Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,567,871 views

Jone

Posts: 8,258

#13321 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jammailija, 11.1.2010 16:55:
Olix toi ny tossa? Satuin lukemaan kirjoittelurimpsusi ja mielenkiinnolla kyttäilen, että miten käy.



Joo, kyllä se aika pitkälti oli. Solidolle soittelussa ja säätämisessä meni niin paljon aikaa, että vaikka ne ei mun mielestäni edelleenkään toimittaneet mulle pyytämiäni dokkareita, niin maksoin laskun pois. Käytetty aika tuli kalliimmaksi kuin itse lasku ja se ärsyttää aivan superisti. Veikkaan että moni muukin tekee laskunsa kanssa samoin, joka sinänsä on vähän huolestuttavaa.
Ergilion

Posts: 751

#13322 • • Ergilion
Bussissa ihmiset jotka ei pysty istumaan koko matkaa jonkun muun vieressä vaan heti jos joku penkki vapautuu niin pitää rynnätä siihen. Sellaset ymmärrän jos on esim helvetisti kasseja yms mukana, mut sellaset jotka haluaa vain omia sen penkkinsä itselleen jostain ihan muista syistä niin...

En tiiä miks, mutta alkaa v*tuttamaan välittömästi kun tälläistä näkee, päivittäin.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

larzizi

Posts: 1,661

#13323 • • Edited larzizi
Ärsyttää kun yksi työkaveri on niin totaalisen hidas. Oikeasti todella hidas. Siinä missä niin minä kuin 15 muuta työkaveria teemme reippaasti töitä ja saamme oikeasti jotain aikaiseksi, tämä yksi onneton sankari tekee päivän aikana n. 20% siitä työmäärästä mitä me (ja mitä hänenkin oikeasti pitäisi tehdä).

Kyseinen työkaveri taitaa olla normaalistikin vähän hidasta tyyppiä. Jotkut kun jostain syystä ovat sellaisia, että kävelevät, syövät, kirjoittavat ja tekevät kaiken hämmästyttävän hitaasti ja rauhallisesti. Itse en edes pystyisi liikkumaan niin hitaasti kuin tämä työkaveri.

Eikä mua niinkään ärsytä se, että me tehdään paljon enemmän töitä kuin se ja saadaan silti ihan sama palkka. Mua vaan ärsyttää ihmisen hitaus! Vähän sama tilanne, kun yrittää opettaa ihmistä tekemään jotain uutta ja mikään ei vaan tunnu onnistuvan, niin haluaisi itse tehdä kaiken, koska se sujuisi parissa minuutissa, kun toinen taas väkertää puoli tuntia. Sama homma tässä. Tuntuu niin perkeleen turhauttavalta, kun hommia ei saa hoidettua ripeästi. Nään sivusilmällä koko ajan sen hitauden ja ne liikkeet (jotka on kuin hidastetusta elokuvasta) ja mieleni niin tekisi istuttaa työkaveri tuolille ja sanoa, että anna mä teen.

HUOH!

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

wiwi

Posts: 1,575

#13324 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Mikä ärsyttää?:

larzizi, 13.1.2010 17:34:
HUOH!


Hei, olen hidas. Saa lyödä.

Paitsi etten kaikessa. Eilisestä asti mietittyäni keksin seuraavat asiat, joita teen nopeasti:

- puhuminen (varsinkin hermostuneena)
- käveleminen (ainakin jos yksin)
- kaljan juominen (tässä yritän oppia hitaammaksi)

Mun aika vaan etenee eri tahtia kuin teidän muiden.

*pepsodent*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kinderi

Posts: 1,783

#13325 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä menin eilen 21 nukkumaan, ja ihan pirun paljon väsytti aamulla.
Eli näköjään on ihan sama nukunko 5 vai 11 tuntia, kun kerran sama helvetti on aamulla edessä kuitenkin.

Ja sit mua ärsyttää MINÄ.
Vois melkein kuvitella että mulla on ikävä yhtä ihmistä, mutta.. Mä en edes tunne sitä kunnolla, eikä olla ihmeemmin edes nähty.
..kai mua vaan ärsyttää kun kyseessä on selkeestikkin mielenkiintonen tyyppi jonka tunnen liian huonosti :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Laskeuma

Posts: 240

#13326 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
Ai mikäkö ärsyttää....noh eiköhän sen aika moni tiedä jo....mom can i shoot my brains out, can i?

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Freja

Posts: 8,775

#13328 • • Edited Freja Sihteeri
Uudistetun Jenny Woon ikkunassa lukee "Friends with benefiths".

Äh pitää viel muokkailla ja avautua enemmän:
Siis yleensäkin kirjoitusvirheet julkisissa paikoissa, ja varsinkin jos joku yrittänyt hienosti englanniksi jotain sloganeita yms tehdä.
Eräskin ravintola mainostaa itseään hienosti, ikkunoissa lukee "dance, music, karaoke, BILJARDI." Eli jep, kielien yhdistäminenkin saa mut lyömään päätä seinään.

Jos ei osaa englantia kunnolla, niin pitäisikö sitten antaa se duuni jollekin muulle, tai ainakin triplatarkastaa ja muutenkin miettiä tovi, et pitääkö paikkaa sitten vieraalla kielellä mainostaa kun siinä ei onnistu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

alphamagic

Posts: 3,628

#13329 • • alphamagic
rästien määrä. miksi oi miksi ihminen on niin tyhmä et ei voi olla kursseilla läsnä sillon kun pitäs ja hoitaa ne kunnialla loppuun?! ei luulis olevan kovin vaikeeta mut kylläpä se sitten onkin. stressitaso riittävä ja ite sitä koko ajan lisään ja sit tulee kierre et ei enää jaksa ees yrittää ottaa vastuuta koko vitun koulusta, come on oon vittu 25v! *grr*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

sapeli

Posts: 11,768

#13330 • • sapeli jokukukamikä?
"So turn it up and break it down, come on, bring the beatbox back!" *igor**eiei**eikä*

Ja huomasin et tääl ei vieläkään oo mitään *yök*-hymiötä. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#13331 • • mariq

Replying to Mikä ärsyttää?:

sapeli, 19.1.2010 09:15:
"So turn it up and break it down, come on, bring the beatbox back!" *igor**eiei**eikä*

Ja huomasin et tääl ei vieläkään oo mitään *yök*-hymiötä. *hmph*


Joo toi vaatis kyllä ehdottomasti yök-hymiön *poks*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jone

Posts: 8,258

#13332 • • Jone Archibald Haddock
Joskus hieman ottaa kupoliin erään yhteistyökumppanin tapa ryhtyä pitkällisesti selittämään asioita kun pyydän tekemään jotain.

- "Asia X pitäisi muuttaa. Se ei ole niinkuin pitää." (kyse on 2 minuutin jutusta)
- "No, tässä on sellainen juttu että... (5 minuutin selitys tähän väliin)."
- "Aha."

En mä tarvitse selityksiä. Mä tarvitsen asiat tehdyksi. Jatkuva selittäminen vie aikaa ihan turhaan kahdelta henkilöltä.
Sallakat

Posts: 2,220

#13333 • • Sallakat jungle, baby !

Replying to Mikä ärsyttää?:

sapeli, 19.1.2010 09:15:
"So turn it up and break it down, come on, bring the beatbox back!" *igor**eiei**eikä*

Ja huomasin et tääl ei vieläkään oo mitään *yök*-hymiötä. *hmph*



joo the sounds ei kyl iske itsellekään yhtään. kuulostaa joltain koulubändimusalta ja sitte jengi vielä diggailee tollasta hyh
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13334 • • Aurinkoneiti
helevatun jääkausi (pakkaset)...mulle riittää jo.
Disease

Posts: 36

#13336 • • Disease Lost mind
pakkanen ja paleltuneet sormet.
Arsk4_

Posts: 833

#13338 • • Arsk4_ Lihis
Olla välikätenä ystävien välienselvittelyssä... fuck this shit!

Jotku sais hieman aikuistua saatana.

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Jutu

Posts: 3,054

#13339 • • Jutu Blondi
Se, kun on niin saatanan huono olo, mutta ei kuitenkaan tuu oksennettua ja iltavuoroon pitäis vielä hilpasta. Saiskohan noilla kriteereillä saikkua.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

mariq

Posts: 2,154

#13340 • • mariq
Feisbuuk *igor*

Oon pitkään harkinnu ja pohtinu ees-taas, rekisteröityiskö sinne vai ei. Toisaalta se ois hirveen näppärää, mut toisaalta just ärsyttävän näppärää; tekis vähän mieli ihan periaatteellisesti vastustaa sitä. Se vaikuttaa olevan yllättävän iso osa ihmisten kommunikointia, kun kaikki olettaa että kaikki on siellä ja että kun kirjoitan jotain feisbuukkiin niin kaikki tietää sen.

Oon (kuulemma) saanut silloin tällöin joitain kutsuja, esim. jonkun tutun synttäreille tms. facebookin kautta, mutta en luonnolisestikaan ole saanut tietoa tästä kutsusta, koska en ole facebookissa. Yks vanha kaveri on ilmoittanu esim avioitumisaikeistaan ja -ajankohdasta tuota väylää pitkin..
Tulee hintsusti dissattu olo, ja tunne, ettei ole vaivan väärti, että viesti saataisiin perille asti. *uuh* Tai että ehkä mua sitten ei vain ole kutsuttu (mutta jos oisin siellä, ni varmaan ois).
Ja sitten taas jos rekisteröidyn vain siksi, että voisin taas olla osa yhteisöä .. noh, eipä sekään kovin merkityksellistä fiilistä toisi.
Eli niin tai näin, fiilis on paska *toktok*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.