Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,551,268 views

noena

Posts: 3,138

#13341 • • Edited noena first breath after coma

Replying to Mikä ärsyttää?:

mariq, 21.1.2010 12:28:
Feisbuuk *igor*
-clips-
Eli niin tai näin, fiilis on paska *toktok*


Ei feissibuukista tarvitse välittää, kun ei sekään _oikeasti_ meistä välitä *lohduttel* *vink*
Mut joo, ymmärrän mitä tarkoitat, välillä tuo FB ottaa itseäänkin päähän, ja silti siellä sitä ollaan päivittämässä statusta 3kertaa päivässä *ding* Monet kerrat ihmetellyt miten siitä siitä tuli noin suuri osa meidän sosiaalista mediaamme ja internet käyttäytymistämme? En edes muista kuinka monta vuotta se on ollut jo osana "kommunikointia" *ding* ....

edit: ajatuskatko *hih*

--
TwistedLife™ Amusement Park

hemuz

Posts: 2,178

#13342 • • hemuz kätevä emäntä

Replying to Mikä ärsyttää?:

mariq, 21.1.2010 12:28:
Feisbuuk *igor*



Vähän samoilla linjoilla täällä. Toistaseksi en sinne vielä ainakaan rekisteröidy. Oon kuullu kavereilta, että sitte kun nähään, ei ole mitään keskusteltavaa. "Mä sain töitä..." "joo luin jo facebookista". *justjoo* *piis*

Must on kiva soitella töistä kotiin kävellessä ja jorinoida kavereille/perheelle. Menee matkakin nopeemmin.
wiwi

Posts: 1,575

#13345 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Mikä ärsyttää?:

mariq, 21.1.2010 12:28:
Feisbuuk *igor*


Kirjoitit ihan täysin mun ajatukset. Mua on vituttanu koko palvelu aika kauan, erityisesti siksi että siellä PITÄÄ olla että pysyis ees suunnillen kärryillä missä mennään. Harmittaa kun sellainenkin informaatio (itellä esim. järjestötoimintaan liittyvä), jonka pitäisi kulkea myös niille ihmisille jotka eivät ole rekisteröityneet, jää feisbuukkiin. Lisäksi fb on helvetin raskas ja kökkö ja vittumainen eikä tunnu tomivan niin kuin pitäisi.


Mutta joo, elämäni helpottamiseksi alistuin ja rekisteröidyin pari viikkoa sitten. Kyllä sielläkin tulee turhailtua nykyään. :/

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

mariq

Posts: 2,154

#13346 • • Edited mariq

Replying to Mikä ärsyttää?:

Vau, en ainakaa oo ainut, jota tää ilmiö ottaa päähän..

wiwi, 21.1.2010 12:55:
---
Mutta joo, elämäni helpottamiseksi alistuin ja rekisteröidyin pari viikkoa sitten. Kyllä sielläkin tulee turhailtua nykyään. :/


Mä vielä harkitsen. Kyllähän se helpottais paljon, varsinkin sellaisten vanhojen ystävien kanssa, joita näkee tosi harvoin, kun asuvat niin kaukana, ja silloin harvoin kun näkee, puheenaiheita on liiankin vähän, kun ei oo mitään käsitystä mitä toisen elämässä on meneillään, ei oikein tiedä mistä alottaa..
Muuten oisin varmasti jo antanut periksi, mutta on se vastustaminen kuitenkin tärkeää *nauru* *justjoo* Saa nähdä miten käy.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#13347 • • Annakins Guest
Odottaminen on raivostuttavaa.
Avatar
#13349 • • Lilly Guest
tää päivä.*igor* ois jo viikonloppu.
Jusna666

Posts: 1,447

#13350 • • Jusna666 Diablo

Replying to Mikä ärsyttää?:

mariq, 21.1.2010 13:03:
Vau, en ainakaa oo ainut, jota tää ilmiö ottaa päähän..
Muuten oisin varmasti jo antanut periksi, mutta on se vastustaminen kuitenkin tärkeää *nauru* *justjoo* Saa nähdä miten käy.



Ei sorruta, vaan pysytään lujana, eiks ni! *vink*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Claquesous

Posts: 3,206

#13351 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Replying to Mikä ärsyttää?:

mariq[/b], 21.1.2010 12:28:
Feisbuuk *igor*

Takyon, 21.1.2010 12:48:
Allekirjoitan ihan täysin, koko tekstin



Mikä siinä Facebookissa niin paljon sylettää? Oon ollu siel jo tovin. Mulla on kavereina sellasii ihmisii, joita en oo nähny sitten ala-asteen ja yksi, josta mul ei oo hajuakaan, et kuka se on =D. Mä näen asian sillä lailla, että fb on itseasiassa klubitus, mut muutamaan potenssiin. Siel on paljon paskaa ja turhaa, mut niin on myös missä tahansa muussa verkkoyhteisössä (kuten klubituksessa). Ja koska se on FB, siel on tuubaa niin paljon, ettei keskivertotallaajan käsityskyky edes pysty prosessoimaan sitä.

Samoin mulla on klubituksessa ystävinä sellaisia, joille en ole sanonut halaistua sanaa sitten Kekkosen, mutta silti pidän ne siellä ystävä-listalla. Ihan muuten vaan. Tietty. Mut jos palataan fb:iin se on vaan väliaskel tulevaisuuteen, jolloin netistä tulee toinen todellisuus lähes jokaiselle(!) ihmiselle. Halusi hän tai ei. Näin ennustan, voin olla väärässäkin.

--
32. of December

Takyon

Posts: 2,945

#13352 • • Takyon Möwkö
Pakkanen on laskenut lämpötilaan joka mahdollistaa tiesuolan käytön ja tiet on taas jonku *tun epämääräisen mustan paskan peitossa ja auton ohjaaminenki on ihan yks hailee kun se sohjo vie minne sattuu. Tosi turvallista.. Plus että tuulilasilla on kolmen sentin kerros paskaa vaikka pitäis 300 metrin turvaväliä *igor*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

mariq

Posts: 2,154

#13353 • • mariq

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jusna666, 2.2.2010 18:18:
---
mariq, 21.1.2010 13:03:
Vau, en ainakaa oo ainut, jota tää ilmiö ottaa päähän..
Muuten oisin varmasti jo antanut periksi, mutta on se vastustaminen kuitenkin tärkeää *nauru* *justjoo* Saa nähdä miten käy.
---
Ei sorruta, vaan pysytään lujana, eiks ni! *vink*


Sori, mä sorruin jo *blush*

Claquesous, 2.2.2010 18:42:
---
Mikä siinä Facebookissa niin paljon sylettää? Oon ollu siel jo tovin. Mulla on kavereina sellasii ihmisii, joita en oo nähny sitten ala-asteen ja yksi, josta mul ei oo hajuakaan, et kuka se on =D.
---


Mua ärsytti siis juurikin se tiedottamisen rajoittuminen vain tuolle yhteisölle, ja siksi siis päätin heittää pyyhkeen kehään ja ryömiä osaksi sitä yhteisöä.

Eli jos en tiedä, että vanha, joskus vuosia sitten hyvinkin läheinen, ystäväni on menossa naimisiin, ellen ole FB:ssä, niin kyllähän se ottaa päähän. Tästä voimmekin ehkä päätellä, että ärsyttävä ei niinkään ole se FB, vaan joidenkin ihmisten käytöksen muutos sen myötä.

Onhan se kuitenkin oiva keino tuoda edes vähän lähemmäksi esim. sellaisia ihmisiä, jotka asuvat kovin kaukana.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

AnderS

Posts: 470

#13354 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Ärsytää, vituttaa, raivostuttaa! Nimittäin suomalainen "oikeusvaltio". Selittäkää tämä mulle niin että mäkin ymmärrän. 51v poliisi, lainvalvoja, juottaa 16v tytön känniin. Raiskaa sammuneen tytön kahdesti, ottaa kamerakännykällä kuvia(17kpl), lataa ne omalle koneelle. Jää kiinni ja saa 2 vuotta ehdollista. Ehdollista! Millä? Voi jumalauta että olis kirveellä töitä!

Mutta ei hätää! Muutama mätä omena ei pilaa muuten niin loistavaa järjestelmää. Tälläkin hetkellä osa suomen resurssoidusta poliisivoimasta(jonka me veronmaksajat kustannamme) on torjumassa järjestäytynyttä rikollisuutta siviilipuvuissa Helsingissä, osoitteessa Castreninkatu 13.
Jone

Posts: 8,258

#13355 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Mikä ärsyttää?:

mariq, 21.1.2010 13:03:
Muuten oisin varmasti jo antanut periksi, mutta on se vastustaminen kuitenkin tärkeää *nauru* *justjoo*



Mä olen kova vastustamaan monenlaisia juttuja (jopa siihen pisteeseen, että tänne Klubbarillekin olen perustanut topicin, jonka ainoa idea on vastustaa kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä) ja pidin Facebookia täysin paskana juttuna aikoinaan pitkän aikaa ennen sinne rekisteröitymistä. Voi olla etten välttämättä olisi taipunut rekisteröitymään saitille koskaan ellen olisi ammatillisista syistä tuntenut palveluun ja ilmiöön perehtymistä puolipakolliseksi. Sittemmin musta on tullut hyvin tyytyväinen Facebookin aktiivikäyttäjä (paitsi silloin kun Facebook ottaa ja lagaa tai muuten vaan toimii päin persettä) ja oon lakannut ymmärtämästä tota vastustamista.

Tällaisia juttuja mulle on tapahtunut ja olis jäänyt tapahtumatta ilman ko. saittia:
- Viimeksi tänään olen esittänyt ostotarjouksen eräästä tarvitsemastani esineestä sen perusteella että eräs ystäväni sellaista kaupitteli status updatessaan
- Olen saanut esimerkiksi toimistollemme parit kaapit lukioaikaiselta luokkakaveriltani, joka halusi niistä muuton yhteydessä eroon
- Olen saanut useita työtarjouksia suoraan Facebookin kautta ystäväpiiristäni johtuen jostain mitä itse olen saitille kirjoittanut tai laittanut näkyviin
- Olen saanut kontaktin muutamiin sellaisiin ulkomaalaisiin ihmisiin joiden kanssa en ole ollut tekemisissä viiteentoista vuoteen, mutta joiden tekemisistä olen kiinnostunut ja joiden tavoittamiseen en ole keksinyt muuta tapaa
- Olen saanut huomattavasti enemmän palautetta monenlaisista asioista ja tekemisistäni kun mitään muuta väylää pitkin ikinä

Neljä edellisen listan asioista alkoi "olen saanut" ja viideskin on saamista siinä mielessä, että tosiaan tarvitsen sen esineen ja se maksaa kaupassa kaksi kertaa enemmän. Mulla on sellaiset rapiat 500+ feissarifrendiä ja vaikka sinne joukkoon mahtuu "turhaakin porukkaa", niin kyllä mun on tavattoman vaikea keksiä helpompaa tapaa pysyä jotenkin kärryillä 200-300 tuttuni elämästä. Ei mulla riitä siihen aika, energia eikä mielenkiintokaan jos se tehdään vaikeammaksi, mutta kun se on tarpeeksi helppoa niin musta on hyvin hauskaa seurata sitä kuinka tuttujeni lapset ajavat heitä hulluuteen, lotossa tuli tällä viikolla voitettua 20e tai uudet riemunkirjavat lapaset tulivat valmiiksi.

Vastusta siis ihmeessä Facebookia, mutta toivottavasti tajuat ettei se siitä mitään välitä. Tuskinpa myöskään kaverisi kauheasti jaksavat sua sinne mukaan hapattaa jos et ole moisesta kiinnostunut, mutta sitten voit tosiaan helposti jäädä jonnekin kutsumatta kun kaikki muut kutsuttavat siellä ovat ja kutsuja ei muista että kaveripiirissähän on tosiaan tällainen rebeli jolle pitäisi erikseen pistää kutsua muita väyliä pitkin esim. perjantain illanviettoon. Lopulta toi rebeliys on kaikille muille paitsi sulle itsellesi aika yhdentekevää, joten et voita sillä kauheasti mitään - mahdollisesti häviät kyllä.

Meenpä tästä kertomaan statukseeni että on aika lähteä kotiin, että tänään oli hyvä päivä ja että oon itseeni tyytyväinen. Voi olla että joku vaikka lukee sen ja laittaa sille peukaloa. *feisbuukkail*
Ergilion

Posts: 751

#13356 • • Ergilion
Juntit salilla, jotka ei tajua laittaa kiekkoja/painoja takaisin paikoilleen käytön jälkeen. *grr*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

mariq

Posts: 2,154

#13357 • • mariq

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jone, 4.2.2010 16:30:
---
mariq, 21.1.2010 13:03:
Muuten oisin varmasti jo antanut periksi, mutta on se vastustaminen kuitenkin tärkeää *nauru* *justjoo*
---
Vastusta siis ihmeessä Facebookia, mutta toivottavasti tajuat ettei se siitä mitään välitä. Tuskinpa myöskään kaverisi kauheasti jaksavat sua sinne mukaan hapattaa jos et ole moisesta kiinnostunut, mutta sitten voit tosiaan helposti jäädä jonnekin kutsumatta kun kaikki muut kutsuttavat siellä ovat ja kutsuja ei muista että kaveripiirissähän on tosiaan tällainen rebeli jolle pitäisi erikseen pistää kutsua muita väyliä pitkin esim. perjantain illanviettoon. Lopulta toi rebeliys on kaikille muille paitsi sulle itsellesi aika yhdentekevää, joten et voita sillä kauheasti mitään - mahdollisesti häviät kyllä.


Kuten tuossa edellä olenkin jo kertonut, olen tosiaan jo lakannut vastustamasta. *piis* Ja tuosta quottaamastasi viestistä tietysti saattaa olla havaittavissa kommentin tarkoituksellinen huumorinkukka, mahdollisesti jopa itseironia.

Mainittakoon nyt kuitenkin vielä (uudestaan) että tuossa minua harmittaneessa kutsuasiassa ei suinkaan ollut kyse perjantai-illanvietosta, vaan pikkuisen tärkeämmistä asioista. Ja vaikka nyt olenkin Facebookissa, en silti ainakaan itse aio jättää kommunikointia pelkästään sen varaan, vaan tärkeiden viestien perille meno on vähintäänkin varmistettava myös jotakin muuta väylää käyttäen.

Että plur vaan.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Freja

Posts: 8,774

#13358 • • Freja Sihteeri
se, kun potilas joutuu maksamaan jos jättää menemättä vastaanotolle, mut lääkärit pääsee ku koira veräjästä jos jättävät hoitamatta puhelinaikaansa.
Tosi vitun jees, lähdempä tästä sitten keskustaan päin tartuttaan koko vitun stadin.

Vittu et pännii.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Ergilion

Posts: 751

#13359 • • Ergilion
Ärsyttävän hämmentävä tunne aamulla, kun herää eikä oikein muista mitä tuli eilen sanottua ja/tai tehtyä.

Sama tunne häilyy koko päivän ajan.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

kinderi

Posts: 1,783

#13360 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?:

Ergilion, 7.2.2010 13:30:
Ärsyttävän hämmentävä tunne aamulla, kun herää eikä oikein muista mitä tuli eilen sanottua ja/tai tehtyä.

Sama tunne häilyy koko päivän ajan.



..ja sä meinaat että se kestää vaan sen yhen päivän? :DD

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*