14,184 posts, 710 pages, 4,814,640 views
Lyylikki, 20.8.2007 13:16:
---
MiMoSa, 20.8.2007 13:03:
Lehtimyyjät! Just äsken soitti yks oikein raivostuttava yksilö. Se suuttu oikein mulle, kun en suosutnu tilaamaan ja alko paasaamaan, et mieti nyt vähän miten halvalla saisit sitä ja tätä jne jne. Sit se vielä sanoa, että mitä sä sit edes kyselit mitään(kun kysyin et mikäs se joku lehti oli), jos et kerran mitään halua tilata. Meinasin jo lyödä luurin korvaan kun ei menny jakeluun. Sit lopuks se vaan sano, että jos et kerran halua käyttää tätä loistavaa tilaisuutta hyväkseks, joka ei tule toistumaan (eipä varmaankaan ) niin hyvää päivänjatkoa sitten vaan. Joo, kiitos ja sitä samaa helvetti sullekin!
---
Juuri torstaina kielsin puhelinmyynnin. Okei, kielto astuu voimaan 1-3 kk viiveellä ja on voimassa 3 vuotta. Eipähän tartte enää mulle soitella. Kiitti mo.
Puhelinmyynnin voi kieltää numerossa 0600 93404 (Elisa) tai 0600 13404 (Sonera).
sale, 20.8.2007 19:39:
Just äsken soitti joku puhelinmyyjä nainen ja kauppasi jotain kalanmaksaöljy tabletteja..Kohta varmaan soittelevat keskellä yötäkin ja yrittävät kaupata jotain*hmph* Tulee noita puheluita sitä tahtia et taidan minäkin soittaa tuohon kieltonumeroon jos vaikka rauhottaisi tilannetta...
Lyylikki, 20.8.2007 20:17:
No mulla ei sinällään joo olis mitään suoramyyntiä vastaan, mutta kun se myynti tapahtuu niin, että ei yhtään ajatella, että mitä myydään ja kenelle, niin se pistää vituttamaan. Sitten kun yrittää sanoa niille myyjille, että "en taida kuulua Kotilieden kohderyhmään", niin alkaavat kaupata Meidän-Taloa tai jotaikin muuta yhtä persereikälehteä.
MiMoSa, 20.8.2007 20:33:
Mulle ne on nyt alkanu soittelee oikein urakalla lasten kirjakerhosta vaikka joka kerta niille sanon, et ei oo lapsia eikä oo ihan hetkeen tulossakaan. Viime kerralla ne alko sit jo kyselee et löytyskö kummilapsia tai joitain muita lapsia lähipiiristä.
Lyylikki, 20.8.2007 20:17:
Sitten kun yrittää sanoa niille myyjille, että "en taida kuulua Kotilieden kohderyhmään", niin alkaavat kaupata Meidän-Taloa tai jotaikin muuta yhtä persereikälehteä.
Hitchhiker, 22.8.2007 00:39:
Jaahas ja kirjotellaas taasen tänne, miten voi olla mahdollista että on näin 'tun tylsää. *kaivaaseuraavaaleffaahyllystäjatunkeesenDVDsoittimeen* .