

edit: siis jos rahallisesta palveluksesta on ollut alunperin kysymys



Pahoitteluni, olen naiivi. Satun uskomaan hyvyyteen.

Ymmärtääkseni lasten hoitamisessa on kyse muusta kuin rahasta. Ymmärsin, että hoidit frendiesi muksuja, muksua who knows, ja silloin ei ole kyse rahasta vaan auttamisesta.

Asia on toki toinen, jos teet sitä työksesi.
sts

Posts: 7,969

#8688 • • sts Sama pyynti aitta!

_U, 24.8.2007 01:11:
---
hemuz, 24.8.2007 00:14:
Olin pariviikkoa sitten lapsenlikkana ja rahoja ei ole kuulunut vieläkään. *piis*

---


Tuskinpa sitä rahan vuoksi tehdään? Kyse on auttamisesta, ja se on itsekkyyttä alkaa vaatimaan vaatimalla rahoja palveluksesta.

Nimim. Tietyistä asioista ei kannata huudella julkisesti.



Siis työhön palkattu ihimen ei saa vaatia palkkaa.

Lapsen vahtiminen on työtä siinä missä muukin, varsinkin vieraille ihmisille.

Kuten jo aikasemmin sanoin vähemmän trollaamista ja piriä.
Avatar
#8689 • • Edited astaroth Guest

_U, 24.8.2007 01:20:
Pahoitteluni, olen naiivi. Satun uskomaan hyvyyteen.

Ymmärtääkseni lasten hoitamisessa on kyse muusta kuin rahasta. Ymmärsin, että hoidit frendiesi muksuja, muksua who knows, ja silloin ei ole kyse rahasta vaan auttamisesta.

Asia on toki toinen, jos teet sitä työksesi.


jos työstä on alunperin sovittu rahallisella korvauksella, niin totta kai niitä pitää vaatia. kyllä se sylettää, jos heti alussa ei rehellisesti kerrota homman nimeä ja laitetaan ilmalla täytetty porkkana narun päähän.

aivan sama oliko kaveri tai ei
_U

Posts: 21

#8690 • • _U

sts, 24.8.2007 01:20:
---
_U, 24.8.2007 01:11:
---
hemuz, 24.8.2007 00:14:
Olin pariviikkoa sitten lapsenlikkana ja rahoja ei ole kuulunut vieläkään. *piis*

---


Tuskinpa sitä rahan vuoksi tehdään? Kyse on auttamisesta, ja se on itsekkyyttä alkaa vaatimaan vaatimalla rahoja palveluksesta.

Nimim. Tietyistä asioista ei kannata huudella julkisesti.

---


Siis työhön palkattu ihimen ei saa vaatia palkkaa.

Lapsen vahtiminen on työtä siinä missä muukin, varsinkin vieraille ihmisille.

Kuten jo aikasemmin sanoin vähemmän trollaamista ja piriä.



Ja sama jatkuu sts-moottorilla. Siis mitä ihmettä sä jauhat? Tosta vois jo vetää kunnianloukkauksesta kuunteluun kun leimaat minua noilla ala-arvoisilla douppijutuilla ja viittauksilla johonkin v*tun piriin. Herää jo!
Avatar
#8691 • • trusti Guest
unettomuus
josbe

Posts: 1,982

#8692 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Annakins, 24.8.2007 00:01:
Joku ämmä, jolla on maailman käkättävin nauru, nauraa joka s**tanan ilta todella usein ja todella myöhään niin, että koko sisäpiha raikaa. Kyseessä on todellakin ihminen eikä esim. varis. Ja tätä on jatkunut nyt n. 2 viikkoa joka ilta.


Käkättävä tai muuten outo nauru voi olla kerran kuultuna ihan hauska, mutta siihen se sit jääkin. Outo (varsinkin kovaääninen) nauru liian usein - ei voi kestää.

Edit: tarkoittaako tämä, että valitsen ystäväni naurun perusteella? *ding**nauru*
devisss

Posts: 345

#8693 • • devisss superhero.
Kerpeleen idiootit, jotka vetää kehä I:n aamuruuhkassa SUMUVALOT PÄÄLLÄ!

"Joo hei apua taivaasta tulee nyt jotain vettä apua mitä mä teen MÄ LAITAN NÄÄ SUMUVALOT PÄÄLLE koska kukaan ei ehkä muuten huomaa mun farmarivolvoa tässä jonon keskellä!"

Ja siis. Näitä sumuvalo-idiootteja bongasin edestäni työmatkalla kaksi, takaani yhden.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

hemuz

Posts: 2,178

#8694 • • hemuz kätevä emäntä

_U, 24.8.2007 01:11:
---
hemuz, 24.8.2007 00:14:
Olin pariviikkoa sitten lapsenlikkana ja rahoja ei ole kuulunut vieläkään. *piis*

---

Tuskinpa sitä rahan vuoksi tehdään? Kyse on auttamisesta, ja se on itsekkyyttä alkaa vaatimaan vaatimalla rahoja palveluksesta.

Nimim. Tietyistä asioista ei kannata huudella julkisesti.



Joo. Pikkuserkku oli kyseessä ja aina ennenkin siitä on maksettu. Miksi tämä olisi poikkeus? Silloinhan siitä olisi erikseen sovittu. Ja joo, ei oo pikkurahasta kiinni siinä perheessä, että siitä ei ainakaa kiikasta. No tää taas ei oo eka kerta, ku saa kinuu niit rahoi. Kylläpäs ihminmen on sitte vaan nii hyväsydämminen.

Emmä sillä etten haluis auttaa, mutta sovittu mikä sovittu.
Wolverine

Posts: 1,860

#8695 • • Wolverine

hemuz, 24.8.2007 09:05:
---
_U, 24.8.2007 01:11:
---
hemuz, 24.8.2007 00:14:
Olin pariviikkoa sitten lapsenlikkana ja rahoja ei ole kuulunut vieläkään. *piis*

---

Tuskinpa sitä rahan vuoksi tehdään? Kyse on auttamisesta, ja se on itsekkyyttä alkaa vaatimaan vaatimalla rahoja palveluksesta.

Nimim. Tietyistä asioista ei kannata huudella julkisesti.

---


Joo. Pikkuserkku oli kyseessä ja aina ennenkin siitä on maksettu. Miksi tämä olisi poikkeus? Silloinhan siitä olisi erikseen sovittu. Ja joo, ei oo pikkurahasta kiinni siinä perheessä, että siitä ei ainakaa kiikasta. No tää taas ei oo eka kerta, ku saa kinuu niit rahoi. Kylläpäs ihminmen on sitte vaan nii hyväsydämminen.

Emmä sillä etten haluis auttaa, mutta sovittu mikä sovittu.



ens kerralla viet mukanas pikkuserkun uuden plasmatelkkarin ku lähet sieltä niin eiköhän niit rahoja ala pikkuhiljaa löytymään.. *piis*
Wolverine

Posts: 1,860

#8696 • • Wolverine
Tornadovaroitus Chicagon lähistöllä joka on sulkenut/sulki O'Haren lentokentän yöllä. huoh.
hemuz

Posts: 2,178

#8697 • • hemuz kätevä emäntä

Wolverine, 24.8.2007 09:13:

ens kerralla viet mukanas pikkuserkun uuden plasmatelkkarin ku lähet sieltä niin eiköhän niit rahoja ala pikkuhiljaa löytymään.. *piis*



Jotain sellast tai sit rahat tiskiin ja sit voin likkailla. Ei tää homma näin toimi nyt ollenkaan.
Avatar
#8698 • • Annakins Guest

josbe, 24.8.2007 08:33:
---
Annakins, 24.8.2007 00:01:
Joku ämmä, jolla on maailman käkättävin nauru, nauraa joka s**tanan ilta todella usein ja todella myöhään niin, että koko sisäpiha raikaa. Kyseessä on todellakin ihminen eikä esim. varis. Ja tätä on jatkunut nyt n. 2 viikkoa joka ilta.

---

Käkättävä tai muuten outo nauru voi olla kerran kuultuna ihan hauska, mutta siihen se sit jääkin. Outo (varsinkin kovaääninen) nauru liian usein - ei voi kestää.

Edit: tarkoittaako tämä, että valitsen ystäväni naurun perusteella? *ding**nauru*



Joo ei siinä mitään jos se olis joku kaveri joka nauraa sillai, mutta kun se kuuluu joka ilta talon sisäpihalta *grr* Meinasin yöllä jo huutaa ikkunasta et nyt turpa kiinni, mut en jaksanu.
aivastus

Posts: 499

#8699 • • aivastus Ärsyttävä
Toi "työnantaja". Hyvää hyvyyttäni tein ja ylläpidän niiden firmalle nettisivuja ja sit jos joskus tulee jostain asioista vähän kuittailtua, niin eikös sit olla taas monta päivää vihasia. Kunnes tulee taas tarve päivityksille, niin sit mun pitäis olla valmis perumaan omat suunnitelmat et voisin niitä tehdä. *toktok*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

-Santtu-

Posts: 1,965

#8700 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Lomalla olevien ihmisten virheiden korjaaminen ja duunien tekeminen.

Tottakai muuten mielelläni jeesaan ja tuuraan, jos olis kerrottu että ei ole ehtinyt hoitaa ennen lomalle lähtöä ja antanut selkeät ohjeet, mut yllärithän on aina kivoja*dissaa*

..Ja kiva sitten täällä käyttää tuntikausia hutiloiden tehtyjen hommien korjaamiseen kun on muutenkin aika _pikkusen_ tiukalla! *grr*