Tästä tuli mieleen termi sikkehyvä. Mä nään punasta aina ku joku käyttää tota sikkeärsyttävää sanaa. Mikä helevatun sikke? Sikke?! Kuppa sille, joka sikken suustaan päästää.
Otin hameen mukaan kunnes eilen aamulla tajusin, että sehän onkin vähän liian lyhyt tähän maailmankolkkaan. Ja sit olin unohtanu harjan kotiin sillä seurauksella, että tukka on ihan sekasin koko ajan.
crissy, 2.4.2008 13:54:
--- hemuz, 2.4.2008 13:48:
--- crissy, 2.4.2008 13:26:
näin yhtä vanhaa kaveria maanantaina postissa ja sovittiin et se tulee kahvitteleen ke aamulla ku sil o vapaa ja mä meen kolmeks.. no ei oo näkyny ei kuulunu.. olis voinu laittaa vaikka viestiä tms. ettei pääsekkään..
---
Tää on just tätä "soitellaan, nähään yms."
---
nii ja ku viel ootin aikalailla et tulis ku ei oo pitkään aikaa nähty ja juteltu mut ei sit.. no jos sil oli joku meno eikä muistanu ilmottaa.. ääh..
jos se vaan yksinkertasesti unohti, oisit ihmeessä soittanu et missäs luuraat ku ei kuulu :)
Itäkeskuksen uusitut portaat. Normaalisti tässä uusitussa kohdassa oli yhdet liukuportaat ylös toiset alas ja keskellä portaat. Nyt sieltä ei löydy tavallisia portaita lainkaan, joka vituttaa 2 syystä.
1. Kun kiireessä koittaa juosta metroon (99% ajasta portaita blokkaa joku) joutuu joko sysäämään mummot sivuun tai tykittään ylöspäinmeneviä portaita alas.
2. Tähän maahan ei tarvita enään yhtään lisää liukuportaita, ainakaan sen perusteella, miltä väki tuolla itiksessä näytti.
Kävin ostamassa siskolle tietokoneen Espoon Rajalan Tekniset-liikkeestä. Äippä oli sen varannut Oulusta käsin ja kun menin hakemaan niin ne olikin varanneet väärän koneen ja myivät sen sitte minulle muka hyvällä tarjouksella (-100e).
Kotona selvisi sitten, että he myivät minulle huonomman koneen kuin mitä menin hakemaan. Pitää sitten lähteä vielä uudestaan sinne palauttamaan se kone. Luulis, että eivät ainakaan paskempaa konetta myisi jos sattuu oma moka.
Koneen alkuperäinen hinta (siis mikä mun piti ostaa) oli 599e ja tämän minkä he myivät oli 399e. Parempi kone oli tarjouksessa 299e, ja tämän toinen normihinnalla.
Oli niin pas** kebab-annos, ettei mitään järkeä:
-nälkä ei lähtenyt (tarttee siis syödä pari leipää vielä päälle)
-kastike ei ollut tulista (vaikka piti)
-lihaa ei ollut nimeksikään ja se ui kastikkeessa
-ranskalaisia oli vähän
Tässä vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja. Pitäis saada yksi koulujuttu valmiiksi ja siivotakin vielä, kun äiti meinaa tulla lauantaina kyläilemään :/
HAISTA VITTU ELISA! Kivaa todeta että out of the blue luurista kadonnut kaikki puhnrot elisan hienon pushmailin ansiosta. Kiitos ja näkemiin, siihen loppu se palvelu mun osalta
Umbala, 2.4.2008 17:10:
2. Tähän maahan ei tarvita enään yhtään lisää liukuportaita, ainakaan sen perusteella, miltä väki tuolla itiksessä näytti.
Erittäin samaa mieltä. Mua suorastaan vituttaa käydä vaikkapa kampin keskuksessa jossa ei ole varmaan yksiäkään normaaleja portaita. Ehdottomasti parasta hyötyliikuntaa jättää hissit ja liukuportaat väliin.