Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,616,006 views

turquoise

Posts: 732

#12381 • • turquoise e-ra2co
Oma iänikuinen saamattomuuteni. En ymmärrä miten pari puhelinsoittoa, pankissa käynti ja kodinhoito voi olla aina niin ylivoimaisen voimiavieviä, että ne oikeasti "unohtaa" tehdä täysin. En oo töissä kun n. 4-6 h päivässä, ja silti tuntuu ettei niiden jälkeen jaksa (eikä tarvitse) enää hoidella mitään vastenmielisiä juttuja.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

mariq

Posts: 2,154

#12382 • • mariq

noena, 28.1.2009 13:25:
---
mariq, 28.1.2009 12:33:
Hikka *toktok*

---

*böö* *pepsodent*


Kääk! Säikytä uudestaan *vink* Se lähti silloin aikasemmin, mut nyt se tuli takas.. *hmph*

Miks hikka aina tulee takas? Jos on hikka kerran, ni koko loppu päivän se tuntuu tulevan vähän välii takasin. *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Vertina

Posts: 65

#12383 • • Vertina
Flunssa sais iskeä kunnolla ja mennä pois, ettei tarttis koko ajan olla jonkinlaisessa flunssassa :/
Nelli

Posts: 127

#12384 • • Nelli
Motarin ohituskaistalla ei vissiin saa ajaa alle 120km/h, ku maantienomistajilla saattaa olla kiire?!? *dissaa*
noena

Posts: 3,138

#12385 • • noena first breath after coma
Se että mulle on tullut aivan törkeä Ford Mustang himo, ja se vaan pahenee xP

--
TwistedLife™ Amusement Park

hemuz

Posts: 2,178

#12386 • • hemuz kätevä emäntä
Se miten mummu joutunu kuukaus tolkulla venaa lonkkaleikkaukseen ja uutta asuntoa. Vähän vaikee on rikkinäisel lonkalla kiivetä rappusia *piis*. Sai sentään ammeen pois, et pääsee ees suihkuun.
onni3mk

Posts: 3,973

#12387 • • onni3mk Onni on.
Voi prklvittusaatanaprklprklprklprkl!!!!*igor**grr**igor**grr*

--
Onni on.

Lerna

Posts: 320

#12388 • • Lerna
Läppärin touchpadi. Tällä pysty tehdä kaikkea muuta paitsi käyttämään hiirtä, jokainen kulma toimii pikanappina jollekkin turhalle toiminnolle (Avaa käynnistävalikko, Avaa tiedostovalikko, Pienennä ikkuna, Aktivoi multimedianapit) ja samaan lykätty vielä multimediakontrollit nii ei hyvää seuraa. Ja parasta vielä, näitä pikanappeja ei saa mistään pois päältä. Miksi ei voi vaan pistää sitä normaalia touchpadia ilman ylimääräsiä härpäkkeitä! *toktok*
tiiplis

Posts: 1,043

#12389 • • tiiplis also available in sober
V*tun saatanan v*tun ämmä v*tun ÄMMÄ v*ttu *grr* *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

Hitchhiker

Posts: 1,754

#12390 • • Hitchhiker
Kun tarvitaan millisiä- ja tuumaisia-kuuskoloja fillarissa, eikö mitään voisi tehdä yksinkertaisesti.
Timce

Posts: 5,381

#12392 • • Timce
Naapurissa tapeltiin KOKO yö. Heräsin 1:28 ensimmäisiin "ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...ÄLÄ KESKEYTÄ MUA!!"-huutoihin ja kuuntelin sitä meininkiä pari tuntia, kunnes nukahdin. 6:30 heräsin taas siihen vitun älämölöön ja sovin itseni kanssa, että soitan suoraan poliisit, ellei seiskaan mennessä hiljene.
Hiljenihän se. Vittu mistä ihmiset saa virtaa tapella koko yön.
Jestas, break up or make up.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

laite

Posts: 2,994

#12393 • • laite MastahWankah

Timce, 31.1.2009 09:02:
Naapurissa tapeltiin KOKO yö. Heräsin 1:28 ensimmäisiin "ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...ÄLÄ KESKEYTÄ MUA!!"-huutoihin ja kuuntelin sitä meininkiä pari tuntia, kunnes nukahdin. 6:30 heräsin taas siihen vitun älämölöön ja sovin itseni kanssa, että soitan suoraan poliisit, ellei seiskaan mennessä hiljene.
Hiljenihän se. Vittu mistä ihmiset saa virtaa tapella koko yön.
Jestas, break up or make up.


Kävitkö kysymässä saatko sovintoseksiä?
Timce

Posts: 5,381

#12394 • • Timce

laite
Kävitkö kysymässä saatko sovintoseksiä?



Ääh, kato jätkä on pari tuntia myöhässä. Idea on kyllä hyvä.

"Hiljaa tai butseks."

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

laite

Posts: 2,994

#12395 • • laite MastahWankah

Timce, 31.1.2009 09:05:
---
laite
Kävitkö kysymässä saatko sovintoseksiä?

---


Ääh, kato jätkä on pari tuntia myöhässä. Idea on kyllä hyvä.

"Hiljaa tai butseks."


Kyllä mun mielestä sun pitäis saada ainakin kakkosta kun oot tolla tavalla osallisena tossa riidassa! Ens kerralla sit ^__^
wiwi

Posts: 1,575

#12396 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Yle Teeman dokkarit. Tai lähinnä puutteelliset tekstitykset niissä. Kolmas kerta kun katson jotain puoliks suomennettua: haastattelut on tekstitetty, mutta selostusta ei. Kyllähän sen nyt enimmäkseen ymmärtää kun englanniksi on, mutta häiritsevää silti.

Avaa-napin runkkaajat junassa. Ei se ovi aukee sen nopeemmin, vaikka sitä nappua rämpyttäis kilsan ennen ku juna pysähtyy.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Liisu

Posts: 6

#12397 • • Liisu
tää levottomuus.. ei pysty keskittyy tekemään mitään, kun mielessä pyörii koko ajan vaan yks juttu..vittu.
vns

Posts: 276

#12398 • • vns

Liisu, 31.1.2009 18:43:
tää levottomuus.. ei pysty keskittyy tekemään mitään, kun mielessä pyörii koko ajan vaan yks juttu..vittu.



Hei me kärsitään samast ongelmast! *nauru*
Yoni

Posts: 440

#12399 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Se ärsyttää kun auton ovien lukot on kummatkin rikki ja ovet lukossa...
Avatar
#12400 • • astaroth Guest
mun pitäisi kouluttaa mun hommat kaverille, joka tulee tekemään mun duunia













toistan: mun pitäisi kouluttaa mun hommat kaverille, joka tulee tekemään mun duunia!!























SIIS VITTU KYRPÄ SAATANA MUN PITÄÄ KOULUTTAA MUN HOMMAT KAVERILLE, JOKA TULEE TEKEMÄÄN MUN DUUNIA!!!!!! tän puhelun jälkeen onneksi huomasin kädessäni olevan lusikan. tungin sen perseeseeni, koska tarvitsin vitutukselta muuta ajateltavaa. todella hyvin motivoi päästä näyttämään toimenkuvasi jollekulle toiselle uunolle, joka viikon päästä tienaa leipäsi. alkaa pahasti näyttää siltä, että esimies pääsee perjantaina hammaslääkäriin