Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,571 views

Freja

Posts: 8,775

#8721 • • Freja Sihteeri

mayah, 26.8.2007 16:24:
Vittuuuuu, heitä se pihalle!!!



Meinasin heittää paistinpannulla :D (mut se lottos tänää 10 riviä + jokerit ni aattelin olla hyvää pataa sen kaa viel, jos se voittaski jotai :D)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#8722 • • Freja Sihteeri
Ikävä ystävää.

Onneks se lupas tulla tääl käymään ennen joulua, toivottavasti tulisikin.. Onneks on sentäs puhelimet ja mese ja ja ja.. Nii. Eikä pohjammaa nii kaukana kuitenkaan ole.

Kaiken lisäks mun päässä on kuhmu, mun oikeen käden peukalo ei taitu kunnol (tai siis taittuu, mut sattuu hirveesti), en saa otettua sillä kunnolla otetta mistään, leuka on kosketusarka, ihottumakin iskeny ja silmiä kutiaa. Mitä ihmettä? *ding*

Ikeniäkin kutittaa :(

No, onneks kaikki ärsyttää samaan aikaan eikä erikseen :D

Nii ja si viel pitäs huomenna mennä töihinkin taas. Ääärrrh onko pakko? :/ No on kai. Ja on se kai ihan kivaakin. Ehkä. Tai si ei.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#8723 • • Jago un-trained monkee
Hitto mun piti kirjottaa joskus blogi maailman rajoista, mutta en muista mitä muistilistassa lukevat sanat tarkoittaa.

Hitto kun tuli unohdettua tehä samantien..prkele*toktok*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#8724 • • Jago un-trained monkee
Mä en haluu mennä nukkuu.. taitaa tulla taas sellanen yö*uuh*

No ei kai tässä auta muu, kun alkaa tehdä asialle jotain mennä lääkäriin hankkimaan unilääkkeet.. en mä voi elää tälleen enää, kun pitäisi pystyä varmistamaan tiettynukkuma aika.. teininä ja lapsena oli helppoa jättää nukkumatta, kun tiedsi että voi nukkua seuraavana päivänä*huoh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

pirpeli

Posts: 5,533

#8725 • • pirpeli
Se, että mun nenä on liian herkkä/tarkka hajuille.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#8726 • • Freja Sihteeri
No kun!

Uah. *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#8727 • • Annakins Guest
Laskujen makselu on supertylsää *igor*
Avatar
#8729 • • Annakins Guest
Mua myös ärsyttää meidän uusi sihteeri. Ei tunnu tekevän muuta kuin valittavan siitä kuinka kiire hänellä on ja olen nyt saman asian selittänyt 4 kertaa, eikä vieläkään ole mennyt kaaliin. huoh.
anniharha

Posts: 1,937

#8730 • • anniharha
Koulun atk-opinnot. Ollaan opeteltu mm. exeliä ja wordia. Nyt siirryimme tekemään powerpointia. Näistä koneista ei löydy edes photaria, jouduin äsken käyttämään paintia kuvien leikkelyyn. Nöyryyttävää.

Mulla on ikävä mun omaa pientä täysivarusteltua omppua, joka odottaa mua kiltisti kotona kun joudun runkkaamaan näitä saatanan peeseeromuja aarrgh *nyyh*

--
and though my words could save the world they never come out right

Trixie

Posts: 1,342

#8731 • • Trixie
Pomolla on varmaan jotain henkilökohtaista mua vastaan kun pitää aina kuittailla epäsuorasti vaatetuksesta *dissaa* jos on jotain sanottavaa ni voi tulla suoraan sanomaan jos joku mättää. Eipä oo lomalta paluun jälkeen mulle mitään puhunu, ihmettelen vaan. Aikaisemmin ollu kovin mukavaa ihmistä...

--
face your fears and live your dreams

hemuz

Posts: 2,178

#8732 • • hemuz kätevä emäntä

Trixie, 27.8.2007 11:01:
Pomolla on varmaan jotain henkilökohtaista mua vastaan kun pitää aina kuittailla epäsuorasti vaatetuksesta *dissaa* jos on jotain sanottavaa ni voi tulla suoraan sanomaan jos joku mättää. Eipä oo lomalta paluun jälkeen mulle mitään puhunu, ihmettelen vaan. Aikaisemmin ollu kovin mukavaa ihmistä...



*lohduttel*

Aika kumma juttu jos ennen on samat vaatteet käyny. Toi on et pitkät sairalomat käy pomoja vituttamaan, mut minkäs sille mahtaa. Tapahtu mitä tapahtu. Mä oon sun puolella.
schiba

Posts: 365

#8733 • • Edited schiba
Kaikki, enimmäkseen arki. Kyl vkonloputkin ärsyttää kun tuntuu olevan samaa tasapaksua sekoilua koko ajan *igor* Eikä jaksais täällä koulussakaan istua.. Ainiin! Sinkkuna oleminen taas vaihteeks super *itun ärsyttävää! *senkin*
La Petite

Posts: 1,160

#8734 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Trixie, 27.8.2007 11:01:
Pomolla on varmaan jotain henkilökohtaista mua vastaan kun pitää aina kuittailla epäsuorasti vaatetuksesta *dissaa* jos on jotain sanottavaa ni voi tulla suoraan sanomaan jos joku mättää. Eipä oo lomalta paluun jälkeen mulle mitään puhunu, ihmettelen vaan. Aikaisemmin ollu kovin mukavaa ihmistä...


Meillä täällä osastolla on eukot A ja B. Toinen v****ilee koko ajan itseään nuorempien vaatetuksesta, toinen kitisee: "tuun hulluksi kun noi teidän korot kopisee".
Siksipä olemmekin alkaneet pitää vielä shokeeraavampia vaatteita ja metallisilla korkolapuilla varustettuja korkokenkiä :P
Täällä tuo v****ilu on mennyt jo niin pitkälle, et sitä vois nimittää työpaikka-ahdisteluksi. Onneksi mulla on kohtalotovereita ja huumori on toistaseks viel riittäny. Naiset (etenkin täällä +60-vuotiaat) voi olla hiton inhottavia *poks*

--
Rem tene, verba seqventur

Trixie

Posts: 1,342

#8735 • • Trixie

La Petite, 27.8.2007 14:34:
---
Trixie, 27.8.2007 11:01:
Pomolla on varmaan jotain henkilökohtaista mua vastaan kun pitää aina kuittailla epäsuorasti vaatetuksesta *dissaa* jos on jotain sanottavaa ni voi tulla suoraan sanomaan jos joku mättää. Eipä oo lomalta paluun jälkeen mulle mitään puhunu, ihmettelen vaan. Aikaisemmin ollu kovin mukavaa ihmistä...

---

Meillä täällä osastolla on eukot A ja B. Toinen v****ilee koko ajan itseään nuorempien vaatetuksesta, toinen kitisee: "tuun hulluksi kun noi teidän korot kopisee".
Siksipä olemmekin alkaneet pitää vielä shokeeraavampia vaatteita ja metallisilla korkolapuilla varustettuja korkokenkiä :P
Täällä tuo v****ilu on mennyt jo niin pitkälle, et sitä vois nimittää työpaikka-ahdisteluksi. Onneksi mulla on kohtalotovereita ja huumori on toistaseks viel riittäny. Naiset (etenkin täällä +60-vuotiaat) voi olla hiton inhottavia *poks*



No ei oo teilläkään helppoa *lohduttel* Mua vaan vituttaa se ettei voi sitten suoraan tulla sanomaan et jos jokin mättää. Kyllä mä kestän kuulla suoraa puhetta mut tuollainen kiertäen kaartaen kohdistettu asia saa korvat sauhuumaan. Ja mun pomo on vaan vähän yli 40 vuotias eikä voi pistää ees vaihdevuosien piikkiin *hmph*

--
face your fears and live your dreams

Avatar
#8736 • • trusti Guest

trusti, 24.8.2007 07:40:
unettomuus



edelleen.. no jos yrittäis valvoo iltaan asti (tuskin on edes vaikeaa) niin sais tähän hulluuteen tolkkua
tiiplis

Posts: 1,043

#8737 • • tiiplis also available in sober
Teinitauti tässä iässä *grr* Tiedän kyl mistä johtuu mut silti se vituttaa *grr*

--
italia litania nainati lailati

kinderi

Posts: 1,783

#8738 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
MINÄ.

Mä olen niin perseilytuulella et huhhui. Tympii taas melkeen kaikki ja ärsyttää se mikä ei tympäse.
Nää on niitä hetkiä kun pitäs mennä pimeeseen komeroon mököttään ja jättää kanssaeläjät rauhaan.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

%

Posts: 568

#8739 • • %
Soluasuminen, mää haluan oman kämpän missä voi rauhassa murjottaa jos tuntuu siltä.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Heli

Posts: 1,489

#8740 • • Heli vai kuka se oli
mul on kylmä ja nyt on vasta elokuu! viluvarvas mikä viluvarvas.

--
ei se väärin ole.