Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,570,157 views

turquoise

Posts: 732

#13301 • • turquoise e-ra2co

Replying to Mikä ärsyttää?:

vala, 7.1.2010 17:38:
---
sativa, 7.1.2010 16:46:
---
vala, 3.1.2010 20:56:
Turvonnut naama.Tikit ja ikenen repaleet suussa mitkä hankaa poskia.

---


Saanko mä kysyä, tai ootkohan jo kertonut täällä, mutta mitä sulla siis oli...? Muistan vaan, ku kehottelit ihmisiä meneen ajoissa hammaslääkäriin... Oon ollu ite viimeks 17-v. *hikoil*

---


Kolmen hampaan juuret oli tulehtuneet ja tulehdus oli lähtenyt leviämään jo kaulalle.



Hyi saatana. Eikö sulla sitten särkenyt niitä ihan kamalasti tosi pitkään ennen emergencyä? Sori ku vedän tän OT:ksi ja utelen, oon vaan rasittavan vainoharhanen omaan terveyteen liittyvissä kysymyksissä *hikoil*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

kinderi

Posts: 1,783

#13302 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?:

sativa, 7.1.2010 21:08:
---
vala, 7.1.2010 17:38:
---
sativa, 7.1.2010 16:46:
---
vala, 3.1.2010 20:56:

---
---
---

Hyi saatana. Eikö sulla sitten särkenyt niitä ihan kamalasti tosi pitkään ennen emergencyä? Sori ku vedän tän OT:ksi ja utelen, oon vaan rasittavan vainoharhanen omaan terveyteen liittyvissä kysymyksissä *hikoil*



Mä hyökin tänne väliin ja voin kertoa oman kokemuksen perusteella että aina ei tunnu missään, yhtään mikään.
Itellä oli hampaan juuri tulehtunu pahasti ja täynnä mätää, eikä mitään fiiliksiä ennen ihan yhtäkkistä helvettiä. Mitkään lääkkeet ei siinä vaiheessa tunnu auttavan..

Käy vaan tsekkauttaan se kalustos ennenkun ihan oikeesti jotain räjähtää *joo*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ValaX

Posts: 3,891

#13303 • • ValaX

Replying to Mikä ärsyttää?:

sativa, 7.1.2010 21:08:
---

Hyi saatana. Eikö sulla sitten särkenyt niitä ihan kamalasti tosi pitkään ennen emergencyä? Sori ku vedän tän OT:ksi ja utelen, oon vaan rasittavan vainoharhanen omaan terveyteen liittyvissä kysymyksissä *hikoil*



Kyllähän niitä särki aina välillä, mutta sitte rauhottu ja alko taas jne... Ilmeisesti se saattaa säteillä aika kaikkialle? Mullahan oli tossa yhteen aikaan 3 korvatulehusta aika lyhyen ajan sisällä jotka sitten hoidettiin vain perinteisinä korvatuleduksina, vaikka mä epäilin jo loppupelissä mun purukalustoa. En sitten vaan ottanut puheeksi näitä hampaita. Erinäistä oireilua oli siis jo pitkää, mm. lohkes pari isoa palaa hampaista ja erinäisiä särkyjä pitkin päätä, mutta idiootti kun olin, niin en sitten reakoinut niihin riittävän ajoissa.

Nyt tää on siis hallinnassa, mutta sitä en tiedä vielä että rakennetaanko noiden poistettujen tilalle uudet vai jätettänkö ne tolaseks. Se varmaan selvinnee sitte ens viikolla kun meen uudestaan poliklinikalle ja katsotaan jatketaanko lääkekuuria ja sairaslomaa.

Jos hampaita särkee tai lohkea pala, niin hammaslääkarille heti ja mielellään siis myös vuoden välein pelkät tarkastukset, kuten tuolla jo aikaisemmin sanoinkin.

Onneks nää postetut leegot on takaa, niin ne rakoset ei näy:)
Dark Star

Posts: 366

#13304 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .
Oon valvonu pian 2 vuorokautta ja silti ei uni tuu...
Aamulla taas pitäs olla valppaana 07.00 ja nyt kyllä hieman veeeeeetuttaaa =(-C-<
Lerna

Posts: 320

#13305 • • Lerna
Stargate Atlantiksen päätösjakso ei ollut yhtään niin eeppinen kun olin odottanut *toktok*
Avatar
#13306 • • Annakins Guest
En tiedä oonko loksauttanu leuan vasemmalta puolelta vai onko hampaassa joku pipi, ei kyllä hampaaseen satu yhtään.
MRC

Posts: 1,346

#13307 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Nuha

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Freja

Posts: 8,775

#13308 • • Freja Sihteeri

Replying to Mikä ärsyttää?:

Annakins, 8.1.2010 09:50:
En tiedä oonko loksauttanu leuan vasemmalta puolelta vai onko hampaassa joku pipi, ei kyllä hampaaseen satu yhtään.



:O
Mul oli sama vika viikko sitten, nyt mennyt ohi!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#13309 • • opmdevil Guest
Minua suuresti ärsyttää Numarkin X2 diipadaapa duubasoittimet. Tuntuvat ylikuumevan ja seurauksella se, että jos on soittanut yli 90 minsaa niin alkaa automaattisesti laahaamaan toinen soitin ja toinen alkaa laahaamaan kun soittoaikaa on 120 minsaa. JEE! Siis tuntuu että ongelma on siinä moottorissa joka pyörittää sitä lättää. Että silleen. Ai niin, toinen tekee sitten ylilämmettyään aivan satunnaisesti CD:llä autolooppia joka on todella hurmaavaa. Eihän nää maksanut kuin jotain 800 ekua kipale ja parin vuoden kuluttua aivan duupas-paskaa. Siis cue-napit rikki, play-napit rikki, pitch-control tuntuu sekin vuotavan ihan miten sattuu toisessa ja tuota muuta pikkuvikaa. Muuten ihan hyvät!
Avatar
#13310 • • Annakins Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

Freja, 8.1.2010 10:15:
---
Annakins, 8.1.2010 09:50:
En tiedä oonko loksauttanu leuan vasemmalta puolelta vai onko hampaassa joku pipi, ei kyllä hampaaseen satu yhtään.

---


:O
Mul oli sama vika viikko sitten, nyt mennyt ohi!



Alko tuntuu korvassa asti ni soitin Haartmaniin ja meen päivystykseen käymään illalla. Ihan vaan varmuuden vuoksi ku alko toi Valan kauhukertomus pyörii päässä :D
Jammailija

Posts: 3,224

#13311 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jone, 29.12.2009 11:02:
---
Freja, 29.12.2009 07:54:
---
Jone, 22.12.2009 12:47:
Ilmoittelen miten homma menee.

---


http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135251762927

---


Jees, muutkin lehdet näköjään kirjoittivat asiasta tänään. Itse pyysin yli viikko sitten kuitteja ruokailuistani ja soittelin tänään vaihteeksi Solidolle kun eivät ole niitä toimittaneet lupauksistaan huolimatta. Laskun eräpäivähän on tietysti mukavasti huomenna.

Laskun pistän varmaankin maksuun jo ennenkuin Solido saa (jos saa) suuntaani mitään toimitettua. Käytännössä sieltä on ilmeisesti tulossa skanni korttimaksukuitista, jossa tuskin on edes nimmariani eikä varsinkaan mitään selvennystä siihen mistä laskutetaan. Tähän härväämiseen vaan menee liikaa aikaa, joten... no, sen verran kettumainen maku jää suuhun, että laskun tiimoilta sekä Solidon että Mount Everestin nimet on vastaisuudessa polttomerkitty muistiin - eikä kauhean hyvällä.


Olix toi ny tossa? Satuin lukemaan kirjoittelurimpsusi ja mielenkiinnolla kyttäilen, että miten käy.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Freja

Posts: 8,775

#13312 • • Freja Sihteeri
No en tiedä ärsyttääkö vai mitä, mut vähä pistää olon nihkeeks ku saan vanhemmalta sukulaiselta joululahjan, ja sisältä paljastuu erääseen astiastoon kuuluva kulho.
Juu eihän täs mitään, on mul samaan sarjaan kuuluvat pari lautastakin, muttakun ne on sarjaa mitä en ole alunperin edes kerännyt (ja nyt olosuhteiden pakosta niitä sitten mulle kertyy).
Tällä tädillä on kuitenkin ollut tiedossa, mitä astiastoa olen kerännyt ja mitä olen alkanut nyt uutena keräämään, niin hän on sitten päättänyt alkaa itse keräämään minulle kolmatta, ihan "ei mun tyylistä"-astiastoa.
Miksi ei voi arvostaa sitä mitä toinen kerää, vaan pitää jotenkin "omana" lahjanaan sitten alkaa keräämään mulle jotain toista arvokasta astiastoa, joita en saa kohta ängettyä oikeesti mihinkään rajallisen kaappitilan vuoksi?

Nnnngh *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ValaX

Posts: 3,891

#13313 • • Edited ValaX

Replying to Mikä ärsyttää?:

kinderi, 7.1.2010 17:56:
---



Mut pakko kysyä, millai sun leuat sit lukittuu? Mulla on riski jäädä ns.haavi auki jos esim.haukettelen liian isosti, haukkaan omenaa tai istun hammaslääkärissä suu auki, mut ei mua ole koskaan pelottanu hammaslääkärissä, koska sillon kun mulla tutkittiin leukojen paukkumista ja naksumista, ni se alotettiin hammaslääkärissä ja ne osaa kuulemma sit hoitaa leuat lonksumaan taas jos jää jumiin..



Tohon leukojen lukkiutumiseen vielä:
Mä san tänää hammaslääkäriltä 2 erikokosta jonkin sortin lekatreeneriä, tai jotain. Ne on siis tollasia kartion mallisia, joita on tarkotus pyöritellä hampaiden välissä, jolla tähän vaivaan saa käsittääkseni pikkuhiljalleen apua. Tavalliset hammaslääkärit ei ole koskaan maininneet mitään mulle tällaisesta vaihtoehdosta. Nää mä sain ihan poliklinikanpuolellta jälki tarkarkastuksen yhteydessä.
sapeli

Posts: 11,768

#13314 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Mikä ärsyttää?:

Freja, 11.1.2010 17:51:
No en tiedä ärsyttääkö vai mitä, mut vähä pistää olon nihkeeks ku saan vanhemmalta sukulaiselta joululahjan, ja sisältä paljastuu erääseen astiastoon kuuluva kulho.
Juu eihän täs mitään, on mul samaan sarjaan kuuluvat pari lautastakin, muttakun ne on sarjaa mitä en ole alunperin edes kerännyt (ja nyt olosuhteiden pakosta niitä sitten mulle kertyy).
Tällä tädillä on kuitenkin ollut tiedossa, mitä astiastoa olen kerännyt ja mitä olen alkanut nyt uutena keräämään, niin hän on sitten päättänyt alkaa itse keräämään minulle kolmatta, ihan "ei mun tyylistä"-astiastoa.
Miksi ei voi arvostaa sitä mitä toinen kerää, vaan pitää jotenkin "omana" lahjanaan sitten alkaa keräämään mulle jotain toista arvokasta astiastoa, joita en saa kohta ängettyä oikeesti mihinkään rajallisen kaappitilan vuoksi?

Nnnngh *igor*



Anna ne vaan kylmästi lahjaksi eteenpäin. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#13315 • • Freja Sihteeri

Replying to Mikä ärsyttää?:

sapeli, 11.1.2010 18:21:
Anna ne vaan kylmästi lahjaksi eteenpäin. *vink*



Aitoa Iittalaa, ehkä kerään niitä viel tovin ja si myyn :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#13316 • • astaroth Guest
toista kuukautta putkeen joka viikonloppu täynnä työvuoroja

se siitä viihteestä
lostgone

Posts: 2,493

#13317 • • lostgone
Renderöinti.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Goala

Posts: 332

#13318 • • Goala It is your own imagination!
Tylsyyyyyyyys!

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

zeuzz

Posts: 526

#13319 • • zeuzz digital punk
Työkaverini viljelee sanaa "looginen" joka väliin.
"Ehkä mä oon niin looginen heh heh."

Ilmeeni oli:
wiwi

Posts: 1,575

#13320 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Alakerran naapurit myllyttää jotain toista viikkoa putkeen. Välillä ne huutaa niin kovaa että kuulen ne musiikin läpi - eli kovaa. Inhoan sitä kun ihmiset riitelee tai huutaa toisilleen. Se on pelottavaa ja ahdistavaa.

JOS SE ON NIIN VAIKEETA NIIN EROTKAA SAATANA!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.