Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,560,445 views

tiiplis

Posts: 1,043

#10621 • • tiiplis also available in sober
hermo kireellä *grr*

--
italia litania nainati lailati

bubbelgum

Posts: 2,477

#10622 • • bubbelgum ~sylikissa~
Niin kutsutut "ystävät".

Heti kun et itse ole netin ääressä, irkissä tai mesessä kyselemässä kuulumisia ja menoja jne. niin kappas vaan yli puolet sun "ystävistä" katoaa kun tuhka tuuleen.

Sitten kun pitkästä aikaa törmää jossain niin kyllä sit tulee taas sitä "voi hitsit ku viime kerrasta on pitkä aika, ihana nähdä!" mut tuleeko näille ihmisille kertaakaan mieleen ottaa puhelinta käteen ja laittaa tekstarii tai jopa soittaa muutenvaan juttelee ja kysyy kuulumisia?

Tavallaan kaipaan aikaa jolloin en tiennyt irkistä tai klubbarista tai mesestä yhtikäs mitään. Aikaa kun ystävät oli vielä oikeesti ystäviä, ja niistä tiesi ketä ne on.

Oon täysin kyllästyny siihen että nykyään kaiken pitää olla helposti ja nopeesti hoidettavissa. Ei muuta ku ilmotusviesti nettii jostain asiasta ja sit oletetaan et kaikki on sillä hyvä. Ei tietoakaan siitä että oikeesti otettais yhteyttä niihin oikeisiin ihmisiin, kaikki on vaan bittiä ja nollaa ja nimimerkkejä.

Paskaa.

--
Hullu ku pullosta tullu.

hemuz

Posts: 2,178

#10623 • • hemuz kätevä emäntä
No voihan viteli. Oon täs oottanu työkkärin lausuntoa 1,5kk. Sanoivat liitossakin viimeviikolla, et lausunto puuttuu. Kävin piruuttaan kattomas sähkösesti ja ne on antanu jo 10.3 puoltavan lausunnon. Ei mitään paperia oo tullu himaan ja oon vaa ootellu et koska sais taas rahaa.
tiiplis

Posts: 1,043

#10625 • • tiiplis also available in sober

hemuz, 15.4.2008 15:32:
No voihan viteli. Oon täs oottanu työkkärin lausuntoa 1,5kk. Sanoivat liitossakin viimeviikolla, et lausunto puuttuu. Kävin piruuttaan kattomas sähkösesti ja ne on antanu jo 10.3 puoltavan lausunnon. Ei mitään paperia oo tullu himaan ja oon vaa ootellu et koska sais taas rahaa.



Argh Lahen työkkäri on ihan hanurista *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

Kolera

Posts: 4,256

#10626 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kun nuo kiukaat taidetaan nykyään tehdä ihan kertakäyttösiks. Vastukset palaa puhki niin uutta kiuata kehiin vaan. Saas nähä saadaanko isukin kans säädettyä sinne nyt uudet vastukset kiinni vai ei

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Quakey

Posts: 692

#10627 • • Edited Quakey
työpaikan haku! arrr >=( niitä näyttää löytyvän ihan liikaa ihan joka paikasta PAITSI omalta kotipaikkakunnalta :O
hemuz

Posts: 2,178

#10628 • • hemuz kätevä emäntä

Quakey, 16.4.2008 11:14:
työpaikan haku! arrr >=( niitä näyttää löytyvän ihan liikaa ihan joka paikasta PAITSI omalta kotipaikkakunnalta :O



Jepni *piis*
pupuankka

Posts: 869

#10629 • • pupuankka poly-wtf?!
Työsähköposti ei toimi. Tee tässä nyt töitä sit... no, oonpa ehtinyt tehdä kaikkee järkevää, kuten asentaa pidginin tähän työkoneelle. *toktok*
Jarsseli

Posts: 356

#10630 • • Jarsseli
vitun kusipaa lehma esimies nainen
Quakey

Posts: 692

#10631 • • Quakey
:D kaikki lausuu mun nimen väärin eikä osaa kirjoittaa sitä .. eikä oo ikinä osannukaa. ne ketkä tajuu sen merkityksen (hollantilaiset) tekee siitä pilaa :D
Miinapiina

Posts: 3,494

#10632 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 16.4.2008 09:55:
---
hemuz, 15.4.2008 15:32:
No voihan viteli. Oon täs oottanu työkkärin lausuntoa 1,5kk. Sanoivat liitossakin viimeviikolla, et lausunto puuttuu. Kävin piruuttaan kattomas sähkösesti ja ne on antanu jo 10.3 puoltavan lausunnon. Ei mitään paperia oo tullu himaan ja oon vaa ootellu et koska sais taas rahaa.

---


Argh Lahen työkkäri on ihan hanurista *dissaa*



pakko vaan olla samaa mieltä *eiei*
ite oon koko aamun oottanut sieltä faxia ja ei kuulu ei näy *igor*
ja muutoinkaan se niiden toiminta ei ole mistään kotosin *toktok*

--
pinkki on pop!!!

Sallakat

Posts: 2,220

#10633 • • Sallakat jungle, baby !
nenä vuotaa ja on kipee niistämisestä. vituttavaa on myös, että ei oo jaksanu syödä mitään kun ei tee mitää mieli, mutt on kuitenkin tosi nälkä. pyh.
tiiplis

Posts: 1,043

#10634 • • tiiplis also available in sober
SERTY - järjettömän byrokratian kehto *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

merqus

Posts: 1,010

#10635 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Töissä väsytti niin pirusti ja meinas välillä väkisin painua silmät kiinni. Meinasin, että otan sitte pienet tirsat ennen treeneihin lähtöä, mut eipä tietenkään enää väsytä ku kotiin asti pääs *igor* Sit tietenki iskee ihan jumalaton jumitus siinä vaiheessa ku pitäis taas olla menossa...
Avatar
#10636 • • Muussika Guest

bubbelgum, 15.4.2008 15:00:
Niin kutsutut "ystävät".

Heti kun et itse ole netin ääressä, irkissä tai mesessä kyselemässä kuulumisia ja menoja jne. niin kappas vaan yli puolet sun "ystävistä" katoaa kun tuhka tuuleen.

Sitten kun pitkästä aikaa törmää jossain niin kyllä sit tulee taas sitä "voi hitsit ku viime kerrasta on pitkä aika, ihana nähdä!" mut tuleeko näille ihmisille kertaakaan mieleen ottaa puhelinta käteen ja laittaa tekstarii tai jopa soittaa muutenvaan juttelee ja kysyy kuulumisia?

Tavallaan kaipaan aikaa jolloin en tiennyt irkistä tai klubbarista tai mesestä yhtikäs mitään. Aikaa kun ystävät oli vielä oikeesti ystäviä, ja niistä tiesi ketä ne on.

Oon täysin kyllästyny siihen että nykyään kaiken pitää olla helposti ja nopeesti hoidettavissa. Ei muuta ku ilmotusviesti nettii jostain asiasta ja sit oletetaan et kaikki on sillä hyvä. Ei tietoakaan siitä että oikeesti otettais yhteyttä niihin oikeisiin ihmisiin, kaikki on vaan bittiä ja nollaa ja nimimerkkejä.

Paskaa.



Tätä olen miettinyt välillä itsekin. Lankapuhelinaikaan tuli aina vain soitettua kavereille tai käytyä ovella. Eipä ollut tietokonetta tai nettiä, jonka kautta kommunikoida.

Tätä tää nykyaika on. Kyllä mä yhä puhelinta käytän, ja suosittelen että sinäkin teet niin. Jos mulla tulee joskus fiilis, että kylläpä haluisin jotakin ihmistä nähdä, niin kyllä mä yleensä soitan tai laitan tekstaria sen sijaan, että odottelen milloin hän ottaa minuun yhteyttä. Kyllä ne ihmiset yleensä tekee sitten ihan samoin. :) Itselleni on tosin ihan sama, että ehdotetaanko minulle tapaamista netin vaiko puhelimen välityksellä, koska kyllä mä tiedän ketkä mun ystäviäni on. Heitä ei ole koskaan ollut montaa kerralla, mutta eipä se määrä korvaa laatua. Itselleni on pääasia, että voin jollakin tapaa pitää yhteyksiä tapaamisten välillä.

Ehkä paras vihje tämmöseen on se, että pidä sinä ainakin yhteyttä parhaaksi kokemallasi tavalla sellaisiin ihmisiin, joita pidät itsellesi tärkeinä. :) Älä ainakaan katkeroidu. Ihmisten elämäntilanteet muuttuvat, joillakin voi astua oma perhe kuvioihin, joillakin vuorotyö (kuten esim. allekirjoittaneella). Aikaa ei aina ole kaikkeen, mihin haluaisi. Itse en ole katkeroitunut eräälle ihmiselle, jonka olen tuntenut 16-vuotiaasta lähtien, vaikka hän ei minuun usein pidäkään yhteyksiä, ja vaikka näemme ehkä kerran, pari vuodessa. Hän saattaa unohtaa vastata viesteihini (tiedän mikä sählä hän on :D), mutta aina kun näemme, arvostamme toisiamme ja tiedämme kuinka tärkeitä toisillemme olemme. Ainahan sitä voisi useamminkin yrittää nähdä, mutta ihmissuhteita on moneen lähtöön. :) Jokainen rakentakoon ne omansa. *joo* Itse tiedän, etten ole enkä voikaan olla tärkeä ja läheinen kovinkaan monelle ihmiselle, joillekin olen rakkaampi kuin toisille. Tämä on asia, jonka tiedostaminen ja hyväksyminen helpottaa elämää. :) Jokainen ihmissuhde on erilainen.
_wannabe_

Posts: 39

#10637 • • _wannabe_
joku stana kattoo yläkerrassa salkkareja kotiteatteri täysillä!*grr**toktok*
crissy

Posts: 1,958

#10638 • • crissy
iMacin mighty mouse!!!!! vittu ton hiiren sais heittää seinään!!!!!!! toi rulla on ihan vitun perseestä!!!
nytkin rullaa vaan ylöspäin! saa olla jatkuvasti putsaamas..
MissKoo

Posts: 1,289

#10639 • • MissKoo
Fakin typerät työkaverit *igor*
mariq

Posts: 2,154

#10640 • • mariq
Minä *igor*

Ostetaan työmotivaatiota roppakaupalla!!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.