nyt on pakko mennä rähjäämään nurkan taakse..
vitun idiootit.
14,184 posts, 710 pages, 4,805,252 views
sune, 3.8.2005 21:53:
Meijän naapurit. Joka ilta mä ajattelen et huomenna mä meen sanoo niille et nyt vittu loppu. Mut silti mä en ikinä sitä tee.
Ne möykkää aina. Ihan koko ajan. Se ei muuten häiritsis ehkä NIIN paljon, mutta kun on pieni lapsi mikä pitäs saada nukkumaan suht rauhallisissa olosuhteissa, se vittuttaa hyvin paljon.
Tälläki hetkellä ne kuuntelee jotain paskarokkia ja koira uikuttaa/ulvoo/haukkuu ihan ku sitä hakattais. Ja sama juttu eilen. se koira ulvo n. 5 tuntia, voi olla et jatku kauemminki, en tiiä koska jotenki sain nukahdettua siinä metelissä. Ja se ei oo mitää pikku vikinää.
mä vihaan niitä
pirpeli, 3.8.2005 22:26:
Kirjallinen ilmoitus isännöitsijälle. Tarpeeksi monta (olikohan kolme kertaa), niin pääset niistä eroon.
pirpeli
Kirjallinen ilmoitus isännöitsijälle. Tarpeeksi monta (olikohan kolme kertaa), niin pääset niistä eroon.
sune
Joo kolmas lähti minuutti sitte. Ja jos ei auta mä muutan v*ttuun täältä.
äm, 3.8.2005 22:48:
---
pirpeli
---
---
sune
Joo kolmas lähti minuutti sitte. Ja jos ei auta mä muutan v*ttuun täältä.
---
Isännöitsijälle voi tehdä rauhassa vaikka 6000 kirjallista ilmoitusta.
Vasta kun isännöitsijä tekee niitä kolme kappaletta, asialla on seurauksia.
[/q
Toivotaan siis, että sunella on fiksu isännöitsijä. Kiitos oikaisusta, äm, nyt on parempaa tietoa mullakin :)
sapeli, 4.8.2005 10:17:
Ei, minä en halua vertailla matkapuhelinliittymien hintoja aamuyhdeksältä kun nukkuisin mielelläni flunssaa pois vielä useamman tunnin.
http://www.garfield.com/comics/comics_archives_strip.html?1984-ga840219
Android
Jos vaikka olisit avaamatta sitä topicia jos se ärsyttää niin paljon? Miksi et pistä koko tunkiota ignoreen?
Edit: Vittu että bugittaa...