14,184 posts, 710 pages, 4,815,787 views
crissy, 12.8.2007 14:22:
se et mun piti to mennä kaverin kans kattoon transformers ja nyt sitä saatanan leffaa ei mee täälä.. joko ei oo menny ollenkaan tai sit se on otettu pois listoilta.. hippasen käy vituttaan..
Lyylikki, 14.8.2007 13:37:
"Ei kuulu mun toimenkuvaan."
Sanojana asiakaspalveluassistentti ja tiskikoneen tyhjennyksestä oli kysymys. Tyyppi, joka hoitaa yleensä keittiön siisteyden on sairaana ja tyhjensin & täytin tiskikonetta, johon toi fatipää totesi, että hän ei sitä tyhjennä, koska...
Siis oikeesti, mikä ihmisiä vaivaa. Kyllä mä ymmärrän, että ei loputtomiin voi taipua ja tehdä muitten hommia, mutta kyllä pitää olla hieman pelivaraa kuitenkin. Jonkun tiskikoneen tyhjäämiseen ei kuitenkaan mene kuin viisi minuttia, mutta ehkä se viisi minuuttia on sitten pois tsättäilyajasta. Mene ja tiedä.
opmdevil, 14.8.2007 13:57:
koska mies tietää, että nainen tykkää tehdä kyseisiä asioita.
Jutu, 14.8.2007 12:31:
---
crissy, 12.8.2007 14:22:
se et mun piti to mennä kaverin kans kattoon transformers ja nyt sitä saatanan leffaa ei mee täälä.. joko ei oo menny ollenkaan tai sit se on otettu pois listoilta.. hippasen käy vituttaan..
---
Kyllähän se siellä kuukauden pyöri... Mun mielestä hyvä vaan, että samoja leffoja ei pyöritetä kuukausitolkulla jos olis paljon muitakin leffoja tarjolla. Jos tänne junttikylään, eli Lahteen, vaan sais niitä
Lyylikki, 15.8.2007 10:49:
Lotus Notes + muut tietokoneohjelmat, jotka ei toimi "standardien" mukaan.
Ja taas tulee ymmärtämys, että halutaan erottautua Microsoftin ohjelmista, mutta esim TABilla kentästä toiseen liikkumisen pitäisi olla itsestäänselvyys.
$, 15.8.2007 11:00:
---
Lyylikki, 15.8.2007 10:49:
Lotus Notes + muut tietokoneohjelmat, jotka ei toimi "standardien" mukaan.
Ja taas tulee ymmärtämys, että halutaan erottautua Microsoftin ohjelmista, mutta esim TABilla kentästä toiseen liikkumisen pitäisi olla itsestäänselvyys.
---
Notes on saatanasta.
Vaikka hieroglyfit vaihtuivat taskusta löytyviin esineisiin, ei muutosta juurikaan ole havaittavissa. Onneksi ei ole tarvinnut ko. ohjelmaa ainakaan vuoteen.