Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,561,732 views

jusqu

Posts: 762

#10541 • • Edited jusqu pilipalipilotti
Hullut Päivät.. *igor* Mä en kestä niitä. Ja silti siellä on pakko käydä :D

muoksquots!:

Bio, 2.4.2008 14:15:
parhautta, loistavuutta, hienoutta..



Tästä tuli mieleen termi sikkehyvä. Mä nään punasta aina ku joku käyttää tota sikkeärsyttävää sanaa. Mikä helevatun sikke? Sikke?! Kuppa sille, joka sikken suustaan päästää.

--
*pupu**piis*

Marjo

Posts: 1,796

#10542 • • Marjo pupuTupuna
Kohta kolme tuntia istuttu nettikahvilassa metsastamassa kameran muistikortilta n. 450 kadonnutta kuvaa. Vasta alle puolet loytynyt..Hidasta..*igor*
Avatar
#10543 • • Annakins Guest
Otin hameen mukaan kunnes eilen aamulla tajusin, että sehän onkin vähän liian lyhyt tähän maailmankolkkaan. Ja sit olin unohtanu harjan kotiin sillä seurauksella, että tukka on ihan sekasin koko ajan.

No ehkä mä kestän :D
Kimbou

Posts: 608

#10544 • • Kimbou

crissy, 2.4.2008 13:54:
---
hemuz, 2.4.2008 13:48:
---
crissy, 2.4.2008 13:26:
näin yhtä vanhaa kaveria maanantaina postissa ja sovittiin et se tulee kahvitteleen ke aamulla ku sil o vapaa ja mä meen kolmeks.. no ei oo näkyny ei kuulunu.. olis voinu laittaa vaikka viestiä tms. ettei pääsekkään..

---


Tää on just tätä "soitellaan, nähään yms."

---


nii ja ku viel ootin aikalailla et tulis ku ei oo pitkään aikaa nähty ja juteltu mut ei sit.. no jos sil oli joku meno eikä muistanu ilmottaa.. ääh..



jos se vaan yksinkertasesti unohti, oisit ihmeessä soittanu et missäs luuraat ku ei kuulu :)

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Umbala

Posts: 769

#10545 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Itäkeskuksen uusitut portaat. Normaalisti tässä uusitussa kohdassa oli yhdet liukuportaat ylös toiset alas ja keskellä portaat. Nyt sieltä ei löydy tavallisia portaita lainkaan, joka vituttaa 2 syystä.
1. Kun kiireessä koittaa juosta metroon (99% ajasta portaita blokkaa joku) joutuu joko sysäämään mummot sivuun tai tykittään ylöspäinmeneviä portaita alas.
2. Tähän maahan ei tarvita enään yhtään lisää liukuportaita, ainakaan sen perusteella, miltä väki tuolla itiksessä näytti.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

maiu

Posts: 328

#10546 • • maiu ..miau..
Ärsyttää toi Nokian mainos, mikä aukee kun yrittää klubbariin. Menee kyllä mainonta jo liian pitkälle!! *grr* perkule.

--
sitä saa, mitä tilaa

Avatar
#10547 • • Annakins Guest
joku on yrittäny soittaa mulle kolme kertaa, mut näkyy vaan numerona 001201. ärsyttävää.
sune

Posts: 2,096

#10548 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Minä itse.

--
ei kovin ihku eikä plur

Birgie

Posts: 1,311

#10550 • • Birgie Kikati
Kävin ostamassa siskolle tietokoneen Espoon Rajalan Tekniset-liikkeestä. Äippä oli sen varannut Oulusta käsin ja kun menin hakemaan niin ne olikin varanneet väärän koneen ja myivät sen sitte minulle muka hyvällä tarjouksella (-100e).

Kotona selvisi sitten, että he myivät minulle huonomman koneen kuin mitä menin hakemaan. Pitää sitten lähteä vielä uudestaan sinne palauttamaan se kone. Luulis, että eivät ainakaan paskempaa konetta myisi jos sattuu oma moka. *hmph*

Koneen alkuperäinen hinta (siis mikä mun piti ostaa) oli 599e ja tämän minkä he myivät oli 399e. Parempi kone oli tarjouksessa 299e, ja tämän toinen normihinnalla.

*igor*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Mark

Posts: 7,311

#10551 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
koko vitun internet just nyt *dissaa* tai muutamat web sivut mistä tää on yks, plah.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10552 • • Hitchhiker
Oli niin pas** kebab-annos, ettei mitään järkeä:
-nälkä ei lähtenyt (tarttee siis syödä pari leipää vielä päälle)
-kastike ei ollut tulista (vaikka piti)
-lihaa ei ollut nimeksikään ja se ui kastikkeessa
-ranskalaisia oli vähän
aurinko

Posts: 895

#10553 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Tässä vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja. Pitäis saada yksi koulujuttu valmiiksi ja siivotakin vielä, kun äiti meinaa tulla lauantaina kyläilemään :/

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

tiiplis

Posts: 1,043

#10554 • • tiiplis also available in sober
Järjestötoiminta ja siihen kuuluvat ihmiset. Arvatkaa ihan kaksi kertaa sanonko teille kohta että HOJOHOJO ja HV enkä tarkoita että hyvää viikonloppua *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

Mark

Posts: 7,311

#10555 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
HAISTA VITTU ELISA! Kivaa todeta että out of the blue luurista kadonnut kaikki puhnrot elisan hienon pushmailin ansiosta. Kiitos ja näkemiin, siihen loppu se palvelu mun osalta *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

a-j

Posts: 785

#10556 • • a-j
suolaton ja mauton leipä, esim moilasen kokojyvä,
enpä osta uudestaan, ikinä.

kesällä saatu uusi imuri, josta tulee kamala katku imuroidessa
ei lähe oikein tuulettamallakaan pois *poks*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Takyon

Posts: 2,945

#10557 • • Edited Takyon Möwkö

Umbala, 2.4.2008 17:10:
2. Tähän maahan ei tarvita enään yhtään lisää liukuportaita, ainakaan sen perusteella, miltä väki tuolla itiksessä näytti.



Erittäin samaa mieltä. Mua suorastaan vituttaa käydä vaikkapa kampin keskuksessa jossa ei ole varmaan yksiäkään normaaleja portaita. Ehdottomasti parasta hyötyliikuntaa jättää hissit ja liukuportaat väliin.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Optik

Posts: 1,691

#10558 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Se, ettei Isänmaan Toivot TV-sarjasta ole tehty DVD-boxia *igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#10559 • • Annakins Guest
Matkalaukku jäi Wieniin *grr* Muutenkin oli sangen tuskallinen kotimatka.
Jone

Posts: 8,258

#10560 • • Jone Archibald Haddock
Ne järkkäreihin kiinni laitettavat linssit on sitten objektiiveja eivätkä objekteja, tytöt ja poijjaat.