Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,568,209 views

UnityF

Posts: 15,721

#10581 • • UnityF joo just se
SAMPOV***NPANKKI! *dissaa*

- Viimekuun 26 päivä maksoin sähkölaskun jonka toi nettipankki veloitti kahteen kertaan. (ei näkyny vantaan energialla viellä tänäänkään toi tuplasuoritus vaikka se meni samanpankin tilille.)

- Samoin vuokra tuli maksettuu viimeinen päivä ja sekään ei viellä näy vav:lla *igor*

- Käsittelykuluja viimekuulta oli 16e! *ding*

- Visa electronilla pysty näköijään vinguttaa tilin -25 euroon. Onneksi toisella tilil oli rahaa et pystyin itte korjaa tilanteen.

- Nyt en pääse lataa puheaikaa kolumbuksen liittymään sampopankin tunnareilla.

- Samoin kelan sivuille en päässy sisään.



Ainoo mikä lohduttaa on se että tän kuun jälkeen toi tili on historiaa ja sit olen op:n asiakas.
Avatar
#10582 • • astaroth Guest

UnityF, 7.4.2008 20:55:
SAMPOV***NPANKKI! *dissaa*

Ainoo mikä lohduttaa on se että tän kuun jälkeen toi tili on historiaa ja sit olen op:n asiakas.


sun täytyy antaa mulle sun tilinumero, niin voidaan sitten siirrellä päivätolkulla rahoja toistemme tileiltä edestakaisin ongelmitta ja reaaliajassa! se on kivaa ^____^
UnityF

Posts: 15,721

#10583 • • UnityF joo just se

astaroth, 7.4.2008 21:01:
sun täytyy antaa mulle sun tilinumero, niin voidaan sitten siirrellä päivätolkulla rahoja toistemme tileiltä edestakaisin ongelmitta ja reaaliajassa! se on kivaa ^____^



*joo* *jiihaa*
kinderi

Posts: 1,783

#10584 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Voitteko kuvitella,mua ärsyttää se,etten pysty yhtään hölkkäämään,saati sitten juoksemaan!
Reilut 5kk sitten väännettiin lonkkaa tms systeemiä tosta nivusen vierestä,ja edelleen se perkele vammailee mulle. Tänään hölkytin suojatien yli,ja jo meinas taju lähteä,ihanko ois puukkoa väännetty koivessa *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Rubicon

Posts: 550

#10585 • • Rubicon
Yks askel eteen, viistoista taakse*igor*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Takyon

Posts: 2,945

#10586 • • Takyon Möwkö
Mun kurkku joka on aivan vitun kipee

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Miinapiina

Posts: 3,494

#10587 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oon ihan pöllö

--
pinkki on pop!!!

Kit^

Posts: 798

#10588 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ku ei asiat mee niiku haluu.. *dissaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Mellu-

Posts: 4,006

#10592 • • Edited Mellu-
siirsivät mun kotiin pääsemis päätöksen ratkaistavaksi ensi sunnuntaina *toktok* ärrrr...

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10593 • • Hitchhiker
Se ettei väsytä taaskaan yhtään, koko alkuviikko mennyt lomalta normaaliin unirytmiin totuttautumisyritykseen. Tarttee varmaan taas valvoa sinne kolmeen tai neljään prkl ja raahautua väsyneenä töihin, nyt sitten sinne sänkyyn pyörimään.
tiiplis

Posts: 1,043

#10594 • • tiiplis also available in sober
Tää voisi olla myös Päivän o_O... Tää on kanssa hiukan pelottavaa koska luulen että ko. henkilö on tullut hulluksi mut edelleen toi järjestötoiminta ja siihen liittyvät ihmiset: koko touhu on yhden tyypin egotrippausta ja pienen piirin touhua jota ne vääntää tosissaan kuin piskit paskalla. Luojankiitos pääsen tosta hommasta eroon kohta *poks*

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#10595 • • Freja Sihteeri
Tänää yhtäkkii ruvennu kaikki vaivat ny oireilee. Eka aamul selkä, ny si taas kramppaa pohkees ja mikä pahinta - oikeen käden sormet tuntuu välillä "tunnottomilta" tai oudoilta, niiku sillon ku oli noita rannevaivoja. :/

Aika hyvää aikaa oon saanu lääkärin, mut silti, voi ärsyke. *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#10596 • • sapeli jokukukamikä?

tiiplis, 10.4.2008 14:15:
vääntää tosissaan kuin piskit paskalla.



Mainio ilmaus! *nauru*

Mut MUA ärsyttää säätäminen. *hmph* Siis kun kommunikaatio ei pelaa, informaatio ei kulje, ja sitten pitää tehdä paljon ylimääräistä työtä ettei kaikki kaatuis niskaan. Nih.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tiiplis

Posts: 1,043

#10597 • • tiiplis also available in sober

sapeli, 11.4.2008 13:29:
---
Mainio ilmaus! *nauru*



Bongasin sen joskus yhdestä kirjasta jossa sillä kuvatiin kotimaan politiikkaa 70-luvulla *nauru* samassa kirjassa kerrottiin että mitä se politiikka oli silloin: viina, valta ja vieras vittu. Ei ole ajat muuttuneet *uros*

Mua ärsyttää meidän yksi tavarantoimittaja joka on ärsyttänyt mua moneen otteeseen. Nyt yrittävät vaieta kuoliaaksi yhden sopimusasian jossa heidän tulisi maksaa meille. Pariin otteeseen on rahoja kyselty (tammikuusta lähtien), nyt kun uhattiin jäädyttää maksut meiltä heille niin tuli vastaus että infoa asiasta saa ensiviikolla. Ihan kuin asiassa olisi jotain infoamista heiltäpäin, rahat tiskiin vaan... *grr*

--
italia litania nainati lailati

Optik

Posts: 1,691

#10599 • • Optik Piikkisika/Outopallo

domi, 11.4.2008 14:03:
Se että lupauksia ei pidetä.



Jäikö surprise buttsecksit saamati? *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.