Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,567,995 views

crissy

Posts: 1,958

#12441 • • crissy
töissä on eräässä hintakyltissä aimo yhdyssanavirhe ja kukaan ei suostu sitä korjaamaan, koska ohjeissa luki noin....
wiwi

Posts: 1,575

#12442 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

crissy, 18.2.2009 13:53:
töissä on eräässä hintakyltissä aimo yhdyssanavirhe ja kukaan ei suostu sitä korjaamaan, koska ohjeissa luki noin....


Argh joo. Meillä kaikki tuotteiden nimet yms. tulee suoraan ketjulta ja voi jeesus että välillä hävettää lukea niitä. Tyyliin kuitissa lukee MANSIKKA TUUBI. Helpottais toisinaan esimerkiksi tuotepalautuksia, jos ois vähän informatiivisemmin nimettyjä noi tuotteet.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

a-j

Posts: 785

#12443 • • a-j
pyörän takakumi puhki *hmph*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#12444 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Kokeile uusi Flora ruoka Maku!

Ettekö keksiny yhtään tyhmempää nimee? *lmao*
Jago

Posts: 4,039

#12445 • • Jago un-trained monkee
Mua vituttaa oikeen urakalla tää mun kone. Se on tosi kauan aikaa pitäny ihan älytöntä mekkalaa aina välillä, mutta viimeaikoina se ei ole lopettanut sitä hetkeksikään. Oon huomannut, että musiikkikin kuulostaa aivan erilaiselta, kun taustalla kuuluu vaihtelevan korkeuksinen tasainen humina, surina, ujellus tai kolina. Ajoittain se kyllä tuntuu sopivan ihan vitun hyvin musaan, että en voi täysin valittaa. Oikeestaan kuulostaa siltä, kun kuulisi aina uuden miksin jo montakertaa kuulluista biiseistä*nauru*(silti, kyllä haluun päästä eroon tosta, koska pitää pitää musa aika kovalla, että se nousee ton äänen yli)

alek szahala, 19.2.2009 20:21:
Kokeile uusi Flora ruoka Maku!

Ettekö keksiny yhtään tyhmempää nimee? *lmao*


Täh??? eihän toi oo ees suomee*lmao*
Piti oikeen tarkistaa. Ajattelin, että sä oot lukenu ja kirjottanu ton jotenkin väärin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#12446 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tää saatanan Philadelphia! o_O

kaikki ihmiset ihan sikatylyjä ja vihasia (+peruspummitki meinaa
käydä päälle), hostellit puolet kalliimpia ku New Yorkissa... eikä
täällä ny oikeesti ole ees mitää nähtävää!

onneksi ei tarvi olla pitkään tääl.. en suosittelis! *dissaa*

--
dasinoaisnvs

Janisa

Posts: 2,226

#12447 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

kimonoid, 20.2.2009 00:40:
tää saatanan Philadelphia! o_O

kaikki ihmiset ihan sikatylyjä ja vihasia (+peruspummitki meinaa
käydä päälle), hostellit puolet kalliimpia ku New Yorkissa... eikä
täällä ny oikeesti ole ees mitää nähtävää!

onneksi ei tarvi olla pitkään tääl.. en suosittelis! *dissaa*



Jos olisit etukäten maininnut meneväsi Philadelphiaan, niin oisin lämpimästi suositellut vain läpiajoa kyseisessä kaupungissa. Kaikista mahdollisista vierailemistani kaupungeista USA:ssa, Philadelphia on ehdottomasti lähimpänä helvettiä. *joo*

P.S. Nosta vaan äkkiä sitä kytkintä ja jatka matkaa. *vink*
P.P.S. Philadelphiallahan on myös hallussaan yksi korkeimmista murhatilastollisista luvuista Yhdysvalloissa. *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Siren

Posts: 826

#12448 • • Siren Seinäruusu
Sinisilmäsyyteni. Onks vittu aina pakko uskoo kaikkee *eiei*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

tiiplis

Posts: 1,043

#12449 • • tiiplis also available in sober
Se että luullaan varkaaksi.

Käytiin eilen yhdessä kirjakaupassa kaverini ja kummipoikani kanssa ja koska mielestäni minulla on oikeus kierrellä kaupassa katsomassa olisiko siellä jotain heräteostettavaa, kiertelin kaupassa. Yksi myyjä oli tekevinään tiskin takana hommia mutta kyttäsi kummipoikaani ja minua. Ei tullut kysymään että voisiko auttaa. Kävi sen sijaan tutkimassa kalenterihyllyn mun jälkeen että olinko ottanut sieltä jotain. Ymmärrän että hävinkintorjunta on tärkeää mutta kyllä vtuttaa jos jonkun kirjakaupanmyyjän mielestä mä näytän siltä että mun pitää varastaa joku käimäinen 5 euron kalenteri. Jäi ostokset ostamatta eikä tartte siihen kauppaan enää mennä.

--
italia litania nainati lailati

ninscu

Posts: 635

#12450 • • ninscu candydelic

tiiplis, 22.2.2009 15:49:
Se että luullaan varkaaksi.



Joo toi on kyl niin rasittavaa. Täs joku aika sit kävin poikaystävän kaa semmosen pienes askarteluliikkees ja siel hyökkäs heti semmonen nuorehko miesmyyjä selän taakse kyttäämään ja se oikeesti seuras metrin päästä jokasta liikettä ja jos siirryin toiselle hyllylle ni se siirty salamana peräs. Heti ku astuttiin ulos sieltä ni oltiin molemmat et mitävvvittua.... O_o Ei tarvi mennä takas.

--
.. grooving with the eternal now ..

Kolera

Posts: 4,256

#12452 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
et pitiki mennä pelleilee tän jalas olevan pienen talvi-ihottuman kanssa ja rapsutella sitä. Etenki saunassa harjalla. No kaipa tuo katoo tuosta muutaman viikon päästä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#12453 • • jukebox Guest

UnityF, 22.2.2009 19:36:
Yläkerran ukko! *dissaa*


sympatiani ovat puolellasi. *hmph*
pian 3v. kärsinyt ylemmän kerroksen idari_vajukin kantapäätERRORista, josta ei jaksa edes aloittaa. häädön ottanee vielä joku kaunis päivä jota allekirjoittanut katselee hymyssä suin parvekkeen aitiolta, virvokelasi kätösessä. frendillä vastaavan kaltainen tilanne johon yläkerta ottanut 1sen virallisen varoituksen. *plur*
UnityF

Posts: 15,721

#12454 • • UnityF joo just se

jukebox, 23.2.2009 02:55:
---
UnityF, 22.2.2009 19:36:
Yläkerran ukko! *dissaa*
---
sympatiani ovat puolellasi. *hmph*



Hänellä on ollu tapana porata iskuporakoneella noita betoniseiniä. *super**poks*
Mä ihan aidosti ihmettelen _mitä_ se enää siellä poraa kun sitä on jatkunu jo vuoden päivät. Se seinä on varmaan kunnon juustoreikä unelma. *poks*
Valituksia on ollu vaikee saada läpi menee, kun kaikki kolina/poraaminen ym niin tapahtuu aina sallitulla ajalla. Muutaman kerran on alkanu poraa keskellä yötä.
No mut vähän aikaa sitten jätin valituksen hänestä taloyhtiöön et saa nähdä, mulla oli muutakin kynittävää sen kanssa mm. et saako mattoja ravistella parvekkeelta niin et _kaikki_ shitti on meidän parvekkeella. *dissaa* Tai saako sohvia heittää viidennestä alas parvekkeelta kun pihalla on talkoot meneillään.. jne...*poks*
Avatar
#12455 • • opmdevil Guest
Mikkeli, Mikkeli, Mikkeli...
wiwi

Posts: 1,575

#12456 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Jutut jotka ei pelaa niin ku pitäis. Poikis yritti eilen saada mun nyrkkeilysäkkiä ripustettua. Tulos: kaksi paskaksi vääntynyttä poranterää ja tilanne, että kun koukku on vihdoin katossa niin säkkijousta ei saakaan säkkiin kiinni. Äarghh! Pientä tuskanhikeä oli ilmassa.

Iltapäivälehtien aiheuttama kestoärsytys nousi viikonloppuna uusiin sfääreihin. Duunikaveri, joka on Miss Suomi-finaalissa, oli antanut kuvaa varten ajokorttinsa Iltalehdelle. No, ei siinä mitään mutta ne saatanan urpot julkasi sen kortista otetun kuvan niin, että sen alapuolella näkyy täydellinen henkilötunnus. Niin sitä pitää! *toktok*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#12457 • • Freja Sihteeri
Tyyppi, joka lyttää kaikki kehitysideat ja huomiot joidenkin tyyppien vajaasta tietotaidosta ja pyynnöt niiden kehittämiseen.
Epäoikeudenmukaisuus.
Tasavertaisen kohtelun puuttuminen.
Toisten suosiminen, toisten suosimattomuus.

ARGH!!!!!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#12458 • • sapeli jokukukamikä?
Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tää kämppä tuntuu todella pieneltä. Ois ehkä aika siivota.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#12459 • • astaroth Guest
ja mä kun luulin, että parvekkeeton kämppä ois kiva juttu. tällöin mukamas ei jaksaisi niin helposti mennä röökille.

nii-in, ei jaksakaan. siinä määrin, että yhtenäkään yönä ei tule nukuttua, ja koko ajan ravattua jääkaapilla. oon viimeisen 12h aikana vetäny kohta vuo'allisen makaronilaatikkoa, ja koko ajan on nälkä. kai se nyt sit on olevinaan hyvä läppä, kun on ollu muutaman päivän ilman röökiä, mutta vituttaa sitten olla vastapainona kyltymätön ähkypallo

pitää varmaan ruveta heittää hihaan, että nälkä lähtee. stna
Timce

Posts: 5,381

#12460 • • Timce
Vitun gmail ei toimaa..sssaattana.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss