mayah, 26.8.2007 16:24:
Vittuuuuu, heitä se pihalle!!!
Meinasin heittää paistinpannulla :D (mut se lottos tänää 10 riviä + jokerit ni aattelin olla hyvää pataa sen kaa viel, jos se voittaski jotai :D)
14,184 posts, 710 pages, 4,803,266 views
mayah, 26.8.2007 16:24:
Vittuuuuu, heitä se pihalle!!!
Trixie, 27.8.2007 11:01:
Pomolla on varmaan jotain henkilökohtaista mua vastaan kun pitää aina kuittailla epäsuorasti vaatetuksesta jos on jotain sanottavaa ni voi tulla suoraan sanomaan jos joku mättää. Eipä oo lomalta paluun jälkeen mulle mitään puhunu, ihmettelen vaan. Aikaisemmin ollu kovin mukavaa ihmistä...
Pomolla on varmaan jotain henkilökohtaista mua vastaan kun pitää aina kuittailla epäsuorasti vaatetuksesta jos on jotain sanottavaa ni voi tulla suoraan sanomaan jos joku mättää. Eipä oo lomalta paluun jälkeen mulle mitään puhunu, ihmettelen vaan. Aikaisemmin ollu kovin mukavaa ihmistä...
La Petite, 27.8.2007 14:34:
---
---
Meillä täällä osastolla on eukot A ja B. Toinen v****ilee koko ajan itseään nuorempien vaatetuksesta, toinen kitisee: "tuun hulluksi kun noi teidän korot kopisee".
Siksipä olemmekin alkaneet pitää vielä shokeeraavampia vaatteita ja metallisilla korkolapuilla varustettuja korkokenkiä :P
Täällä tuo v****ilu on mennyt jo niin pitkälle, et sitä vois nimittää työpaikka-ahdisteluksi. Onneksi mulla on kohtalotovereita ja huumori on toistaseks viel riittäny. Naiset (etenkin täällä +60-vuotiaat) voi olla hiton inhottavia
trusti, 24.8.2007 07:40:
unettomuus